Közlekedés: Közlekedésre nevelés fontos számodra? (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 632 fő
  • Képek - 2951 db
  • Videók - 1222 db
  • Blogbejegyzések - 966 db
  • Fórumtémák - 26 db
  • Linkek - 732 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 632 fő
  • Képek - 2951 db
  • Videók - 1222 db
  • Blogbejegyzések - 966 db
  • Fórumtémák - 26 db
  • Linkek - 732 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 632 fő
  • Képek - 2951 db
  • Videók - 1222 db
  • Blogbejegyzések - 966 db
  • Fórumtémák - 26 db
  • Linkek - 732 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 632 fő
  • Képek - 2951 db
  • Videók - 1222 db
  • Blogbejegyzések - 966 db
  • Fórumtémák - 26 db
  • Linkek - 732 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Közlekedésre nevelés fontos számodra? - [szavazás]

Ezt a témát Madaj Éva indította 11 éve

Jogosítvánnyal már rendelkezel.

De vezetni is tudsz biztonságosan?



Az elmúlt években a baleseti statisztikák nagyjából ugyanazt mutatják. Minden évben közel 26.000-en sérülnek meg közlekedési balesetben Magyarországon, és 2008-ban közülük 970-en sajnos nem élték túl. A balesetek nem kerülik el sem a gyalogosokat, sem a gépjárművezetőket.

Persze, az ember gyakran vétlen a balesetben, de lezárhatjuk ezt annyival, hogy nem én voltam a hibás? A gépjárművezető aki önhibáján kívül részese volt egy halálos balesetnek, vajon jobban oda fog figyelni a hasonló közlekedési szituációknál? Minden bizonnyal igen. De ehhez át kellett élnie egyszer.



Biztosan meg kell várnod,

hogy veled is megtörténjen?



Egy kicsivel több figyelem, egy mozdulat, és lehet megelőzhető egy tragédia. Ez az extra kis figyelem jelentheti azt, amitől az éjszakáid nem vállnak rémálommá, és nem nyomaszt, hogy egy család hiába várja haza szeretteit. Ha érdekel, hogy mi mindenre kell odafigyelni a közlekedésben, akkor iratkozz fel INGYENES közlekedésbiztonsági hírlevelünkre, ahol megtudhatod, hogyan kerüld el a baleseteket! (hamarosan)




De hogyan készíthetjük fel gyermekeinket

is a biztonságos közlekedésre?



A gyermekek másként látják a világot, mint a felnőttek, ezért is különösen veszélyeztettek a közlekedésben. Ezért is fontos, hogy a közlekedés alapjait is mihamarabb elsajátítsák, és felkészüljenek a különböző közlekedési eszközök használatára. Szakmai partnereinkkel egy olyan közlekedésbiztonsági programon dolgozunk, amin keresztül a gyermekek koruknak megfelelő tudást sajátítanak el. Az alsó tagozatban a gyalogos és kerékpáros közlekedésre, a felső tagozatban a segéd-motorkerékpár használatára, a középiskolában és gimnáziumban az autóvezetésre készítjük fel a fiatalokat. Az egymásra épülő játékos elméleti és gyakorlati oktatás eredményeképpen a fiatalok felkészültebbek lesznek a jogosítvány megszerzéséhez, így biztonságosabban is közlekedhetnek az utakon. Ha szeretnéd, hogy a gyermekeket felkészíthessük, akkor regisztrálj INGYENESEN egyesületünk pártolói tagságába, és ezzel segítheted programunk megvalósítását!




Milyen előnyökkel jár a pártolói tagság?



Pártolói tagunkként a Dragon Line WebPlázában számos jó tanácsot találhatsz, hogyan vásárolj olcsóbban jó terméket, és hogyan csökkentsd kiadásaidat. Ha felkelti érdeklődésedet partnereink egyik terméke, és a webplázánkon keresztül megvásárolod, akkor nem csak pénzt takarítasz meg, hanem ezzel pártfogoltadat is támogatod. Pártolói tag regisztrációddal nem vállalsz semmilyen kötelezettséget, mindössze figyelmeddel tünteted ki tevékenységünket.

Webplázánk hamarosan megnyílik, kérlek addig a regisztrációnál töltsd ki, hogy mely termékeket vásárolnád szívesen kedvezményesen áruházunkban.

Többet olvashatsz a www.dragonline.hu oldalon várjuk a véleményed, szólj hozzá. Nagyon érdekel, hogy mit gondolsz a programról, rólunk.

Mi a véleményed a munkánkról?

Hozzászólások eddig: 73

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 3 hete

Mikor 130 km/h-nél látványosan kevesebbel bevág valaki a belső sávba az autópályán, az is elég ijesztő tud lenni. Közel kétszer ekkora sebességnél viszont már egyértelműen életveszélyes is…

Most a német autópálya sebességkorlát nélküli szakaszán járunk, ahol a videó készítője épp Volkswagen Golf GTI-jét próbálgatta, mikor meglepték.

Mikor ugyanis ő 240 km/h-val hasított a belső sávban, egy Skoda sofőrje úgy gondolta, ideje megkezdeni az előzést anélkül, hogy belenézne a tükörbe.

https://www.youtube.com/watch?v=uBZOdEXY5ec

Szerencsére a Golf sofőrjének rendben voltak a reflexei, és félre tudta kapni annyira a kormányt, hogy ne legyen nagyobb a baj, így csak az autók sérültek…

http://www.automotor.hu/extra/ilyen-mikor-240-nel-bevag-eled-valaki-a-nemet-autopalyan-video/

Válasz

M Imre üzente 3 hete

Pofátlantanításról, leállósávozó autósokról, embernyelven beszélő rendőrségről

A KreszFM 19.75
https://www.facebook.com/balesetmegelozes
első látásra kétes ötletnek tűnik. Az embert ösztönösen rázza ki a hideg, amikor felmerül, hogy a rendőrség műsort gyárt a saját munkájáról. Beugranak a semmitmondó régi sajtóközlemények, a bikkfanyelv és még egy csomó dolog, ami miatt őszintén lehetett mérgelődni valahányszor megjött a rendőrségi kinyilatkoztatás egy-egy ügyben.

És mégis, talán éppen ez az Országos Baleset-megelőzési Bizottság által készített egyszerű beszélgetős műsor most az, amelyben látszik a szándék, hogy jó irányba változzanak a dolgok, hogy a lakosság értse is amit a rendőr akar, ne csak tartson tőle. Pár hete meghívtak a műsorba, hogy elmondjam, mit látok az utakon, változik-e a közlekedéskultúra, lesz-e kevesebb baleset, van-e értelme a jelöletlen autós razziáknak,
https://totalcar.hu/24ora?cimke=pof%C3%A1tlantan%C3%ADt%C3%A1s
illetve az ezekről készített videóknak. Beszéltünk még Pintér József, az embernyelven beszélő főtörzszászlós munkásságáról,
https://totalcar.hu/belsoseg/2019/09/21/ezert_tortennek_tragediak_az_utakon/
az éppen álmából ébredező Dr. Herpy rendel című sorozatról
https://totalcar.hu/24ora/?cimke=dr.herpy+rendel
és más ötleteinkről, amelyekkel szeretnénk felhívni a figyelmet: egyetlen rossz döntésnek is súlyos baleset lehet a vége, vagyis nem a bírság a legrosszabb, ami a szabálytalankodóval történhet.

https://totalcar.hu/belsoseg/2020/10/02/pofatlantanitasrol_leallosavozo_autosokrol_embernyelven_beszelo_rendorsegrol/

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Ködben, esőben vezetni

Teljes erővel érkezett meg az őszi időjárás. Bár még nincs igazán hideg, az erősen páratelt levegő miatt számítani kell a hajnali- délelőtti ködökre, és a gyakori csapadékra napközben és éjszaka is.

https://kreszvaltozas.hu/tanacs/kodben-esoben-vezetni/

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Sokszor tapasztaljuk, hogy a személygépkocsivezetők nem tudják pontosan, melyek a gépjármű kötelező felszerelései. Ezen eszközöket a 6/1990 KÖHÉM rendelet sorolja fel.

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99000006.KOH

Egyik ilyen a B típusú egészségügyi doboz. Figyelembe kell venni, hogy a doboz olyan eszközöket, anyagokat tartalmaz, amelyeknek a szavatossági ideje lejár, azok cseréje ezt követően szükséges.

Az elakadásjelző háromszög is kötelező tartozéka a gépkocsinak, amelyet az elromlott jármű mögött olyan távolságra kell elhelyezni, hogy azt a többi sofőr időben észlelje, és a veszélyre felkészülhessen. A háromszöget az autópályán 250-500 méterre, lakott területen kívül egyéb úton 150-250 méterre, míg lakott területen 50-100 méterre kell kihelyezni a forgalmi sávban a gépkocsi mögé.

Ha forgalmi ok, vagy műszaki meghibásodás miatt meg kell állnunk és ki kell szállnunk a gépjárműből, akkor járművezetőkből gyalogosokká válunk, így lakott területen kívül, éjszaka és korlátozott látási viszonyok között láthatósági mellény viselése kötelező!

Felhívjuk a járművezetők figyelmét, hogy a járműből történő kiszállást követő gyors használat érdekében a mellényt az utastérben kell tartani. Minden esetben annyi láthatósági mellényt kell elhelyezni a személygépkocsiban, ahányan abban utaznak.

http://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/baleset-megelozes/aktualis/kotelezo-felszereles-az-autoban

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Az öt legfontosabb dolog, amit a személygépkocsi kötelező felszereléseiről tudnod kell:

1) A „B” típusú elsősegély felszerelés (egészségügyi doboznak) is van lejárati (szavatossági ideje) ideje, azt ellenőrizd le! Lejárati időn túl pedig cseréld ki!

2) Az elakadásjelző háromszöget autópályán 250-500 méterre, lakott területen kívül egyéb úton 150-250 méter, lakott területen 50-100 méterre kell kihelyezni (ha, ezt nem tudod megjegyezni, írd le egy papírra és tedd az elakadásjelző mellé)!

3) A láthatósági mellény mindig legyen a gépkocsiban, azt tartsd a kesztyűtartóban, könyöklőben (tehát az utastérben), ne a csomagtérben!

4) Annyi láthatósági mellény legyen a járműben, amennyi személy a gépkocsiban tartózkodik!

5) Ha forgalmi ok, vagy műszaki meghibásodás miatt meg kell állnod és ki kell szállnod a személygépkocsiból, akkor azt már a láthatósági mellényt felvéve tedd!

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

176 nap, közel 200 mese

A Budapesti Rendőr-főkapitányság rendőrei, rendvédelmi munkatársai, társszervek, megyei főkapitányságok és az Országos Rendőr-főkapitányság a veszélyhelyzet idején, a társadalmi felelősségvállalás jegyében mesét olvastak a gyerekeknek a Youtube-csatornán.

https://www.youtube.com/watch?v=rrs0SiX7cL8

A veszélyhelyzetre való tekintettel a budapesti rendőrök 2020. március 20-án új kezdeményezést indítottak, amelyhez közel 100 rendőr csatlakozott. A meseolvasás célja az volt, hogy COVID járvány idején lakásukba kényszerült családoknak segítsenek; a szülőket tehermentesítsék, a gyerekeknek pedig örömet szerezzenek.

A rendőrök szabadidejükben olvasták a mesét, amelyet a hat hónap alatt több mint 3 millióan láttak. A legnépszerűbb mesére 180 ezren kattintottak.

Dr. Terdik Tamás rendőr dandártábornok, Budapest főkapitánya 2020. szeptember 11-én ünnepélyes keretek között köszönte meg a meseolvasók munkáját, majd másnap a leglelkesebb kis nézőket látták vendégül a rendőrök a budapesti Rendőrpalotában.

http://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/kozrendvedelem/176-nap-kozel-200-mese

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Az autósok fele nem használja megfelelően az irányjelzőt?

