Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kína is megy az autóipari trendekkel, az ázsiai országban egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos és hibrid modellek. Két helyi gyártónak, a BYD-nek és a Cherynek már több villanyautója van, ám hamarosan meghatározó piaci szereplő lesz a Beijing Automotive Industry Holding Corp. (BAIC) is.
A BAIC mögött ráadásul erős európai szövetséges áll, a gyár a Daimlerrel működik együtt. Valóságos invázióra készül Kínában a BAIC, 334 millió dolláros beruházás keretében jelenleg is épül vadonatúj gyárkomplexuma, melynek kapacitása évi 50 ezer elektromos és százezer hibrid autó lesz.
Éppen most állt elő a BAIC első, prémium jellegű elektromos limuzinjával, amelyet BE701 névre keresztelt. Európai szem számára is teljesen elfogadható a formaterv, bár a hajtásláncról nem lehet sokat tudni. Annyi bizonyos, hogy a BE701 egy feltöltéssel körülbelül 200 kilométert képes megtenni, végsebessége pedig 160 km/óra. Hétköznapi használatban éppen elegendő.
Elektromos és hibrid stratégiája keretében új divíziót is alapított a BAIC, a Beijing New Energy Automotive Companynak 2011-re évi 20-40 ezer zöld autót kellene értékesítenie.
|
|
M Imre írta 50 perce a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Zebra - Rendőri intézkedés egy távoli országban https://www....
M Imre 2 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 18 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
drMáriás: Orbán Viktor álma – Ursula von der Leyen Frida ...
M Imre 18 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 19 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Egyéni leszállásjelző... https://www.facebook....
M Imre írta 19 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Csehszlovák Kém | WOW: Így ünnepelte Karácsony Gergelyt...
M Imre írta 20 órája a(z) Vadveszélyes idők: az őzek párzási időszaka blogbejegyzéshez:
Csehszlovák Kém: Semmi különös, csak megjelent egy ...
M Imre írta 1 napja a(z) Közlekedésre nevelés fontos számodra? - 2. fórumtémában:
Csúnya beszéd! Nemár!! | Nindzsa néni kutyával vs. ...
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Építészet, erdészet és egy levágott női fél kar. ...
M Imre írta 1 napja a(z) Méhlegelő a Déli pályaudvar mellett, a Vérmezőn 2021. júniusban (Telex) képhez:
Dezsényi Péter, Budapest főkertésze a klímarealitásról...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!