Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 618 fő
  • Képek - 2874 db
  • Videók - 725 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 564 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 618 fő
  • Képek - 2874 db
  • Videók - 725 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 564 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 618 fő
  • Képek - 2874 db
  • Videók - 725 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 564 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 618 fő
  • Képek - 2874 db
  • Videók - 725 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 564 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

"A 104, 105, 107 nemzeti segélyhívó számok kivezetésére akkor kerül sor, amikor ezekre hosszabb időintervallum alatt gyakorlatilag nem fut be segélyhívás. Ebből következően konkrét időpont a kivezetésre nincs" - közölte a Lánglovagok.hu érdeklődésére a Belügyminisztérium Kommunikációs Főosztálya.

 

Ahogy a tűzoltóportál megírta, év végéig réginként ütemezve a 104-es segélyhívószámot átirányítják a 112-re. Egyes médiumok ezt tévesen úgy értelmezték, hogy a 104 ezzel meg is szűnik, ez azonban nem igaz.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 6 napja

A 112-ről szakmai párbeszéd indult, mindkét oldal képviseletében.
Itt lehet becsatlakozni:
http://forum.langlovagok.hu/viewtopic.php?f=6&t=210

Tovább 

No most ugrik a majom a vízbe, árulás következik, a motoros nő fajták elemzésével

Először is, miért is jó az, ha az embernek motorozik a barátnője?


- Az elindulás nem tart órákig: nem sminkel és fodrászkodik órákig mert bukóban minek, nem billeg a tükör előtt, mert tisztában van vele, hogy a bőrben ultraszexi és egy domborodó trikó alá bőven elég.
- Nem kell hátul vigyed, kényelmesen elmotorozik a saját motorjával.
- Ha már régóta van motorja, nem kell magyarázd a járművekben lévő olaj, hűtőfolyadék és légszűrő lényegét, előfordul még az is, hogy ezeket önállóan intézi.

Tovább 

 

network.hu

 

Egy-egy autós európai utazás előtt számos dolgot át kell gondolnunk. Ebben szeretnénk most segíteni. Frissített infografikánkban összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat a tagállamok szabályozásairól – külföldi nyaralás előtt kötelező! :-)

http://europapont.blog.hu/2017/08/03/autoval_europaban_szabalyok

Európa Pont | 2017.08.03.


Ahány ország, annyi szabályozás – például itthon nem vezethet, aki iszik, de ezzel kisebbségben vagyunk a kontinensen.

Tovább 

network.hu


Időről időre hallani olyan esetekről, amikor a buszvezető saját zsebre dolgozott, és ezzel megkárosította a járatot üzemeltető társaságot. Volt olyan sofőr, aki tízszer adta el ugyanazt a jegyet, mások nem számoltak el rendesen a bevétellel. A károk megelőzésére némelyik operátor kép- és hangfelvételt kívánt készíteni a járműben a vezetőkről, más cégek a végállomáson helyeztek el kamerát. A busztársaságok ellenőröket is alkalmaznak, akik előzetes bejelentés nélkül szállnak fel a járműre, és megnézik, mindenki váltott-e jegyet.

Tovább 

http://www.origo.hu/auto/20170707-valtozik-a-kresz.html
Origo | 2017. 07. 06

A vizes világbajnoksághoz kapcsolódóan módosul a KRESZ: nemzetközi szövetség által szervezett sportesemény idején a szervezőbizottság által használt járművek közlekedhetnek a buszsávokban.

A Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet szerint

„az autóbusz forgalmi sávban az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül nemzetközi sportszövetség által rendezett nemzetközi sportesemény szervezőbizottsága által - a nemzetközi sportesemény ideje alatt és azzal összefüggésben - használt, kormányhatározatban meghatározott jelzést viselő jármű a sportesemény helyszínéül szolgáló település területén közlekedhet.”

A rendelet július 10-én lép hatályba, érvényessége augusztus 5-én jár le.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 hónapja

2017. július 10., hétfő 16:22
A Duna és a Duna World is élőben közvetíti a vizes vb megnyitóját

Budapest, 2017. július 10., hétfő (OTS) - Már csak négy nap van hátra Magyarország eddigi legnagyobb sportrendezvényének kezdetéig, amellyel a közmédia kiemelten foglalkozik.

Pénteken kezdődik a FINA Budapest 2017 vizes világbajnokság, amelynek nyitórendezvényét az M4 Sport mellett a Duna és a Duna World is élőben közvetíti, hogy a nézők minél szélesebb köre láthassa a nagyszabású eseményt határokon belül és azon túl is.

A 21.00 órakor kezdődő showműsor több száz művészt vonultat fel és hazánk eddigi legnagyobb sporteseményét nyitja meg sportolók ezrei, szurkolók tízezrei és tévénézők milliói előtt. A július 14. és 30. között zajló világbajnokságon az úszás, a vízilabda, a műugrás, a szinkronúszás és nyíltvízi úszás bajnokai mérik össze tehetségüket. A közmédia minden magyar érintettségű versenyt élőben megmutat.

Az M4 sportcsatornán bajnokok segítenek a mérkőzések elemzésében, így Czene Attila, Petrovics Mátyás, Szabó Zoltán, Rédei Katalin, Madaras Norbert, Erős Eszter, Hajnal András, továbbá Risztov Éva is szakértőként fog szerepelni a versenyszámok közvetítése során.

A világbajnokság megnyitóját a Duna, a Duna World és az M4 Sport mellett az m4sport.hu is élőben közvetíti, a portálon további exkluzív tartalmak is elérhetők lesznek egészen a vb végéig.

http://ots.mti.hu/hirek/128518/a_duna_es_a_duna_world_is_eloben_kozvetiti_a_vizes_vb_megnyitojat
MTVA Sajtóosztály

-------------------------------------------------------------------

Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Tovább 

http://pszichoforyou.hu/ket-kereken/

Szabó Anna | 2016. 03. 24.


Egy korábbi cikkünkben (amelyet rengetegen olvastatok – a szerk.) a futás agyműködésre gyakorolt pozitív hatásairól írtunk nektek. Azonban, hogy ne érje szó a ház elejét, a biciklizés szerelmeseiről sem szeretnénk megfeledkezni. Számukra is hoztunk pár jó hírt és egy kis motivációt. Elő a bringával, és pörögjenek azok a (fogas)kerekek!


A biciklizésnek számos, egészségre gyakorolt kedvező hatása ismert:


  • csökkenti a vérnyomást,
  • segít a koleszterinszint megfelelő szinten tartásában,
  • segít megszabadulni a makacs zsírpárnáktól
  • csökkenti a szívbetegségek kialakulásának valószínűségét.

Tovább 

network.hu

 

https://www.levego.hu/hirek/2017/04/intezkedesek-europaban-szmogriado-eseten
levego.hu | 2017. április 27.


A szmogriadóval kapcsolatos szabályok Európában helyenként szigorúbbak, máshol megengedőbbek, mint nálunk, és számos helyen hiányzik a szabályozás.

– a Levegő Munkacsoport összeállítása

 

Az egyik szélsőséges eset Lengyelország, ahol a szmogriadó tájékoztatási fokozatát akkor kell elrendelni, amikor szállópor-koncentráció (PM10) meghaladja a köbméterenkénti 200 mikrogrammot, a riasztási fokozatát pedig 300 mikrogramm felett (a magyarországi határérték 75, illetve 100 mikrogramm).

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 2 hónapja

Problémák az ingyenes tömegközlekedéssel szmogriadó esetén
http://levegomunkacsoport.blog.hu/2017/03/23/problemak_az_ingyenes_tomegkozlekedessel_szmogriado_eseten
2017.03.23. | Levegő Munkacsoport blog

Vendégposzt (vélemény)

Nemrég a Levegő Munkacsoport közlekedési témafelelőse amellett foglalt állást a blogunkon,
http://levegomunkacsoport.blog.hu/2017/01/30/szmog_idejen_forgalmival_ingyen_a_villamoson
hogy helyes intézkedés a tömegközlekedés ingyenessé tétele szmogriadó idején. Egyik aktivistánk ezzel ellentétes véleményen van. Alább közöljük írását.

Abban szinte mindenki egyetért, hogy szmogriadó esetén korlátozni kell az autóforgalmat (illetve hát inkább előtte kellene, előrejelzés alapján, de ebbe most ne menjünk bele). Szinte adja magát az elképzelés, hogy legyen ingyenes a tömegközlekedés, hogy átcsábítsa az autóhasználók jelentős részét, így csökkentve a forgalmat. De mivel a mindenkinek ingyenes tömegközlekedés nagy bevételkieséssel jár és még macerás is– hiszen a tömegközlekedés csak úgy ingyenes mindenkinek, ha a bérletek érvényességét is meghosszabbítják, esetleg visszatérítik az áruk megfelelő részét–, a gyakorlatban a részleges ingyenessé tétel terjedt el. Csak a bérlettel nem rendelkezők utazhatnak ingyen, vagy csak az autósok, ha náluk van az autóforgalmija. A legutóbbi szmogriadó idején Budapest vezetése ennél is messzebbre ment, és csak a kitiltott autósokat engedte ingyen utazni. Mi ezekkel az intézkedésekkel a baj?

Nem igazán működik

Valószínűtlen, hogy az ingyenes tömegközlekedés autósok tömegeit tudná átcsábítani. Nézzük konkrétan Budapestet, ott is először a kitiltott – leginkább szennyező – autókat. Ha valakia leállításra való felszólítás ellenére mégis használja az autóját szmog idején, akkor elvben mintegy 15 ezer forintot kockáztat. Ezek után naivitás azt feltételezni, hogy mégis az ingyenesség (amivel 1-2 ezer Ft-ot spórolnak meg) miatt fognak sokan BKV-ra váltani. Ugyanakkor ez az intézkedés a nem kitiltott autósokat még több autózásra csábítja. Egyrészt a nagyon szennyező autók kitiltása azt sugallja, hogy a többi autó használatával nincs semmi baj. Másrészt a kitiltott autók miatt kevesebb lehet a dugó, viszont valamivel zsúfoltabbak a tömegközlekedés járművei, miáltal érdemesebbé válik nem kitiltott autóval közlekedni! Nem csodálkoznék rajta, ha egy felmérés azt mutatná ki, hogy szmog idején a kitiltás hatására több lesz a nem kitiltott autó a forgalomban. Nem is volt érzékelhető különbség a legutóbbi szmogriadó alatt a szerdai és csütörtöki autóforgalom között (szerdán még nem lehetett a kitiltott autósoknak ingyen utazniuk a BKV-n, csütörtökön pedig már igen).

Bár Szegeden pedig, ahol a tömegközlekedést a nem bérlettel utazóknak tették ingyenessé, néhány százalékkal nőtt az utasforgalom a tömegközlekedési járműveken,
http://szegedma.hu/hir/szeged/2017/01/napi-masfel-millio-forintba-kerul-a-varosnak-az-ingyenes-tomegkozlekedes.html
azonban semmit nem tudunk arról, hányan vették azt igénybe az autók helyett; feltételezően a szmog és az ingyenes utazási lehetőség hatására sokan a gyaloglás vagy a kerékpározás helyett választották az ingyenes tömegközlekedést.

Nem hatékony

Nézzük, mit eredményezhet az a változat, amikor mindenkinek ingyenes a tömegközlekedés, és a bérletek érvényességét meghosszabbítják. Tegyük fel, hogy ennek hatására az autóforgalom 2-3%-kal csökken –a kitiltás miatti 10-20%-os csökkenésen fölül. Budapesten az egy napra eső BKK menetdíj-bevétel (bérlettel együtt) körülbelül164 millió Ft. Ha a tömegközlekedés ingyenes, ez a bevétel kiesik. Szmogriadó idején az elmaradó bevétel több, hiszen ha nem ingyenes a tömegközlekedés, a villamosra szálló autósok extra bevételt generálnának, ráadásul elég nagyot, mert bérlet híján csak drágán tudnak utazni. Feltéve, hogy 50 ezer autós átlagosan 3 jegyet használ el 1050 Ft értékben, az extra bevétel napi 50 millió Ft-ra rúghat. Mivel a BKV alapvetően veszteséges, ez a bevétel a hiányt, és ezzel a támogatási igényt csökkentené. Biztos, hogy 2-4 napos szmogra számolva ez a leghatékonyabb módja 400-800 millió Ft elköltésének? Ennyi pénzből lehetne például több felvilágosító kampányt csinálni a légszennyezésről, dugódíjról, esetleg kerékpárutat fejleszteni, elektromos buszokat venni. De ha mindenképp ragaszkodunk az ingyenes BKV-hoz, akkor is sokkal hatékonyabb lenne például egy jól szervezett 'tömegközlekedés napja' örömünnep ingyenes BKV-val, programokkal, mint egy ad hoc szmogriadós ingyenes BKV-nap.

