Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=7744678995580438&set=gm.1520618808884914
/Kép: Vasúti súgó munka közben, 1972. Sümeg./
Vasúti súgó feladata volt, hogy a menetrendet, útvonalat súgja a kezdő és átvezényelt masinisztáknak. A sokszor szűk, keskeny és fűtetlen súgóállásban fogadta a dolgozó az érkező szerelvényeket és segítette munkájukat. Fűtött állások csak a forgalmasabb pályaudvarok környékén voltak, máshol a dolgozó csak a vonat érkezése előtt bújt le a vasúti szlengben csak rókalyuknak hívott fülkébe. Kemény és embert próbáló munka volt az övék, ha egy szerelvény mégis eltévedt, akkor a vasúti súgót vették elő elsőként, hogy a munkarendnek megfelelően tájékoztatta e a mozdonyvezetőt. Az utolsó súgóállást 1982 szeptemberében bontották el a szolnoki állomásról. Az utolsó szolgálattevőt, Cimbedák Gusztáv hivatásos vasúti súgót pedig átképezték peronminőség vizsgálónak.
|
|
M Imre írta 8 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Jakob Grosse-Ophoff egy németországi kortárs művész, ...
M Imre írta 17 órája a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
HBweb: Hajnali kedélyborzoló: ma, azaz 2025. október 3-án ...
M Imre írta 17 órája a(z) Várkonyi Csibészek - Hét Völgy videóhoz:
Legyen szerencséd címmel érkezett a Várkonyi Csibészek ...
M Imre 17 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Rákosrendezőről is ismerős cég áll minden idők egyik ...
M Imre írta 1 napja a(z) Miért készül annyi használhatatlan kerékpárút még ma is? blogbejegyzéshez:
Körbeért a Balaton környéki kerékpáros hálózat |...
M Imre írta 1 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk járatára váltott jegyet a legújabb magyar műhold | ...
M Imre írta 1 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
HBweb: Már több helyen is megjelent, hogy a MÁV ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) A Citadell és az Ikarus újdonságai más buszokkal is összevetve (+ VEKE összeállítás) blogbejegyzéshez:
A Toyota és a Mazda is az e- autók akkuját használná ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!