Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kína is megy az autóipari trendekkel, az ázsiai országban egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos és hibrid modellek. Két helyi gyártónak, a BYD-nek és a Cherynek már több villanyautója van, ám hamarosan meghatározó piaci szereplő lesz a Beijing Automotive Industry Holding Corp. (BAIC) is.
A BAIC mögött ráadásul erős európai szövetséges áll, a gyár a Daimlerrel működik együtt. Valóságos invázióra készül Kínában a BAIC, 334 millió dolláros beruházás keretében jelenleg is épül vadonatúj gyárkomplexuma, melynek kapacitása évi 50 ezer elektromos és százezer hibrid autó lesz.
Éppen most állt elő a BAIC első, prémium jellegű elektromos limuzinjával, amelyet BE701 névre keresztelt. Európai szem számára is teljesen elfogadható a formaterv, bár a hajtásláncról nem lehet sokat tudni. Annyi bizonyos, hogy a BE701 egy feltöltéssel körülbelül 200 kilométert képes megtenni, végsebessége pedig 160 km/óra. Hétköznapi használatban éppen elegendő.
Elektromos és hibrid stratégiája keretében új divíziót is alapított a BAIC, a Beijing New Energy Automotive Companynak 2011-re évi 20-40 ezer zöld autót kellene értékesítenie.
|
|
|
M Imre írta 13 órája a(z) Jos Verstappen, Minardi PS03 (2003/F1) Olaszország, Zandvoort (V10-es motor - 2015.06.28.) videóhoz:
Vályi István: Megint egy pilóta volt hiba nélkül és egy csapat ...
M Imre 20 órája új videót töltött fel:
M Imre 22 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 23 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Vécékbe is jutott hajójegy- automata 1,6 milliárd forint ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:
Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos ...
M Imre írta 1 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:
A Fidesz azzal próbálta a szentendrei hév műszaki ...
M Imre írta 2 napja a(z) Közlekedési Múzeum blogbejegyzéshez:
Vitézy Dávid: Micsoda fatális véletlen: a mezőhegyesi ...
M Imre írta 2 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:
Megjelent a KÉKTÚRA app! A Magyar Természetjáró ...
M Imre írta 3 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Öt pontban a mai hírek kapcsán: (költségvetés) 1. ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!