Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép és a cikk forrása
http://iho.hu/hir/erdek-nelkul-tetszik-az-egyik-legoregebb-hegymaszo-160529
Érdek nélkül tetszik: az egyik legöregebb hegymászó
iho/vasút sorozat - 2016.5.29.
Le Train de la Rhune: ahol nemcsak a kilátás fantasztikus.
Több mint 90 éve már, hogy Dél-Franciaországban egy kis vasútvonal februártól novemberig minden nap fölkúszik a Pireneusokon. A Le Train de la Rhune-t a múlt század elején kezdték építeni: 1908-ban határozták el, végül négy évvel később fogtak hozzá. Előbb az első, majd a második világháború is megakasztotta a vonal építését és fölvirágzását, de 1945 után nem volt megállás – a vonalat egyébként 1924-ben két részletben avatták föl: április 24-én az első szakaszt, majd június 30-án a másodikat.
A kisvasút a térség egyik legnagyobb turisztikai attrakciójává nőtte ki magát, számos elismerést begyűjtve. A vonatok negyven percenként indulnak, a menetidő harmincöt perc, a kilátás több mint lenyűgöző.
|
|
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre 1 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 20 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk annyira sok ketamint, gombát, és ecstasy-t...
M Imre 21 órája új videót töltött fel:
M Imre 23 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Felmondott Walter Katalin BKK vezérigazgató (interjú) videóhoz:
Egy villamosvezető nagyobb közlekedési szakértő Vitézy ...
M Imre írta 1 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Baranyi Krisztina: Budapest működése napokon belül ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Milyen hatásköre van egy BKK ellenőrnek, a vele lévő biztonsági embernek és egy közterület felügyelőnek (Nemes Gábor, Egységes Közlekedési Szakszervezet elnöke és Kozma Péter közlekedési szakjogász) videóhoz:
Leteperték a BKK rendészét a Blaha Lujza téren (videó) ...
M Imre írta 1 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Baranyi Krisztina Kedves Karácsony Gergő! A Kormány...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!