Igazságtalan

Két szempontból is igazságtalan az ingyenes tömegközlekedés szmog idején. Először is érvényteleníti a ’károkozó fizet’ elvet, sőt inkább annak fordítottját érvényesíti. Szmog idején ugyanis az autóhasználók jelentős egészségügyi, illetve jelentős nem vagyoni kárt (például ha a szmog jelentette veszély miatt a budapestiek lemondanak szabadtéri időtöltésükről) okoznak a budapestieknek, különösen a belvárosiaknak. A 'károkozó fizet' elv alapján az lenne az alap, hogy az autóhasználók megtérítik ezt a kárt, például úgy, hogy mindenki, aki autót használt a szmog előtti napokban (illetve szmog idején), befizet egy bizonyos összeget, amit részben szétosztanak a budapestiek, illetve a belvárosiak között, részben meg kifizetnek azoknak, akik a szmog miatt megbetegedtek (persze a fával, szénnel, szeméttel fűtőknek is illene fizetniük). Mivel ennek nincs komoly realitása, a budapestiek már azt is ellentételezésnek érezhetnék, ha az autóhasználók legalább drágán vehetik igénybe a tömegközlekedést (mint ahogy mindenki más teszi, aki csak alkalomszerűen használja,mint például a kerékpárosok, Budapesten ügyet intéző vidékiek, külföldiek), és a többletbevételből esetleg fejlesztéseket lehet végrehajtani. Ehelyett az autósok még támogatást is kapnak az ingyenes BKV formájában, ami ráadásul zsúfoltabbá és így kényelmetlenebbé teszi a bérlettel rendelkezők tömegközlekedését is. Az ingyenes tömegközlekedés tehát jutalmazza azokat, akik a kárt okozzák. Mintha az ónos eső idején bekövetkezett közlekedési balesetek esetén másnak okozott károkat nem térítené a biztosító, de a károkozónak elengednék az önrészt, hiszen van elég bajuk szegényeknek. Az ingyenes BKV a csak kitiltott autósoknak meg olyan, mintha a télen azoknak, akik nyári gumi miatt okoznak balesetet, nem kellene kárt fizetniük, hanem kapnának ingyen egy téli gumi szettet.

Társadalmi szempontból is igazságtalan az ingyenes tömegközlekedés szmog idején. Társadalmi szempontból egy intézkedés ugyanis akkor igazságos, ha szükség, érdem vagy egyenlőség alapján történik. Szükség alapú intézkedés a munkanélküli segély, érdem alapú a kiemelt művészek, sportolók díjazása, egyenlőség alapú a közoktatás. Az autósoknak járó ingyenes tömegközlekedést nem igazolja az autóhasználók szüksége, hiszen nem valószínű, hogy egy autóhasználónak olyan nagy terhet jelentene a jegyvásárlás pár napig. Érdem alapján sem igazolható. Marad tehát az egyenlőség. Azonban az ingyenes tömegközlekedés szmog idején még akkor is egyenlőtlen, ha mindenkinek ingyenes, hiszen a jellemzően bérlet nélküli autósoknak egy nap ingyenes tömegközlekedés akár 1-2 ezer Ft megtakarítását is jelentheti, míg a bérletes tömegközlekedők csak 3-400 Ft-tal lesznek beljebb (amennyiben meghosszabbítják bérletük érvényességét). De persze ekkora társadalmi igazságtalanság még nem lenne probléma. A csak autósoknak biztosított ingyenes tömegközlekedés viszont már sokkal igazságtalanabb a bérletesekkel – hiszen ők fizetnek a tömegközlekedésért – és különösen igazságtalan a kerékpárosokkal szemben, akik teljesen vétlenül kényszerülnek a drága BKV használatára, nehogy a szmogban kerékpározás károsítsa az egészségüket. A csak kitiltott autósok ingyenes utazása a tömegközlekedésben pedig még a nem kitiltott autósokkal szemben is igazságtalan.

Miért baj, ha egy intézkedés igazságtalan? Morális szempontból sem jó, de gyakorlati szempontból is gond van vele. Egyrészt az emberek nem szeretik az igazságtalanságot,
(mellesleg a majmok sem: https://www.youtube.com/watch?v=lKhAd0Tyny0)
és frusztráltak lesznek tőle. A frusztráció hatására pedig akár a kívánttal ellentétes módon is viselkedhetnek. Nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy csütörtökön, mikor ingyenessé tették a tömegközlekedést a kitiltott autósok részére, azok a nem kitiltott autósok, akik előző nap lelkiismereti okokból autójuk helyett BKV-t használtak, újra autóba ültek. Akár még kerékpárosok is lehettek, akik az igazságtalan intézkedés hatására beültek addig nem használt autójukba. És azon se csodálkoznék, ha a szmogriadó után megnőne a bliccelők száma, akik joggal kérdőjelezik meg, hogy nekik miért kell fizetniük, ha az autósoknak nem kellett.

