Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | M Imre | 4 hozzászólás
Bemutatták az új fejlesztésű Pannonia motorkerékpárt kedden Várpalotán. A 400 köbcentis, 49 lóerős motort a Veszprém megyei városban gyártják majd.
Az új Pannonia Bol d'Or
Fotó: MTI
A Pannonia Bol d' Or elnevezésű modellt magyarok tervezték és 90 százalékban a gyártása is hazai, a futóművét azonban Olaszországban készítették, a Moro Racing, illetve Stefano Favaro, Talmácsi Gábor magyar motorversenyző világbajnok menedzsere segítségével – mondta Mázló Imre, a Magyar Motorkerékpár Kft. ügyvezető igazgatója az új Pannonia bemutatóján.
Emlékeztetett arra, hogy a maga korában a világpiacon is korszerű és népszerű magyar motor, a Pannonia első modellje 1954-ben készült el a Csepeli Motorkerékpárgyárban, s 1975 októberéig összesen 689 ezer darab gördült le a szerelősorról.
Mázló Imre elmondta: „feltámasztják” a maga korában igen népszerű Pannoniát, még pedig azt a modellt, amellyel 1956-ban Franciaországban, Monthléryben rendezett Bol d'Or (aranysisak) elnevezésű, 24 órás versenyen páros győzelmet szerzett Kurucz György és Reisz János. (A két „öreg motoros” leplezte le Várpalotán az új modellt, illetve jelent volt a bemutatón Stefano Favaro és Talmácsi Gábor is.)
A Bol d'Or blokkja
Fotó: Tesztmotor.hu
http://www.tesztmotor.hu/blog/bemutattak_a_pannonia_bol_dor-t_%28videoval_uj_kepek%29
Mázló Imre hangsúlyozta, hogy az első modellből limitált szériát gyártanának – mindössze 55 darabot –, de később 6-8 típussal szeretnének megjelenni a piacon.
A legkisebb kategóriától a legnagyobbig. Most azonban a következő lépés az, hogy átadják a modellt a közlekedési hatóságnak bevizsgálásra, s ha megkapják a gyártási engedélyt, akkor lehet arra válaszolni, hogy mikor kezdik a sorozatgyártást, illetve mikortól kapható a piacon az új motor – mondta az ügyvezető.
Mázló Imre elmondta: az új Pannónia Bol d' Or elnevezésű modell sorozatgyártását Várpalotára tervezik, s az üzemben kezdésként körülbelül 10-15 munkahelyet létesítenek. Rámutatott: 2011-ben lesz a franciaországi nagy győzelem 55. évfordulója, s addigra éppen 55. darabot szeretnének legyártani. Minden attól függ azonban, hogy mielőbb megkaphassák a sorozatgyártásra az engedélyt – hangsúlyozta. Az ügyvezető az eddigi költségekről csak annyit árult el, hogy „rengeteg munka és nem kevés pénz” van a fejlesztésben. Utalt arra is, hogy a gyártáshoz számítanak kormányzati segítségre és uniós pályázati támogatásra.
Németh Árpád, Várpalota polgármestere hangsúlyozta, hogy az önkormányzat 15 millió forinttal „beszállt” a Magyar Motorkerékpár Kft.-be, s ezzel 10 százalékos tulajdonrészt szereztek. A polgármester szerint néhány százmillió forintból kijön az gyártócsarnok és berendezései beruházása, s szerinte ez egy éven belül meg is valósítható.
(forrás: hvg.hu)
|
|
M Imre írta 17 órája a(z) A Ferihegyi repülőtér 2024-ben - oldalnézet (terv) képhez:
Kvasztics Fedor - Kötöttségek nélkül blog: 2011-ben Orbán ...
M Imre 18 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Miért készül annyi használhatatlan kerékpárút még ma is? blogbejegyzéshez:
Ti szavaztátok meg a Közösségi Költségvetés 2023-as ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Pert nyertünk Lázárék ellen: ki kell adniuk, mennyiért vette...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:
Köszönjük, hogy ennyien kiálltatok a magyar erdőkért és ...
M Imre írta 3 napja a(z) Hétperces nyújtás kerékpárosoknak Grétával - Bringás Brigantik vLog2024 ep.3. videóhoz:
5 percből 1 óra - A do-in kihívás, amire te is képes vagy! | ...
M Imre írta 3 napja a(z) Mindenségit! #12 - Havasi Zoltán (Budapest Bike Maffia) videóhoz:
Az elmúlt két napban 206-an vásároltátok meg a ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!