Néha lesújtó az a kép, amelyet az irányjelző használatával kapcsolatban a forgalomban tapasztalhatunk. És itt nem arra gondolunk, hogy valaki akkor használja az indexet, amikor behalad a körforgalomba (ugyanis akkor nem kell), hanem ennél jóval fajsúlyosabb esetekre. Például ha elinduláskor, megálláskor, sávváltáskor, kanyarodáskor, vagy éppen előzéskor a sofőr elfeledkezik a megfelelő állásba kapcsolni azt a rövid műanyag kart, mely többnyire az autók kormányának bal oldalán található. Csak néhány kiragadott példa. Ha az irányjelzés a körforgalomból kihaladó autós részéről elmarad, akkor ezzel sokak bosszúságát válthatja ki, felesleges többlet-várakozást okozva. A napi rendszerességgel autópályán, vagy főúton a lakás és a munkahely között ingázók egy részénél előfordul, hogy „elkényelmesednek”, mert egy idő után már nem sok kedvük marad ahhoz, hogy az indexhez nyúljanak (főleg, ha gyakoriak az előzések). Osztott pályás úttesten pedig az autók között jobbról-balról cikázó sofőröknél az irányjelzés gyakorlatilag soha nem működik. Márpedig az irányjelző a közúti forgalomban az egymás közötti információ egyik legfontosabb eszköze, ezáltal használata alapvető fontosságú a közlekedés biztonsága szempontjából. Nem véletlen, hogy az első irányjelzők több mint 90 éve kerültek fel a gépkocsikra, s nélkülük ma már a gépjármű a közúti forgalomban részt sem vehet.

Az index használatával kapcsolatban nem csak hazánkban vannak gondok, hanem például a szabálytiszteletükről általában elhíresült németeknél is – erről tanúskodik a DEKRA egyik legújabb kutatása. A felmérések során 5500 járművet figyeltek meg a szakemberek, változatos helyszíneken: körforgalomban, útkereszteződésekben, kiemelt főútvonalakon, autópályákon és egyéb helyeken. A legfőbb megállapítás: az autósoknak csak a fele használta az irányjelzőt a szabályoknak megfelelően. Az autópályán előzést végrehajtók, illetve sávot váltók esetében a jogkövetők aránya 67% volt, míg a körforgalomból kilépésnél már csak az autósok 53%-a indexelt. Jelentős különbség volt a nemek között is. Amíg a nők 54%-a használta az irányjelzőt az előírásoknak megfelelően, addig a férfiaknál már csak 45% volt ez az arány.

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Vezetés közben étkezni tilos?!

A német hatósági kezdeményezés indult azért, mert a sebességtúllépések során készített képfelvételek központi feldolgozó helyén (németül: Bußgeldstelle) azt észlelték, hogy a gyorshajtó sofőrökön belül nem csekély azoknak a száma, akiknek a kezében vezetés közben hamburger, szendvics, pizza szelet, vagy más ennivaló van, és az ételt nem csak a kezükben tartják, hanem étkeznek is. A jelenség olyan méreteket öltött, hogy a nyilvánvaló veszélyek miatt a hatósági szakemberek kezdeményezéssel éltek a szövetségi kormány felé, javasolva, hogy a vezetés közbeni étkezés legyen nevesített, önálló közlekedési szabályszegés. A jogalkotás gépezete ezt követően meg is indult, mely végén a szövetségi kormány el is fogadta a törvényjavaslatot. Ennek értelmében tavaly április 01-től 15 eurós bírsággal fenyegetik azokat a sofőröket, akik vezetés közben étkeznek. Ha leállításos ellenőrzés során érik őket tetten, és a sofőr elismeri a szabályszegést, akkor a bírság összege 10 euróra csökken. Ez az összeg természetesen jelzésértékű, hiszen a 10-15 euró megfizetése senkinek az életét nem befolyásolja, ...

A Német Közlekedésbiztonsági Tanács (DVR) kutatása alapján 1,8-szoros baleseti kockázat növekedést eredményez, vagyis, a statisztikai adatok szerint a volán mögötti étkezés évente hozzávetőlegesen ugyanannyi személysérüléses közúti balesetet okoz a német utakon, mint a vezetés közbeni mobiltelefon használat! És ez több mint meglepő!

Európai országokban a vezetés közbeni evés, vagy ivás általában nem minősül nevesített, önálló szabályszegésnek, ennek ellenére azt nem lehet kijelenteni, hogy ezek a cselekedetek minden esetben jogszerűek lennének. Az Egyesült Királyságban például a Highway Code nem tesz említést a vezetés közbeni evés és ivás tilalmáról, ugyanakkor, ha ezek a cselekedetek elvonják a sofőr figyelmét, és ezt a közúton intézkedő rendőr megállapítja (pl. az autó bizonytalanul halad a sávjában stb.), akkor a jármű vezetőjének 100 font helyszíni bírságot kell megfizetnie, továbbá három büntetőpontot is kap. Ilyen körülmények mellett egy hamburger ára már igencsak borsosnak számít. Ha pedig a sofőr balesetet okoz, vezetés közbeni ételfogyasztását a bíróság súlyosbító körülményként értékeli. Ehhez részben hasonló a hazai jogrendszer is. A KRESZ-ben nincs konkrétan leírva, hogy a forgalomban részt vevő jármű vezetője nem étkezhet, vagy nem fogyaszthat italt. Ugyanakkor, ha emiatt másokat közlekedésükben zavar, akadályoz, vagy veszélyhelyzet alakul ki, illetve baleset történik, akkor a helyszíni intézkedés, vagy az eljárás során a 3 § (1) bekezdés c/pontjában foglaltak minden bizonnyal megállnak: „Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles…úgy közlekedni, hogy a személy-és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat a közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon és ne zavarjon”.

http://kozlekedesbiztonsag.kti.hu/vezetes-kozben-etkezni-tilos/

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Van néhány tippünk, ha lakókocsival közlekedsz

Ősz kezdetén reneszánszukat élik a hétvégi kirándulások, aki ilyenkor útra kel – már csak a távolság korlátozott volta miatt is – alapvetően a belföldi célpontokat részesíti előnyben. Bár hazánkban a lakókocsik kevésbé népszerűek, mint Európa más szegleteiben, ahol a függetlenség és az utazási szabadság egyik megtestesítőjének számít, ugyanakkor a lakókocsi egyike az ilyenkor leginkább ajánlható, és a koronavírusos időszakban leginkább biztonságos szállási módozatoknak. Tény, hogy lakókocsival közlekedni nagy kihívás, különösen a tapasztalatlan sofőrök számára, de még azok számára is jelentős próbatétel, akik több évtizedes vezetési gyakorlattal rendelkeznek, de lakókocsit még soha nem vontattak. Mire is kell figyelned, ha lakókocsit vontatsz? Íme, néhány tipp.

• Vezess egyenletesen és előre látóan! Ésszerű, lassú és állandó haladási sebesség mellett jobban átláthatod, és ellenőrzésed alatt tarthatod a járművet, kisebb az esélye, hogy a kanyarban stabilitását veszíti a lakókocsi, továbbá azt is jobban érzed, hogy mikor kell lassítanod (a vontatmány mozgása miatt).

• A lakókocsi nem csak a menettulajdonságokra, hanem a fékezésre is jelentős hatást gyakorol. Például megnő a fékút, ami alapvető biztonsági kockázatot jelent. Figyeld ezért folyamatosan a forgalmat, és legyél állandóan fékezésre felkészült állapotban! Ha fékezned kell, akkor azt időben kezd el, és lehetőleg egyenletes lassító fékezést alkalmazz. Kerüld a vészfékezést, mert az könnyen „szitáláshoz”, stabilitásvesztéshez vezethet!

• Lejtőn haladva légy különösen óvatos! A lakókocsi a tömegénél fogva tolni kezdi a vontató járművet, ezért lejtmenetben alkalmazz lassító fékezést, illetve használd a motorféket. Semmiképp ne hagyd a járművedet felgyorsulni, különösen, ha a lejtő végén kanyar van!

• Az első utad előtt mindenképpen gyakorolj! Egyrészt a megnövekedett méretek, másrészt a megváltozott menet és fék-tulajdonságok miatt. Lehetőleg forgalomtól mentes területen szerezd meg a rutint, a tolatás, kanyarodás és fékezés fortélyait üres parkolókban is elsajátíthatod. Csak akkor indulj útnak, ha már teljes egészében uralod a járműszerelvényedet!

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

-- Ha mégis autóval megy bulizni, és azzal is kíván haza menni, ne igyon! Annyi tényezőtől és körülménytől függ, hogy mennyi ideig mutatható ki a szervezetben az alkohol, hogy arra nem érdemes bazírozni, hogy az este nyolckor megivott két sört éjfélkor már úgy sem mutatja ki a rendőrszonda, mert már volt ilyen és akkor sem történt semmi. Az akkor volt. Pár éve egy rendőrtábornok is ezt hitte, az a két sör, amit órákkal a haza indulása előtt megivott a barátaival, már rég kiürült a szervezetéből. A karrierjébe került, amikor a kollégái megszondáztatták és a szonda kimutatta, hogy tévedett.

-- Sokan vásárolnak elektromos szondát, hogy azzal ellenőrizzék vezetőképességüket. Nem rossz módszer, de fontos tudni, hogy ha a rendőröké ittasságot jelez, nem érvelhetnek azzal, hogy „az én szondám szerint nem vagyok ittas”. Először is mert ez a rendőröket nem fogja érdekelni, másfelől, ha nem ismeri el, hogy ivott, így is, úgy is vérvételre viszik. És ha ott alkoholt találnak a szervezetében, még azt is meg tudják állapítani, hogy mikor és mennyit ivott…

Ne feledje! Az alkohol mindenkit bátorrá, lazává, és felelőtlenebbé tesz. Rontja a reflexeket, növeli a reakcióidőt. Sokan vezetnek sajnos részegen. Nem hivatalos felmérések szerint közel minden tizedik – és nemcsak azokról van itt szó, akik ittasan balesetet okoznak!

Meglehet, hogy Ön egy kellemes este után úgy érzi, pár pohár itallal még „simán tud vezetni”, Ausztriában, ahol néhány ital megengedett a sofőrök számára, kipróbálta, semmi gond nem volt. Lehetséges. Azonban a kérdés az – amit különösen így a pálinkafőzési és a szüreti időszakban mindenkinek fel kell tennie magának –, hogy vajon más is csak annyit iszik, ha vezet, mint Ön? Amennyivel még biztonságosan tud vezetni?

Nemcsak azt kell mérlegelni, hogy Ön mennyire vezet biztonságosan spiccesen, azt is, hogy mások hogyan vezetnek józanul! És aki rendszeresen közlekedik az utakon, tudhatja, olykor nem is olyan nagy a különbség – sajnos.

Pedig mindenkit hazavárnak!

http://kozlekedesbiztonsag.kti.hu/tudja-e-hogy-miert-kell-meghivni-antialkoholistakat-is-az-ivos-bulikba/

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 4 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

NA rendszeres időjárási mérések kezdete óta nem ...

M Imre írta 5 órája a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:

Ököllel verte az őt ellátó mentőst, négy évet kapott ...

M Imre írta 5 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Többfelé tartós, sűrű ködre figyelmeztet az Országos ...

M Imre írta 6 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Két kisfiú beszélget az iskola épülete előtt: - Karesz, te ...

M Imre írta 6 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Apa és fia beszélgetnek: - Fiam, megtiltom, hogy ...

M Imre írta 6 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

A 3-as metró fele olyan, hogy nem megy el tőle az ...

M Imre 3 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 3 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Katonai kiképzés miatt kell a megszokottnál nagyobb közúti...

M Imre írta 3 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) megbízta a ...

M Imre írta 3 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Már nemcsak mosolygó villamosok, hanem maszkos ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu