Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11072711_911262315584211_4440284428422169732_n.jpg
Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum.
Az eredeti Lánchidat, amelyet 1849-ben adtak át a forgalomnak 1913-15 között teljesen átépítették. A szerkezetet teljesen kicserélték, modernebb, nagyobb teherbírású híd épült, úgy, hogy az eredeti formát megtartották. Az 1913-ban elbontott híd néhány alkatrésze látható a Közlekedési Múzeum hídkertjében.
A múzeum előtt kiállított hatalmas horgonysaruk rögzítették a láncokat a parthoz.
Képzeljünk el egy trapéz keresztmetszetű helységet, mélyen a föld alatt. Ez a lánckamra. A Duna felé eső oldal befelé dőlő falára simulnak fel ezek a hatalmas öntvények, úgy, hogy az az oldaluk van a falon, amelyen most nyugszanak. Az öntvények közepe lukas, és itt a falban is nyílás van, ami egy hosszú, egészen a felszínig meredeken emelkedő szűk folyosó kezdőpontja. Ebben az un. lánccsatornában futnak a láncok, minden csatornában két köteg. A lánc utolsó lánckötege olyan láncszemekből állt, amelyeknek végén különleges „lóversenypálya alakú” csaplukak kaptak helyet. A csaplukon átfűzött ékek fekszenek be a horgonysarúk fészkeibe. Mostani helyzetűkben a láncok függőlegesen a föld felé indulnának el.
|
|
M Imre 3 órája új képet töltött fel:
M Imre 3 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 4 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 4 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:
A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...
M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Európa egyik legnagyobb nyugdíjalapja Musk miatt...
M Imre írta 4 napja a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:
Magyar autódizájnerek | 2024.06. 01. Budapesten, a Moholy-...
M Imre új linket töltött fel: Pavlics Ferenc (gépészmérnök, kutató, tervező)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!