Persze lehet olyan helyzet, mikor egy igazságtalan intézkedés hasznos és elfogadható. Ha az ingyenes tömegközlekedés hatására 50%-kal csökkenne az autóforgalom, és a kitiltott autók behajtása esetén a szankció esélye nulla lenne (például mert a rendőrök nagy része megbetegedett a rendőrségi menzán), akkor más megoldás híján elfogadható lenne. De a fentiek alapján valószínű, hogy az ingyenes tömegközlekedés hatása az autóforgalomra minimális, és ezért morálisan semmilyen értelemben nem fogadható el.

Összefoglalva:

Az ingyenes tömegközlekedés mindenkinek a szmog szempontjából minimális hatású, részben igazságtalan és nagyon drága.
Az ingyenes tömegközlekedés a bérlettel nem rendelkezőknek a szmog szempontjából minimális hatású, igazságtalan és drága.
Az ingyenes tömegközlekedés csak autósoknak a szmog szempontjából hatástalan, elképesztően igazságtalan és drága.
Az ingyenes tömegközlekedés csak kitiltott autósoknak a szmog szempontjából kontraproduktív, elképesztően és fájóan igazságtalan és drága.

Tóth Csaba

:::::

A hozzászólásokat érdemes elolvasni.

Tovább 

network.hu

 

A kép forrása: bikemag.hu


http://www.velo.hu/gyujtest-szerveznek-az-elhunyt-kerekparos-csaladjanak-megsegitesere-a-ferto-to-maraton-szervezoi.html
2017. május 07. | velo.hu


Az idei Fertő-tó maratont sajnos egy halálos kimenetelű baleset is beárnyékolta, mely a magyar oldalon történt egy autó és egy kerékpáros ütközésekor.

A lefújt díjátadás során az eredetileg tervezettel ellentétben úgy döntöttünk, hogy a két tombola kerékpárt, a Spezialized Tarmac Sport típusú, 1.999,- euró bolti áru és a Trek X-Caliber 8 típusú 899,- euró bolti árú kerékpárt árverésre bocsájtjuk.

Tovább 

network.hu


http://index.hu/kerekagy/2017/04/30/european_cycling_challenge_2017._budapest

írja az index.hu

Hejj, budapestiek! Május 1-én kezdődik, és május 31-ig tart a European Cycling Challenge, amihez idén is csatlakozott Budapest. Az egész akció lényege, hogy minél többen üljenek bringára (tavaly 52 városból 46 ezren körülbelül 4 millió kilométert tekertek), na, de ne legyünk álszentek, azért jó lenne megmutatni, hogy milyen tökösek vagyunk. Ez ugyanis egy verseny is, amihez idén is 52 város csatlakozott, Magyarországot pedig a főváros képviseli.

Tovább 

http://reset.hu/2017/04/27/igy-alakul-at-a-forma-1-2018-tol/
2017.04.27. | reset.hu


A csapatok a sportág vezetésével tárgyaltak a minap, és több kérdésben is megegyeztek egymással.

Persze nem minden alakulat képviseltette magát a Párizsban tartott találkozón: csak hatan voltak ott, a Ferrari, a Mercedes, a Red Bull, a Williams, a McLaren és a Force India, ugyanis ők az úgynevezett Stratégiai Csoport tagjai.

Ha úgy tetszik, az F1-es nagyvadak testülete ez, akik meghatározzák a sportág jövőbeli irányát, igaz, nincs teljesen szabad kezük a szabálytervezetek megalkotásában.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 15 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

„Nincs külön szabály arra, hogyan építhetsz ki jó ...

M Imre írta 15 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Ahogy a tűzoltóportál beszámolt róla, a Hívásfogadó...

M Imre írta 15 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

... amikor kiszaladt az útra egy kétéves kisgyerek: A Hír TV ...

M Imre írta 15 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Kuplungot cserélni összetett feladat. A motort és a váltót...

M Imre írta 15 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Minimal Mass Június végén a Budaörsi bringafoson történt ...

M Imre írta 15 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Aláírták: tizenegy KISS jön! - 2017.8.17. A váci és a ceglédi...

LEHOCZKI zoltán 1 napja új képet töltött fel:

Havazasra_felkeszulve_2042762_5509_s

M Imre 4 napja új videót töltött fel:

M Imre 4 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 4 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Igazi titkos tipp a földgáz-üzemű használt Octavia Teszt: Skoda...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu