Közlekedés: Így alakul át a Forma-1 2018-tól

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

http://reset.hu/2017/04/27/igy-alakul-at-a-forma-1-2018-tol/
2017.04.27. | reset.hu


A csapatok a sportág vezetésével tárgyaltak a minap, és több kérdésben is megegyeztek egymással.

Persze nem minden alakulat képviseltette magát a Párizsban tartott találkozón: csak hatan voltak ott, a Ferrari, a Mercedes, a Red Bull, a Williams, a McLaren és a Force India, ugyanis ők az úgynevezett Stratégiai Csoport tagjai.

Ha úgy tetszik, az F1-es nagyvadak testülete ez, akik meghatározzák a sportág jövőbeli irányát, igaz, nincs teljesen szabad kezük a szabálytervezetek megalkotásában.

A csapatok mellett a Nemzetközi Automobil Szövetség, valamint a sorozat tulajdonosai is tagjai a csoportnak, őket Jean Todt FIA-elnök, valamint Chase Carey, az F1 januárban hivatalba lépett vezérigazgatója képviselte.

 

 

Az FIA közleménye szerint építő megbeszélés zajlott a felek között a francia fővárosban, nézzük hát, hogy miről is esett szó az asztalnál:

 

Fejvédelem

A Stratégiai Csoport utat engedett az eddig még csak számítógépes grafikákon látott ‘pajzs’ nevű fejvédő megoldásnak a ‘halo’ ellenében.

Az F1-es csapatok a tavalyi szezon második felében folyamatosan próbálgatták az utóbbi eszközt, hogy a tesztek kielemzése után olyan módosításokat végezhessenek rajtuk, amelynek köszönhetően

-- 2018-ban kötelezővé tehetik használatát.

Igen ám, de a pilóták nagy része leszavazta a bevezetését, ezért az FIA biztonsági részlege új ötletek után kutatott. A Red Bull egy évvel ezelőtt bemutatta saját találmányát, a szélvédőhöz hasonlító ‘aeroscreent’, ezt azonban hamar partvonalra tették a halo miatt, azzal a lábjegyzettel, hogy később talán folytathatják a tesztelését.

A csoport célja egyértelmű: hamarosan pályára vinni a pajzsot, hogy 2018-ban már hivatalosan is bemutatkozzon a Forma-1-ben.

 

 

Aerodinamika

Az idei évben visszatértek az autókra az úgynevezett cápauszonyok és megjelentek rajtuk a T-szárnyak, ezeket azonban a szakma és a rajongók nagy része is heves ellenérzéssel fogadta.

A T-szárny Kínában és Bahreinben is leszakadt Valtteri Bottas autójáról, utóbbi esetben komoly biztonsági aggályokat keltve, hiszen Max Verstappen áthajtott rajta, ötvenezer dolláros (kb. 15 millió forintos) kárt okozva autójában.

A kritikák, és a versenyzők testi épségét szem előtt tartva a Stratégiai Csoport a betiltása ellen szavazott, ahogyan a cápauszonyt sem láthatjuk jövőre.

 

 

Olajhasználat

A Red Bull gyanúja szerint több csapat is olajat éget annak érdekében, hogy teljesítménynövekedést idézzenek elő az időmérő edzéseken. Az energiaitalosok különösen a Mercedest vádolták, ám a világbajnok csapat főnöke, Toto Wolff csak ennyit válaszolt erre a szezon előtt:

-- “A Red Bullnál biztosan szellemeket látnak.”

Az FIA a helyzet tisztázása érdekében folyamatosan górcső alá veszi a használt olajok összetételét, hamarosan azonban megerősített vizsgálatokkal szeretnék kiküszöbölni a szabálytalanságokat.

Ezentúl minden csapatnak kötelező lesz betekintést nyújtani autóik olajhasználatába, ráadásul mindenki csak egyféle olajat használhat versenyhétvégenként.

