Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11072711_911262315584211_4440284428422169732_n.jpg
Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum.
Az eredeti Lánchidat, amelyet 1849-ben adtak át a forgalomnak 1913-15 között teljesen átépítették. A szerkezetet teljesen kicserélték, modernebb, nagyobb teherbírású híd épült, úgy, hogy az eredeti formát megtartották. Az 1913-ban elbontott híd néhány alkatrésze látható a Közlekedési Múzeum hídkertjében.
A múzeum előtt kiállított hatalmas horgonysaruk rögzítették a láncokat a parthoz.
Képzeljünk el egy trapéz keresztmetszetű helységet, mélyen a föld alatt. Ez a lánckamra. A Duna felé eső oldal befelé dőlő falára simulnak fel ezek a hatalmas öntvények, úgy, hogy az az oldaluk van a falon, amelyen most nyugszanak. Az öntvények közepe lukas, és itt a falban is nyílás van, ami egy hosszú, egészen a felszínig meredeken emelkedő szűk folyosó kezdőpontja. Ebben az un. lánccsatornában futnak a láncok, minden csatornában két köteg. A lánc utolsó lánckötege olyan láncszemekből állt, amelyeknek végén különleges „lóversenypálya alakú” csaplukak kaptak helyet. A csaplukon átfűzött ékek fekszenek be a horgonysarúk fészkeibe. Mostani helyzetűkben a láncok függőlegesen a föld felé indulnának el.
|
|
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 9 órája a(z) Beton helyett a kormány adja meg az Alaptörvény által garantált védelmét Magyarország nagy tavainak! blogbejegyzéshez:
Letölthető a Természetközeli Gazdálkodási Gyakorlatok ...
M Imre új linket töltött fel: Magyar Természetvédők Szövetsége (MTVSZ)
M Imre új linket töltött fel: Szövetség az Élő Tiszáért Egyesület
M Imre új linket töltött fel: Vízválasztó Mozgalom
M Imre új linket töltött fel: Duna / Szigetköz / a bős-nagymarosi ügy
M Imre új linket töltött fel: Élőlánc Magyarországért, az ökopárt
M Imre írta 11 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Rákosrendező területének 85 hektáros része ma (2025.03...
M Imre írta 13 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Budapesti Klímaügynökség (BKÜ): mit tettek az elmúlt...
M Imre 17 órája új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!