Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát M Imre indította 13 éve
Köszönjük, hogy szavazott! A szavazás jelenlegi állását alább láthatja:
Ön szerint jól döntött a bíróság Stohl András perében?
100% Nem, visszaesőként kevés ez a tíz hónap.
0% Nem, más hasonló esetekben nem kapnak letöltendő büntetést.
0% Igen, bölcsen döntött a bíróság.
Hozzászólások eddig: 260
M Imre üzente 1 hete
Greenpeace: miért döntött úgy a MOL, hogy több százezer liter üzemanyagot hagy kifolyni Gárdonynál? | 2025. június 18.
... jelentős késedelem történt a szivárgás elhárításában és jelentésében. Ez ellentétes a szokásos iparági gyakorlattal és a magyar környezetvédelmi törvénnyel (1), amelyek azonnali leállítást, gyors (24 órán belüli) bejelentést, és mielőbbi elhárítást írnak elő. Az, hogy a szivárgás ismertté válása után hetekig aktívan tartották a vezetéket, nem felel meg sem a nemzetközi szabványoknak, sem a jogszabályi megfelelés elvárásainak, és akár mulasztásnak is minősülhet. Az iparági legjobb gyakorlat (2) alapján a szivárgás észlelésének ideje órák vagy napok kérdése, nem heteké. Nemzetközi tapasztalat alapján mágneses-akusztikus vagy optikai rostos érzékelők is képesek napokon belül pontos helymeghatározásra.
https://www.greenpeace.org/hungary/sajtokozlemeny/12099/greenpeace-miert-dontott-ugy-a-mol-hogy-tobb-szazezer-liter-uzemanyagot-hagy-kifolyni-gardonynal/
M Imre üzente 2 hete
Milliárdokkal lógnak a megbírságolt gyorshajtó magyarok, sokan piti trükkökkel ússzák meg
2023–2024-ben 11,85 milliárd forint volt az elmaradásuk. A több mint másfél millió gyorshajtónak mintegy hatoda nem fizetett.
Összesen 11,85 milliárd forint gyorshajtásért kiszabott bírságot nem fizettek be a száguldozók 2023–24 során – írj a Vezess.hu az Országos Rendőr-főkapitányságtól (ORFK) kapott adatok alapján, amiket a lap közérdekű adatigényléssel kért ki. Összehasonlításként: 2023-ban közel ennyibe, 12 milliárdba kerültek az augusztus 20-i ünnepségek, tűzijátékostul, mindenestül.
További adatok:
-- Összesen 1 508 007 esetben szabtak ki bírságokat az előző két évben, ezek közül 266 772 gyorshajtó nem fizetett még.
-- 2024-ben 38 milliárd forint bírságot szabtak ki, ebből 30,92 milliárdot fizettek be.
-- 2023-ban 26,19 milliárd forint bírságot szabtak ki, amiből 21,4 milliárdot rendeztek.
A lap emlékeztet: a rendőrség rendre a gyorshajtást nevezi meg a személyi sérüléssel járó közlekedési balesetek legfőbb kiváltó okának. A mostani adatokból jól látszik, hogy a – legalábbis a lefülelt – gyorshajtások száma nőtt. A lap idéz egy doktori disszertációt is, amely szerint a hivatalos statisztikáknál közel hétszer nagyobb (3 helyett 20 százalékos) arányban okoz halálos közúti közlekedési baleseteket az abszolút sebességtúllépés.
A lap szerint a nem fizetők közül sokan trükköznek. Több módszert is felsorolt, például
-- többen egy 5000 forint alatti tétellel kevesebbet fizetnek be – például a 30 ezres bírság helyett csak 25 100 forintot –, mivel ilyen kismértékű elmaradásra elévül a végrehajtás;
-- mások „dobós” cégeken futó kocsikkal hajtanak, amelyek egy utolérhetetlen hajléktalan nevén vannak, akin – mint papíron üzemben tartó vagy tulajdonos – gyakorlatilag lehetetlen behajtani a gyorshajtásért vagy épp a be nem fizetett autópályadíj miatt kiszabott bírságot, a lap szerint egész szolgáltatói szektor épült erre a visszaélésre.
https://hvg.hu/gazdasag/20250616_be-nem-fizetett-gyorshajtasi-birsagok-statisztika-orfk-penzbuntetes
M Imre üzente 2 hete
Nem az volt a kérdés, hogy lezuhan-e valaha egy Boeing Dreamliner, hanem az, hogy mikor | 2025. június 13.
Nem növeli a géptípusba vetett bizalmat az al-Dzsazíra videója sem, amit egy dolgozó készített rejtett kamerával az egyik gyárban. Arról faggatja a felvételen a kollégáit, hogy szívesen utaznának-e a Dreamlinerrel. Tizenötből 10 valahogy így válaszolt:
-- „Ööö… Nem.”
-- „Nem.”
-- „Gondolkoztam rajta… Nem, nem igazán.”
-- „Valószínűleg nem.”
-- „Hááát, kicsit necces. Igen, valószínűleg utaznék, de nekem van valamilyen halálvágyam.”
-- „Nem repülnék egy ilyen géppel, mert látom, hogy milyen a minősége annak a kibaszott szarnak, ami körülöttünk zajlik.”
A Prospect cikke szerint az indiai utasszállító katasztrófájáról készült videókon látni, ahogy a gép megkezdi a felszállást, majd orral az ég felé süllyedni kezd, ami arra utal, hogy a hajtóművekkel lehetett valami baj. Erre utal a pilóta vészüzenete is, amiben hajtóműhibáról beszél.
2020-ban egy már nem működő norvég légitársaság azért perelte be a Boeinget, mert hajtóműhibák miatt több járatukat is törölniük kellett, és több százszor kellett lecserélni hibás hajtóműveket. 2023-ban végül szeméttelepre küldték az összes 787-esüket, ami rendkívül ritka alig 10 éves repülőknél.
A lapnak a 787-eseket gyártó charlestoni üzemben folyó munkálatokra közelről rálátó forrás is azt mondta, hogy az Air Indiának szánt 787-esekkel már a leszállításuk előtt több probléma is adódott. A most lezuhant 787-es is ezek közül került ki. Cindy Kitchens, a Boeing egyik egykori minőségbiztosítási vezetője azt mondta a Prospectnek, hogy az al-Dzsazíra-féle videó után a vezetés értekezleten beszélte át a fejleményeket. Kitchens akkor bedobta, hogy a videó valós, és az üzem dolgozói közül tényleg senki sem akarna felülni a 787-esekre. Elmondása szerint erre csak szúrós pillantásokat kapott. Állítása szerint néhány évvel korábban megkérdezte az egyik főnökét, hogy engedné-e a gyerekeinek, hogy ezeken a gépeken repüljenek.
-- „Cindy, ezek közül a gépek közül egy sem marad Amerikában, mind megy a tengerentúlra”
– válaszolt a főnök.
Egy munkatárs, aki az al-Dzsazíra filmjén dolgozott, azt mondta a Prospectnek, hogy több munkás is kifejezetten aggasztónak talált három repülőt, amit 2014 januárjában kellett leszállítani az Air Indiának. A repülőgépekkel akkora bajok voltak, hogy át kellett szállítani őket a Boeing azon üzemébe, ahol tapasztaltabb, képzettebb, szakszervezeti munkások dolgoztak, hogy rendbe hozzák őket. Az Indiában lezuhant 787-es egyike volt ennek a három gépnek.
https://telex.hu/techtud/2025/06/13/boeing-dreamliner-air-india-zuhanas-problema
Azt olvastam, az ok itt az volt, hogy erősen túlsúlyos / túlterhelt gép volt, és ráadásul a szokásos kifutópálya helyett fele olyan hosszú kifutópályán kísérelt felszállni...
M Imre üzente 2 hete
Ronda védőrácsot építettek a Pilis-tetőre, hogy megvédjenek egy ritka növényt, de senki sem teljesen elégedett | 2025. június 12.
