Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kína is megy az autóipari trendekkel, az ázsiai országban egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos és hibrid modellek. Két helyi gyártónak, a BYD-nek és a Cherynek már több villanyautója van, ám hamarosan meghatározó piaci szereplő lesz a Beijing Automotive Industry Holding Corp. (BAIC) is.
A BAIC mögött ráadásul erős európai szövetséges áll, a gyár a Daimlerrel működik együtt. Valóságos invázióra készül Kínában a BAIC, 334 millió dolláros beruházás keretében jelenleg is épül vadonatúj gyárkomplexuma, melynek kapacitása évi 50 ezer elektromos és százezer hibrid autó lesz.
Éppen most állt elő a BAIC első, prémium jellegű elektromos limuzinjával, amelyet BE701 névre keresztelt. Európai szem számára is teljesen elfogadható a formaterv, bár a hajtásláncról nem lehet sokat tudni. Annyi bizonyos, hogy a BE701 egy feltöltéssel körülbelül 200 kilométert képes megtenni, végsebessége pedig 160 km/óra. Hétköznapi használatban éppen elegendő.
Elektromos és hibrid stratégiája keretében új divíziót is alapított a BAIC, a Beijing New Energy Automotive Companynak 2011-re évi 20-40 ezer zöld autót kellene értékesítenie.
|
|
M Imre írta 6 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Busz nincs, közlemény van | 2018.04.18. Keddi,...
M Imre új eseményt adott az eseménynaptárhoz: "Mit várunk egy új KRESZ jogszabálytól?" konferencia | 2024. május 16. (csütörtök) 13:00-16:00, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Oktatási Központ (1082 Budapest Üllői út 82.) Földszint I. előadó 2024.05.16.
M Imre 15 órája új videót töltött fel:
M Imre 16 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 17 órája a(z) Mától Magyarországon is könnyen kikerülheted a dugókat a Google Térkép szolgáltatásával blogbejegyzéshez:
Jövő héten elindulnak a Google autói Magyarországon: itt a...
M Imre írta 18 órája a(z) Taxi! Gyalogos! képhez:
Extra juttatást, sok pénzt ad a hazánkba hamarosan...
M Imre 20 órája új képet töltött fel:
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk húsz éven belül egymilliós várost építene a ...
M Imre írta 3 napja a(z) A kisföldalatti története videóhoz:
Világsztár lett a Kisföldalatti! | a világ tizennyolc legjobbja közé ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!