Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
"A kerékpáros ingázás elősegítésére, valamint a kerékpárosok biztonságának javítása érdekében London egy sor úgynevezett "biciklis sztrádát" nyit a fontosabb ingázóútvonalak mellett. Az első két Barclays Cycle Superhighway ma nyílt meg, és London polgármestere, Boris Johnson szerint a "biciklis forradalom" első mérföldköve. A feltűnő, kék színű biciklisávok másfél méter szélesek, és biztonságosabb és hatékonyabb közlekedést tesznek lehetővé a kerékpárosok számára."
Boris Johnson forradalmi ötletei már sokszor segítették London lakóinak
életét, mondhatjuk azt is, ő egy igazi polgármester. 2008. május
4. óta Boris Johnson London polgármestere. (A Konzervatív Párt 2007. szeptember 27-én
erősítette meg Johnson jelölését.
Választási kampánya 2008. március
31-én Edmontonban
kezdődött, ahol David Cameron a
következő szavakkal mutatta be
a jelöltet: „Nem mindig értek egyet vele, de elfogadom, hogy megvan a
saját személyisége.”)
London nem az egyetlen újító az új kerékpáros infrastruktúrák
kialakításában. Más városok, mint New York és Los Angeles is dolgozik közlekedési folyosók felállításában, a
kerékpározás hálózatok, kerékpársávok bővítése érdekében a meglévő
közutakon. Londonban 12 új biciklis szupersztrádát terveztek, melyből
mára már kettő elkészült. Az első útvonal, melyet cs7-nek neveztek el, a
Colliers Wood-on, a londoni külvárosban kezdődik, 8,5 mérföld
kerékpározás után egy forgalmas elővárosi útvonalon a vározközpontba ér
be, míg a második Barking-ból, Kelet-Londonból indul, és a Tower
Gateway-hez érkezik. Hm ...
A feltűnően fényesen kék kerékpársávok célja, hogy hatékony közlekedési útvonalak, városi "átjárók" legyenek a kerékpárosok számára, és ami még fontosabb, láthatóságuk okán biztonságosabb kerékpáros közlekedést biztosítsanak. 2009-ben csak London városában 13 halálos kerékpáros baleset történt, emiatt is erősíteni kell a kerékpározás biztonságát, miközben támogatják ezt az erősen növekvő közösséget, melyre a nulla széndioxid-kibocsátású utazás jellemző. Lehet, eltelik egy kis idő, mire az autósok megszokják a kék sávokat, de idővel hasznát is élvezik majd, hiszen ők is nyeregbe pattannak olykor. A kerékpár is jármű, neki is joga van az utat használni.
A Barclays Cycles Superhighways céljai
A kerékpárutak kialakítása csak egy része a londoni kerékpáros forradalomnak, mely Boris Johnson polgármester saját ötlete volt, és amely magában foglalja a városi kerékpáros bérleti rendszert, egy új kerékpáros rendőri egységet, 66.000 extra kerékpáros parkolóhelyet 2012 előtt, és legelső feladatként a jobb stratégiai tervezést. A program célja, hogy 2000-hez képest 400%-al emelje a kerékpározók számát 2025-re Londonban.
A program teljes neve: Transport for London (TfL)
Próbaút: jól láthatóak a veszélyt jelző cikk cakk vonalak, a kettős záróvonal és igaz az is, mintha kicsit rázna az út ... annyi baj legyen
Forrás:
- Kerékpár utak és térképek, gov.uk
- BBC News
|
|
|
M Imre 10 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 10 órája a(z) Csukás István: Pom Pom újabb meséi - hangoskönyv (Benzinszívó szúnyog) Pogány Judit előadásában videóhoz:
Én értek hozzá, és ez egy Télapónál fontos! https://www...
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 11 órája a(z) Hagyományos budapesti Karácsonyi Fényvillamos - 2018. november 29-től (HBweb) képhez:
Ünnepi fényjáratok az adventi időszakban | 2025 Az ünnepi ...
M Imre írta 11 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Semmi extra, csak egy átlagos hét Magyarországon… ...
M Imre írta 17 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
A punk New Yorkban soha nem halt meg, csak átalakult | 2025...
M Imre írta 19 órája a(z) Hogyan is alakul Budapest pénzügyi helyzete 2026-ban (vendég: Karácsony Gergely) videóhoz:
Karácsony Gergely a fővárosi segélyhitelről: Magyarország ...
M Imre írta 1 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
A Lázár János által leállított felület, a Vonatinfó után egy új ...
M Imre írta 1 napja a(z) Bemutatták, mit szorítana ki Budapestről a Fudan egyetem blogbejegyzéshez:
Kiabálásig fajult a vita Hankó Balázs és egy diák között a...
M Imre írta 3 napja a(z) Hogyan is alakul Budapest pénzügyi helyzete 2026-ban (vendég: Karácsony Gergely) videóhoz:
Orbán Viktor megígéri, hogy fizetni fog. # Baranyi Krisztina ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Miért jó és hogyan kell a buszsávban biciklizni? (visszatekintő)
Lehet-e nyereséges a BKV? - Új buszüzemeltetési modell (BKK)
Vakok és gyengénlátók közlekedését segítő ötletpályázat a DANOVA-projekt részeként
Megújult a Here Maps; új neve Here WeGo