Közlekedés: A kerékpározás előnyei :) (kép)

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3275 db
  • Videók - 3089 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3275 db
  • Videók - 3089 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3275 db
  • Videók - 3089 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3275 db
  • Videók - 3089 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek

A kerékpározás előnyei :)

A kép forrása: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/397892_335065183190891_216401195057291_1063216_1024187981_n.jpg

Látta 1597 ember.

Értékeld!

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 2 hete

Bár mi is hajlamosak vagyunk abba a csapdába esni, hogy a kerékpározásról gyakran "budapesti fejjel" gondolkodunk, a hazai bringások többsége továbbra is vidéken teker.

https://www.facebook.com/reel/793217883432782

Nagykőrös

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Láthatatlan elektronikus pajzsot kaphat a jövő városi bringása | 2024. május 4.

A budapesti központú Commsignia tavaly fejlesztette ki az OBU Lite nevű közlekedésbiztonsági eszközét, ami vehicle-to-everything (V2X) technológiával javítja a kerékpárral vagy rollerrel közlekedők láthatóságát és biztonságát. A műszer működését a napokban a gyakorlatban is bemutatták.

-- „Ez az eszköz tulajdonképpen egy kerékpárra szerelt titkosított és anonim rádiós jeladó/vevő, ami belekiabálja a világba, hogy itt jövök és ilyen sebességgel, amit egy másik hasonló eszköz, legyen az egy autóban vagy a város lámpaoszlopán, értelmezni tud”

– mondta lapunknak Tóth Balázs, a cég kommunikációs munkatársa. A technológia neve V2X, azaz vehicle-to-everything. Alkalmas veszélyhelyzet előrejelzésére, akár egymás látómezején kívüli járművek között is, de a városok forgalomszámlálására, a kerékpáros zöldhullám biztosítására, és a majdnem karambolban végződő helyzetek felismerésére is tudják alkalmazni.

A sajtótájékoztató helyszínén kitett monitorokon is jól követhető volt, hogy reagál az eszköz a gépkocsik, illetve a rollerre erősített mobiltelefon kijelzőin. Nyilván ezek közül lényegesebb a kocsi kijelzője, hiszen az autós tud nagyobb bajt megelőzni, ha reagál arra a bejövő üzenetre, hogy közelgő biciklis várható. Veszélyüzenet legtöbbször akkor érkezik, ha a közeledő kerékpáros a megszokottól vagy a várhatótól teljesen eltérő mozgást végez, vagy ha az autós egy baleseti szempontból már statisztikailag bizonyítottan problémás kerékpárút-kereszteződésen halad át. Persze megteheti az autós, hogy figyelmen kívül hagyja a jelzést, de ez később az esetleg bekövetkező baleset elemzésekor hátrányos lehet számára.
https://telex.hu/techtud/2024/05/04/lathatatlan-elektronikus-pajzsot-kaphat-a-jovo-varosi-bringasa

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Tegyük láthatóvá a sötétben bujkáló karókat! | "LÁSS JÓL!" közlekedésbiztonsági akció (137 kép)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151416023594037.1073741828.132720449036&type=1&l=190a9e36e2
vagy
https://www.facebook.com/photo?fbid=10151456788884037&set=a.10151416023594037

További tudnivalók:
https://kerekparosklub.hu/3M

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Valter Attiláék sokkoló megjelenésű sisakban tekertek egy időfutamon

A kerékpározásban a technikai fejlesztések jó része a grammokról és az aerodinamikáról szólnak. Sok furcsa dolgot láthattunk már az elmúlt években, de az a fejvédő, amelyben a Visma Lease a Bike bringásai, köztük Valter Attila is tekert az olaszországi Tirreno-Adriaticón, az alighanem váratlanul ért mindenkit.

A holland kerékpárcsapat már vasárnap publikált néhány fotót az új, Darth Vader sisakját is idéző fejvédőről, majd hétfőn a 10 kilométeres időmérőn is ezt viselték Valterék.

A Giro által gyártott fejvédő először is hatalmas, hosszában és széltében is jóval túlnyúlik a versenyzők fején, felfelé körülbelül 20 centivel is. A sisakhoz egy hatalmas, átlátszó vizor is tartozik.

A fejlesztés célja valószínűleg az lehetett, hogy még tovább szűkítsék a kerékpárosok feje és mellkasa közötti teret, amivel jobb lehet az aerodinamikájuk. Tekerés közben a sisak felső része a hát meghosszabbított vonalaként is értelmezhető, és így még kevesebb légáramlás válhat le róluk, amivel szintén javulhat a teljesítmény.
https://telex.hu/sport/2024/03/04/visma-lease-a-bike-fura-sisak-darth-vader-valter-attila

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Kerékpár utánfutó nyitható-csukható kempingággyal
https://www.facebook.com/photo?fbid=355125927003123&set=pcb.2557841517725386

Válasz

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 8 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Ne lobd a virágot - Halottak Napja https://www.facebook....

M Imre 8 órája új képet töltött fel:

Make_burek_not_war_2200278_2738_s

M Imre írta 8 órája a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:

11 óra után pár perccel a Fehérvári úton a Hamzsabégi ...

M Imre írta 9 órája a(z) Marie Trintignant - Kozmic Blues (Janis Joplin | Movie scene in "Janis et John" 2003.) videóhoz:

Válogatás lemezről (az eredeti): https://youtu.be/Bi5sG7y5Z90?...

M Imre 9 órája új videót töltött fel:

M Imre írta 9 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

Schilling Árpád: Magyar Péter megosztott egy közös fotót ...

M Imre 1 napja új képet töltött fel:

Rendor__ugroiskola_2200257_4803_s

M Imre írta 2 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:

Kovács Gergő: 2020 és 2024 között nagyjából 150 millió ...

M Imre írta 2 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

Karácsony Gergely: A kormány újabb 6,2 milliárd forintot emelt...

M Imre írta 3 napja a(z) Közlekedési Múzeum blogbejegyzéshez:

Úgy néz ki, megbukott Lázár János terve a Közlekedési ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu