Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Forrás:
https://hvg.hu/cegauto/20210117_zsenialis_reklam_1930bol_az_autok_aramvonalassagarol_tatra_77
Zseniális reklám az 1930-as évekből az autók áramvonalasságáról
Egyetlen egyszerű ábra, melynek láttán 90 éve és ma is mindenki egyből megérti az aerodinamika lényegét.
A csehszlovák Tatra 77, vagy egyszerűen csak T77 tekinthető a világ első olyan sorozatgyártású személyautójának, melynek karosszériáját kifejezetten aerodinamikai megfontolások alapján tervezték meg.
Az 1934-ben debütált áramvonalas autót az osztrák Hans Ledwinka és a Zeppelin léghajókat tervező magyar származású Járay Pál fejlesztette ki. A 3 literes léghűtéses V8-as farmotor ugyan csak 60 lóerős volt, mégis 144 km/h végsebesség elérését tette lehetővé.
A Tatra akkoriban ezzel az egyszerű, de nagyszerű reklámmal próbálta megismertetni az átlagemberekkel a csepp formájú karosszéria előnyeit.
|
|
M Imre 2 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 2 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
„Megpróbáljuk viszonozni az abszurd őrületet, amit ránk ...
M Imre írta 7 órája a(z) A GoPro kora előtt egy kicsit nehezebb feladat volt a Monte-Carlo Rallye megörökítése képhez:
Az idei Bamako magasságai és mélységei | 2025.03.07. Két ...
M Imre írta 7 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Leégett egy villanyautó Kajászón, vitte magával a...
M Imre írta 7 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A Tesla megjavította a Cybertruckot – rosszabb lett | ...
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 7 órája a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Halálra gázolták a Magyar Közút egyik munkatársát | 2025.04...
M Imre írta 7 órája a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton...
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 9 órája a(z) Hollandiában élek, ... a kerékpározás remek testmozgás is.” - Laurence van Seventer (Lolo Palazzo) képhez:
A Tour de Hongrie száz évének legjobb képei | 2025.04.11....
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!