Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://www.facebook.com/vekehu/photos/a.137065131986/10157424426956987/
A mai naptól a 2-es metró vonatai újra teljes sebességgel közlekedhetnek. A BKV kemény 875 millió forintot fizetett a Siemensnek azért a szoftverkiegészítésért, amit már a járművek beszerzésekor meg kellett volna vennie. Ez az ún. csúszós pályára való szoftver. A balesetért mégis két egyszerű munkavállalót vádoltak meg ...
"A négy évvel ezelőtti Pillangó utcai metróbaleset után elrendelt sebességkorlátozásokat 2020. december 3-án oldja fel a BKV. A vonatok csúcsidőben 2 perc 35 másodperces követési idővel közlekednek majd – közölte a Népszava kérdésére a cég. Az adott pályaszakaszon a legnagyobb megengedett sebesség óránként 70 km, de 2016 decembere óta cammogva járnak a szerelvények. A BKV 2017-ben azt közölte, hogy csak akkor oldják fel a sebességkorlátozást, ha minden szükséges módosítással végeztek. A szükségessé vált szoftvermódosítást a vonal vonatvezérlési és biztonsági rendszerét szállító Siemenstől rendelték meg, ami a német cég három hónapos csúszással szállított, ezt követte az engedélyezés és a tesztidőszak. Mindez most zárult le." (népszava.hu)
A képen az a matrica, amelyet azokra a vonatokra ragasztottak fel, amelyeken az új szoftvert tesztelték. A képet köszönjük olvasónknak!
A metróbaleset sztori posztjai:
Az első hír a balesetről:
2016. dec. 5.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10153936640616987
Az első találgatások az okokról:
2016. dec. 5.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10153937071546987
Csúszós pálya? Mi mindent nem vett meg a BKV az Alstomokhoz?
A metrós szakszervezeti vezető interjúja a HírTV-n, nagyon érdekes információkkal:
2016. dec. 6.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10153939320476987
A KBSZ első jelentése, az eset rekonstrukciója. A jelentés felmenti a járművezetőt:
2016. dec. 7.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10153943536556987
A KBSZ végleges jelentése, amely burkoltan műszaki alkalmatlanságot állapít meg:
2017. dec. 20.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10154944302746987
A BKV óvatosan próbálkozik a sebesség visszaemelésével az érintett szakaszon:
2018. szept. 17.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10155539814086987
Három éves összefoglaló, súlyos megállapításokkal. Ez történhetett:
2019. dec. 16.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10156515033616987
A gyalázat: az ügyészség vádemelése az éjszakás forgalomirányító és a járművezető ellen. Fontos részletek:
2020. jan. 20.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10156601928501987
Megtartották a per előkészítő tárgyalását:
2020. júl. 9.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10157104052981987
A bírónő azonnal felfüggesztette a tárgyalást amikor kiderült, az ügyészség olyan dolgozót vádol, aki a baleset idején nem is volt szolgálatban:
2020. nov. 27.
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10157412138901987
-- VEKE
|
|
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Tisztelt Főpolgármester Úr! A Magyar Kétfarkú Kutya Párt ...
M Imre írta 3 napja a(z) KFT - Baleset videóhoz:
Laár András 44 év után otthagyja a KFT-t | 2025. 05....
M Imre írta 3 napja a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal képhez:
VEKE: Ha a budapesti villamosok esetében sötét ...
M Imre írta 3 napja a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal képhez:
Dominó 55 tipusú berendezés váltóállító áramkör (1988.) A ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) Vita a Városligetről a Tilos Rádióban (ma) - sorozat blogbejegyzéshez:
Zajkeltés a Városligetben Liget projekt módra. https://www....
M Imre írta 3 napja a(z) A kedd éjszakai futópróba során átkelt a 2202-es CAF a Dunán - A Rákóczi hídon (fotó Vörös Attila. iho.hu - 2015) képhez:
Újabb szöget talált az Orbán- kormány, amelyet Budapest ...
M Imre írta 3 napja a(z) A legfontosabb változások az M3-as metró közlekedésben 2022. május 14-től, szombattól képhez:
Utólagos jelentés, drótos vészelhárítás, mindent...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!