Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://bkk.hu/hirek/azelet1/
A 30 harminc, az 50 ötven, a 70 hetven, az élet 1: nem véletlen a sebességhatárok meghatározása, azok betartása pedig „életbevágó”. A legkisebb sebességtúllépésnek is tragikus következményei lehetnek.
A legkisebb sebességhatár-átlépés is emberéletbe kerülhet, társadalmilag mégis elfogadott a megengedettnél gyorsabban hajtani Magyarországon. A azélet1 akció ezt a veszélyes "normát" kívánja megdönteni, arra is felhívva a figyelmet, hogy a megfelelő sebesség megválasztása, és így az élet védelme a közlekedés során egyéni döntés és felelősség kérdése.
Emberi döntések
A fővárosi közlekedés szervezőjeként számos eszközzel küzdünk a biztonságosabb közlekedésért. A Fővárosi Közgyűlés által nemrég elfogadott Közlekedésbiztonsági Stratégia végrehajtásának részeként, az önmagát magyarázó infrastruktúra kialakítása és a sebességmérő-kamerarendszer támogatása mellett a közlekedés szereplőinek edukációját is kiemelt feladatként kezeli.
-- dr. Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója
Jelenleg teljesen elfogadott 30 helyett 40-nel, 50 helyett 60-nal, 70 helyett 80-nal, vagy még többel menni. Szeretnénk, ha nem férnének bele a "csak felvettem a forgalom ritmusát", a "sebességmérő nem mér pontosan", a "csak el akartam érni a zöldet" típusú önfelmentések. A sebességhatárok okkal születnek. A sebességkorlátozás meghatározásánál minden esetben az utak és utcák fizikai kialakítása és az ezeket használó emberek viselkedése játssza a főszerepet.
-- Bodor Ádám, a BKK mobilitásfejlesztési igazgatója
Bárki csatlakozhat a kampányhoz
Bárki követe lehet a Azélet1 kampánynak, aki megosztja a mottót a közösségi médiában, és ezzel nyilvánosan vállalja a sebességhatárok betartását.
___
BKK: új közlekedésbiztonsági stratégia
http://autovezetes.network.hu/video/klubvideok/bkk_uj_kozlekedesbiztonsagi_strategia
https://bkk.hu/magunkrol/strategia/kozlekedesbiztonsagi-strategia
___
Elég volt a közlekedési emberáldozatokból | Biztonságos utakat akarunk, mert a városban kerékpározóknak és gyalogosoknak is joguk van a biztonságos környezethez, ahol nem féltik az életüket
http://autovezetes.network.hu/blog/kozlekedes_klub_hirei/eleg-volt-a-kozlekedesi-emberaldozatokbol-biztonsagos-utakat-akarunk-mert-a-varosban-kerekparozoknak-es-gyalogosoknak-is-joguk-van-a-biztonsagos-kornyezethez-ahol-nem-feltik-az-eletuket
___
Dániában elkobozzák az ittas sofőrök gépkocsiját
http://autovezetes.network.hu/blog/kozlekedes_klub_hirei/daniaban-elkobozzak-az-ittas-soforok-gepkocsijat
|
|
M Imre 2 órája új képet töltött fel:
M Imre 2 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 2 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 4 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:
A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...
M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Európa egyik legnagyobb nyugdíjalapja Musk miatt...
M Imre írta 4 napja a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:
Magyar autódizájnerek | 2024.06. 01. Budapesten, a Moholy-...
M Imre új linket töltött fel: Pavlics Ferenc (gépészmérnök, kutató, tervező)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!