Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása
https://media.giphy.com/media/l0MYvVIBE4hDIkjSw/giphy.gif
Álló jármű kerekeinek kormányzását célszerű kerülni, mert a talaj és a gumi között fellépő súrlódás túl nagy ahhoz, hogy ne károsítsa -hosszú távon- a kormányszerkezet mozgó, finoman megmunkált alkatrészeit. Előbbi tevékenység a kormányrudazatokat összekötő gömbcsuklók és csészéinek idő előtti, korai kopását okozza, amely nagyobb kormány holtjátékot eredményez, ezáltal hosszabb reakcióidő után történik meg a tényleges kormányzás művelete. Ez balesetveszélyes, mivel a holtjátékon átforgatás ideje alatt nem történik tényleges kormányzás.
Lassú menetben -éppen mozgó jármű kerekeit kormányozva- a talaj és a gumi között fellépő súrlódás jóval kisebb, mint az álló kerekek esetén, és ez művelet veszélytelen az alkatrészek elhasználódása tekintetében (is). Másrészt a kormány előírt holtjátéka sem nő a gyártó által beállított és a közlekedés biztonsága miatt megkívánt mértékben.
Csúszó súrlódás / Gördülő súrlódás
https://hu.wikipedia.org/wiki/S%C3%BArl%C3%B3d%C3%A1s
Kormányzás
http://www.mogi.bme.hu/TAMOP/kozuti_jarmurendszerek_szerkezettana/math-ch08.html
Álló kerekek kormányzása kerülendő.
|
|
M Imre 3 órája új képet töltött fel:
M Imre 3 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 4 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 4 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:
A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...
M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Európa egyik legnagyobb nyugdíjalapja Musk miatt...
M Imre írta 4 napja a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:
Magyar autódizájnerek | 2024.06. 01. Budapesten, a Moholy-...
M Imre új linket töltött fel: Pavlics Ferenc (gépészmérnök, kutató, tervező)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!