Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép és a cikk forrása
http://iho.hu/hir/erdek-nelkul-tetszik-az-egyik-legoregebb-hegymaszo-160529
Érdek nélkül tetszik: az egyik legöregebb hegymászó
iho/vasút sorozat - 2016.5.29.
Le Train de la Rhune: ahol nemcsak a kilátás fantasztikus.
Több mint 90 éve már, hogy Dél-Franciaországban egy kis vasútvonal februártól novemberig minden nap fölkúszik a Pireneusokon. A Le Train de la Rhune-t a múlt század elején kezdték építeni: 1908-ban határozták el, végül négy évvel később fogtak hozzá. Előbb az első, majd a második világháború is megakasztotta a vonal építését és fölvirágzását, de 1945 után nem volt megállás – a vonalat egyébként 1924-ben két részletben avatták föl: április 24-én az első szakaszt, majd június 30-án a másodikat.
A kisvasút a térség egyik legnagyobb turisztikai attrakciójává nőtte ki magát, számos elismerést begyűjtve. A vonatok negyven percenként indulnak, a menetidő harmincöt perc, a kilátás több mint lenyűgöző.
|
|
M Imre írta 16 órája a(z) Ikarus 55-ös (Faros) pózol Ikarus fanatikusok fényképezőgépeinek a pásztói vasútállomásnál (Vasparipák - Gajdos Márk) képhez:
Vasparipák - Gajdos Márk oldala: Tegnap egy újabb ...
M Imre 16 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 16 órája a(z) Mindenségit! #12 - Havasi Zoltán (Budapest Bike Maffia) videóhoz:
A Szentesi Vagányokkal három éve kezdődött minden, amikor ...
M Imre 16 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 17 órája a(z) BKV Toborzó videóhoz:
RegionalBahn: Ritkán volt ilyen eddig a villamosvezetők...
M Imre írta 17 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Népmesei fordulatokban sem szűkölködött a pénteken...
M Imre írta 19 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Oroszországban visszahívják a Lada Vesta autókat a ...
M Imre írta 19 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Arcod, amikor megkérdezik, hogy: - Ugye, nem felejtetted ...
M Imre írta 19 órája a(z) Új autó a családban blogbejegyzéshez:
A kocsi második élete: hogyan maradhat forgalomból kivont ...
M Imre írta 19 órája a(z) Űrhajós - magyaros (A nyolcadik utas: a Halál) képhez:
Szombaton lépett fel a Budapest Parkban a Bagossy ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!