Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=7744678995580438&set=gm.1520618808884914
/Kép: Vasúti súgó munka közben, 1972. Sümeg./
Vasúti súgó feladata volt, hogy a menetrendet, útvonalat súgja a kezdő és átvezényelt masinisztáknak. A sokszor szűk, keskeny és fűtetlen súgóállásban fogadta a dolgozó az érkező szerelvényeket és segítette munkájukat. Fűtött állások csak a forgalmasabb pályaudvarok környékén voltak, máshol a dolgozó csak a vonat érkezése előtt bújt le a vasúti szlengben csak rókalyuknak hívott fülkébe. Kemény és embert próbáló munka volt az övék, ha egy szerelvény mégis eltévedt, akkor a vasúti súgót vették elő elsőként, hogy a munkarendnek megfelelően tájékoztatta e a mozdonyvezetőt. Az utolsó súgóállást 1982 szeptemberében bontották el a szolnoki állomásról. Az utolsó szolgálattevőt, Cimbedák Gusztáv hivatásos vasúti súgót pedig átképezték peronminőség vizsgálónak.
|
|
|
M Imre írta 34 perce a(z) Közlekedésre nevelés fontos számodra? - 2. fórumtémában:
Pest vármegyei rendőrség: Emlékeztek még arra a ...
M Imre írta 43 perce a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
drMáriás: Hofélia tükörrel beszélget Picasso...
M Imre írta 5 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Így fogadták Karácsony Gergelyt a Békemenet résztvevői a...
M Imre írta 5 órája a(z) Riasztás - Dr. Zacher rendel. videóhoz:
Zacher Gábor nyugdíjba megy... https://www.facebook....
M Imre írta 5 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Az én októberhuszonharmadikám… ...
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre 9 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Addig barátkozott az oroszokkal a kormány, míg a MÁV ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Pál Kriszti - 1956 (East) videóhoz:
Eifert János fotói: 2025. október 23. https://www.facebook....
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!