Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Már több éve feltűntek a kínai autógyártók új gyártmányokkal a "nemzetközi" piacon, igaz, először csak Kínában hódított a Chery nevű, és csak rózsaszínűre fújt kisautó, melyet "plágium vádjával" a koreai Daewoo gyár megtámadott, ugyanis teljesen ugyanúgy nézett ki, mint a Daewoo Matiz - ez az utánzás egyébként jellemző (volt ) a kínai autógyártásra. A pert a Daewoo elvesztette, ugyanis a Cheryt csak belső piacon forgalmazták. És a minősége is hagyott kívánnivalót maga után. A ma divatos "mopedautók" szinte ugyanannyira nem biztonságosak, inkább életveszélyesek (már 40 km/ óra sebességgel történő frontális ütközésnél).
Valamikor a Daewoo és a Hyundai is így kezdte. Ha a fogyasztó nyer rajta és a minőség javul,...akkor?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Első ízben jelent meg járműveivel két kínai autógyártó az Egyesült Államok vezető autóipari kiállításán, a detroiti szalonon. Egyikük, a BYD (a honlapon "videókat" is láthatunk)– amely a világ egyik legnagyobb gyártója a mobiltelefon-akkumulátorok piacán, és amely csak 2003 óta árul autókat – bejelentette: 2025-re a világ legnagyobb autógyártója lesz. „Kevesen hiszik, hogy ez a cél képtelenség” – írta a The New York Times.
Nick Reilly, a vezető amerikai gyártó, a General Motors ázsiai műveleteinek igazgatója óvatosan fogalmazott: a kínaiak nagyon versenyképesek az akkumulátorok terén, jó esélyeik vannak az autógyártásban, nem szabad őket figyelmen kívül hagyni. A BYD azt tervezi, hogy 2011-ben megjelenik az amerikai piacon egy hibrid üzemű crossover járművel, amelynek 250 mérföld lesz a hatósugara, valamint egy hálózati konnektorról feltölthető hibriddel, amilyen a tervek szerint a Chevrolet Volt is lesz.
A BYD múlt hónapja kezdte meg egy árammal feltölthető személyautó forgalmazását Kínában, két évvel megelőzve a Volt tervezett piacra lépését, és egy évvel azelőtt, hogy a Toyota is hasonló autót hoz forgalomba. A BYD magabiztos, mint elnöke, Wang Chuanfu fogalmazott: „Olyan vállalat vagyunk, amely kitűz egy célt és eléri.” A Detroitban kiállító másik kínai autógyártó, a Brilliance Auto – amelynek kapcsolatai vannak a BMW-vel és a Porschéval – azt mondta, hogy Európában, Oroszországban és Észak-Amerikában is terjeszkedni kíván, a várható amerikai piaci megjelenés évét viszont nem jelezte. David Champion, a Consumer Reports fogyasztói magazin autótesztelési igazgatója szerint korántsem biztos, hogy a kínai autógyártók olyan gyorsan be tudnak majd törni az amerikai piacra, ahogy tervezik, ugyanakkor elismerte, némelyik modelljük „nagyon meggyőző”.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Míg az 1990-es évekig nagyjából plágiummal vádolni senkit nem lehetett, manapság kissé mintha visszafogottabban szárnyalna a "családi" gépkocsik tervezőinek fantáziája.
Na és a plágium?
Az F8 első fényszóróbúráit mintha láttam volna már valahol...
Forrás: mti, mno
|
|
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) LGT - Egy elfelejtett szó videóhoz:
"Néha jutalomjáték az élet Presser Gábor interjú (2024 ...
M Imre írta 2 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Hat éve építették újra azt a szakaszt, amely miatt most fél ...
M Imre írta 2 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Ajánló HOLNAPRA, azaz 2024. december 15-re: » a Fényszili ...
M Imre írta 2 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Tegnap, azaz 2024. december 12-én este, 22 óra körül a ...
M Imre írta 2 napja a(z) Essemm - Kóbor kutyák videóhoz:
Sintérbiznisz: patkányok rágják az éhező kutyákat egy...
M Imre írta 2 napja a(z) Az M3-as metró felújítása (vizsgálóbizottság) blogbejegyzéshez:
Ezért rángatózhat a 225 milliárdért felújított 3-as metró |...
M Imre írta 2 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
A MÁV-val fizettette ki Lázár tárcája Horthy Miklós vasúti ...
M Imre írta 2 napja a(z) Panta Rhei - Román Táncok (Bartók Béla | 2017.) videóhoz:
Panta Rhei 50, Djabe 30 jubileumi koncert 2025. április ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kis kínai autóhatározó - 2007
Pitypang gumi - a 2006-os ötlet hamarosan megvalósulhat?
Adatmegosztási jogszabály (Data Act) | 2024. 01. 11.
Kiskedvencek a forró autóban