Közlekedés: A motoros nő fajták

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3247 db
  • Videók - 2981 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3247 db
  • Videók - 2981 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3247 db
  • Videók - 2981 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3247 db
  • Videók - 2981 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

No most ugrik a majom a vízbe, árulás következik, a motoros nő fajták elemzésével

Először is, miért is jó az, ha az embernek motorozik a barátnője?


- Az elindulás nem tart órákig: nem sminkel és fodrászkodik órákig mert bukóban minek, nem billeg a tükör előtt, mert tisztában van vele, hogy a bőrben ultraszexi és egy domborodó trikó alá bőven elég.
- Nem kell hátul vigyed, kényelmesen elmotorozik a saját motorjával.
- Ha már régóta van motorja, nem kell magyarázd a járművekben lévő olaj, hűtőfolyadék és légszűrő lényegét, előfordul még az is, hogy ezeket önállóan intézi.
- Rugalmas, ha késő este kedved támad világgá menni fagyizni, lelkesen elindul veled.
- A csaj önálló, ha meccset vagy F1-et akarsz nézni, simán el megy motorozni és nem fog nyafogni közben, hogy mikor van már vége.
- Jól tolerálja a majdnemkanbulikat a közös otthonotokban, mert nem érzi kínosan magát döntően férfi társaságban, és lazán befogja majd a haverjaidat takarítani a buli után.
- Felfedezésben jó partner lesz veled minden úton, és nincs jobb a közös kanyarvadászatnál.
- Ha még kezdő motoros, sokat taníthatod és nagyon hálás lesz érte, megerősíti a kapcsolatot, ha bölcsen teszed azt.
- Ha már rutinos motoros, fel kell kössed a gatyádat, mert lehet jobban motorozik nálad.
- Egyheti váltóruhát megold egy hátizsákban.

Nézzünk is először egy megtévesztő kategóriát: a naptárlány
Azok a lányok, akik 50%-nál több szabad bőrfelülettel fotózkodnak egy motor mellett, és nem motoroznak, azok nem motoros nők, hanem modellek. Kéretik nem összekeverni a motoros nőkkel őket! Létezik motorozó női modell, a pasik szeme olyankor olyanná válik mint a csigáé: kocsányokon lóg.

Nos, és akkor nézzük is a motoros nők fajtáit:

Rutinos robeszes:
Rendszeresen a korcsoportok két végén elhelyezkedő korosztály, vagy idősebb hölgyek, vagy nagyon fiatal lányok. Az idősebb korcsoport a kényelem és pakolhatóság miatt választja a nagytestű robogóját, és szemrebbenés nélkül belepakol egy komplett bevásárlókocsit a tacskóból a motorba. A tini ugyanúgy bármit elvisz motoron, nagyobb méretű sporteszköztől a függönykarnisig bármit, bárhol. Gátlástalanok, és élvezik.

Kezdő, kicsi motorral:
Lelkes kis köbcentivel, falja a motoros infókat, neki minden motorról szól, a budira is motorral megy, kenyérért meg a város másik végébe hogy több legyen a km. Szerényen szívja magába az infókat és szép tempóval fejlődik a motoros tudása, jó érzékkel válogatja ki a számára hasznos vele megosztott információkból a lényeget. Szépen végigjárja a fokozatokat, és 5-6 év múlva marha jó motoros lesz belőle.

Sportmotoroscsaj:
Imádja a vasát, mindenből a legjobbat veszi rá és rettentő módon ügyel a műszaki állapotra. Tudja nagyon jól, hogy az élete a motorja kezében (is) van, és mivel szeret száguldani, és még élvezi is, dolgozik rajta, hogy az minél tovább legyen jó. Korosztály jellemzően fiatalabb, és eszméletlen csinosak, a motorjaikkal rendszerint összeöltöznek. 4-5 fős kanyarvadászós társaságokban felfedezhetők.

Csopperescsaj:
Ők már rendszerint a ráérősebb korosztály, a motorozás életérzését csemegézik, vasaik ízlésesen szépek, ha díszített, akkor sem túlcsicsázott (mint a majommá varrott macsóké). Rendszerint már régen összeszokott baráti társaságokban motorozik, néha találkozókra is elmegy, ha lehet választani nem az autópályán megy, hanem szépen nyugodtan nézelődik útközben, élvezve az út örömét.

Nakedes, classicos:
A korosztály teljesen vegyes, jellemzője a napi szintű motorozás, közlekedésre, túrázásra, mindenhová motorral mászkál. Ha megkérdezed hová jár motorozni, bután néz rád és nem érti a kérdést. Ő motorral jár, és nem motorozni.

