Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Sopron — Az egész világot meghódította futurisztikus autóbusz-koncepciójával Simon Péter (25). A soproni fiatalember diplomamunkája részeként készítette el a teljesen környezetbarát, hidrogén által hajtott, Credo E-Bone fantázianevű jármű tervét, amely pillanatok alatt elterjedt az interneten.
– A buszt a csont formája ihlette. A csomópontokon sűrűbb, erősebb, ahol pedig nem kell tartania, ritkább összetételű. Ennek köszönhetően 15-20 százalékkal könnyebb, mint a hasonló járművek – magyarázta Péter. Merőben új a vázszerkezet is: nem alul, hanem felül helyezkedik el, és a kerekekhez lefutó T profilos láb segítségével tartja meg a busz súlyát.
========================================================
|
|
M Imre írta 7 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Terézváros kötvényeket vásárol, hogy a megtakarításaikat ne ...
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Csopaki fészek kilátással, avagy hogyan menőznek az ...
M Imre írta 2 napja a(z) Ikarus 55-ös (Faros) pózol Ikarus fanatikusok fényképezőgépeinek a pásztói vasútállomásnál (Vasparipák - Gajdos Márk) képhez:
Vasparipák - Gajdos Márk oldala: Tegnap egy újabb ...
M Imre 2 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Mindenségit! #12 - Havasi Zoltán (Budapest Bike Maffia) videóhoz:
A Szentesi Vagányokkal három éve kezdődött minden, amikor ...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) BKV Toborzó videóhoz:
RegionalBahn: Ritkán volt ilyen eddig a villamosvezetők...
M Imre írta 2 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Népmesei fordulatokban sem szűkölködött a pénteken...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Oroszországban visszahívják a Lada Vesta autókat a ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!