Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A 2001. és a 2013. évi I-X. havi adatok összehasonlítása
Magyarország hatályos közlekedéspolitikai koncepciója (címe: „Magyar Közlekedéspolitika 2003-2015”) célként fogalmazza meg, hogy a személysérüléses közúti balesetek, valamint a balesetben meghalt személyek számát 2015. végére 50 %-kal kell csökkenteni. A 2001. és 2013. I-X. havi adatok összevetésével megállapítható, hogy:
- a személysérüléses közúti balesetek száma 15,68 %-kal csökkent (15 398-ról 12 984-re)
- a balesetben meghalt személyek száma 51,04 %-kal csökkent (1 015-ről 497-re).
A fentiek alapján a halálos áldozatok száma vonatkozásában az időarányos helyzet kedvezőbb, mint az a közlekedéspolitikai célkitűzés teljesítéséhez szükséges.
A részletes adatok letöltése pdf formátumban:
www.baleset-megelozes.eu/pics/2013_oktober_balstat.pdf
ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság
|
|
M Imre írta 11 órája a(z) James Webb űrteleszkóp pályája (animáció | Tudomány könnyedén) videóhoz:
A K2-18b nevű exobolygó több dolog miatt is érdekes. Az...
M Imre 13 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 13 órája a(z) Hollandiában élek, ... a kerékpározás remek testmozgás is.” - Laurence van Seventer (Lolo Palazzo) képhez:
Bicajos: Kutyatámadás Törökországban Arról már ...
M Imre 13 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 14 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
IKARUS 55: 1953-ban az Ikarus gyárban legördült a ...
M Imre írta 16 órája a(z) Hogyan kell reagálni, ha szirénázó mentőautó, tűzoltókocsi vagy rendőrautó tűnik fel? blogbejegyzéshez:
Mentőállomás Gödöllő: Ha egy Cerny mentőt látsz szirénázva, ...
M Imre írta 16 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Ürge-Vorsatz Diana: Nem újabb autópályákra lenne...
M Imre írta 16 órája a(z) Utólagos díjfizetések jogosultsága az úthasználati díjak kapcsán (egy órás türelmi idő) blogbejegyzéshez:
Ürge-Vorsatz Diana: Nem újabb autópályákra lenne...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!