Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet módosításával 2007. május 1-től a gépjárművek műszaki vizsgája - mely a gépjárművek közlekedésbiztonsági szempontok alapján elvégzett műszaki megvizsgálását jelenti - kibővült az integrált vizsgálattal. Az integrált vizsgálat elsődleges célja a műszaki vizsgálat során a gépjárművek adatainak összevetése a központi nyilvántartás közhiteles adataival azon gépjárművek esetében, amelyek korábban nem vettek részt eredetvizsgálaton.
2007. május 2-án országosan bevezetésre került az NKH új műszaki vizsgáztatást támogató programrendszere. Az új rendszerű műszaki vizsgáztatás bevezetése zökkenőmentes volt, a rendszer jól vizsgázott, az újabb és újabb vizsgálóállomások csatlakozása, illetve a vizsgabiztosok gyakorlatának növekedése folytán a vizsgáztatási kapacitás az indulást követő 6. munkanapon 7300 jármű/nap szintre emelkedett. Az összes vizsgahely (saját + külső) esetében mintegy 133 ezer vizsgálat került elvégzésre 2007. május hónapban. Ebből integrált vizsgálatot 15ezer alkalommal végeztek. Ez 11,5 % -os arány.
A műszaki vizsgát támogató program szigorú és következetes, nem ad lehetőséget a műszaki vizsga során előírt műszaki adatok megállapításának mellőzésére, lépésről lépésre haladva, az adatokat rögzítve kell a vizsgabiztosnak eljárnia. A rendszer mindent rögzít és eltárol, biztosítva a visszakereshetőség lehetőségét, illetve a vizsga folyamatának teljes reprodukálhatóságát. Vizsgahelyre, vizsgabiztosra, időpontra, rendszámra pontosan előhívhatók az adatok, ellenőrizhető minden. A rendszer külön jelzi és gyűjti, ha valaki bármely okból beleavatkozik, felülírja a műszaki adatok alapján hozott döntést, az alkalmatlan járművet alkalmasnak minősítve. Ezáltal kiszűrésre kerülnek az esetlegesen a hatósági jogkörükkel visszaélő, és abból külön hasznot húzó vizsgabiztosok, másrészt megszigorodott a műszaki megvizsgálás folyamata, így 2007. május 2-tól nagyságrendekkel több jármű „bukott meg" a műszaki vizsgán, mint korábban, ami mindenképpen a közlekedésbiztonság fokozódását determinálja.
Az integrált vizsgálat a gépjárműbűnözés visszaszorításának és a gépjárműnyilvántartás adatai közhitelességének javítása , illetve teljessé tételének kettős célját szolgálja:
2007. májusában a műszaki vizsgára jelentkezett 133 ezer gépjármű 11,5%-ánál kellett integrált vizsgálatot végeznünk, ezek közül 99 gépjárművet utasítottunk eredetvizsgálatra, mivel nem volt hitelt érdemlően megállapítható a gépjármű elsődleges azonosítóinak eredetisége; ebből 20 gépjármű szerepelt a körözési nyilvántartásban, ami azt jelenti, hogy minden munkanapon kiszűrésre kerül egy-egy körözött jármű.
|
|
M Imre írta 8 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Busz nincs, közlemény van | 2018.04.18. Keddi,...
M Imre új eseményt adott az eseménynaptárhoz: "Mit várunk egy új KRESZ jogszabálytól?" konferencia | 2024. május 16. (csütörtök) 13:00-16:00, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Oktatási Központ (1082 Budapest Üllői út 82.) Földszint I. előadó 2024.05.16.
M Imre 17 órája új videót töltött fel:
M Imre 18 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 19 órája a(z) Mától Magyarországon is könnyen kikerülheted a dugókat a Google Térkép szolgáltatásával blogbejegyzéshez:
Jövő héten elindulnak a Google autói Magyarországon: itt a...
M Imre írta 20 órája a(z) Taxi! Gyalogos! képhez:
Extra juttatást, sok pénzt ad a hazánkba hamarosan...
M Imre 22 órája új képet töltött fel:
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk húsz éven belül egymilliós várost építene a ...
M Imre írta 3 napja a(z) A kisföldalatti története videóhoz:
Világsztár lett a Kisföldalatti! | a világ tizennyolc legjobbja közé ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!