Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Kell-e bukót hordani?
http://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/hirek/hanyan-hordtok-bukot
Megosztó kérdés. Mindig is az volt, ezután is az lesz. A hazai KRESZ szerint csak 40 km/h feletti sebesség esetén, városon kívül kötelező használata, ellenben Ausztráliában 1991 óta minden körülmények között kötelező. A törvényhozók szerint meg is lett az eredmény, csökkent a halálos kerékpáros balesetek száma.
Egy kimutatás szerint
http://helmetfreedom.org/572/how-much-safer-to-helmet-laws-make-us/
azonban ez azt jelenti, hogy 1991-ben 50 ilyen eset volt, 2010-ben pedig 40. Százalékban kimutatható, viszont az nem egyértelmű, hogy ez a sisak használat miatt vagy a kötelező használat miatt bekövetkezett kerékpárosok számának csökkenése miatt van-e?
Sokan osztják az a véleményt, hogy a kötelező bukó használat nem teszi általánosságban biztonságosabbá a kerékpározást. Bike Snob NYC blogger pl. azzal érvel, hogy a kötelező sisak használat elveszi az emberek kedvét a kerékpáros közlekedéstől, amit a melbourni közösségi bringarendszer kihasználatlanságával támaszt alá. Ráadásul -érvel- az ilyen törvények reflexből eltolhatják a felelősséget a baleset okozójáról. "Nem viselt bukót, persze, hogy megsérült!"
Én személy szerint azt az álláspontot képviselem, hogy ha van bukó abból baj nem lesz, viszont elkerülhetők az olyan balesetek ahol egy-egy banális hiba miatt komoly következményekkel vagyunk kénytelenek szembenézni. (sajnos hallottunk már olyat, hogy a gyakorlott kerékpáros olyan szerencsétlenül esett el alacsony sebességnél, hogy súlyos akár halálos kimenetele lett)
Vajon így gondolja-e ezt a legtöbb bringás olvasónk is?
|
|
M Imre 58 perce új videót töltött fel:
M Imre írta 2 órája a(z) BP Fatár: a főváros ingyenesen letölthető nyilvános fa- és parkkataszter applikációja blogbejegyzéshez:
Milyen módon támadja a gomba a fákat? Szabó József ...
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre 14 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 14 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kapu Tibor visszafelé Robi Tupak. Véletlen? Aligha. Két ...
M Imre írta 15 órája a(z) A Citadell és az Ikarus újdonságai más buszokkal is összevetve (+ VEKE összeállítás) blogbejegyzéshez:
A BKV 2025. július 11-én törli állományából az alábbi ...
M Imre 20 órája új videót töltött fel:
M Imre 20 órája új videót töltött fel:
M Imre 21 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 23 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Nincs pénzed? Támogasd a Városmajor felújítását! ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!