Közlekedés: Hollandiában élek, ... a kerékpározás remek testmozgás is.” - Laurence van Seventer (Lolo Palazzo) (kép)

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3161 db
  • Videók - 2704 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 865 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3161 db
  • Videók - 2704 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 865 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3161 db
  • Videók - 2704 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 865 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 643 fő
  • Képek - 3161 db
  • Videók - 2704 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 865 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek

Hollandiában élek, ... a kerékpározás remek testmozgás is.” - Laurence van Seventer (Lolo Palazzo)

A kép forrása
https://goo.gl/NKJNcL

„Hollandiában élek, és örülök neki, hogy az emberek napi szinten sokat használják a kerékpárjukat. Javaslom, hogy világszerte használjunk több kerékpárt, mert nem kerül sokba, és sokkal környezetkímélőbb is. Sőt, mi több, remek testmozgás is.”
Laurence van Seventer (Lolo Palazzo)

Gyertek el a holland tervező előadására és workshopjára november 6-án!
https://m.facebook.com/events/1716084752050806/
___

Bringák a fotóművészetben I-III.

Bringák a fotóművészetben
https://maimanohaz.blog.hu/2011/09/22/bringak_a_fotomuveszetben

Bringák a fotóművészetben II.
https://maimanohaz.blog.hu/2012/09/22/bringak_a_fotomuveszetben_ii

Bringák a fotóművészetben III.
https://maimanohaz.blog.hu/2013/04/20/bringak_a_fotomuveszetben_iii

Látta 789 ember.

Értékeld!

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 1 hónapja

Hollandiában a dolgozó ember minden reggel kiteker az állomásra, leparkolja a bringáját egy mélygarázsban, felugrik a vonatra, majd a villamosra, és megérkezik a munkahelyére nagyjából egy órával azután, hogy elhagyta az otthonát.

Ez az országot átszelő multimodális utazás (kombinált közlekedés) a mindennapok része rengeteg holland munkavállaló számára, az ingatlanfejlesztéseket a sűrűn lakott városi környezetben megzabolázó, szigorú szabályozásnak köszönhetően. A modell egyre népszerűbb a várostervezők és a politikai döntéshozók körében egyaránt.

Olvasd el a cikket a weboldalunkon:

https://kerekparosklub.hu/hirek/cikk/bringak-villamosok-es-vonatok---vajon-lemasolhato-a-holland-ingazas

Válasz

M Imre üzente 3 hónapja

Kürti Gábor Dezső: Ez most tényleg riadó!

Légyszí áldozzatok pár percet egy komoly és SOS problémánkra.

Tavaly a budapesti közösségi költségvetés szavazási hajrájában egy több száz online segítőnk által berobbantott mozgósítással fordítottuk meg az eredményt.

Csakhogy idén felállt egy védelem is ez ellen. Évek óta hallani informális csatornákon, hogy a kerékpáros közösség "túlnyeri" a szavazásokat. Most a tavalyi esetre reagálva el is rejtették a szavazás közbeni állást.

Nyilván nem fogunk lelkiismeret furdalással reagálni a "túl nagy szervezettségünkre". Lehet, hogy már így is sikeresen elaltattak bennünket az új szabályok, meg a korábbi győzelmek, és későn írom ezt a kétségbeesett kérést.

2 napunk van a hétfő esti zárásig, és szombaton azzal ébredtem, hogy simán lehet hogy hiába finanszírozunk emiatt a tagdíjakból és 1%-ból hirdetéseket, a tavalyihoz hasonlóan hátrányban vagyunk, csak nem is tudunk róla.

Budapest stratégiai terve 10 %-os kerékpáros forgalmi részarány, melynek elérésére évi 200 milliárdos közlekedési költségvetésből idén már mindössze 1 ezreléket fordított.
A közösségi költségvetéssel együtt.

Ez 100-szoros aránytalanság a kommunikált cél és gyakorlati ráfordítás között. A korábban létező kerékpáros közlekedési keretet az előző ciklus elején eltörölték, a szinte minden elemében elrontott és elpazarolt uniós VEKOP projekt kifutott, szeptember végén pedig a dunaparti Eurovelo 800+800 milliós kerete is elúszott. Csak a közösségi költségvetés szavazása maradt, mintha kártyán kellene megnyernünk alapvető közszolgáltatásokat. Nem csak mi vagyunk így, a listán 16 zebra "ötlete" versenyzik hasonló dolgokkal, ami nyilvánvaló tünete a rendes nagy költségvetés eltorzulásának.

Ezt majd megpróbáljuk megváltoztatni az új ciklusban, de ebben a pillanatban sajnos csak erre a bizonytalan keretre számíthatunk. Viszont erről mi dönthetünk. Ha megszavazzuk lesz, ha nem akkor csak magunknak köszönhetjük.

Ezért kérünk, hogy a nálunk hiányzó úthenger, mixer, csákány és lapát helyett most is ragadjuk meg amink van, a billentyűzetet, és ha csak ez maradt, akkor fejlesszük ezzel a kerékpározást. Adj erre 5 percet, és évtizedekig használhatjuk amit így nyerünk! A viszonylag sok kerékpáros tétel közül a szavazatok szétaprózódásának elkerüléséért kérjük szavazz a szakmai munkacsoportunk által esély, szükség, fontosság alapján kiválasztottakra. Tudom, ez azzal is járhat, hogy egy neked közelebbi útszakasz helyett teszed, azonban így elkerülhető hogy semelyik se nyerjen. Én sem a hozzám legközelebbire szavaztam, még úgy sem, hogy háromra lehet már szavazni.

Ha kész vagy és van még 5 perced, küldj erről üzenetet a családtagjaidnak, túratársaidnak, posztolj, írj egy bringás csoportba, vagy segíts bármilyen kreatív módon elérni még néhány budapesti szavazót. Aztán az algoritmusok kedvéért hétfő estig lájkolj mindent amit mások tettek ezért, és drukkolj velünk a zárásig.

A képen mutatjuk a Kerékpárosklub által javasolt ötleteket (3-3 szavazatodból szavazz minél többre, ha teheted).

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10228623339782070&set=gm.3865165637062998

A szavazás linkje pedig ez:

https://otlet.budapest.hu/

Köszönjük! <3

Válasz

M Imre üzente 3 hónapja

Országos Erdészeti Egyesület: Hatalmas nagy versenyben a Bakonyerdő Zrt. kezelésében álló, Farkasgyepű-Bakonybél között húzódó útszakasz nyerte a 2024-es Év Erdei Kerékpárútja Versenyt! Gratulálunk! Fantasztikus volt az aktivitás, amivel bejuttattátok! Itt szeretnénk gratulálni a második helyezett Tormafölde-Kiscsehi útvonalnak is, ami nagyon minimális szavazattal maradt csak le! Gratulálunk a többi jelöltnek is! Sorsolással és további részletekkel még jövünk!
https://www.facebook.com/photo/?fbid=556164153739488&set=pcb.556167027072534
___

Bakonyerdő Zrt: Köszönjük Nektek a sok támogatást, szavazatot, összefogást!
A bakonyi Farkasgyepű-Bakonybél útvonal lett az Év Erdei Kerékpárútja verseny nyertese.
Gratulálunk minden résztvevőnek! Köszönjük és gratulálunk a 2. helyezéshez a ZALAERDŐ Zrt.-nek.<3

Csodaszép az őszi erdő, akár a Bakonyban, Zalában vagy a Pilisben, érdemes kipróbálni mindegyik útvonalat a jelöltek közül!
https://www.facebook.com/bakonyerdo/posts/pfbid02qUW7rFPMvz8LYzkhgVz9T7N2GLbGj7sacHbowYH5T6LQLzmpHZ1f3bP6Je4ke787l

Válasz

M Imre üzente 3 hónapja

Egy kevéssé ismert régi vasútvonalon kialakított kerékpárutat szeretnék ajánlani nektek az Isztrián, ami nem a Parenzana. Rovinj és Kanfanar között járt a vasút 90 évig, míg 1966-ban be nem zárták. A síneket nem szedték fel, követ szórtak rá. Štrika Ferrata a neve. 21 km hosszú, nem annyira látványos, mint a Parenzana, de kellemes. Olajfaligetek, szőlők között és erdőben vezet. Mi Kanfanarból indultunk és Rovinj felé gurultunk, és tettünk egy kitérőt a Lim csatorna felé. Az út végén Rovinj a csodálatos tengerpartjával a jutalom.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8278770652208433&set=pcb.1707927429983808

Válasz

M Imre üzente 4 hónapja

Ma kezdődik a SZIN, idén is várunk titeket a Torontál téri ingyenes bringatárolóban, ahol 0-24 órában vigyázunk a járgányokra!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=829381976066540&set=a.492747233063351

Válasz

M Imre üzente 5 hónapja

Észreveszed? Minden sisak más...!

https://www.facebook.com/groups/233165233921035/posts/1615883915649153/

( lányoknak, nőknek )

Válasz

M Imre üzente 5 hónapja

Csoda Párizsban! Gratulálunk, Attila! | 2024

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1020792016713358&set=a.528547175937847

Válasz

M Imre üzente 6 hónapja

Beregi kör, az év kerékpárútja

A Beregi kör, az év kerékpárútja hossza 73 Km. Az útvonal szintemelkedése 180 m, szintideje 4 Óra, nehézsége Könnyű. Az útvonal Magyarország területén található.

2024-ben a Beregi kört választották az Év Kerékpárútjának, ami kellően felkeltett az érdeklődésünket, hogy leutazzunk hazánk Észak-keleti csücskébe és kipróbáljuk ezt a kerékpárutat.. Mi Vásárosnaményből, a Beregi Múzeumtól indultunk. Parkolni is lehet a közelben, amikor ott jártunk nem kellett fizetni érte. A GPS track letölthető.

Az útvonal

A múzeumtól indulva rögtön a Krasznán átívelő hídon kell áthaladnunk, majd egyből követjük a Tiszát a töltésen. A teljes kör szinte végig az aszfaltos töltésen vezet és a 32-es kerékpárút az alapja. Ez az útvonal jól ki van táblázva, viszont a Beregi kör ennél több, hiszen több helyen is kivezet a helyi nevezetességekhez. Ilyen például a Tákosi, Csarodai és a Márokpapi középkori református templomok illetve a 154 méteres magasságával a “nagy” jelzőt is kiérdemlő Tarpai-hegy. Mi júliusban - egy esős tavasz után-, bringáztunk itt és be kell vallanom, hogy sokkal szebb volt a környék, mint vártam. A földeket réti virágok színezték be, az állatvilág változatos és az éhes vándort a vadszilva fák tartották életben. A Tarpai-hegyről még a Kárpátok bérceiben is gyönyörködhettünk.
https://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/turautak/beregi-kor--az-ev-kerekparutja
___

Az év kerékpárútja - hogyan működik? | 2024/06/20

Idén ítélték oda 5. alkalommal az "Év Kerékpárútja" címet, mely évről-évre egyre népszerűbb pályázat, egyre több pályázóval és szavazóval. Szóval kíváncsiak lettünk, miként, hogyan lehet ezen díj egy útvonalé, és ki lett 2024-ben a győztes.

Pályázni és szavazni

Az "Év Kerékpárútja" pályázat a KTE Közlekedésbiztonsági Tagozata, az Aktív Magyarország, az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ, a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. és a Magyar Kerékpárosklub közös kiírása, mely a Közlekedési Kultúra Napjához kapcsolódva kerül kihirdetésre évről évre.

A különleges napot a Közlekedéstudományi Egyesület szervezi 2015 óta, az Építési és Közlekedési Minisztérium támogatásával, melynek célja a biztonságos és kulturált közlekedésre való figyelem felhívás. Ezen kezdeményezés része immáron 5 éve a legjobb kerékpáros út kiválasztása is.

A díjat és egyben a címet olyan útvonal nyerheti el, amely elég izgalmas, hogy a két keréken kalandozó közönség a bakancslistájára tűzze – legyen ez egy épített örökség vagy természeti csoda miatt. Az élvezetes tekeréshez természetesen fontos, hogy az útvonal jó minőségű és biztonságos legyen. A pályázatra érkező ajánlásokból a legjobbakat kiválogatják, majd a nagyközönség elé tárva a felhasználók maguk szavazhatják meg a legjobb útvonalat.
https://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/hirek/az-ev-kerekparutja-de-hogyan

Korábbi nyertesek

-- 2020-ban a Tatabánya és Tata közötti útszakasz lett a nyertes. Ezt a könnyű, rövid útvonalat mi is bejártuk, erről készítettünk egy videót is.

https://www.youtube.com/watch?v=rkazmo_j8AQ&t=7s

Az útvonalleírás letölthető gps trackkel pedig itt.

https://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/turautak/tatabanya-tata-kerekparral--az-altal-er-menti-kerekparuton

-- 2021-ben a Poroszló és Tiszafüred közötti kerékpáros hidakon vezető vonal lett első helyezett. Bár ezt nem jártuk be, de van egy remek videónk a teljes Tisza-tavi körről

https://youtu.be/gcOSmIPn8zs

és egy leírásunk térképpel..

https://www.mozgasvilag.hu/tisza-to-kerekparut-terkep

-- 2022-es győztes a Deseda-tavat megkerülő kerékpárút.

2023-ban a Békéscsaba körül futó Wenckheim kerékpárút volt a közönség kedvence. A tavalyi állapotok alapján Para kolléga, - aki bebringázta az útvonalat-, azt javasolta, hogy készülék nélkül ne induljunk el, mert a nem tökéletes táblázás miatt nehézkes a navigáció. Ezért biztos örültök, hogy megosszuk veletek. A teljes útvonal itt található.

https://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/turautak/az-ev-kerekparutja-2023---wenckheim-kastelyok-nyomaban

Válasz

M Imre üzente 6 hónapja

Na, eeeez laza! Még csak nemrég kezdődött el a 230 kilométeres szakasz a Tour de France-on, de már megvan a nap videója!
https://www.facebook.com/watch/?v=1856039968229463

Válasz

M Imre üzente 6 hónapja

Igazából csak egy egyszerű portré, de nekem sokat jelent, mivel édesapámról készítettem, miközben legkedvesebb hobbiját űzi ,,a bütykölést" <3 (Pál Balázs)
https://www.facebook.com/photo?fbid=3253599694773586&set=gm.26209727642007269

-- Mamiya C330
-- Fomapan 400
-- Café Analóg
https://www.instagram.com/balazspaltamas/

Válasz

További hozzászólások 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 3 órája a(z) Új weboldalon böngészhető a BKK összes fejlesztése blogbejegyzéshez:

Itt az egyszerűbb BKK- termékportfólió és az új MOL ...

M Imre írta 3 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:

Vasuti_palyaallapotok_menetido_novekedesek_20232024_mavstart_2180468_4680_s

LÁZÁRT szembesítették a közlekedéspolitika terén...

M Imre írta 4 órája a(z) Készítsünk saját levegőszennyezettség-mérőt! blogbejegyzéshez:

A Levegő Munkacsoport eredményei 2024-ben | 2025. ...

M Imre írta 17 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

Ezt a Tisza Párt nyerte, sikerült kicsavarni a cégvezetők ...

M Imre írta 20 órája a(z) Hatvanéves a gyermekvasút (történet) blogbejegyzéshez:

Kemencei Erdei Múzeumvasút: Idén már 123 éves a Triglav ...

M Imre írta 1 napja a(z) Az új mohácsi Duna-híd és a hozzá kapcsolódó beruházások tervei (Forrás - Speciálterv) képhez:

Az_uj_mohacsi_dunahid_es_a_hozza_kapcsolodo_beruhazasok_tervei_forras__specialterv_2195940_3560_s

„Amikor a fuvarozóknak felvetettem, hangosan ...

M Imre 1 napja új képet töltött fel:

Az_uj_mohacsi_dunahid_es_a_hozza_kapcsolodo_beruhazasok_tervei_forras__specialterv_2195940_3560_s

M Imre írta 1 napja a(z) Miért készül annyi használhatatlan kerékpárút még ma is? blogbejegyzéshez:

Jöhetnek a fizikailag védett bringasávok a Nagykörútra | ...

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu