Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
"A kerékpáros ingázás elősegítésére, valamint a kerékpárosok biztonságának javítása érdekében London egy sor úgynevezett "biciklis sztrádát" nyit a fontosabb ingázóútvonalak mellett. Az első két Barclays Cycle Superhighway ma nyílt meg, és London polgármestere, Boris Johnson szerint a "biciklis forradalom" első mérföldköve. A feltűnő, kék színű biciklisávok másfél méter szélesek, és biztonságosabb és hatékonyabb közlekedést tesznek lehetővé a kerékpárosok számára."
Boris Johnson forradalmi ötletei már sokszor segítették London lakóinak
életét, mondhatjuk azt is, ő egy igazi polgármester. 2008. május
4. óta Boris Johnson London polgármestere. (A Konzervatív Párt 2007. szeptember 27-én
erősítette meg Johnson jelölését.
Választási kampánya 2008. március
31-én Edmontonban
kezdődött, ahol David Cameron a
következő szavakkal mutatta be
a jelöltet: „Nem mindig értek egyet vele, de elfogadom, hogy megvan a
saját személyisége.”)
London nem az egyetlen újító az új kerékpáros infrastruktúrák
kialakításában. Más városok, mint New York és Los Angeles is dolgozik közlekedési folyosók felállításában, a
kerékpározás hálózatok, kerékpársávok bővítése érdekében a meglévő
közutakon. Londonban 12 új biciklis szupersztrádát terveztek, melyből
mára már kettő elkészült. Az első útvonal, melyet cs7-nek neveztek el, a
Colliers Wood-on, a londoni külvárosban kezdődik, 8,5 mérföld
kerékpározás után egy forgalmas elővárosi útvonalon a vározközpontba ér
be, míg a második Barking-ból, Kelet-Londonból indul, és a Tower
Gateway-hez érkezik. Hm ...
A feltűnően fényesen kék kerékpársávok célja, hogy hatékony közlekedési útvonalak, városi "átjárók" legyenek a kerékpárosok számára, és ami még fontosabb, láthatóságuk okán biztonságosabb kerékpáros közlekedést biztosítsanak. 2009-ben csak London városában 13 halálos kerékpáros baleset történt, emiatt is erősíteni kell a kerékpározás biztonságát, miközben támogatják ezt az erősen növekvő közösséget, melyre a nulla széndioxid-kibocsátású utazás jellemző. Lehet, eltelik egy kis idő, mire az autósok megszokják a kék sávokat, de idővel hasznát is élvezik majd, hiszen ők is nyeregbe pattannak olykor. A kerékpár is jármű, neki is joga van az utat használni.
A Barclays Cycles Superhighways céljai
A kerékpárutak kialakítása csak egy része a londoni kerékpáros forradalomnak, mely Boris Johnson polgármester saját ötlete volt, és amely magában foglalja a városi kerékpáros bérleti rendszert, egy új kerékpáros rendőri egységet, 66.000 extra kerékpáros parkolóhelyet 2012 előtt, és legelső feladatként a jobb stratégiai tervezést. A program célja, hogy 2000-hez képest 400%-al emelje a kerékpározók számát 2025-re Londonban.
A program teljes neve: Transport for London (TfL)
Próbaút: jól láthatóak a veszélyt jelző cikk cakk vonalak, a kettős záróvonal és igaz az is, mintha kicsit rázna az út ... annyi baj legyen
Forrás:
- Kerékpár utak és térképek, gov.uk
- BBC News
|
|
M Imre írta 1 napja a(z) Miért keletkezik a forgalmi dugó? videóhoz:
2025. április 8. Ha kedd, akkor hídlezárás... Ma is lesz újra, ...
M Imre írta 2 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Körülhatárolták a tüzet a MÁV rákosrendezői ipartelepénél, ...
M Imre írta 2 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Fekete nap ez a mai a magyar közlekedéspolitikában is:...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
„Megpróbáljuk viszonozni az abszurd őrületet, amit ránk ...
M Imre írta 3 napja a(z) A GoPro kora előtt egy kicsit nehezebb feladat volt a Monte-Carlo Rallye megörökítése képhez:
Az idei Bamako magasságai és mélységei | 2025.03.07. Két ...
M Imre írta 3 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Leégett egy villanyautó Kajászón, vitte magával a...
M Imre írta 3 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A Tesla megjavította a Cybertruckot – rosszabb lett | ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Halálra gázolták a Magyar Közút egyik munkatársát | 2025.04...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Miért jó és hogyan kell a buszsávban biciklizni? (visszatekintő)
Lehet-e nyereséges a BKV? - Új buszüzemeltetési modell (BKK)
Vakok és gyengénlátók közlekedését segítő ötletpályázat a DANOVA-projekt részeként
Megújult a Here Maps; új neve Here WeGo