Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép és a cikk forrása
http://iho.hu/hir/erdek-nelkul-tetszik-az-egyik-legoregebb-hegymaszo-160529
Érdek nélkül tetszik: az egyik legöregebb hegymászó
iho/vasút sorozat - 2016.5.29.
Le Train de la Rhune: ahol nemcsak a kilátás fantasztikus.
Több mint 90 éve már, hogy Dél-Franciaországban egy kis vasútvonal februártól novemberig minden nap fölkúszik a Pireneusokon. A Le Train de la Rhune-t a múlt század elején kezdték építeni: 1908-ban határozták el, végül négy évvel később fogtak hozzá. Előbb az első, majd a második világháború is megakasztotta a vonal építését és fölvirágzását, de 1945 után nem volt megállás – a vonalat egyébként 1924-ben két részletben avatták föl: április 24-én az első szakaszt, majd június 30-án a másodikat.
A kisvasút a térség egyik legnagyobb turisztikai attrakciójává nőtte ki magát, számos elismerést begyűjtve. A vonatok negyven percenként indulnak, a menetidő harmincöt perc, a kilátás több mint lenyűgöző.
|
|
M Imre 10 órája új videót töltött fel:
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 12 órája a(z) A Flórián téri felüljáró felújítása fórumtémában:
Ütemterv szerint halad a Flórián téri felüljáró felújítása: zajlik a ...
M Imre írta 12 órája a(z) Kerekes sporteszközök: elektromos roller, segway, hoverboard és elektromos gördeszka ..., jöhet az új KRESZ-csomag blogbejegyzéshez:
Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége ...
M Imre 13 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 14 órája a(z) Kié legyen a budapesti folyópart? - Schneller István: Az soha nem lesz, hogy belelógatjuk a lábunk a vízbe blogbejegyzéshez:
Óbuda, Gázgyár: rákkeltő méreg szivárog a Dunába (2018.) | ...
M Imre írta 15 órája a(z) Civil javaslat a Római-part árvízvédelmére blogbejegyzéshez:
Római-part: elúszni látszik az uniós pénz, az Orbán-kormány...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Ki lesz a BKK és a BKV vezetője? A tragikomédia újabb...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!