Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://www.facebook.com/vekehu/posts/10157401149651987
Kimerészkedett a kerítésen túlra a BKV legújabb (khm...) villamosa. Az 1624-es pályaszámú ex hannoveri TW 6100-ast (gyártási idő 1982. december, hannoveri pályaszám 6185) a VJSZ Kft. alakította át úgy, hogy a gyűlölt és a típusban a legfőbb hibaforrást jelentő mozgatható lenyíló lépcső helyére állandó lépcsőt szerkesztettek. A padlómagasság nem változott, továbbra is közel egy méter (963 mm) szóval azért a lépcsőfokok elég magasak és a biztonságérzet a lelépéshez főleg az időseknek nem biztos, hogy ettől megjavul. Babakocsit sem lesz egyszerűbb feltenni. A kocsiba új statikus átalakító (a 6100-asoknál, amelyek nem Düwag hanem LHB gyártmányúak ez is gyakran romlik el) és légkondícionáló is került. Az ajtókat a VJSZ maga gyártotta. A képen a visszapillantó tükör helyett alkalmazott kamera is látható.
Az átalakítás költsége nem ismert, de kiindulva az ICS-k modernizálásának 100 milliós költségéből, ez sem lehet sokkal kevesebb. A közlekedési hatóság még nem hagyta jóvá, de próbázni már kimehetett. Ha beválik és pénz lesz rá, az egész sorozatot átépítenék.
Ez a kocsi egyébként a BKV hálózatán még nem közlekedett soha, állományban sem volt, alkatrésznek vették, még Hannoverben balesetezett.
Itt tartunk ismét, a BKV megint barkácsolásban gondolkozik, és közel negyven éves balesetes kocsik feltámasztásától várja a túlélést. Ez valójában egyfajta kényszer, miután a cégnek nem sok esélye van arra, hogy belátható időn belül új járművekhez juthat. A villamosok és trolik opciós lehívása épp a politikusok háborúsdijának egyik központi eleme.
Emlékezzünk, már csak 9 nap van hátra és ha nem történik semmi, elúszik a trolis opció!
|
|
M Imre 7 órája új képet töltött fel:
M Imre 7 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 7 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 4 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:
A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...
M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Európa egyik legnagyobb nyugdíjalapja Musk miatt...
M Imre írta 4 napja a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:
Magyar autódizájnerek | 2024.06. 01. Budapesten, a Moholy-...
M Imre új linket töltött fel: Pavlics Ferenc (gépészmérnök, kutató, tervező)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!