Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=7744678995580438&set=gm.1520618808884914
/Kép: Vasúti súgó munka közben, 1972. Sümeg./
Vasúti súgó feladata volt, hogy a menetrendet, útvonalat súgja a kezdő és átvezényelt masinisztáknak. A sokszor szűk, keskeny és fűtetlen súgóállásban fogadta a dolgozó az érkező szerelvényeket és segítette munkájukat. Fűtött állások csak a forgalmasabb pályaudvarok környékén voltak, máshol a dolgozó csak a vonat érkezése előtt bújt le a vasúti szlengben csak rókalyuknak hívott fülkébe. Kemény és embert próbáló munka volt az övék, ha egy szerelvény mégis eltévedt, akkor a vasúti súgót vették elő elsőként, hogy a munkarendnek megfelelően tájékoztatta e a mozdonyvezetőt. Az utolsó súgóállást 1982 szeptemberében bontották el a szolnoki állomásról. Az utolsó szolgálattevőt, Cimbedák Gusztáv hivatásos vasúti súgót pedig átképezték peronminőség vizsgálónak.
|
|
M Imre 1 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 1 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Tombol a szél a Balatonnál, Fonyód-Várhegyen 111...
M Imre írta 10 órája a(z) Közlekedésre nevelés fontos számodra? - 2. fórumtémában:
Kanyarodáskor a tehergépjárműveknek és az ...
M Imre írta 11 órája a(z) Társalgó fórumtémában:
A Balázs József Városi Könyvtárban egy játékos kvízre ...
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre 13 órája új videót töltött fel:
M Imre 13 órája új videót töltött fel:
M Imre 13 órája új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!