Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11072711_911262315584211_4440284428422169732_n.jpg
Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum.
Az eredeti Lánchidat, amelyet 1849-ben adtak át a forgalomnak 1913-15 között teljesen átépítették. A szerkezetet teljesen kicserélték, modernebb, nagyobb teherbírású híd épült, úgy, hogy az eredeti formát megtartották. Az 1913-ban elbontott híd néhány alkatrésze látható a Közlekedési Múzeum hídkertjében.
A múzeum előtt kiállított hatalmas horgonysaruk rögzítették a láncokat a parthoz.
Képzeljünk el egy trapéz keresztmetszetű helységet, mélyen a föld alatt. Ez a lánckamra. A Duna felé eső oldal befelé dőlő falára simulnak fel ezek a hatalmas öntvények, úgy, hogy az az oldaluk van a falon, amelyen most nyugszanak. Az öntvények közepe lukas, és itt a falban is nyílás van, ami egy hosszú, egészen a felszínig meredeken emelkedő szűk folyosó kezdőpontja. Ebben az un. lánccsatornában futnak a láncok, minden csatornában két köteg. A lánc utolsó lánckötege olyan láncszemekből állt, amelyeknek végén különleges „lóversenypálya alakú” csaplukak kaptak helyet. A csaplukon átfűzött ékek fekszenek be a horgonysarúk fészkeibe. Mostani helyzetűkben a láncok függőlegesen a föld felé indulnának el.
|
|
M Imre írta 2 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Busz nincs, közlemény van | 2018.04.18. Keddi,...
M Imre új eseményt adott az eseménynaptárhoz: "Mit várunk egy új KRESZ jogszabálytól?" konferencia | 2024. május 16. (csütörtök) 13:00-16:00, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Oktatási Központ (1082 Budapest Üllői út 82.) Földszint I. előadó 2024.05.16.
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 12 órája a(z) Mától Magyarországon is könnyen kikerülheted a dugókat a Google Térkép szolgáltatásával blogbejegyzéshez:
Jövő héten elindulnak a Google autói Magyarországon: itt a...
M Imre írta 14 órája a(z) Taxi! Gyalogos! képhez:
Extra juttatást, sok pénzt ad a hazánkba hamarosan...
M Imre 16 órája új képet töltött fel:
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk húsz éven belül egymilliós várost építene a ...
M Imre írta 3 napja a(z) A kisföldalatti története videóhoz:
Világsztár lett a Kisföldalatti! | a világ tizennyolc legjobbja közé ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!