Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
http://kerekparosklub.hu/sites/default/files/sisak_melleny.pdf
Mire érdemes figyelni, ha európai bringatúrát tervezel ?
2014, június 30.
http://kerekparosklub.hu/kulfoldon_kerekparral
írja a kerekparosklub.hu
Ha túrát tervezel két keréken Európában, nem árt tisztában lenni az érintett országokban érvényes szabályozással. Nincs egységes láthatósági mellényre és sisakviselésre vonatkozó szabályozás Európában, ezért összeszedtük nektek országonként, hol mi kötelező.
Ezeket az információkat több forrásból merítettük, és a csillaggal jelöltek egymásnak ellentmondóak voltak. Kérünk titeket, ha a fentiekhez képest más információval találkoztok, írjátok meg nekünk a forrást is jelölve a kommunikacio kukac kerekparosklub pont hu - ra. Köszönjük.
* Litvánia:
- 18 év felett ajánlott
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/doc/safetyequip_bici_rules.pdf
- mindenkinek ajánlott
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1560
* Málta:
- ajánlott
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/doc/safetyequip_bici_rules.pdf
- ajánlott
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1560
- kötelező
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_helmet_laws_by_country
* Olaszország:
- nem kötelező
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/doc/safetyequip_bici_rules.pdf
- nem kötelező
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_helmet_laws_by_country
- kötelező
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1560
* Portugália:
- kötelező
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_helmet_laws_by_country
- nem kötelező
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1560
- nem kötelező
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/doc/safetyequip_bici_rules.pdf
* Szlovákia:
- 15 év alatt kötelező, felette csak lakott területen kívül
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/doc/safetyequip_bici_rules.pdf
- nem kötelező
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1560
* Szlovénia:
- nem kötelező
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/doc/safetyequip_bici_rules.pdf
- nem kötelező
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1560
- csak 15 év alatt kötelező
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_helmet_laws_by_country
Források:
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1560
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/doc/safetyequip_bici_rules.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_helmet_laws_by_country
http://www.mup.gov.rs/cms/resursi.nsf/Zakon%20o%20bezbednosti%20saobracaja%20na%20putevima.pdf
További források a pdf csatolmány második oldalán találhatóak.
|
|
M Imre 6 órája új képet töltött fel:
M Imre 6 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 7 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 4 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:
A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...
M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Európa egyik legnagyobb nyugdíjalapja Musk miatt...
M Imre írta 4 napja a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:
Magyar autódizájnerek | 2024.06. 01. Budapesten, a Moholy-...
M Imre új linket töltött fel: Pavlics Ferenc (gépészmérnök, kutató, tervező)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!