Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
"A kerékpáros ingázás elősegítésére, valamint a kerékpárosok biztonságának javítása érdekében London egy sor úgynevezett "biciklis sztrádát" nyit a fontosabb ingázóútvonalak mellett. Az első két Barclays Cycle Superhighway ma nyílt meg, és London polgármestere, Boris Johnson szerint a "biciklis forradalom" első mérföldköve. A feltűnő, kék színű biciklisávok másfél méter szélesek, és biztonságosabb és hatékonyabb közlekedést tesznek lehetővé a kerékpárosok számára."
Boris Johnson forradalmi ötletei már sokszor segítették London lakóinak
életét, mondhatjuk azt is, ő egy igazi polgármester. 2008. május
4. óta Boris Johnson London polgármestere. (A Konzervatív Párt 2007. szeptember 27-én
erősítette meg Johnson jelölését.
Választási kampánya 2008. március
31-én Edmontonban
kezdődött, ahol David Cameron a
következő szavakkal mutatta be
a jelöltet: „Nem mindig értek egyet vele, de elfogadom, hogy megvan a
saját személyisége.”)
London nem az egyetlen újító az új kerékpáros infrastruktúrák
kialakításában. Más városok, mint New York és Los Angeles is dolgozik közlekedési folyosók felállításában, a
kerékpározás hálózatok, kerékpársávok bővítése érdekében a meglévő
közutakon. Londonban 12 új biciklis szupersztrádát terveztek, melyből
mára már kettő elkészült. Az első útvonal, melyet cs7-nek neveztek el, a
Colliers Wood-on, a londoni külvárosban kezdődik, 8,5 mérföld
kerékpározás után egy forgalmas elővárosi útvonalon a vározközpontba ér
be, míg a második Barking-ból, Kelet-Londonból indul, és a Tower
Gateway-hez érkezik. Hm ...
A feltűnően fényesen kék kerékpársávok célja, hogy hatékony közlekedési útvonalak, városi "átjárók" legyenek a kerékpárosok számára, és ami még fontosabb, láthatóságuk okán biztonságosabb kerékpáros közlekedést biztosítsanak. 2009-ben csak London városában 13 halálos kerékpáros baleset történt, emiatt is erősíteni kell a kerékpározás biztonságát, miközben támogatják ezt az erősen növekvő közösséget, melyre a nulla széndioxid-kibocsátású utazás jellemző. Lehet, eltelik egy kis idő, mire az autósok megszokják a kék sávokat, de idővel hasznát is élvezik majd, hiszen ők is nyeregbe pattannak olykor. A kerékpár is jármű, neki is joga van az utat használni.
A Barclays Cycles Superhighways céljai
A kerékpárutak kialakítása csak egy része a londoni kerékpáros forradalomnak, mely Boris Johnson polgármester saját ötlete volt, és amely magában foglalja a városi kerékpáros bérleti rendszert, egy új kerékpáros rendőri egységet, 66.000 extra kerékpáros parkolóhelyet 2012 előtt, és legelső feladatként a jobb stratégiai tervezést. A program célja, hogy 2000-hez képest 400%-al emelje a kerékpározók számát 2025-re Londonban.
A program teljes neve: Transport for London (TfL)
Próbaút: jól láthatóak a veszélyt jelző cikk cakk vonalak, a kettős záróvonal és igaz az is, mintha kicsit rázna az út ... annyi baj legyen
Forrás:
- Kerékpár utak és térképek, gov.uk
- BBC News
|
|
M Imre írta 14 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A BP szerint az évszázad legnagyobb olaj- és ...
M Imre írta 14 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Magyarország legnagyobb autógyárát építi fel a Mercedes ...
M Imre 22 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:
BalesetInfo: Hajnalban a Hungária - Thököly ...
M Imre írta 2 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Elmebaj az úton, a legveszélyesebb dolgokat ...
M Imre írta 2 napja a(z) RoadPol faliújság 2025. képhez:
Nem lesz menekvés – egy hétre ellepik a rendőrségi ...
M Imre írta 2 napja a(z) Miért keletkezik a forgalmi dugó? videóhoz:
Az MI vezérli majd a közlekedési lámpákat – a magyar kutatók ...
M Imre írta 2 napja a(z) Utólagos díjfizetések jogosultsága az úthasználati díjak kapcsán (egy órás türelmi idő) blogbejegyzéshez:
Mostantól csak okosan az M1- M7 közös szakaszán – ...
M Imre írta 3 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
A villamos az jön. https://www. facebook.com/watch?...
M Imre írta 3 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:
Megtartottuk a főpróbát – péntektől ismét a teljes...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Miért jó és hogyan kell a buszsávban biciklizni? (visszatekintő)
Lehet-e nyereséges a BKV? - Új buszüzemeltetési modell (BKK)
Vakok és gyengénlátók közlekedését segítő ötletpályázat a DANOVA-projekt részeként
Megújult a Here Maps; új neve Here WeGo