Akinek jó a szeme, már lentről, Pilisszentkereszt utcáiról is láthatja, hogy valami furcsa, fémes színű dolog készülődik a hegytetőn. A világ talán első, fokozottan védett természeti zónában elhelyezett fémrácsos siklóernyő starthelye készül el itt hamarosan, ami egyelőre nem látogatható, ezért a Duna-Ipoly Nemzeti Park és a Pilisi Parkerdő szakembereinek kíséretében néztünk meg.
A közelről elég bumfordinak tűnő, 30-40 négyzetméteres, 10-15 centiméter magasságban elhelyezett tűzihorganyzott fém védőrács akkora, mint egy nagyobb színház színpada.
A védőrácsot nem jó kedvében építteti a két szervezet: egy kompromisszum eredményeként készül el. Az szándék pedig az, hogy az eddig illegálisan használt közeli starthelyről erre a legálissá váló startpontra tereljék át a siklóernyősöket. Ugyan a lerácsozott gyepes hegyváll is értékes, fokozottan védett terület – ezért is kell fémráccsal védeni a taposás ellen –, de az igazi rocksztár, a magyarföldi husáng, ami miatt az egész felfordulás van, a másik, déli fekvésű sziklagyepes réten koncertezik. A siklóernyősök korábbi kedvenc starthelyén.
Át is sétálunk a rácstól 400 méterre lévő rétig, amit most masszív kerítés véd. Ezt is most állították fel, mert korábban drótkerítéssel próbálták megóvni ezt a félfocipályányi hegyteteji rétet, de azt állandóan átvágták, és bementek az emberek a gyepre.
-- „A jó kilátás és a kedvező adottságú starthely miatt régóta kedvelt túracél ez a rész. Jó időben akár 20-30 siklóernyős is bejött ide, mások meg csak azért, hogy nézzék őket. Néha sátraztak, tüzet raktak itt emberek. El lehet képzelni, csak milyen taposást végeztek... amióta az erősebb kerítés áll, magához tért a gyep.
– mondja Novák Adrián, a Duna-Ipoly Nemzeti Park területi tájegységvezetője.
És hogy miért ilyen értékes az akár másfél méter magasra is megnövő magyarföldi husáng (Ferula sadleriana)? Azért mert egy ritka, a jégkorszak utáni hűvös kontinentális sztyeppidőszakból megmaradt bennszülött (endemikus) maradványfaj, ami a világon mindössze nyolc helyen, főleg Magyarország területén lelhető fel.
Gondoltak arra is, hogy ha a siklóernyősök már nem is, de a kirándulók továbbra is be akarnak majd menni az egyébként fantasztikus panorámával megáldott területre, és akkor a masszív kerítés sem bírja sokáig. Ezért ősszel, a vegetációs időszak végén egy átjárót építenek a kerítésre, a gyepet pedig egy 200-300 méter hosszú, emelt fémszerkezetű tanösvényen lehet majd bejárni. A tanösvényrendszer szerkezete a magyarföldi husáng hajtásának és virágjának formájára hajaz majd...
https://telex.hu/szepkilatas/2025/06/12/pilis-teto-sikloernyos-starthely-tanosveny-dinpi-pilisi-parkerdo
M Imre üzente 2 hete
Meztelenül, ittasan vezetett Budaörsön egy férfi, majd megharapott egy rendőrnőt
A 44 éves illetőnél iratok nem voltak. A rendőrök előállították, majd azonosítás közben hirtelen agresszíven üvöltözni kezdett. | 2025.06.14.
Anyaszült meztelenül, fürdőnadrágját a térdére fektetve kocsikázott Budaörsön egy 44 éves férfi, akit bizonytalan közlekedése miatt intettek le az egyenruhások – közölte szombaton a Rendészeti Államtitkárság a Facebook-oldalán.
A poszt szerint az illető összefüggéstelenül beszélt, az egyik percben tankolást, a másikban kocsimosást emlegetett úti céljaként. Iratok nem voltak nála, a kocsi két kereke defektes, lökhárítója roncsolt volt. Kérdésre elmondta, hogy ivott két pálinkát, de elmondása alapján fogalma sem volt, mikor és hol fogyasztotta.
Miután egyetlen ruhadarabját magára húzta, a rendőrök előállították. „A szokásos protokoll szerinti azonosítás, kulcscsomó átvétel közben hirtelen agresszíven üvöltözni kezdett. Próbált rúgkapálni, ülő helyzetéből és béklyójából menekülni, eközben ráharapott az egyik rendőrnő alkarjára” – írták.
Az egyenruhások cserébe leteperték és lefogták. Mivel az alkoholszonda 0,57 mg/l értéket mutatott, vér-, és vizelet mintavételre kórházba vitték, eljárás indult ellene. A megharapott őrmester felületi hámsérülést szenvedett.
https://nepszava.hu/3283585_meztelenul-ittasan-vezetett-budaorson-megharapott-rendorno
M Imre üzente 1 hónapja
Velo Budapest: A biciGlisektő nem lehet haladni!
https://www.facebook.com/watch/?v=1592099484757322
UPDATE: plusz kontextust szeretnék adni, mert hiába próbáltam szóban elmondani röviden, hogy mi is történt, sok minden maradt homályban, ami miatt félreérthető lehet a videó.
Tehát: a béjemvés úr nem parkolóból állt ki, nem próbált meg besorolni a forgalmi sávjába, sem lekanyarodni a következő lehetőségnél, mert nem indexelt egyik irányba sem. Több száz méteren keresztül haladt a bringasávban, mert a forgalmi sávban álltak/araszoltak az autók. A Király utcánál választotta a bringasávot (akörül néztem hátra először), majd állt be mögém a piros lámpához a Dob utcánál. Utólag visszagondolva, már akkor dudálhatott először, amikor még piros, max piros-sárga volt a lámpánk, mert ő azt nézte, hogy elsuhan mellettünk egy bringás, aki a körúti gyalogoszöldre indult el (aki ismeri ezt a lámpát, az tudja, hogy a Dob utcán átvezető zebra kb. 5 másodperccel hamarabb vált zöldre, mint a körúti lámpa, sok bringás már arra elindul). Én zöldre elindultam, majd hátranéztem, hogy mi lehet a balesetveszélyes helyzet, ami miatt indokolt lehetett a duda használata. Emberünk veszettül mutogat, hogy menjek már. Én. A bringasávon tekerő bringás. Menet közben ismét visszafordulva széttárt kezemmel kérdeztem, hogy mi a probléma? Ismét duda és mutogatás, és szájról olvasott: „mennyé má”. No, erre lassítottam és kb. 5km/h-val folytattam az utam. Ő mögöttem 50 centire, ugyanennyivel. Eszébe sem jutott besorolni a forgalmi sávba, így mentünk kb. még 50 métert, hosszú-hosszú másodpercekig; majd a harmadik dudálás után vettem elő a telefonomat és kezdtem videózni. Ezek után inkább besorolt az autók közé, innentől látható a videó.
S hogy miért nem engedtem inkább el? Mert azt hiszem, hogy ha ilyen helyzetekben én, tapasztalt kerékpáros elengedem, azzal támogatom ezt a viselkedést. Sőt, tevőlegesen hozzájárulok ahhoz, hogy ő legközelebb is az autóját válassza, hiszen az „gyors”; legközelebb is a bringasávot válassza, hiszen „majd lehúzódik a bringás”; és legközelebb talán egy kevésbé tapasztalt bringást, például egy gyereket fog zavarni és veszélyeztetni a manőverével. (Emberünk vajon a gyógyszertárban vagy a lidli kasszánál is előremegy, mondván „ő siet”?!) A sietség nem jogosít fel semmire. Csak hibákhoz, szabálysértésekhez és balesetekhez vezet hosszú távon.
És igen, a videó előtt és után, majd az oktatásomat követően a visszaúton is számtalan motorost, robogóst engedtem el lehúzódva. De ők nem dudáltak rám és nem siettettek, hogy menjek már és nem zavartak/veszélyeztettek. Tudták, hogy max megtűrt vendégek a bringasávban.
M Imre üzente 1 hónapja
Németh Balázs autóvezetős videóiról posztolt Magyar, Németh válaszul ügynökmédiázott egyet | 2025. május 28.
Németh Balázs, a Fidesz frakciójának szóvivője nemrég TikTokon posztolt egy videót, amelyben szexvideótól Ukrajnáig terjedő tematikával osztotta meg gondolatait Magyar Péterről. A videón az autó, amit Németh vezet, a háttérben lévő ablak alapján mozgásban van: Németh ehhez képest a kormányt többször elengedi az egyik kezével (a másikban végig egy üdítőt tart), a videó készítése közben pedig visszatérően a kamerába néz. Mellékszál, hogy mindezt a hang alapján esős időben.
Magyar Péter, a Tisza párt elnöke a videóra azt reagálta, hogy Németh megmutatja, „hogyan kell elkövetni a Btk. 234. paragrafusa szerint három év szabadságvesztéssel büntetendő közúti veszélyeztetés bűntettét.”
https://telex.hu/belfold/2025/05/28/nemeth-balazs-autos-video
___
Az elmúlt öt év rekordbevételét érte el Németh Balázs trafikbiznisze tavaly | 2025. május 28.
Németh Balázs volt közmédiás és jelenlegi Fidesz-frakció szóvivő trafikos cége, a Dohánypapír Bt. idei beszámolója szerint 2024-ben az elmúlt öt év legnagyobb árbevételét produkálta, összesen 489 millió forintot.
A frakciószóvivő és felesége közös trafikcégének beszámolója arra is rámutat: a forgalom nőtt, a nyereség viszont valamelyest csökkent a cégben. Némethék cégének nyeresége a 2023-as 18,5 millió helyett idén csak 13,7 millió forint lett.
Németh Balázs a trafikos cégben kültag, felesége, Varga Patrícia pedig beltag. Az Mfor.hu szerint a cég árbevételének növekedését részben magyarázza az is, hogy tavaly a szeszes italok ára 4,3 százalékkal, a dohányáruké pedig 4,5 százalékkal nőtt az általános infláció jegyében. A gazdasági lap szerint Némethék bevétele közel átlagos teljesítménynek számít a trafikok között.
Németh Balázsról 2013-ban derült ki, hogy trafikügyletben is érintett. Ekkor még az MTVA alkalmazottjaként azt mondta, szerinte nem összeférhetetlen, hogy a családjának trafikja van. Németh azóta már átpártolt fideszes szóvivővé, legutóbb arról írtunk, hogy Németh tervei szerint podcastot indít a Fidesz-frakció témáiról. Ebben majd állandó partnere az egykori köztévés szupersztár-nehézbombázó Bende Balázs lesz, aki arról vált többek között ismertté, hogy az MTVA külügyi kabinetjének vezetőjeként arra utasította a munkatársakat egy belsős megbeszélésen, hogy az anyagokban minden esetben a kormánypárti irányvonal érvényesüljön.
https://telex.hu/gazdasag/2025/05/28/nemeth-balazs-trafik-ceg
M Imre üzente 1 hónapja
Olyan vontatást mutatott be két amerikai, hogy letartóztatás lett a vége | 2025.05.17.
A 32 éves Dante Brown és barátnője egy sötét színű Saab 9-3 Aerót akart hazavontatni Ford Expedition típusú SUV-jukkal. Ez idáig még rendben is lenne, csakhogy láthatóan a leghalványabb elképzelésük sem volt arról, hogyan kellene mindezt biztonságosan és szabályszerűen kivitelezni.
A párosnak odáig sikerült eljutnia, hogy az egyiküknek a Fordban, a másikuknak a Saabban kellene ülnie, de ezután teljesen szétestek a dolgot. A Saabot ugyanis farral előre sikerült hozzákötni az SUV-hoz. Az eredmény egészen látványos, íme:
https://www.youtube.com/watch?v=KblL4PVy8Qs&t=39s
A nyilvánvalóan ön- és közveszélyes műveletet a rendőrök sem hagyták szó nélkül. A bejelentés után gyorsan a helyszínre siettek, és megállították a mutatványt. Hamarosan kiderült, hogy a Saabban ülő Brownt Georgia államban körözik, így őt le is tartóztatta a rendőrség. A Fordot vezető barátnője szabadon távozhatott.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2025/05/17/olyan-vontatast-mutatott-be-ket-amerikai-hogy-letartoztatas-lett-a-vege/
M Imre üzente 2 hónapja
MEGÁLL AZ ÉSZ - Közlekedésbiztonság a hétköznapokban
Amikor azt gondolná az ember, hogy már mindent látott, akkor jön egy újabb hétfő, és egy újabb Megáll az ész rész....
Az alábbi esetet még március végén rögzítette az egyik forgalomfigyelő kameránk az M7-es autópálya Zala vármegyei szakaszán.
Egy terepjárós csoport haladt éppen a határ felé, amikor a tereléshez érve az átterelt sávot választották. Kicsivel később rájöhettek, hogy nem jó az irány, ezért a kihelyezett klemfixek között visszafordultak egyszer, - és hogy ez még ne legyen elég - a terelésnél mégegyszer....
Szerencsére most baleset nem lett belőle.
Az általunk üzemeltetett szakaszon átlagosan 10 kilométerenként van egy csomópont, ahol biztonságosan és szabályosan vissza lehet fordulni.
Minden terelés előtt jelezzük - többször is -, hogy egy csomópont melyik sávból megközelíthető. A kihelyezett jelzéseket kísérjétek figyelemmel!
A közlekedés társas-játék! Közlekedjünk felelősséggel!
https://www.facebook.com/watch/?v=1603562510345686
M Imre üzente 2 hónapja
TAGAD A CSEPELI ÁMOKFUTÓ - Nem ő okozta a balesetet. Ezt mondta a bíróságon az a 28 éves férfi, aki a vád szerint 3 éve a Csepelről kivezető úton a megengedett sebesség duplájával száguldva, egy buszba csapódott a kocsijával. Kiderült, jogosítványa sem volt. A mellette utazó barátnője súlyos koponyasérülést szenvedett és három nappal az érettségije előtt a kórházban meghalt. Két hónappal korábban ugyanez a férfi kábítószer hatása alatt vezetett, és menekült a rendőrök elől - erről felvétel is készült.
https://www.facebook.com/watch/?v=657658150364845
M Imre írta 21 órája a(z) Balul végződő felújítások... és balesetek fórumtémában:
Újabb összecsapások és blokádok Szerbiában a ...
M Imre írta 22 órája a(z) Zebra non pedibus sexaginta deserta (hatvanpusztai) képhez:
Szeretnék megakadályozni, hogy... az utcákat ellepjék a ...
M Imre írta 22 órája a(z) Közlekedési Múzeum blogbejegyzéshez:
A korábbi visszakozás ellenére Lázár minisztériuma ma...
M Imre írta 22 órája a(z) Jeff Opperman: Swimways | a folyók vizének szabadon kellene áramlania a vándorló halfajok miatt videóhoz:
WWF Hungary: Megtörten búcsúzunk. Fájdalommal ...
M Imre írta 2 napja a(z) Önkénteseket keresünk a Járókelő budapesti ügykezelői csapatába blogbejegyzéshez:
Mi lesz veled, Járókelő? Utcarádió (Tilos) | 2025.06.20. ...
M Imre írta 2 napja a(z) Parkváros Rákosrendezőn - A Fővárosi Önkormányzat víziója képhez:
Budapestnek főtájépítésze/főkertésze lett! | ...
M Imre írta 2 napja a(z) 10 millió Fa kezdeményezés képhez:
Ilyen egyszerű ennyire kevéssel ilyen sokat tenni? Városi ...
M Imre írta 2 napja a(z) Kié legyen a budapesti folyópart? - Schneller István: Az soha nem lesz, hogy belelógatjuk a lábunk a vízbe blogbejegyzéshez:
Újra szabad a fürdés! | 2025. június 27. Megnyitott...
M Imre írta 2 napja a(z) A kedd éjszakai futópróba során átkelt a 2202-es CAF a Dunán - A Rákóczi hídon (fotó Vörös Attila. iho.hu - 2015) képhez:
Új CAF villamosok Budapesten | 2025. június 27. Tízre bővült...
M Imre írta 2 napja a(z) Kiss László, csillagász-fizikus: Egyedül vagyunk az univerzumban? (InfoRádió) videóhoz:
„Végleg elbuktuk” – mondja Kiss László csillagász, az...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás