Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Regisztrálj MOST!!!
A KRESZ 2010. január 1-jével hatályos megújulásához kötődően a Nemzeti Közlekedési Hatóság egy on-line hozzáférhető KRESZ teszt oldalt tett közzé. Az E-learning névre keresztelt rendszer segítségével olyan feleletválasztós feladatlapok kitöltésére nyílt lehetőség, amelyek révén már az új szabályoknak megfelelő tesztkérdések segítségével teheti próbára tudását. Három típusú kérdés-adatbázis közül lehet választani, így külön kérdéssorozat keretében ellenőrizheti személyautós, autóbuszos vagy éppen kerékpáros közlekedési ismereteinek korszerűségét. Regisztrálja magát most!
A feladatlapok kérdései minden alkalommal változnak, így a sikeres regisztrációt követően számtalan alkalommal újra és újra "levizsgázhat' a KRESZ megújulásával kapcsolatos frissített ismereteiből. Az E-learning rendszer nagy előnye, hogy kérdésenként elraktározza az adott helyes vagy helytelen válaszokat, illetve a tesztek során elért eredményeket is, így utólag bármikor át lehet tekiteni, hogy mely témakörök kapcsán van szükség a KRESZ további tanulmányozásra. Ennek segítségével a regisztrált felhasználó folyamatosan nyomon követheti teljesítményének alakulását.
Az online "Nagy KRESZ teszt" használatához és a regisztrációhoz kattintson ide.
(forrás: integratorforum.hu)
|
|
M Imre írta 16 órája a(z) Vadveszélyes idők: az őzek párzási időszaka blogbejegyzéshez:
A szlovák rendőrség most publikált egy motoros...
M Imre írta 1 napja a(z) Jü - Shashka videóhoz:
Jü a Három Hollóban (vendég: Kada ad Libitum) 2025. április...
M Imre írta 1 napja a(z) Az Országos Meteorológiai Szolgálat alapításának 150. évfordulója (imázsfilm, 2020.) videóhoz:
Zöld tűzgömb csillant meg ismét a Balatonban | 2025. ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Bringázz inkább te is! videóhoz:
A járdán kerékpárral vendég vagy! https://www.facebook....
M Imre írta 2 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
VEKE: Járatritkításra készül a BKK a metróvonalakon, Vitézyt ...
M Imre 2 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kormányabrak hírek: https://www. youtube.com/watch?v=gy-...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Hagyományteremtő szezonnyitó Motoros Nap, mint a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogram része - 2013. április 7., 10:00 órától (Hungaroring)
Még az autósoktatók is megbuknak a teszten: nem tartható fenn a mai rendszer!
Az online KRESZ oktatás hátrányai...
Traffipax-módik: az új átlagsebesség-mérés bevezetése, és a FamaLaser III tesztje