Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2009. december 8., kedd 11:02 |
A gépjárművezető-oktatói szakma felhígulásával
az érintettek is egyetértenek, azonban Nemzeti Közlekedési Hatóság
reformjával, amely számítógépes vizsgára kötelezi az oktatókat, már
kevésbé. Az oktatók fele megbukik ezeken - írja a Népszabadság. Az évi 15-20 milliárdos
forgalmat bonyolító autóvezető-képzési iparban a verseny egyre
kiélezettebb, vannak iskolák, melyek 54 ezer forintért kínálják a
tanfolyamokat, persze a végén a pótórák miatt itt is kénytelen a diák
mélyen a pénztárcájába nyúlni (ez sajnos a mai magyar valóság). Az egyik érdekképviselet vezetője szerint az oktatók
szándékosan nyomtak minden kérdésre A gombot, ezzel fejezve ki
lázadásukat a szakmai vezetés ellen, azonban az NKH szerint csak a
rossz választ adók fele tartozik a lázadók közé, vagyis az összes
oktató negyede valóban megbukott a teszten. (forrás: penzcentrum.hu)
A Nemzeti Közlekedési Hatóság
(NKH) illetékesei már készülnek a rendszer megreformálására, melynek
első lépéseként a szakoktatói vizsgáztatást alakították át. Ezt
gépjárművezető-képzésben érdekelt szervezetek többsége pótcselekvésnek
tartja.
Az eddigi eredmények szerint az oktatók fele megbukott
egy olyan teszten, amit bárkinek ki kellene tudnia tölteni, aki
jogosítványt akar szerezni. (a szakoktatók évente továbbképzésen kötelesek résztvenni - térítés ellenében - ahol a gyakorlati, azaz "autós" oktatók sokkal rosszabb eredményeket érnek el, mint az elméleti és műszaki tantárgyat művelő oktatók ... "természetesen" azért mert már más az oktatási tematikájuk, a tesztkönyvben szereplő kérdéseket folyamatosan gyakorolni kéne ... felkészüléssel többségük ezt megoldja. A jogszabály változásokat a továbbképzésen az előadók, a Hatóság munkatársai elmondják (többek között). A teszten a "B" kat.-ban kevesebbet hibázhatnak(-unk), mint a tanulók a vizsgán. Ez így helyes. Valamint "C" kat.-ban is vizsgázni kell elméletből.) Korábban a hatóság ellenőrei többször is
rajtakaptak egyes vizsgáztatókat, hogy előre kitöltött tesztlapokat
osztottak szét, amit az új számítógépes vizsgáztatás most nem tesz
lehetővé.
|
|
M Imre írta 15 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A BP szerint az évszázad legnagyobb olaj- és ...
M Imre írta 15 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Magyarország legnagyobb autógyárát építi fel a Mercedes ...
M Imre 23 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:
BalesetInfo: Hajnalban a Hungária - Thököly ...
M Imre írta 2 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Elmebaj az úton, a legveszélyesebb dolgokat ...
M Imre írta 2 napja a(z) RoadPol faliújság 2025. képhez:
Nem lesz menekvés – egy hétre ellepik a rendőrségi ...
M Imre írta 2 napja a(z) Miért keletkezik a forgalmi dugó? videóhoz:
Az MI vezérli majd a közlekedési lámpákat – a magyar kutatók ...
M Imre írta 2 napja a(z) Utólagos díjfizetések jogosultsága az úthasználati díjak kapcsán (egy órás türelmi idő) blogbejegyzéshez:
Mostantól csak okosan az M1- M7 közös szakaszán – ...
M Imre írta 3 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
A villamos az jön. https://www. facebook.com/watch?...
M Imre írta 3 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:
Megtartottuk a főpróbát – péntektől ismét a teljes...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Hagyományteremtő szezonnyitó Motoros Nap, mint a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogram része - 2013. április 7., 10:00 órától (Hungaroring)
Elkészült a Nemzeti Közlekedési Hatóság "Nagy KRESZ tesztje"
Traffipax-módik: az új átlagsebesség-mérés bevezetése, és a FamaLaser III tesztje
TISPOL ellenőrzések - 2015