Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az elmúlt években többször felvetődött,
hogy az egyes vidékeken lassan össznépi problémává váló elhízás milyen
problémákat tud okozni a közösségi közlekedésben. Mivel a közösségi
közlekedés székeit, legyen szó repülőről, vagy trolibuszról, jellemzően
átlagos testméretekre szabják, így egy attól jelentősen eltérő testalak
számára mindez meglehetősen kényelmetlen tud lenni. (sőt, a repülőutak
kapcsán többször felmerült már, hogy az ilyen utazó ülésszomszédja sincs
túl szerencsés helyzetben) :)
A Sao Paulo-i metró vezetése ezen próbál most segíteni új székek felszerelésével a metróállomásokon, valamint azzal, hogy az új metrókocsik padjain semmilyen, az egyes helyek elválasztását jelző vonal, vagy karfa nem lesz. (holott ez igen praktikus tud lenni). A metrószerelvények első kocsijaiban mindezentúl egy, külön táblával jelölt padot is a túlsúlyosak részére bocsátottak.
A különféle padok bevezetéséről itt látható videó.
Persze a dolog nem vált be tökéletesen: a súlyfelesleggel rendelkező utasok egyszerűen szégyellnek leülni a többi széktől színben, és formájában is eltérő ülőalkalmatosságra....
A kép a Telegraph oldaláról származik.
(forrás: PTinfo)
|
|
M Imre írta 23 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Addig reformálta a kormány a MÁV-ot, hogy közel került az ...
M Imre írta 1 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Akkor még egyszer, sokadszorra a 2025-ös HÉV...
M Imre írta 1 napja a(z) Azélet1 – életmentő összefogás a gyorshajtás ellen (BKK) képhez:
Vádat emelt a Fővárosi Főügyészség azzal a 35 éves...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Sokszor gondolkodom rajta, hogyan kezdődik majd a ...
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) If you drive on drugs, you're out of your mind (TAC) videóhoz:
A dizájnerdrogosok elkergethetők, de a probléma ...
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A MEOSZ válasza Tarlós István főpolgármester közleményére az M3 felújításának ügyében
Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét
Megáll-e a vád, megáll-e a metró? | Pillangó utcai metró-ütközés
Szonár, szenzor, szemüveg? Milyen lesz a digitális fehér bot?