Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Forrás:
https://hvg.hu/cegauto/20210117_zsenialis_reklam_1930bol_az_autok_aramvonalassagarol_tatra_77
Zseniális reklám az 1930-as évekből az autók áramvonalasságáról
Egyetlen egyszerű ábra, melynek láttán 90 éve és ma is mindenki egyből megérti az aerodinamika lényegét.
A csehszlovák Tatra 77, vagy egyszerűen csak T77 tekinthető a világ első olyan sorozatgyártású személyautójának, melynek karosszériáját kifejezetten aerodinamikai megfontolások alapján tervezték meg.
Az 1934-ben debütált áramvonalas autót az osztrák Hans Ledwinka és a Zeppelin léghajókat tervező magyar származású Járay Pál fejlesztette ki. A 3 literes léghűtéses V8-as farmotor ugyan csak 60 lóerős volt, mégis 144 km/h végsebesség elérését tette lehetővé.
A Tatra akkoriban ezzel az egyszerű, de nagyszerű reklámmal próbálta megismertetni az átlagemberekkel a csepp formájú karosszéria előnyeit.
|
|
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 19 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Jakob Grosse-Ophoff egy németországi kortárs művész, ...
M Imre írta 1 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
HBweb: Hajnali kedélyborzoló: ma, azaz 2025. október 3-án ...
M Imre írta 1 napja a(z) Várkonyi Csibészek - Hét Völgy videóhoz:
Legyen szerencséd címmel érkezett a Várkonyi Csibészek ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Rákosrendezőről is ismerős cég áll minden idők egyik ...
M Imre írta 2 napja a(z) Miért készül annyi használhatatlan kerékpárút még ma is? blogbejegyzéshez:
Körbeért a Balaton környéki kerékpáros hálózat |...
M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk járatára váltott jegyet a legújabb magyar műhold | ...
M Imre írta 2 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
HBweb: Már több helyen is megjelent, hogy a MÁV ...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!