Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Töltsd ki a BKK kérdőívét arról, hogyan fejlődjön a budapesti bringázás!
Amszterdami kerékpáros (Wikipédia)
A Budapesti Közlekedési Központ a korábbi koncepciók, tervek és településrendezési eszközök átfogó felülvizsgálatával, a Gyalog és kerékpárral Budapesten - aktív- és mikromobilitási stratégia elkészítéséhez kapcsolódóan kerékpárforgalmi főhálózati tervet készít. A terv meghatározza, hogy hol, mikor és milyen kerékpárosbarát úthálózati fejlesztéseket kell elvégezni annak érdekében, hogy kerékpárral is bárhonnan-bárhova közvetlenül, folyamatosan, biztonságos, vonzó és egyszerűen használható útvonalakon lehessen közlekedni. A terv célkitűzése, hogy azok is választhassák ezt a közlekedési módot, akik bár nyitottak a kerékpározásra, a túl nagy autóforgalom és a szabálytalan közlekedők miatt mégsem merték kipróbálni, vagy a kerékpározást rendszeres közlekedési módként választani.
A munka első lépéseként a BKK sokrétű helyzetfeltárást készített, amiben a korábbi koncepciókat és terveket, valamint a hatályos, nagyobb léptékű szerkezeti terveket összevetette újonnan készített problématérképekkel. A helyzetfeltárás eredményeihez most minden Budapesten élő és közlekedő ember hozzászólhat.
Segítsd munkánkat és formáld a tervezés menetét kérdőívünk kitöltésével akár rendszeresen kerékpározol Budapesten, akár pedig azok közé tartozik, akik számára kevésbé félelmetes és ezáltal vonzóbb körülményekre van szükség, hogy Budapesten valóban 8-80 éves korig bárki számára kényelmes közlekedési lehetőség legyen a kerékpározás.
Többet bringáznál Budapesten, ha vonzóbb és biztonságosabb feltételek állnának rendelkezésre? Vagy te már alapból rendszeresen kerékpárral utazol? Hallasd a hangod, mondd el igényeidet, vegyél részt a főváros kerékpárforgalmi főhálózatának kialakításában!
A jelenleg készülő Gyalog és kerékpárral Budapesten – aktív- és mikromobilitási stratégia célkitűzése, hogy 8-80 éves korig bárki számára vonzó és biztonságos legyen Budapesten kerékpárral közlekedni. A stratégiával egyidőben kerékpárforgalmi főhálózati tervet készítünk, ami meghatározza, hol, mikor és milyen kerékpárosbarát fejlesztéseket kell elvégezni, hogy bicajjal is biztonságos és egyszerű legyen közlekedni.
Olvasd el az összefoglalónkat az eddigi eredményekről:
Ha egyből a kérdőívet töltenéd ki:
|
|
M Imre írta 7 perce a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Napos, meleg idővel telt az elmúlt időszak, a mögöttünk ...
M Imre írta 33 perce a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Átadták a világ leghosszabb gyalogos függőhídját A Sky ...
M Imre írta 48 perce a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Az LMP a dugódíj mielőbbi bevezetését és a pesti alsó ...
M Imre írta 2 órája a(z) A legfontosabb változások az M3-as metró közlekedésben 2022. május 14-től, szombattól képhez:
Klinikák metrómegálló a felújítás előtt és után Jiří ...
M Imre írta 17 órája a(z) Közös nyelv az akadálymentességről – Access4you (Best Impact Startup Award-díj 2022) videóhoz:
Kapcsolódó Hamarosan elkészül a belváros ...
M Imre 17 órája új videót töltött fel:
M Imre 22 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Az elkövetkező napokban akár 30 fokot is mutathatnak a ...
M Imre írta 1 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
A budapestiek többsége támogatja a pesti alsó rakpart ...
M Imre 1 napja új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve
Biciklizni télen, nyáron...
Engedélyezzék a kerékpározást Szentendrén! (1-2-3)
Tilos a kerékpár a Belvárosban! (Az Est - 17. évf. 78. sz. - 1926. április 8.)