Futárcsaj: mindent tudnak a motorjaikról, maguk szerelik otthon, de ha gáz van, az út szélén is megszerelik két műanyagflakon és egy kerítésdrót segítségével a vasat. Ha vele mész túrázni és műszaki problémád támad, lesz nála csavarhúzó, fogó, gyertyakulcs, stb... Ha úgy érzed, hogy ciki, ha a nő szereli meg a motorodat, el se indulj vele túrázni.

Sárdagasztós:
A kisebb köbcentisek nagyon ügyesen terelgetik a motorjaikat és gondolatban megvetően köpnek egyet, amikor a kanyarban megcsúszó hátsó gumidról órákig tartó élménybeszámolót adsz elő az életveszélyről, amiben voltál. A nagyobb vasakon ücsörgők már körbejárta Európát, és fél Ázsiát egy motorral meg egy sátorral, a jég hátán is megél. Életszemléletének alapja a "nagy gáz kis ima".

Trájkos csaj:
Otthon a motorokból van legalább 2db/családtag, és ez épp a fesztiválozós motor. Nem tudsz neki újat mutatni a motorokról, de szívesen elbeszélget veled bármilyen típusról, mert gyakorlatilag félévente lecserélődik valami a flottából az épp aktuális szabadidős családi tevékenységekhez.

Régivasas madmaxos vagy oldtimeres:
Van valami régi, felismerhetetlenségig átszerelt vasa, az legalább 30 éves, ő a madmaxos, a felismerhető típussal az oldtimeres. Annak függvényében, hogy mennyire ragaszkodik a gyári állapothoz, az alapján kategórizálhatjuk őket. Rendszerint maga vagy barátaival rakosgatja rendbe a jószágot, külön kalandregény a motor lábra állításának története az életében. Élvezi a szerelgetést és marha büszke rá, hogy pöcröff indul a vasa a kora ellenére.

Celebmotoros:
nem sokat motorozik, rendszerint csak a motorját nyalogatja, díszítgeti. Úton-útfélen hirdeti, amikor motorra ül, esemény is az, mert olyan ritkán tesz. Élete a közutakon a közlekedésben résztvevők jóindulatán múlik, rendszerint segíti a túlélését, ha minél kevesebbet van az úton. Azt viszont mindenkinek tudnia kell, és talán jobb is ha tudják...


Forrás: CsamKlub

http://csamclub.hu/blogbejegyzes/a-motoros-n%C5%91-fajt%C3%A1k.2483/

Címkék: elemzés motorozás

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 3 hete

Újra kapható a Simson Schwalbe? Igen, de az ára rémisztő… | 2025.05.31.

A Simson Schwalbe név már a múlté. Az új nemzedéket a müncheni Govecs gyártja, és eSchwalbe emblémával, ultramodern elektromos robogóként küldi hadba. A klasszikus formaterv és az erős, környezetbarát hajtáslánc kétségtelenül vonzó, az ár viszont túlzónak tűnik.

Az A1 és A1B kategóriás jogosítvánnyal vezethető modell különösen érdekes, mivel néhány európai országban még motoros engedély nélkül is használható, és akár 120-130 kilométert is megtehet egyetlen töltéssel, de sajnos az ára miatt aligha terjed el tömegesen…
Megkezdődött a továbbfejlesztett eSchwalbe árusítása

Az eSchwalbe benzines, kétütemű elődjeihez mérten jelentős fejlődésen ment keresztül. Bár a hajtáslánc csak 48 voltos rendszert használ – szemben a riválisok 72 voltjával –, teljesítménye versenyképes: a csúcsteljesítmény 8,5 kW, míg a névleges 6 kW.

... minden előrelépés ellenére sem lehet szó nélkül elmenni a vételár mellett: az újdonságért – átszámítva – 3,6 millió forint körüli összeget számítanak fel az előrendelési időszakban. Ez különösen soknak tűnik, ha figyelembe vesszük, hogy a versenytársak ennél nagyobb teljesítményt és hasonló hatótávot kínálnak akár feleennyiért is. Ezért kérdéses, hogy a Schwalbe új formájában megközelítheti-e kétütemű motoros felmenője népszerűségét.

https://autoselet.hu/2025/05/31/itt-az-uj-simson-schwalbe/

Ismét itt a Schwalbe – de honnan indult a története?

1958 – Az NDK-ban bemutatják az eredeti KR 50 modellt, a későbbi Schwalbe előfutárát.

1964 – Megszületik a Simson KR 51 Schwalbe, amely gyorsan népszerű lesz az hazájában.

1970-es évek – Sokezer Schwalbe robogó fut a keletnémet utakon, rengeteg hívet szereznek egyszerűségük és strapabíróságuk okán.

1986 – Több mint egymillió legyártott példány után befejeződik az eredeti Schwalbe gyártása Suhlban.

1990 – A német újraegyesítés után kultuszmotorrá válik az NDK-s örökség részeként.

2000-es évek eleje – A nosztalgiahullám hatására nő az érdeklődés a veterán példányok iránt.

2014 – A Govecs nevű müncheni vállalat bejelenti, hogy elektromos változatban újraéleszti a Schwalbét.

2017 – Megjelenik az első eSchwalbe, amelyet még sok gyermekbetegség sújt, de nosztalgikus formatervének hála nagy figyelmet kelt szerte Európában.

2019 – Jön a továbbfejlesztett változat, ám még mindig korlátozott hatótávval és magas árral.

2025 – A legújabb eSchwalbe jól használható és modern technikával büszkélkedő járgány – kérdés, elég lesz-e mindez a sikerhez.

Válasz

M Imre üzente 3 hete

Már Magyarországon is kaphatóak az egykori cseh márka motorjai | 2025.05.17.

A retróhullám továbbra is töretlenül söpör végig a motorkerékpár-piacon, legalábbis erre utal, hogy Schwalbe után újabb ikonikus név jelent meg a hazai kereskedésekben. Ezúttal a csehszlovák gyökerekkel rendelkező, legendás Jawa motorkerékpár tért vissza Magyarországra.

Érdemes kiemelni, hogy nem csupán egy modellel jelentkezik a forgalmazó, hanem egyből öt különböző típust kínál a klasszikus vasak rajongóinak.

Májustól ötféle új Jawa motorkerékpár kapható hazánkban

A Hegylakók beszámolója szerint a Jawa név már korábban megjelent Indiában, miután a Mahindra 2016-ban megszerezte a márkanevet. Az első indiai Jawák 2018-ban mutatkoztak be, de sokáig csak a helyi piacon voltak elérhetőek. Mostanra azonban az európai előírásokat is teljesítik a modellek, így minden akadály elhárult a magyarországi értékesítés elől.

A kínálatban jelenleg az alábbi típusok szerepelnek: a 300 köbcentis CL és Forty Two, a 350-es Bobber és Pérák, valamint a legnagyobb, 400-as Geeny. Ezek közül a 300-as modellek 23 lóerősek, míg a 350-esek 30 lóerőt tudnak, a csúcs pedig a Geeny 43 lóerővel. Az olajszag és a mindent beborító, kékes füst már a múlté, hiszen négyütemű, folyadékhűtésű erőforrások dolgoznak a régies megjelenésű vázakban, ezáltal várhatóan a motorok megbízhatósága sem az egykori 634-eseket idézi majd…

Mennyibe kerül az új Jawa 350 és Pérák?

A kedvező ár mindig is erős érv volt a csehszlovák vasak mellett, de ma már hiába próbálnak kiszervezett gyártással spórolni, a legolcsóbb változatok így is 2,1–2,2 millió forintba kerülnek. A Jawa Magyarország arról tájékoztatta a nagyközönséget, hogy az első példányok már az országban vannak, ennek okán az érdeklődők akár személyesen is megtekinthetik az új vasakat.

https://autoselet.hu/2025/05/17/uj-jawa-motorkerekpar-magyarorszagon/
___

Új környezetvédelmi előírások a motorkerékpároknál | 2024.01.05.

2024. január 1-től kezdve kizárólag olyan új motorkerékpár léphet piacra, ami teljesíti a most bevezetett Euro 5+ kibocsátási normát.

Harminckét éve, 1992-ben jelent meg Európában a gépjárművek legnagyobb megengedett károsanyag-kibocsátási szintjét előíró Euro norma első változata, az Euro 1, ami akkor még csak a személyautók benzines és dízelmotorjaira vonatkozott.

https://autoselet.hu/2024/01/05/kornyezetvedelmi-szigoritas-lepett-eletbe-a-motorkerekparoknal/

Válasz

M Imre üzente 3 hete

Drónnal is ellenőrzik a motorosokat a bajnai szerpentinen | 2025.05.27.

A Komárom-Esztergom vármegyei rendőrség május utolsó hétfőjén jelentette be, hogy a környéken élők ismétlődő panaszai nyomán a jövőben sűrűbben tartanak közlekedésbiztonsági akciókat a 1119-es úton, főként hétvégenként. A tányérsapkások – a hagyományos módszerek mellett – drónnal, a levegőből is ellenőrzik a motorosokat a közlekedők testi épsége érdekében.

Miként a Hegylakok.hu. írja, a rendőrség célja a balesetek számának visszaszorítása azon az útvonalon, amelyet tavasszal és nyáron rengeteg motoros használ.

https://hegylakok.hu/2025/05/rendorseg-motorokkal-es-dronokkal-ellenorizzuk-hetvegente-a-bajna-hereg-utszakaszt/

A Tát–Bajna–Héreg–Tarján közötti, 35 kilométeres útszakaszon minden hétvégén sok motoros közlekedik, és sajnos az országos átlagnál gyakrabban történnek balesetek azon kevesek miatt, akik – a döntő többséggel szemben – nem képesek higgadtan, a többiek biztonságára odafigyelve róni a kilométereket. Itt sajnos jóval magasabb a balesetben vétkesként megsérült motorvezetők aránya is, így érthető, hogy a lakók a rendőrség segítségét kérték.

A statisztikákra és a lakossági visszajelzésekre reagálva három érintett település – Bajna, Héreg és Tarján – önkormányzata nemrég együttműködési megállapodást kötött a vármegyei rendőr-főkapitánysággal. A május 23-án, Héregen aláírt, nagy jelentőségű szerződés alapján a rendőrség rendszeres közlekedési akciókkal lép fel a szabálytalankodók ellen, különösen a hétvégi napokon. A fokozott ellenőrzések során motorosrendőrök mellett fejlett, nagy felbontású kamerával felszerelt drónokat is bevetnek, hogy hatékonyabban tudják figyelemmel kísérni a forgalmat és rögzíteni a szabálysértéseket – különösen a kanyargós, balesetveszélyes szakaszokon.

https://autoselet.hu/2025/05/27/dronnal-is-ellenorzik-a-motorosokat-a-bajnai-szerpentinen/

Azóta már nem csak a szerpentint, a környék földútjait (!) is drón figyeli...

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1159604276200366

Válasz

M Imre üzente 9 hónapja

Mit jelent a két ujjal történő intés a motorosoknál? | 2024 október 30.

Egyesek szerint csak legenda, hogy a motorosok két ujjal való intésének jelentése „two wheels down, shiny side up” – vagyis a egy jó kívánság, amivel azt kívánjuk, hogy a motorkerékpár két kereke marajon mindig az aszfalton, a motorkerékpár fényes része pedig felfelé nézzen.

Ha motorosok mellett hajtasz el, észreveheted, hogy némelyikük szétnyitott két ujjával int a szembejövő motorosoknak, mintha csak „victory” vagyis győzelem jelet mutatna. Mások – mint én is – csak simán a tenyerükkel a másik felé intenek.

Néhány motoros már kimondottan fölöslegesnek tartja a motorosok között hagyományos integetést, mások kimondottan sértésnek veszik, ha a szemből érkező motoros nem int. A sportmotorosok nem intenek a choppereseknek és fordítva, a robogósok pedig elkönyvelték, hogy a nagy motorosok bunkók és direkt nem intenek a „kicsiknek”, mert lenézik őket. És közben ők sem intenek egymásnak, mert amúgy nem is értik az egészet.
De mégis mit jelenthet a két ujjal intés és miért fontos?

A két ujjal való intés egyfajta tisztelgés az egyik motorostól a másiknak – természetesen ez is az Egyesült Államokból származik, és valószínűleg a vietnámi veteránokhoz van köze, akik először kezdtek bandába verődve motorozni. A katonai tisztelgéshez hasonló mozdulat jelentése, hogy maradj biztonságban, vigyázz magadra!

Bár sok motoros két ujját a magasba emeli intés közben, hagyományosan a motorosok maguk mellett, két ujjal lefelé mutatva szoktak inteni, mintha azt mondanák, hogy „maradjon a két kereked lefelé”. Ez az egyszerű kézmozdulat azt jelenti, hogy vigyázz magadra és a többi motorosra, ne történjen baleset, figyelj az útra, és ne vállald túl magad.

Mi mindent jelent még a két ujjal történő intés a motorosoknál?

1. Baráti üdvözlés

A motorosok közötti két ujjas intés az összetartozás és a közösség jele. Ez egy barátságos gesztus, amellyel a motorosok egymást köszöntik az utakon. Nem számít, hogy valaki milyen motoron ül, milyen márkát vagy típust vezet, ez az intés univerzális jele annak, hogy minden motoros ugyanahhoz a nagy, nemzetközi közösséghez tartozik.

2. Kölcsönös tisztelet

Ez a gesztus azt is jelenti, hogy tiszteljük egymást mint motorost. A motoros életmód sajátos kihívásokkal és élményekkel jár – az utak veszélyeitől kezdve a szabadság élményéig. Amikor két motoros találkozik, a két ujjas intés a kölcsönös megértés és elismerés jele, hogy mindketten ugyanolyan élmények részesei.

3. Biztonság és testvériség

A két ujj felfelé mutatása gyakran a béke és a biztonság szimbóluma is. Egyfajta üzenet: „Vigyázz magadra” vagy „Légy óvatos az úton.” A motorosok sokszor nehezebb körülmények között közlekednek, és az utakra való figyelem létfontosságú számukra. Ez a gesztus arra is emlékeztet, hogy figyelniük kell egymásra az utakon.

4. A kétkerekű jármű szimbóluma

A két ujj magát a kétkerekű járművet is szimbolizálhatja. A motorosok a két ujjukkal mutatnak tiszteletet a motor iránt, amely az életük része. Ez egy egyszerű, de kifejező gesztus, amely összekapcsolja a motorosokat a szenvedélyükkel, a motorozással.
5. Történelmi háttér

A két ujjas intés eredete nem teljesen egyértelmű, de sokan úgy vélik, hogy a gesztus a motorosok közösségének régi hagyományaiból ered. Az intés egy békés üdvözlés, amely a versengést félreteszi, és a testvériséget erősíti. Mindenki egy úton halad, és mindannyian ugyanazzal az örömmel élik meg a motorozás szabadságát.

6. Egyetemes jelzés

Bár a két ujjas intés motoros körökben vált elterjedté, a jelentése univerzális. A motoros közösségen túl is felismerik ezt a gesztust a szabadság, a szolidaritás és a békés életvitel szimbólumaként. Ez egy egyszerű, de erős jel, amely túlmutat a szavakon, és kifejezi azt a mély köteléket, amely a motorosokat összeköti.

Hogyan intenek a motorosok?

Amikor két motoros elhalad egymás mellett, általában a bal kézzel történik az intés. A motorosok többsége az útra koncentrál, így a gesztus általában rövid és egyszerű: a bal kéz két ujja (általában a mutató- és a középső ujj) V alakot formálva felfelé vagy lefelé mutat, jelezve az üdvözlést. A kéz pozíciója függhet a kormány pozíciójától is, hogy hogyan a leggyorsabb és legkényelmesebb elemelni a kezét a motorosnak.

Lehet, hogy ez a gesztus csupán egy egész apró, alig észrevehető kis mozdulat, de mindig barátságos és tiszteletteljes.
Miért fontos ez a gesztus a motorosok számára?

Ez az egyszerű gesztus a közösség erejét és a szabadság élményét testesíti meg. Mivel a motorozás egy egyedülálló életstílus, amely sokkal több, mint pusztán egy közlekedési mód, ez az intés szimbolikus jelentőséggel bír. Az utakon való találkozáskor ez az apró gesztus arra emlékezteti a motorosokat, hogy nem egyedül vannak, hanem egy nagyobb közösség tagjai.

Annyi üzenet van tehát abban a két ujjban. Elismeri, hogy a motorosok eleve több veszélynek vannak kitéve az utakon, mint az autóban ülők. Elismeri, hogy a veszélyt néha mi magunk idézzük elő. És elismeri azt is, hogy mindannyian ugyanabba a (motoros) családba tartozunk.

Te szoktál inteni a szembe jövő motorosoknak?

https://csajokamotoron.hu/mit-jelent-a-ket-ujjal-torteno-intes-a-motorosoknal/

Válasz

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 11 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Kőhalmi Zoltán: Gyakori kérdés! + autót vezet https://www....

M Imre 22 órája új videót töltött fel:

M Imre írta 1 napja a(z) Stray Cats - Rumble In Brighton (Rockpalast, 1981.) videóhoz:

Brian Setzer: 13 years no Beers today!! https://www.facebook....

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

M Imre 1 napja új képet töltött fel:

Becsatolni_a_biztonsagi_ovet_2199043_5214_s

M Imre írta 1 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:

Úgy tűnik, holnap hajnalban a Kozma utca járható lesz ...

M Imre írta 1 napja a(z) A Flórián téri felüljáró felújítása fórumtémában:

A vártnál rosszabb a Flórián tér déli hídjának műszaki állapota...

M Imre 2 napja új képet töltött fel:

Pavlov_kutyaja_2199041_5551_s

M Imre 2 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Lázár János stand-up comedy a Showder Klubban! Genetikai ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu