Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Forrás:
https://hvg.hu/cegauto/20210117_zsenialis_reklam_1930bol_az_autok_aramvonalassagarol_tatra_77
Zseniális reklám az 1930-as évekből az autók áramvonalasságáról
Egyetlen egyszerű ábra, melynek láttán 90 éve és ma is mindenki egyből megérti az aerodinamika lényegét.
A csehszlovák Tatra 77, vagy egyszerűen csak T77 tekinthető a világ első olyan sorozatgyártású személyautójának, melynek karosszériáját kifejezetten aerodinamikai megfontolások alapján tervezték meg.
Az 1934-ben debütált áramvonalas autót az osztrák Hans Ledwinka és a Zeppelin léghajókat tervező magyar származású Járay Pál fejlesztette ki. A 3 literes léghűtéses V8-as farmotor ugyan csak 60 lóerős volt, mégis 144 km/h végsebesség elérését tette lehetővé.
A Tatra akkoriban ezzel az egyszerű, de nagyszerű reklámmal próbálta megismertetni az átlagemberekkel a csepp formájú karosszéria előnyeit.
|
|
M Imre 6 órája új képet töltött fel:
M Imre 6 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 7 órája a(z) Fővárosi tűzoltók forradalmi kiáltványa blogbejegyzéshez:
Dr. Keresztes László Lóránt : Hatalmas lángokkal égett az ...
M Imre írta 8 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
A fénykard technikai, működési, használati és munkavédelmi ...
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Geszti Péter hódmezővásárhelyi koncertje: Szent István Napok...
M Imre írta 3 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Magyar Rendőrség és Veszprém vármegyei...
M Imre írta 4 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a 73-as trolibusz kőbányai meghosszabbításáról fórumtémában:
Mit figyelünk és vizsgálunk a tesztüzem alatt? -- Az utasok ...
M Imre új fórumtémát indított: Társadalmi egyeztetés a 73-as trolibusz kőbányai meghosszabbításáról
M Imre írta 4 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a Mobi-pontok használatáról – Mondd el, mit gondolsz! fórumtémában:
A tervek szerint a következő időszakban a főváros és a ...
M Imre új fórumtémát indított: Társadalmi egyeztetés a Mobi-pontok használatáról – Mondd el, mit gondolsz!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!