Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Már több éve feltűntek a kínai autógyártók új gyártmányokkal a "nemzetközi" piacon, igaz, először csak Kínában hódított a Chery nevű, és csak rózsaszínűre fújt kisautó, melyet "plágium vádjával" a koreai Daewoo gyár megtámadott, ugyanis teljesen ugyanúgy nézett ki, mint a Daewoo Matiz - ez az utánzás egyébként jellemző (volt ) a kínai autógyártásra. A pert a Daewoo elvesztette, ugyanis a Cheryt csak belső piacon forgalmazták. És a minősége is hagyott kívánnivalót maga után. A ma divatos "mopedautók" szinte ugyanannyira nem biztonságosak, inkább életveszélyesek (már 40 km/ óra sebességgel történő frontális ütközésnél).
Valamikor a Daewoo és a Hyundai is így kezdte. Ha a fogyasztó nyer rajta és a minőség javul,...akkor?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Első ízben jelent meg járműveivel két kínai autógyártó az Egyesült Államok vezető autóipari kiállításán, a detroiti szalonon. Egyikük, a BYD (a honlapon "videókat" is láthatunk)– amely a világ egyik legnagyobb gyártója a mobiltelefon-akkumulátorok piacán, és amely csak 2003 óta árul autókat – bejelentette: 2025-re a világ legnagyobb autógyártója lesz. „Kevesen hiszik, hogy ez a cél képtelenség” – írta a The New York Times.
Nick Reilly, a vezető amerikai gyártó, a General Motors ázsiai műveleteinek igazgatója óvatosan fogalmazott: a kínaiak nagyon versenyképesek az akkumulátorok terén, jó esélyeik vannak az autógyártásban, nem szabad őket figyelmen kívül hagyni. A BYD azt tervezi, hogy 2011-ben megjelenik az amerikai piacon egy hibrid üzemű crossover járművel, amelynek 250 mérföld lesz a hatósugara, valamint egy hálózati konnektorról feltölthető hibriddel, amilyen a tervek szerint a Chevrolet Volt is lesz.
A BYD múlt hónapja kezdte meg egy árammal feltölthető személyautó forgalmazását Kínában, két évvel megelőzve a Volt tervezett piacra lépését, és egy évvel azelőtt, hogy a Toyota is hasonló autót hoz forgalomba. A BYD magabiztos, mint elnöke, Wang Chuanfu fogalmazott: „Olyan vállalat vagyunk, amely kitűz egy célt és eléri.” A Detroitban kiállító másik kínai autógyártó, a Brilliance Auto – amelynek kapcsolatai vannak a BMW-vel és a Porschéval – azt mondta, hogy Európában, Oroszországban és Észak-Amerikában is terjeszkedni kíván, a várható amerikai piaci megjelenés évét viszont nem jelezte. David Champion, a Consumer Reports fogyasztói magazin autótesztelési igazgatója szerint korántsem biztos, hogy a kínai autógyártók olyan gyorsan be tudnak majd törni az amerikai piacra, ahogy tervezik, ugyanakkor elismerte, némelyik modelljük „nagyon meggyőző”.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Míg az 1990-es évekig nagyjából plágiummal vádolni senkit nem lehetett, manapság kissé mintha visszafogottabban szárnyalna a "családi" gépkocsik tervezőinek fantáziája.
Na és a plágium?
Az F8 első fényszóróbúráit mintha láttam volna már valahol...
Forrás: mti, mno
|
|
M Imre 22 perce új videót töltött fel:
M Imre írta 4 órája a(z) Nissan Micra reklám (David Lynch) videóhoz:
This commercial is called "Bucking Bronco" ...
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre 12 órája új képet töltött fel:
M Imre 12 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 12 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 5 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 5 napja új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kis kínai autóhatározó - 2007
Pitypang gumi - a 2006-os ötlet hamarosan megvalósulhat?
Adatmegosztási jogszabály (Data Act) | 2024. 01. 11.
Kiskedvencek a forró autóban