Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Forrás:
https://hvg.hu/cegauto/20210117_zsenialis_reklam_1930bol_az_autok_aramvonalassagarol_tatra_77
Zseniális reklám az 1930-as évekből az autók áramvonalasságáról
Egyetlen egyszerű ábra, melynek láttán 90 éve és ma is mindenki egyből megérti az aerodinamika lényegét.
A csehszlovák Tatra 77, vagy egyszerűen csak T77 tekinthető a világ első olyan sorozatgyártású személyautójának, melynek karosszériáját kifejezetten aerodinamikai megfontolások alapján tervezték meg.
Az 1934-ben debütált áramvonalas autót az osztrák Hans Ledwinka és a Zeppelin léghajókat tervező magyar származású Járay Pál fejlesztette ki. A 3 literes léghűtéses V8-as farmotor ugyan csak 60 lóerős volt, mégis 144 km/h végsebesség elérését tette lehetővé.
A Tatra akkoriban ezzel az egyszerű, de nagyszerű reklámmal próbálta megismertetni az átlagemberekkel a csepp formájú karosszéria előnyeit.
|
|
|
M Imre írta 1 perce a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Hogyan kell használni a fülhallgatót (tipp): https://www....
M Imre írta 26 perce a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Gabi (és Máté) https://www. facebook.com/watch/?...
M Imre új linket töltött fel: HódTérkép program
M Imre írta 1 órája a(z) HódTérkép program (fotó: Vincze Bálint) képhez:
Nem hódmindegy: így kell túljárni a hódok eszén, hogy ...
M Imre 1 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 8 órája a(z) Morcheeba - Blood Like Lemonade (100,1 FM, 2015.) videóhoz:
Október 22-én, azaz tegnap Budapesten, a Barba...
M Imre írta 8 órája a(z) Mayberian Sanskülotts - Unreal videóhoz:
Nem álmodni semmiről: itt a Mayberian Sanskülotts új ...
M Imre 9 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 11 órája a(z) Kocsi probléma - Trolley problem képhez:
Ötrészes kurzus kezdőknek | A mesterséges intelligenciáról ...
M Imre írta 23 órája a(z) Közlekedésre nevelés fontos számodra? - 2. fórumtémában:
Pest vármegyei rendőrség: Emlékeztek még arra a ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!