Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A 2001. és a 2013. évi I-X. havi adatok összehasonlítása
Magyarország hatályos közlekedéspolitikai koncepciója (címe: „Magyar Közlekedéspolitika 2003-2015”) célként fogalmazza meg, hogy a személysérüléses közúti balesetek, valamint a balesetben meghalt személyek számát 2015. végére 50 %-kal kell csökkenteni. A 2001. és 2013. I-X. havi adatok összevetésével megállapítható, hogy:
- a személysérüléses közúti balesetek száma 15,68 %-kal csökkent (15 398-ról 12 984-re)
- a balesetben meghalt személyek száma 51,04 %-kal csökkent (1 015-ről 497-re).
A fentiek alapján a halálos áldozatok száma vonatkozásában az időarányos helyzet kedvezőbb, mint az a közlekedéspolitikai célkitűzés teljesítéséhez szükséges.
A részletes adatok letöltése pdf formátumban:
www.baleset-megelozes.eu/pics/2013_oktober_balstat.pdf
ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság
|
|
M Imre 6 órája új videót töltött fel:
M Imre 6 órája új videót töltött fel:
M Imre 6 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
A bicikliút még mindig nem dísznek van: Rendőreink ...
M Imre írta 1 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Mindenki siet, de ez nem jogosít fel senkit arra, hogy ne tartsa...
M Imre 2 napja új képet töltött fel:
M Imre 2 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Fővárosi tűzoltók forradalmi kiáltványa blogbejegyzéshez:
Dr. Keresztes László Lóránt : Hatalmas lángokkal égett az ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
A fénykard technikai, működési, használati és munkavédelmi ...
M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Geszti Péter hódmezővásárhelyi koncertje: Szent István Napok...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!