 

 

Gumik

A Stratégiai Csoport arról is megegyezett, hogy az F1 hivatalos gumiszállítója 2018-as, esős abroncsai teszteléséhez igénybe veheti a csapatok korábbi autóit – eddig csak két évnél régebbi modelleket használhattak.

 

 

Piros zászló

A Forma-1 történetében eddig csak a versenyek elején indult állórajtból a mezőny, minden más esetben a safety car felvezetése után, lendületből folytatták a küzdelmet.

-- 2018 ezen a téren is változást hoz majd, hiszen piros zászlós megszakítást követően ismét állórajt következik.

Konkrétumokról nem esett szó ezen a téren, a csoport azonban úgy döntött, a Spanyol Nagydíjtól kezdődően a csapatoknak nagyobb és jobban látható számokat kell felfesteniük az autókra.

A pilóták azonosítása terén eddig a sisakfestés, valamint a légbeömlőnél lévő fedélzeti kamera színe tette a legjobb szolgálatot.

 

 

Stratégiai Csoport

A testület magáról is határozott, méghozzá azt, hogy a jövőben nem csak a fentebb említett Forma-1-es csapatok, hanem az egész mezőny képviselheti magát a megbeszéléseken.

Címkék: aerodinamika aeroscreen cápauszony f1 ferrari forma1 halo kiemelt mercedes pajzs piros zászló rajtszám red bull stratégiai csoport t-szárny

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 1 hónapja

A valódi történet Verstappen középső ujjának mutogatása mögött

A Red Bull pilótája jelenleg nyolc büntetőpontnál tart. Bármelyik versenyző, aki tizenkét vagy annál több pontot gyűjt tizenkét hónapon belül, automatikus egyfutamos eltiltással néz szembe.

Verstappen első két büntetőpontja csak június 30-án jár le, a 2024-es Osztrák Nagydíjon Lando Norrisszal történt csetepatéjának évfordulóján, amiért tíz másodperces időbüntetést és két büntetőpontot kapott.

A péntek reggel Bahreinben készült televíziós felvételeken jól látható, ahogy Verstappen a bokszutcából való kihajtás közben felemelte a középső ujját, közvetlenül a Williams bokszfala előtt. Úgy tűnt, hogy a gesztus egy, a Williams irányítóközpontja előtt álló férfinak szólt, akit a kommentátorok kezdetben fotósnak néztek.

Gyorsan felvetődött a spekuláció, hogy Verstappen egy tolakodó fotós felé fejezte ki nemtetszését, aki megpróbálta megörökíteni az RB21 műszaki részleteit. A valóság azonban egészen más volt. A Motorsport-Total.com információi szerint a szóban forgó személy a Williams juniorpilótája, Luke Browning volt, Verstappen barátja.

Verstappen gesztusa tehát nem egy fotósnak címzett dacos dorgálás volt, hanem inkább egy régi ismerősnek szóló „baráti üdvözlés”. És ez nem fogja közelebb vinni Verstappent a versenytől való eltiltáshoz. Az FIA megerősítette, hogy nem fogja kivizsgálni az esetet, még a tesztek befejezése után sem.

Az FIA legutóbbi szigorú intézkedései a nem megfelelő versenyzői viselkedés ellen heves vitákat váltottak ki. Egy különösen kirívó példa: Adrien Fourmaux WRC-pilótát 10 000 eurós pénzbüntetéssel sújtották, amiért egy tévéinterjúban azt mondta: „Elb*sztuk”.

Verstappen is volt már a nyelvhasználat miatt összetűzésben az FIA-val. 2024-ben az FIA éves díjátadó gáláján Ruandában „motorsport-közösségi szolgálatot” kellett teljesítenie, miután a Szingapúri Nagydíj hétvégéjén az FIA hivatalos sajtótájékoztatóján a „elb*szott” szót használta.

Az FIA új, keményvonalas megközelítése a legtöbb versenyzőnél nem talált kedvező fogadtatásra, sőt, nézeteltérésekhez vezetett a Grand Prix Versenyzők Szövetsége (GPDA) és az FIA nem túl népszerű elnöke, Mohammed bin Szulajm között.

Az FIA szigorú álláspontja is hozzájárulhatott ahhoz, hogy a londoni F1-es bemutató rendezvényen fütyültek, amikor a moderátor Laura Winter megemlítette a szervezetet.

Még maga Verstappen is mérsékeltebb megközelítést sürgetett: „Őszintén szólva nem hiszem, hogy szükség van arra, hogy így érvényesítsük a szabályokat. Úgy vélem, itt egy kis józan ész kell.” Hozzátette, hogy a közvélemény megítélése az FIA álláspontjáról sokat elmond.

„Megértem, hogy nem káromkodhatunk állandóan. Versenyzőként ezt megértjük” - tisztázta Verstappen. „De a pillanat hevében, amikor interjút adsz, vagy még az autóban ülsz, az adrenalin eluralkodhat rajtad, és kicsúszhat valami.” Ő ezt nem tartja nagy problémának, és így érvel: „Mindannyian felnőttek vagyunk. Nem kellene ezt annyira szó szerint venni”.

Az FIA legutóbbi büntetései - amelyeket akkor is kiszabtak, amikor a versenyző nem sértegetett senkit, hanem csupán frusztrációját fejezte ki az autója vagy a teljesítménye miatt, mint Verstappen és Fourmaux esetében - kevés támogatást kapnak az F1-es paddockban. Még a Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff is szembemegy az FIA-val ebben a kérdésben.

„Egyikünk sem bátorítja az ilyen nyelvezetet. Példaképek vagyunk, és bár az emberek nevethetnek ezen, én úgy tekintek magunkra, mint egy bizonyos úriemberi karakterrel rendelkező sportág képviselőire. A csúcstechnológiát, a precizitást képviseljük, és ebben az értelemben különbözünk sok más népszerű sportágtól” - mondta Wolff.

„Számomra a sportágunknak van egy eredendő eleganciája, hasonlóan a rögbihez, ahol egy hivatalos személy megsértése elképzelhetetlen lenne. Ezért tartózkodnunk kell a tisztviselők sértegetésétől - ez nem képezi vita tárgyát.”

„Az FIA-nak ezt a szempontot fenn kell tartania, ez egyértelmű” - tette hozzá, és felszólított a „versenyzők, a hivatalos személyek, sőt, még a saját csapaton belül is tiszteletre: senkit nem szabad megsérteni, sem csapattársat, sem riválist a pályán.”

„Ugyanakkor döntő különbség van abban, hogyan használunk bizonyos szavakat” - hangsúlyozta. „Ha az F betűs szót a saját teljesítményünk miatti frusztrációból vagy spontán érzelmi reakcióként mondjuk ki, az egy dolog. De ha egy másik versenyző, egy hivatalos személy vagy a saját csapatod ellen irányul, akkor az elfogadhatatlan, és tiltani kell.”

„Természetesen nem akarjuk elnyomni a versenyzők érzelmeit. Más normák érvényesek egy sajtótájékoztatón vagy egy interjún. De a pilótafülkében, amíg ez nem közvetlen sértés vagy tiszteletlenség valaki mással szemben, addig én hagynám, hogy ez történjen. De ez csak az én személyes véleményem.”

Egy vélemény, amely Verstappen esetében látszólag egybecseng az FIA véleményével. A hivatalos szervek jelezték, hogy mivel a középső ujjas incidens az autóban történt, és nem hivatalos interjúkörülmények között, ezért annyiban hagyják az ügyet. Ráadásul a teszteken, a versenyhétvégékkel ellentétben, hivatalosan nem jelölnek ki FIA-stewardokat.

https://www.msn.com/hu-hu/hirek/other/a-val%C3%B3di-t%C3%B6rt%C3%A9net-verstappen-k%C3%B6z%C3%A9ps%C5%91-ujj%C3%A1nak-mutogat%C3%A1sa-m%C3%B6g%C3%B6tt/ar-AA1A3WSr

Eközben az FIA vizsgálatot indított az újabb bizarr esemény ügyében, ...

https://hu.motorsport.com/f1/news/az-fia-vizsgalatot-inditott-az-ujabb-bizarr-esemeny-ugyeben/10699330/

Válasz

M Imre üzente 4 hónapja

Büntetést kapott, mégsem Verstappen indul az első rajtkockából Katarban | 2024. 12. 01.

A versenybírók Max Verstappent (Red Bull) megfosztották a pole position-től, mert akadályozta a Mercedes pilótáját, George Russellt a Katari Nagydíj kvalifikációjában. Az ítélettel megfordultak az első sorban elfoglalt helyek: Russellé az első, Verstappené a második rajthely.

Az eredeti végeredmény szerint Verstappen 0,055 másodperccel verte Russellt, ám a holland pilóta az időmérő utolsó szakaszában feltartotta riválisát a 12-14-es kanyarkombinációnál, emiatt a Mercedes versenyzőjének át kellett vágnia a kavicságyon, hogy elkerülje az ütközést.

A sportfelügyelők az eset miatt vizsgálatot indítottak, és végül Verstappent azért büntették meg, mert szükségtelenül lassan hajtott, jócskán túllépte a versenyzőktől elvárt, nem gyors körön teljesített célidőt.

Azt viszont enyhítő körülménynek tartották, hogy egyik pilóta sem volt a gyors körén, ezért az egy rajthelyes büntetés. Különben minden bizonnyal a szokásos három rajtrácsos büntetést szabták volna ki.

https://24.hu/sport/forma-1/2024/12/01/forma-1-f1-buntetes-pole-max-verstappen-katari-nagydij/

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Fontos döntést hozhat a gumik kapcsán a Forma-1
A Forma-1 továbbra is a 18 colos gumiméret mellett marad, amikor az új technikai szabályok 2026-ban életbe lépnek, miután elvetették a 16 colosra való esetleges váltást.

A kisebb felni méretét elsősorban az FIA azon folyamatos erőfeszítéseinek részeként fontolgatták, hogy csökkentsék a 2026-os autók összsúlyát. A Pirelli azonban ellenezte a változtatást mind gyakorlatiassági okokból, mind pedig a lehetséges marketinghatás miatt.

Az F1 2022-ben 13-ról 18 colos abroncsokra váltott, tükrözve a szélesebb autóipar tendenciáját, és a csökkentést visszalépésnek tekintik mind a sport imázsa, mind a technológiatranszfer szempontjából.

Bár az eredményt hivatalosan még nem jelentették be, abban állapodtak meg, hogy maradnak a 18 colos felnik, de a gumik mérete és formája kissé más lesz.

„Közel vagyunk a méretek végleges változatához" - mondta a Pirelli F1-es főnöke, Mario Isola a Motorsport.com-nak. „Nyilvánvaló, hogy a kerék tervezésénél figyelembe kell venni az egész csomagot, a fékeket, a kereket, a felfüggesztést, a gumikat, így azt hiszem, közel vagyunk a végleges méretekhez.”

„Változtatnunk kell, mert az új autó más, és mindenképpen kisebb gumit kell terveznünk. A vita a 16 és 18 colos abroncsok között folyik. Mi pedig azt preferáljuk, hogy maradjunk a 18 colos abroncsoknál. És úgy gondolom, hogy megalapozott okok szólnak amellett, hogy maradjunk a 18 colosnál, kisebb gumikkal, de még mindig ugyanazzal a felnivel.”

„Erről tárgyalunk, csak egy kicsit kisebb átmérőjű, valamivel alacsonyabb profilú és valamivel keskenyebb abroncsról."

-- Isola elbagatellizálta a 16 colosra való átállással járó valószínűsíthető súlymegtakarítást:

„Van egy olyan elem, ami súlyt jelent" - mondta. „És ez nyilvánvalóan hatással van az egész csomagra, és a kerekekre is. A különbség a 16-os és a 18-as, illetve a keskeny 18-as között nem óriási. Tehát a súlyelem ott van.”

„De nem ez az egyetlen elem. A teljesítménynek is van egy eleme. Mert nyilvánvalóan, ha 16 colos, sokkal kisebb abroncsokra mennénk, sokkal nagyobb lenne a túlmelegedés kockázata. A kisebb átmérő azt jelenti, hogy a hőt másképp oszlatod el.”

„Tehát sok olyan elem van, amit figyelembe vehetünk, ha olyan abroncsot akarnánk tervezni, amely megfelel a versenyzők elvárásainak. A teljesítmény szempontjából a 18 colos abroncs jobb, mint a 16 colos."
https://hu.motorsport.com/f1/news/fontos-dontest-hozhat-a-gumik-kapcsan-a-forma-1/10587765/

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Nem sokaknak marad emlékezetes a 2024-es Forma-1-es szezonnyitó, a Bahreini Nagydíj. Max Verstappen a tavalyi év végi sikereivel együtt zsinórban nyolcadik győzelmét aratta, így hirtelen máris megint közel került ahhoz, hogy megdöntse a legtöbb zsinórban aratott győzelem rekordját. Ezt egyébként tavaly állította fel a Red Bull hollandja, szám szerint tízzel.

Az almanachokba azonban simán bekerülhet a futam, ugyanis ez volt a Forma-1 történetének első szezonnyitója, amikor egyetlen pilóta sem esett ki, mindenki meglátta a kockás zászlót. Ilyen, vagyis kieső nélküli futamból amúgy sincs sok, ez volt mindössze a tizenhetedik.

Szombati futamból annál több volt már: a mostani volt a 60. ilyen a sportágban, és a jövő hétvégi Szaúd-arábiai Nagydíj rögtön eggyel tovább is növeli a számot.
https://www.vezess.hu/forma-1/2024/03/03/peldatlan-dolog-tortent-az-f1-es-szezonnyiton/

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Elkelt az utolsó szék is 2024-re a Forma-1 mezőnyében

A Williams Forma-1-es csapata bejelentette, hogy a következő évben is Logan Sargeant lesz Alexander Albon csapattársa.

A 2024-es versenyzőlista

Red Bull:
Max Verstappen (holland)
Sergio Pérez (mexikói)

Mercedes:
Lewis Hamilton (brit)
George Russell (brit)

Ferrari:
Charles Leclerc (monacói)
Carlos Sainz Jr. (spanyol)

McLaren:
Lando Norris (brit)
Oscar Piastri (ausztrál)

Aston Martin:
Fernando Alonso (spanyol)
Lance Stroll (kanadai)

Alpine:
Esteban Ocon (francia)
Pierre Gasly (francia)

Alpha Tauri:
Cunoda Juki (japán)
Daniel Ricciardo (ausztrál)

Alfa Romeo:
Valtteri Bottas (finn)
Csou Kuan-jü (kínai)

Haas:
Kevin Magnussen (dán)
Nico Hülkenberg (német)

Williams:
Alexander Albon (thaiföldi)
Logan Sargeant (amerikai)

https://24.hu/sport/forma-1/2023/12/01/williams-logan-sargeant-szerzodeshosszabbitas/

Válasz

M Imre üzente 2 éve

Tisztázták a sokat kritizált, új F1-es szabályt

Két héttel a Forma-1 2023-as szezonjának kezdete előtt a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) egyértelművé tette, mikor és milyen keretek között politizálhatnak a versenyzők, illetve mikor nem.

A Nemzetközi Automobil Szövetség szólásszabadságot az öltözék és egyéb vizuális elemek szempontjából is korlátozó szabálymódosítását számos kritika érte, ám pénteken, egy, a csapatoknak eljuttatott dokumentumban tiszta vizet öntöttek a pohárba annak kapcsán, mikor politizálhatnak a résztvevők, ahogy azt is, mikor nem.

Ebből kiderült, hogy a versenyzők továbbra is kifejthetik véleményeiket, ám a versenyhétvégék idején ezt csak saját felületeiken, a közösségi médiában, a médiának adott nyilatkozatok során, illetve akkor tehetik meg, ha az FIA hivatalos sajtótájékoztatón erre irányuló kérdés érkezik egy jelen lévő újságírótól. Ez utóbbi kivételtől eltekintve a sajtótájékoztatókon sem lesz rá lehetőség, csakúgy, mint a hivatalos program egyes eseményein, ideértve a pilótaparádét, a dobogóceremóniát, a himnuszt, vagy éppen a csoportfotózásokat.

Az FIA szóvivője a RaceFansnek megerősítette, hogy a meghatározott időszakokon kívül a pilóták szabadon véleményt nyilváníthatnak, ugyanakkor a mostani iránymutatás nem változtat a Nemzetközi Sportkódex idevágó, 12.2.1.n cikkelyén, azt csak könnyítésnek szánták.

A szabályozás kivételként tekint a személyes jellegű vallási megnyilvánulásokra, mint amilyen az ég felé mutatás vagy a keresztvetés – ez utóbbit jellemzően Pierre Gaslytól, az Alpine frissen igazolt versenyzőjétől láthattuk az elmúlt években.

Kommünikéjében az FIA tíz példát nevezett meg arra, melyek azok a képek, szimbólumok, gesztusok, szavak vagy megmozdulások, amikkel bajba sodorhatják magukat. Ugyanakkor lehetőségük van külön engedélyt kérni ahhoz, hogy mentesüljenek az előírás alól – ezzel kapcsolatos igényüket azonban négy héttel a szóban forgó esemény előtt el kell juttatniuk a szövetségnek.

A Forma-1 23 futamból álló, 2023-as idénye két hét múlva rajtol a Bahreini Nagydíjjal.
https://www.vezess.hu/forma-1/2023/02/18/tisztaztak-a-sokat-kritizalt-uj-f1-es-szabalyt/

Válasz

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 3 perce a(z) Tolvajkergetők | 1. évad (digitálisan felújítva) videóhoz:

BRFK Budapesti Rendőr- főkapitányság: Meglátta és ...

M Imre írta 20 perce a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Karácsony Gergely: 44 nap sem volt elég Lázár János ...

M Imre írta 1 napja a(z) A graffiti művészet? videóhoz:

Őrsi Gergely: Szárazjeges technológiával távolítjuk el a ...

M Imre írta 1 napja a(z) Radó Dezső: Fenyegetett Budapest (könyvbemutató | Fuga) videóhoz:

Bardóczi Sándor: Olvasom itt a hírekben, hogy a Magyar ...

M Imre írta 3 napja a(z) Rehab Critical Mass videóhoz:

Rehab Critical Mass: Csatlakozz és TÁMOGASD ADÓD 1%-val...

M Imre írta 3 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

Béke, barátság, bringatároló! https://www.facebook....

M Imre írta 3 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

-- Erzsébetváros polgármestere arról írt kedden, hogy Vitézy ...

M Imre írta 3 napja a(z) Tartsd életben! Újraélesztés egyszerűen és gyorsan videóhoz:

A pécsi mentők megmutatják, hogy mit kell tudni az ...

M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:

Elon Musk 33 milliárd dollárért eladta az X-et a saját AI ...

M Imre írta 4 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

VEKE: Érdekel, hogyan is (nem) működik ez a Budapest nevű ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu