Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kína is megy az autóipari trendekkel, az ázsiai országban egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos és hibrid modellek. Két helyi gyártónak, a BYD-nek és a Cherynek már több villanyautója van, ám hamarosan meghatározó piaci szereplő lesz a Beijing Automotive Industry Holding Corp. (BAIC) is.
A BAIC mögött ráadásul erős európai szövetséges áll, a gyár a Daimlerrel működik együtt. Valóságos invázióra készül Kínában a BAIC, 334 millió dolláros beruházás keretében jelenleg is épül vadonatúj gyárkomplexuma, melynek kapacitása évi 50 ezer elektromos és százezer hibrid autó lesz.
Éppen most állt elő a BAIC első, prémium jellegű elektromos limuzinjával, amelyet BE701 névre keresztelt. Európai szem számára is teljesen elfogadható a formaterv, bár a hajtásláncról nem lehet sokat tudni. Annyi bizonyos, hogy a BE701 egy feltöltéssel körülbelül 200 kilométert képes megtenni, végsebessége pedig 160 km/óra. Hétköznapi használatban éppen elegendő.
Elektromos és hibrid stratégiája keretében új divíziót is alapított a BAIC, a Beijing New Energy Automotive Companynak 2011-re évi 20-40 ezer zöld autót kellene értékesítenie.
|
|
M Imre 21 perce új videót töltött fel:
M Imre 5 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 5 órája a(z) Pesti fonódó villamosprojekt II. ütem - Villamossal Újbudától Újpestig a Deák Ferenc tér és a Lehel tér között képhez:
Digitális, újrahasznosított kijelzők kerülnek Budapest ...
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 10 órája a(z) Nissan Micra reklám (David Lynch) videóhoz:
This commercial is called "Bucking Bronco" ...
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 19 órája új képet töltött fel:
M Imre 19 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 19 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!