Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Töltsd ki a BKK kérdőívét arról, hogyan fejlődjön a budapesti bringázás!
Amszterdami kerékpáros (Wikipédia)
A Budapesti Közlekedési Központ a korábbi koncepciók, tervek és településrendezési eszközök átfogó felülvizsgálatával, a Gyalog és kerékpárral Budapesten - aktív- és mikromobilitási stratégia elkészítéséhez kapcsolódóan kerékpárforgalmi főhálózati tervet készít. A terv meghatározza, hogy hol, mikor és milyen kerékpárosbarát úthálózati fejlesztéseket kell elvégezni annak érdekében, hogy kerékpárral is bárhonnan-bárhova közvetlenül, folyamatosan, biztonságos, vonzó és egyszerűen használható útvonalakon lehessen közlekedni. A terv célkitűzése, hogy azok is választhassák ezt a közlekedési módot, akik bár nyitottak a kerékpározásra, a túl nagy autóforgalom és a szabálytalan közlekedők miatt mégsem merték kipróbálni, vagy a kerékpározást rendszeres közlekedési módként választani.
A munka első lépéseként a BKK sokrétű helyzetfeltárást készített, amiben a korábbi koncepciókat és terveket, valamint a hatályos, nagyobb léptékű szerkezeti terveket összevetette újonnan készített problématérképekkel. A helyzetfeltárás eredményeihez most minden Budapesten élő és közlekedő ember hozzászólhat.
Segítsd munkánkat és formáld a tervezés menetét kérdőívünk kitöltésével akár rendszeresen kerékpározol Budapesten, akár pedig azok közé tartozik, akik számára kevésbé félelmetes és ezáltal vonzóbb körülményekre van szükség, hogy Budapesten valóban 8-80 éves korig bárki számára kényelmes közlekedési lehetőség legyen a kerékpározás.
Többet bringáznál Budapesten, ha vonzóbb és biztonságosabb feltételek állnának rendelkezésre? Vagy te már alapból rendszeresen kerékpárral utazol? Hallasd a hangod, mondd el igényeidet, vegyél részt a főváros kerékpárforgalmi főhálózatának kialakításában!
A jelenleg készülő Gyalog és kerékpárral Budapesten – aktív- és mikromobilitási stratégia célkitűzése, hogy 8-80 éves korig bárki számára vonzó és biztonságos legyen Budapesten kerékpárral közlekedni. A stratégiával egyidőben kerékpárforgalmi főhálózati tervet készítünk, ami meghatározza, hol, mikor és milyen kerékpárosbarát fejlesztéseket kell elvégezni, hogy bicajjal is biztonságos és egyszerű legyen közlekedni.
Olvasd el az összefoglalónkat az eddigi eredményekről:
Ha egyből a kérdőívet töltenéd ki:
|
|
M Imre írta 12 perce a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Változó jegyárak, fejlődő hálózat - A havibérlet ára változatlan ...
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 2 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Ohhohohohohoo - hiányzik a LIDAR https://youtu....
M Imre írta 2 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Rajzfilmbe illő kísérlet borzolja a Tesla-rajongók idegeit | 2025....
M Imre írta 3 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Kínában nem nevezhetik többé önvezetőnek a Tesla nem ...
M Imre írta 4 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Az ország egy részén egész nap esni fog, máshol még a nap...
M Imre írta 5 órája a(z) Barbaro - Tűpárna a szívem (III., 2007.) videóhoz:
Tűpárna a szívem, Kiterítve élek. Bogáncs a hajamban, ...
M Imre 5 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 5 órája a(z) Civil javaslat a Római-part árvízvédelmére blogbejegyzéshez:
Maradjanak a FÁK a Római: A Fővárosi Közgyűlésen végül a ...
M Imre írta 5 órája a(z) Óraátállítás képhez:
Óraátállítás miatt módosul a tram-train menetrendje ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve
Biciklizni télen, nyáron...
Engedélyezzék a kerékpározást Szentendrén! (1-2-3)
Tilos a kerékpár a Belvárosban! (Az Est - 17. évf. 78. sz. - 1926. április 8.)