Közlekedés: Dubai luxus buszmegálló és pár többi

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3210 db
  • Videók - 2820 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3210 db
  • Videók - 2820 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3210 db
  • Videók - 2820 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3210 db
  • Videók - 2820 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A világ jelenlegi legmagasabb (321 méteres) és leghíresebb luxusszállodája, a Burj Al Arab előtti buszmegálló miért is ne lenne különleges.

 

Dubaj, ez az apró arab államocska a luxusturizmusba fekteti kőolajból származó bevételei jelentős részét, így készülve a fekete arany utáni életre. Éppen ezért grandiózus építkezésekből, luxus szállodákból és fényűző bárokból itt nincs hiány. Írtunk már a 321 méter magas, széltől duzzadó vitorlát formázó Burj Al Arab szállodáról, ahol több mint 700 ezer forintért is találni szobát egyetlen éjszakára. A hotel előtt kapta lencsevégre - és tette fel a Neorama blogra - egy utazó ezt a légkondicionált buszmegállót. Más kérdés, hogy ez a luxus vajon kiknek szól, hiszen aki 700 ezer forintot tud költeni egy éjszakára, az aligha busszal közlekedik.

Egy olvasónk megjegyezte, hogy az első képen látható buszmegálló nem a Burj Al Arab mellett van, Utánanéztünk, az valóban egy másik luxus megálló Dubaiban. Egy blogon azonban megtaláltuk az igazi Burj Al Arab megállót, ami az első váró nagyobb méretű mása. Ugyanezen a blogon a világ számos országából gyűjtöttek még össze érdekes buszmegállókról készült fotókat.

 

Bus-Stop in Dubai (légkondicionált !!! buszmegálló a szálloda előtt)


(Image credits:elvis_payne)

Probably the most advanced bus-stop on this list – fully enclosed with air conditioning. It stands near Burj al Arab and Wild Wadi (water theme park).

Classic Car and bus stop in Havana


(Image credits:projectkevp)

I like those old massive works like this bus-stop. Taken from cab window : 50’s car with original 1930’s bus-stop behind.

Bus-Stop in Brisbane, Australia


(Image credits:Bandido of Oz)

A lounge room made of a bus stop. Looks like some grandma decorated it.

Bus-Stop in Curitiba, Brasil


(Image credits:elvis_payne)

Such tubes are all over Curitiba, and the only way to get on and off buses is from inside these tubes.

Bus-Stop near Corinth Canal, Greece


(Image credits:CorinthianGulf)

Very poor bus-stop in Greece, someone even brought some chairs.

Bus-Stop in Stovring, Denmark


(Image credits:Matt Carman)

This one looks spacey and cosmic. It stands in Stovring, Denmark.

Bus-Stop in Scottsdale’s, Arizona, USA


(Image credits:phoenixdailyphoto)

It looks pretty neat. This is a new look of Scottsdale’s bus-stops, made of metal.

Bus-Stop in Changzhou, China


(Image credits:Augapfel)

The best one, just a sign put in a pile of straw. No wonder why – it stands near a village, and creative villagers must have built it. If you zoom in, you see that it’s a “Coach Station”.

Bus-Stop in Yemin Orde, Israel


(Image credits:Nitzan Brumer)

This one looks like from Flinstones. Only 2 seats :(

Bus-Stop in Australia, near Indian restaurant


(Image credits:Thaddeus Maximus)

I wonder if all the Bus-stops look like this one in India.

Bus-Stop in Kapan, Armenia


(Image credits:elmada)

Strange bus-stop from the Soviet Era, pretty cool.

Bus-Stop in, Seattle, USA


(Image credits:Tracy O)

This one has a really interesting mosaic, gives a cozy, happy feeling.

Bus-Stop in Salinas, Puerto Rico


(Image credits:guenno)

I like it.

Bus-Stop in California, USA


(Image credits:…-intherough-…)


(Image credits:…-intherough-…)

A prize for the best bus-stop design goes to this one. “Created in 2002 by award-winning artist Dennis Oppenheim, the twisting and arching perforated steel structure depicts the metamorphosis of a bus becoming a house. Fans adore its whimsy and its one-of-a-kind appeal.”

Bus-Stop in Volgograd, Russia


(Image credits:musatych)

A heritage from Soviet Era again, looks like a hat to me.

Bus-Stop in Wellington, New Zealand


(Image credits:*TreMichLan*)

A childish bus-stop with zoo animals. A good idea how to transform a boring bus-stop into something colorful and interesting.

Bus-Stop in Athens, Ga

(Image credits: SleepingBear)

Interesting one, made from a school bus?

Ismersz hasonló iskolabusz megállót?

 

A "megálló 321 méter magas szállodájának" üdvözlő szövege:

"Üdvözöljük a Burj Al Arab szállodában

Érkezésed ámulatba ejt, itt önmagad lehetsz.

Viszonylag rövid hivatali ideje alatt a dubai tengerpartnak ez a legendás és szimbolikus szállodája kiváltotta a nemzetközi közösség figyelmét és tiszteletét, biztosítva a rangját, mint az egyik legtöbbet fényképezett ilyen építmény a világon. Úgy tervezték, hogy egy gomolygó vitorlára hasonlítson, Burj Al Arab soars magasságban, 321 méter magasan, a Dubai uralkodó látképébe. Éjszakai világítás által koreografált a víz és a tűz - Burj Al Arab egyszerűen egyedi, ötletes, lenyűgöző.

Ez az "all-suite" hotel tükrözi a legfinomabb izlést, hogy élj e világ által kínált lehetőségekkel. Miköz ben magánsofőrrel hajt Rolls Royce-al, a diszkrét "suite check-in", magán recepcióval minden emeleten, egy-egyy felső szinte képzett inassal, biztos lehet benne, hogy határtalanul és legfőképpen személyre szóló üdülést biztosítunk."

 

Fotója:

network.hu


(forrás: villageofjoy.com, ingatlanmenedzser.hu)

Címkék: buszmegálló ország szokás tömegközlekedés

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 21 órája

Körülhatárolták a tüzet a MÁV rákosrendezői ipartelepénél, már a kigyulladt szemétkupacokat oltják | 2025. április 13.

A Katasztrófavédelem közlése szerint több száz négyzetméteren ég az összehordott hulladék Budapest XIII. kerületében, a Tatai utcában. Az esethez nagy erőkkel vonultak a fővárosi hivatásos tűzoltók.
https://www.katasztrofavedelem.hu/modules/vesz/esemeny/77422?back=https%3A%2F%2Fwww.katasztrofavedelem.hu%2Fmodules%2Fvesz%2Fesemenyterkep

Kiss Ádám, a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivő-helyettese a Telexnek azt nyilatkozta, hat vízsugárral oltják a tűzoltók a tüzet, este kilenc előtt nem sokkal sikerült körülhatárolniuk, azaz meg tudták akadályozni a lángok továbbterjedését. A szóvivő este tízkor már arról tájékoztatott, hogy húsz perce érkezett meg a helyszínre az a munkagép, amivel megkezdték a két szemétkupac átforgatását, a korábban már körül határolt tűz végleges oltását. A tűz már nem ég olyan látványos nagy lángokkal, mint olvasóink felvételein, de a parázs még fel-fel lángol.

A lángok fellobbanása után nem sokkal a Telex újságírója is a helyszínre érkezett, őt arról tájékoztatta egy, az oltásban részt vevő tűzoltó, hogy valóban nagy területen ég a szemét, ő is plusz segítségként érkezett ki az egységével. Elmondása szerint „nagyon sok vízre lesz szükség”. A Tatai utcában nagyon hosszan csak a füstöt lehet látni az égen. A MÁV Tahi utcai ipartelepére kilenc óra környékén is érkeztek még tűzoltóautók, ezen a környéken a legerősebb a füstszag is, innen egészen a Tatai utcáig ellepi a környéket a füst.

Az elmúlt egy évben ez már a sokadik alkalom, hogy tűz üt ki a környéken, tavaly áprilisban és októberben is vasúti talpfák gyulladtak ki Rákosrendezőn.
https://telex.hu/belfold/2024/04/08/tuz-rakosrendezo
https://telex.hu/belfold/2024/10/30/tuz-rakosrendezo-talpfa-vasut

Áprilisban egy 100 méter hosszú, 5 méter magas talpfarakás egy része gyulladt meg, míg fél évvel később körülbelül százötven köbméternyi vasúti talpfa égett.

https://telex.hu/belfold/2025/04/13/tuz-van-szemet-langol-13-kerulet
___

Karácsony Gergely: Hajnalra sikerült megfékezni a rákosrendezői tüzet, félelmetes látvány volt, köszönet a tűzoltóknak az áldozatos munkáért.

A területen jelenleg még a MÁV van birtokon belül, de ez már nem sokáig marad így: hogy mi történik Rákosrendezőn, az immár a budapestiek ügye. És hát az történik, hogy egy éven belül ez már a harmadik nagyobb tűzeset a területen. Olyan információk jutottak el hozzám, hogy az illetékesek ismét gyújtogatásra gyanakszanak.

Én igazán kerülném az összeesküvés-elméleteket, azoknak úgyis nagy szezonjuk van a magyar közéletben, de egy év alatt három tűzeset több mint gyanús, pláne ha mindannyiszor a gyújtogatás gyanúja is felvetődik. A területen ugyebár az állam által odahordott és az állam által otthagyott hulladék van, ennek elszállítása egyértelműen és a törvény szerint az állam dolga, ami bizony költséges dolog … És akkor nem folytatom, mindenki fantáziája szerint folytathatja a logikai sort, ami elvezethet a gyújtogatásig akár.

A hatóságok ilyenkor teszik a dolgukat, vizsgálják a tűzeset körülményeit, lehet, nem ártana utánajárni, van-e kapcsolat az egymást követő tűzesetek között. Jogászaink vizsgálják, mit tudunk tenni egy alapos vizsgálat érdekében még azelőtt, hogy a területet teljes egészében birtokba vettük.

Mindeközben: immár 56. napja várjuk a választ Lázár minisztertől a tárgyalási kezdeményezésre, ami neki kötelessége (lenne).

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1255150089306993

Válasz

M Imre üzente 1 hete

Karácsony Gergely: 44 nap sem volt elég Lázár János miniszternek, hogy válaszoljon egy rövidke levélre, kénytelen vagyok hát így, nyílt levél formájában megismételni: kezdődjenek meg a tárgyalások Rákosrendezőről a kormány és Budapest között.

Február 17-én (!) kezdeményeztem a tárgyalások haladéktalan megkezdését. Azóta immár hivatalosan is Budapest Rákosrendező tulajdonosa, Lázár miniszter pedig a kormányfő által kijelölt tárgyaló. Akkor? Mire várunk? Lehet, hogy egy arab milliárdos jobban érdekelné a kormányt, de ez a nemzet fővárosa.

A hat héttel ezelőtti levelem rögzíti a tárgyalás alapelveit:

1. A magyar államnak évtizedes adóssága, hogy Rákosrendező olyan állapotba került, amilyenben most leledzik; ennek orvoslása, a területnek a budapestiek érdekeit szolgáló fejlesztése minden magyar ember közös ügye.

2. A terület fejlesztése során a budapestiek érdeke az első, az megelőz mindenfajta befektetői érdeket. Olyan városfejlesztésre van szükség, amely választ ad a közös jövőnket érintő legfontosabb kihívásokra.

3. A magyar állam a budapestieknek mindazzal tartozik, amit az arab befektetővel szemben vállalt.

4. A vevő az eladó által vele közölt adásvételi szerződésben szereplő minden vevői kötelezettséget vállal. Olyat viszont ne kérjen számon rajtunk az állam, amit az arab befektetőtől sem várt el a szerződésben.

5. A területre vonatkozó korábbi, széleskörű szakmai konszenzussal övezett stratégiai dokumentumok (Rákosrendező térségének fejlesztési tanulmányterve, a Rákosrendező fölötti híd és kapcsolódó úthálózatát tartalmazó tanulmánytervek, vasútfejlesztési stratégia és tervek alapján kell a városfejlesztési mestertervet elkészíteni. A területen 90 méternél magasabb toronyház nem épülhet.

6. A területet az ott elhelyezett hulladéktól mielőbb meg kell szabadítani, ennek költségét annak kell viselnie, aki a hulladékot ott letette. A be nem azonosítható szennyezőtől származó, kommunális hulladékot mi önkéntesen vállaljuk elszállítani.

A tárgyalások vezérfonalát egyebekben az adásvételi szerződés kijelöli.

Meg kell állapodni az osztatlan közös tulajdonú telkek használatáról. A használati megállapodás megkötése után történik a terület birtokbaadása, amely a hulladékok elszállítása megkezdésének is az alapja.

Meg kell állapodni a terület kármentesítéséről és annak (különösen az állami hulladék elszállításának) költségei viseléséről olyan módon, hogy a hulladék elszállítása a birtokbaadást követően haladéktalanul megkezdődhessen.

Meg kell állapodni a Rákosrendezőre vonatkozó jogalkotási és más kormányzati intézkedések tartalmáról.

Meg kell állapodni az állami infrastrukturális fejlesztések tartalmáról.

Van hát dolog elég, mindez egy világos alapelv alapján: ami az arab milliárdosnak járt volna, az a budapestieknek is jár.

Várom Lázár Jánost a tárgyalásra.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1245774673577868

Válasz

M Imre üzente 3 hete

Rákosrendező területének 85 hektáros része ma (2025.03.24.) a fővárosi önkormányzat tulajdonába került

-- Karácsony Gergely főpolgármester közölte: megtörtént az első vételárrészlet kifizetése, 12,7 milliárd forintot utalt át az MNV Zrt-nek ma a főváros. Ezzel Budapest valóban tulajdonosa lett Rákosrendezőnek.

-- 60 nap van arra, hogy megállapodást kössenek a MÁV-val a terület megosztásáról, a vasútüzemhez szükséges részek leválasztásáról, ezután következhet csak a tényleges birtokbaadás, ami szintén hosszabb folyamat (pl. közművek átadása, jogcímes vagy jogcím nélküli használók kiköltözése stb.). Legkorábban nyáron kezdődhet meg tehát a rengeteg szemét elszállítása.

-- A második vételárrészletet csak akkor kell kifizetni, ha sikerült a kormánnyal megállapodni az építési jogszabályok módosításáról, illetve minden egyéb peres eljárás lezárult és megtörtént a telekalakítás. Erre nincs konkrét határidő kikötve, arra viszont igen, hogy 6 hónapon belül meg kellene állapodni az állammal a kormány által vállalt fejlesztésekről.

-- Máig nem tudjuk, mi történt a színfalak mögött. Az arab vevő lépett vissza? Az ügy vált politikailag terhessé egy olyan időszakban, amikor a kormánypártnak egyébként is gondokat okoz, hogy egy új kihívóval szemben uralja a közbeszéd témáit? Túl nyilvánvaló volt a kontraszt a szavakban vívott szuverenitásharc és a tettek között? Vagy esetleg a NER-en belüli törés sodorta el a projektet? Ez utóbbi teória szerint a belvárosi luxusprojektekben érintett kör, vagyis mindenekelőtt Tiborcz István nézte rossz szemmel, hogy egy másik területen teremtene neki konkurenciát a Habony-Lázár duó. Nem tudjuk.

-- Ami biztos: nem lesz felhőkarcoló a Hősök tere mögött, Budapest ikonikus látképe megmenekült.

-- A főváros nagy értékű rozsdaövezeti fejlesztési területtel gyarapodott. Kár, hogy ezt konkrétan meg kellett vennie, még ha elég kedvező áron is. Ahogy azt bécsi példákon bemutattuk, egy olyan országban, amelynek a nemzeti vasúttársasága partner az ottani főváros által kezdeményezett rehabilitációban, ezeket a projekteket közösen hozzák tető alá. Már ez a 12 milliárd is, amit most elnyel a feneketlen hiánnyal küzdő államkassza, mehetett volna a terület rehabilitációjára. Csodákat lehetett volna művelni belőle.

# Zsuppán András

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1334834297625996

Válasz

M Imre üzente 3 hete

Csütörtökön utalja a főváros az első részletet Rákosrendezőért | 2025. március 19.

A Főpolgármesteri Hivatal főigazgatója, Kiss Ambrus a szokásos, közgyűlést megelőző háttérbeszélgetésen beszélt erről. Szóba került az is, a következő közgyűlésen terveznek-e főpolgármester-helyettest választani.

A Rákosrendezővel kapcsolatban elmondta, hogy március 10-én, hétfőn kezdődtek meg a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.-vel (MNV) azok a technikai egyeztetések, amik

-- reményeik szerint holnap, azaz március 20-án le is zárulnak.

Úgy készülnek ugyanis, hogy a március 20-i egyeztetés után minden feltétel adott lesz, hogy az első vételárrészletet átutalják, ezzel pedig a BKM tulajdonjog bejegyzése előtt megnyílik az út.

Ezt követően állami tárgyalópartnert váltanak, hiszen ettől kezdve nem az MNV-vel kell tárgyalniuk, hanem az Építési és Közlekedési Minisztériummal (ÉKM) és a MÁV-val.

A következő, velük folytatott tárgyalásoknak két része lesz, maga a birtokba vétel és a fejlesztési megállapodás.

Az ÉKM, mint Kiss mondta, várhatóan addig kijelöli a tárgyalópartnert, azt a miniszteri biztost, akit a korábbiakban ígértek, mert személyéről a fővárosnak eddig semmi információja nincsen. Kiss külön is megjegyezte, hogy ennek azért itt lenne már az ideje, hiszen, ha megtörténik az utalás, és a tulajdonjogszerzés is megtörténik, az MNV kikerül a képből.

A birtokbevételhez

-- még 60 napon belül a MÁV-val egy használati megállapodást kell kötniük,

hogy a vállalat milyen területeket kíván a jövőben használni.

A közgyűlés februárban döntött, hogy júniusban érkezik annak a mestertervnek a kiírása, aminek reményeik szerint ez évben már kézzelfogható eredménye lesz: megismerhetjük azokat a terveket, amelyek alapján a beruházást végigviszik.

Ahogy az előterjesztésben is írták, a Rákosrendezővel kapcsolatos első és legfontosabb feladat az ún. mestertervre vonatkozó nyílt urbanisztikai tervpályázat előkészítése és lebonyolítása.

A mesterterv tartalmazza a terület

-- jövőbeli szerkezetét,
-- beépítési intenzitását,
-- alapvető építészeti karakterét,
-- elhelyezhető funkcióit,
-- zöldfelületi rendszerét,
-- közlekedési rendszerét,
-- közműhálózatát és közintézményi infrastruktúráját meghatározó városfejlesztési koncepciókat.
https://enbudapestem.hu/2025/03/19/csutortokon-utalja-a-fovaros-az-elso-reszletet-rakosrendezoert

Ahogy az előterjesztésben is kiemelték, a terület fejlesztése során a budapestiek érdekének kell az elsőnek lennie, megelőzve mindenfajta befektetői érdeket. Ezen a kiíráson március eleje óta a BFVK Zrt. keretein belül egy projektiroda dolgozik, aminek vezetője Dományi Bálint. A vele készült friss interjúnk ide kattintva olvasható.
https://enbudapestem.hu/2025/03/19/ebben-a-helyzetben-mindenre-nyitottnak-kell-lenni-rakosrendezon-setaltunk-az-uj-projektiroda-vezetojevel

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

A kormányközeli Stockton Zrt. nem élt az elővásárlási jogával, így a Budapesti Közműveké lesz Rákosrendező!

Az igazi munka persze csak most kezdődik.
A Fővárosi Közgyűlés múlt heti döntése szerint megkezdi működését a Rákosrendező Projektiroda, amely a júniusi közgyűlésre előkészíti a nyílt nemzetközi tervpályázat kiírását. Mert ez a budapestiek érdeke: előbb határozzuk meg egy átfogó mestertervben, hogy mire van szüksége a városnak, és ehhez milyen infrastrukturális beruházásokra van szükség. A telkenként, nyílt pályázaton kiválasztott ingatlanfejlesztők pedig ehhez igazodva, a mestertervben meghatározott kereteken belül építsenek a város szövetébe illő, modern, zöld városnegyedet, ahogyan azt Berlin vagy Bécs sikeres példái mutatják.

Lassan három hete kezdeményeztem Lázár miniszter úrnál, hogy haladéktalanul kezdjük meg a tárgyalásokat a fővárosi és az állami feladatok végrehajtásáról. Remélem most már nem lesz ennek akadálya. Meg kell állapodnunk rövid időn belül az arab befektetők felé vállalt állami infrastruktúrafejlesztés megvalósításáról, a kármentesítésről, az állami hulladék elhordásáról és a terület építési szabályozásáról. Remélhetőleg rövidesen meg tudunk állapodni a társtulajdonos magyar állammal a terület birtokbaadásáról is, és megkezdhetjük az illegálisan lerakott kommunális hulladék elszállítását.

Mi készen állunk.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1225525515602784

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Az Rákos rendezőjének állapotjárul való deliberatio

http://netpolgar.network.hu/video/forum_vitaindito_videok__ird_a_video_ala_a_velemenyed/bardoczi_sandor_rakosrendezo_budapest_titkos_fegyvere

( korábbi URL helyesen )

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Ez legalább megépült!
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1166195018841975

Nagy kérdés, hogy megéri-e az árát: azaz, ha 500 méter magas, akkor esetleg...

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

10-15 év múlva lehet Rákosrendezőn építkezés, de gazdaggettót nem szeretnénk – főépítész a Fülkében | 2025.02.07.

Erő Zoltán szerint ma Budapesten az jut lakáshoz, aki elég pénzt örökölt hozzá. Ezen a trenden akar fordítani a főváros – de ehhez hosszú idő kell. A főépítészt Kacskovics Mihály Béla kérdezte.

00:00 Intro
01:16 Siker? Csapda?
14:21 Bővebben a Parkvárosról – ezt el kell adni, vagy legalábbis egy részét
36:27 De mikorra lehet ebből bármi?
40:27 Az a főváros fog építkezni, amely egy zsebkendőnyi parkot nem tudott rendberakni hat év alatt?

https://soundcloud.com/hvgonline/10-15-ev-mulva-lehet-rakosrendezon-epitkezes-de-gazdaggettot-nem-szeretnenk-foepitesz-a-fulkeben

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Az Rákos rendezőjének állapotjárul való deliberatio

http://netpolgar.network.hu/video/forum_vitaindito_videok__ird_a_video_ala_a_velemenyed

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Kvíz: Még a Velencei-tóról is ezt nézhetjük majd: mit tud maxi-Dubajról? | 2025. február 1.

Január 16-án a Nemzetgazdasági Minisztérium eladta Rákosrendezőt az Eagle Hills arab befektetőcsoportnak, hogy megépülhessen „maxi-Dubaj”. Mekkora toronyházak épülnek majd, és mennyiért? Kifizette már a teljes vételárat az új tulajdonos? Mennyit tud „maxi-Dubajról”? Tesztelje kvízünkkel!

https://www.szabadeuropa.hu/a/kviz-maxi-dubaj-rakosrendezon/33298237.html

Válasz

További hozzászólások 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 21 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Körülhatárolták a tüzet a MÁV rákosrendezői ipartelepénél, ...

M Imre írta 21 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:

Vasuti_palyaallapotok_menetido_novekedesek_20232024_mavstart_2180468_4680_s

Fekete nap ez a mai a magyar közlekedéspolitikában is:...

M Imre 2 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

„Megpróbáljuk viszonozni az abszurd őrületet, amit ránk ...

M Imre írta 2 napja a(z) A GoPro kora előtt egy kicsit nehezebb feladat volt a Monte-Carlo Rallye megörökítése képhez:

A_gopro_kora_elott_egy_kicsit_nehezebb_feladat_volt_a_montecarlo_rallye_megorokitese_2188826_8257_s

Az idei Bamako magasságai és mélységei | 2025.03.07. Két ...

M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:

Leégett egy villanyautó Kajászón, vitte magával a...

M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:

A Tesla megjavította a Cybertruckot – rosszabb lett | ...

M Imre 2 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 2 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:

Halálra gázolták a Magyar Közút egyik munkatársát | 2025.04...

M Imre írta 2 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:

Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu