Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Már több éve feltűntek a kínai autógyártók új gyártmányokkal a "nemzetközi" piacon, igaz, először csak Kínában hódított a Chery nevű, és csak rózsaszínűre fújt kisautó, melyet "plágium vádjával" a koreai Daewoo gyár megtámadott, ugyanis teljesen ugyanúgy nézett ki, mint a Daewoo Matiz - ez az utánzás egyébként jellemző (volt ) a kínai autógyártásra. A pert a Daewoo elvesztette, ugyanis a Cheryt csak belső piacon forgalmazták. És a minősége is hagyott kívánnivalót maga után. A ma divatos "mopedautók" szinte ugyanannyira nem biztonságosak, inkább életveszélyesek (már 40 km/ óra sebességgel történő frontális ütközésnél).
Valamikor a Daewoo és a Hyundai is így kezdte. Ha a fogyasztó nyer rajta és a minőség javul,...akkor?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Első ízben jelent meg járműveivel két kínai autógyártó az Egyesült Államok vezető autóipari kiállításán, a detroiti szalonon. Egyikük, a BYD (a honlapon "videókat" is láthatunk)– amely a világ egyik legnagyobb gyártója a mobiltelefon-akkumulátorok piacán, és amely csak 2003 óta árul autókat – bejelentette: 2025-re a világ legnagyobb autógyártója lesz. „Kevesen hiszik, hogy ez a cél képtelenség” – írta a The New York Times.
Nick Reilly, a vezető amerikai gyártó, a General Motors ázsiai műveleteinek igazgatója óvatosan fogalmazott: a kínaiak nagyon versenyképesek az akkumulátorok terén, jó esélyeik vannak az autógyártásban, nem szabad őket figyelmen kívül hagyni. A BYD azt tervezi, hogy 2011-ben megjelenik az amerikai piacon egy hibrid üzemű crossover járművel, amelynek 250 mérföld lesz a hatósugara, valamint egy hálózati konnektorról feltölthető hibriddel, amilyen a tervek szerint a Chevrolet Volt is lesz.
A BYD múlt hónapja kezdte meg egy árammal feltölthető személyautó forgalmazását Kínában, két évvel megelőzve a Volt tervezett piacra lépését, és egy évvel azelőtt, hogy a Toyota is hasonló autót hoz forgalomba. A BYD magabiztos, mint elnöke, Wang Chuanfu fogalmazott: „Olyan vállalat vagyunk, amely kitűz egy célt és eléri.” A Detroitban kiállító másik kínai autógyártó, a Brilliance Auto – amelynek kapcsolatai vannak a BMW-vel és a Porschéval – azt mondta, hogy Európában, Oroszországban és Észak-Amerikában is terjeszkedni kíván, a várható amerikai piaci megjelenés évét viszont nem jelezte. David Champion, a Consumer Reports fogyasztói magazin autótesztelési igazgatója szerint korántsem biztos, hogy a kínai autógyártók olyan gyorsan be tudnak majd törni az amerikai piacra, ahogy tervezik, ugyanakkor elismerte, némelyik modelljük „nagyon meggyőző”.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Míg az 1990-es évekig nagyjából plágiummal vádolni senkit nem lehetett, manapság kissé mintha visszafogottabban szárnyalna a "családi" gépkocsik tervezőinek fantáziája.
Na és a plágium?
Az F8 első fényszóróbúráit mintha láttam volna már valahol...
Forrás: mti, mno
|
|
M Imre írta 14 órája a(z) KFT - Baleset videóhoz:
Laár András 44 év után otthagyja a KFT-t | 2025. 05....
M Imre írta 15 órája a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal képhez:
VEKE: Ha a budapesti villamosok esetében sötét ...
M Imre írta 15 órája a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal képhez:
Dominó 55 tipusú berendezés váltóállító áramkör (1988.) A ...
M Imre 15 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 17 órája a(z) Vita a Városligetről a Tilos Rádióban (ma) - sorozat blogbejegyzéshez:
Zajkeltés a Városligetben Liget projekt módra. https://www....
M Imre írta 22 órája a(z) A kedd éjszakai futópróba során átkelt a 2202-es CAF a Dunán - A Rákóczi hídon (fotó Vörös Attila. iho.hu - 2015) képhez:
Újabb szöget talált az Orbán- kormány, amelyet Budapest ...
M Imre írta 22 órája a(z) A legfontosabb változások az M3-as metró közlekedésben 2022. május 14-től, szombattól képhez:
Utólagos jelentés, drótos vészelhárítás, mindent...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Essemm - Kóbor kutyák videóhoz:
„Rázta, mint a rongyot” – több kutyát is megtámadott két ...
M Imre írta 1 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
A menesztett BKV-vezér szerint semmi köze ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kis kínai autóhatározó - 2007
Pitypang gumi - a 2006-os ötlet hamarosan megvalósulhat?
Adatmegosztási jogszabály (Data Act) | 2024. 01. 11.
Kiskedvencek a forró autóban