Közlekedés: Taxi! Gyalogos! (kép)

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3165 db
  • Videók - 2708 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 866 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3165 db
  • Videók - 2708 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 866 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3165 db
  • Videók - 2708 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 866 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3165 db
  • Videók - 2708 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 866 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek

Taxi! Gyalogos!

A kép forrása:
https://fbshort.com/Mzaz

Látta 122 ember.

Értékeld!

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 8 hónapja

Az Uber visszatérése után újabb taxiszolgáltató jön Budapestre | 2024. máj 02.

A Bolt és a visszatérő Uber után a Gett lesz a harmadik globálisan ismert taxiszolgáltató a fővárosban. A Gett, együttműködésben a Taxim társasággal, egy-két hónapon belül indul.
https://www.youtube.com/watch?v=JXIv3OIKJ68

Mi történt? Az izraeli alapítású cég ügyvezetője az Indexnek adott interjújában erősítette meg, hogy megjelennek a magyar piacon. A Gett a Tele 5 és a Best Taxi felvásárlása után most egy nemzetközileg bizonyított applikáció bevezetését tervezi, amit a Taximmal együttműködve fejlesztenek le. A szolgáltatás Gett márkanév alatt fut majd.
https://forbes.hu/uzlet/uber-gett-taxitarsasag-budapest/

Válasz

M Imre üzente 8 hónapja

Extra juttatást, sok pénzt ad a hazánkba hamarosan visszaérő Uber

-- a hozzájuk idejében jelentkező sofőröknek. Több mint ezer magyar vennének fel.

Pontos összegek egyelőre nem ismertek, de azt ígérik, nem lesznek szűkmarkúak a jelentkezőkkel.

Már nem kell sokat várni, hogy a ismét utazhassunk a Budapestről nyolc évvel ezelőtt távozó céggel, nyár elejétől ismét lehetnek Uber-autók az utcákon. Igaz, a mostani változat nem egészen az az Uber lesz, amelynek egykor búcsút mondtunk: a Főtaxival együttműködésben már fix árakkal, sárga autókkal térnek vissza hazánkba.
https://divany.hu/mindennapi/penz-uber/

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Taxisokat érintő változásról döntött a Fővárosi Közgyűlés

Januártól újra a BKK mint fővárosi közlekedésszervező látja el az összes, taxitársaságokkal és taxikkal kapcsolatos önkormányzati feladatot. Emiatt "egyszerűbb, átláthatóbb lesz" a taxiszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés és szabályozás, mert egy helyre kerülnek a hozzájárulásokkal és az előzetes igazolásokkal kapcsolatos teendők, továbbá az ellenőrzést, valamint a taxiállomás-létesítést és -üzemeltetést érintő feladatok.

Mindezen területeken egyértelműbbé válik a szabályozás, ezáltal egyszerűbbé válik az ügyintézés.

Korábban két fővárosi cég, a BKK és a Budapest Közút között oszlottak meg a taxiszolgáltatással kapcsolatos feladatok, azonban a Fővárosi Közgyűlés által szerdán elfogadott módosítás centralizálja az érintett tevékenységeket.

2024. január 1-től zavartalanul, de már a BKK részeként működik tovább az Asztalos Sándor úti ügyfélszolgálat.
https://mfor.hu/cikkek/makro/taxisokat-erinto-valtozasrol-dontott-a-fovarosi-kozgyules-.html

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Taxik az Országház előtt. 1940-es évek.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=857918979194460&set=gm.2580594145423373

Válasz

M Imre üzente 1 éve

KÉP-regény: Taxik a jó levegőn

A Fidelio sorozatában hétről-hétre új fotóját – és annak történetét – osztja meg velünk a Morphoblog szerzője, morpho, azaz Hegedűs Ákos. Ezúttal arról írt, milyen tapasztalatokat szerzett Buenos Aires-i útja során a taxisokkal.

Egyszer New York kapcsán írtam már a tömegközlekedés és a taxik okozta dilemmáról, ami tulajdonképpen csak azért volt érdekes, mert New Yorkban a busz nem biztos, hogy jön, taxiból meg hiába van sok, valaki mindig elviszi az orrunk elől.
https://www.morphoto.hu/hu/2018/11/kep-regeny-le-lehet-szallni-rolam/

Most a kérdéskör dél-amerikai szegmensét vizsgáltam meg, a kísérleti terep pedig Buenos Aires volt. Láttam már olyan várost, ahol sok taxi van, de azt, hogy a tömegközlekedés jelentős része is a taxizásra van felépítve, merőben új jelenségként éltem meg.

-- A taxizásnak három alaptípusát lehet Buenos Airesben megkülönböztetni.

Van a mezítlábas városi taxi, ami hulla olcsó és bárhová elvisz, csak az integetésre nem mindig áll meg. Nos, hogy mikor igen és mikor nem, az teljesen hektikus, és a jelenség pontos okát több tesztkísérlet ellenére sem sikerült megállapítani.

A kettes típus az úgynevezett prémium taxi, ami pontosan olyan, mint a másik, ugyanolyan szakadt kocsikkal és ugyanolyan, kizárólag spanyolul beszélő sofőrökkel működik, mint a mezei változat. Az teszi prémiummá, hogy a taxióra kétszer olyan gyorsan pörög, mint a nem prémium kollégánál. Hogy az ember éppen melyikbe ül be, az viszont csak utólag derül ki, úgyhogy van némi játékos izgalom egy átlagos argentin városi taxizásban. Sőt, a taxizásra, a turisták által gyakran látogatott helyeken rátelepült egy külön iparág, amelynek munkatársai a következő reklámszlogennel dolgoznak:

-- Segítek neked taxit találni, ha akarod, ha nem, még akkor is, ha ez nélkülem is menne!

Nagyon előzékenyek, még a kocsi ajtaját is kinyitják kérés nélkül, csak amikor az ember beül, akkor derül ki, hogy ezt a tevékenységet ugyan önkéntesen végzik, de nem társadalmi munkában. Azt nem próbáltam ki, hogy mi van akkor, ha nem adok neki valamennyi pénzt a semmiért, úgyhogy a teljesen precíz következtetéshez további vizsgálatok szükségesek.

A harmadik típusú taxi a reptéri hiéna, és mivel ezzel találkozik az ember leghamarabb, hajlamos téves következtetéseket levonni a Buenos Aires-i taxisok sokszínű világáról. A reptéri hiéna előre mond egy összeget, amennyiért bevisz a városba, de legnagyobb meglepetésemre ez mintegy húsz százalékkal alacsonyabb, mint a reptér hivatalos bérautó szolgáltatása. És ez még nem minden! A pénzt is jobban váltják a hivatalos árfolyamnál!

-- A taxisok, főleg a reptériek ugyanis banki szolgáltatást is nyújtanak.

A kocsik egyébként mindhárom típusnál ugyanolyan sárga-fekete színűre vannak festve, és az átlag életkorukat húsz év körülire tippelném.
https://fidelio.hu/vizual/kep-regeny-taxik-a-jo-levegon-178746.html

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Nem kell már sokat várni a repülő taxikra

A globális kibocsátás jelentős részéért a légi közlekedés felel, amelyből mi, átlagemberek is kivesszük a részünket. A Zöldövezet legújabb adásában a légi közlekedés kizöldítésének lehetőségeiről, a fosszilis energiahordozók alternatíváiról, valamint a klímabarát városi légi közlekedés nem is olyan távoli jövőjéről beszélgettünk Dr. Balázs Gergellyel, a Rolls Royce Magyarország ügyvezető igazgatójával, a BME Villamosmérnöki és Informatikai Karának egyetemi docensével.
https://24.hu/tudomany/2023/05/07/podcast-zoldovezet-legi-kozlekedes-zold-energia-klimavaltozas/

Válasz

Ez történt a közösségben:

M Imre 5 órája új képet töltött fel:

Chuck_norris_elott_bezartak_az_ugyfelkaput_de_o_bemaszott_a_kormanyablakon_2196063_2853_s

M Imre 5 órája új képet töltött fel:

Chuck_norris_egy_kenyerpiriton_regisztral_az_ugyfelkapura_2196062_8735_s

M Imre írta 5 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:

Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....

M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:

Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....

M Imre 4 napja új képet töltött fel:

Elfogadtak_az_m9es_autout_nyomvonalat_meg_budapestet_is_erinti_a_lepes_2195966_9653_s

M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:

A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...

M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:

Európa egyik legnagyobb nyugdíjalapja Musk miatt...

M Imre írta 4 napja a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:

A_nagykorut_50_ev_mulva_nina_kov_drondisztopiajaban__foto_olajos_tamas_with_midjourney_2180877_2621_s

Magyar autódizájnerek | 2024.06. 01. Budapesten, a Moholy-...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu