Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Körbemutogatás
[2009.11.04. 12:34]
Már biztos, hogy csúszik a szegedi 1-es villamos új pályájának átadása, és késik a rókusi csomópontban épülő körforgalom megépítése is – számolt be a delmagyar.hu. Eredetileg azt tervezték, hogy a Boldogasszony sugárúton novemberben, a Kossuth Lajos sugárúton decemberre fejezik be a vágány- és útépítést. Azt még nem lehet tudni, mekkora lesz a csúszás.
A lap szerint fizikai képtelenség, hogy időben elkészüljenek az érintett útszakaszokkal. A Boldogasszony sugárúton haladtak eddig legjobban az építők, de probléma adódott: egy hónapja fel kellett bontani a már elkészült burkolatot, mert nem a megfelelő technológiai sorrendben alapozott a kivitelező. Speciális felfüggesztéses megoldással fektették a síneket, de a kivitelező ezt is visszabontotta, sőt másodszor is felásta középen az alapot.
Amikor még szedték fel
Fotó: MTI
A lap tudósítása szerint építőmunkást alig látni a Boldogasszony és a
Kossuth Lajos sugárúton, aki meg kint van, úgy tetszik, egyfolytában
téblábol. A rókusi csomópontban készülő nagykörforgalom helyén sem
lehet észrevenni változást a pár héttel ezelőtti állapothoz képest. A
munkások itt nem a többsávos jelzőlámpás kört alakítják, hanem a
kereszteződésben lévő közművezetékeken dolgoznak.
Tapasztó Sándor, a Szeged Pólus Kft. projektigazgatója a lapnak
elmondta, hogy hátráltatta a munkálatokat, hogy egyes területeket a
tulajdonosaik nem a tervezett időpontban adták át munkaterületnek.
Lényeges problémát okozott, hogy a rókusi csomóponton átvezető közművek
esetében eltérések mutatkoztak a közműtérképektől. Ezen kívül újra kell
alapozni a vágányokat a Boldogasszony sugárúton, mert az új sínek
alapjának terhelési tesztje nem mutatott megfelelő eredményt. A rókusi
csomóponttal pedig csak ennek elkészülte után lehet haladni.
(forrás: ingatlanmagazin.com)
|
|
M Imre új linket töltött fel: Magyar Természetvédők Szövetsége (MTVSZ)
M Imre új linket töltött fel: Szövetség az Élő Tiszáért Egyesület
M Imre új linket töltött fel: Vízválasztó Mozgalom
M Imre új linket töltött fel: Duna / Szigetköz / a bős-nagymarosi ügy
M Imre új linket töltött fel: Élőlánc Magyarországért, az ökopárt
M Imre írta 1 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Rákosrendező területének 85 hektáros része ma (2025.03...
M Imre írta 3 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Budapesti Klímaügynökség (BKÜ): mit tettek az elmúlt...
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Köszönjük, Európa! Programunk van, hát (rész)sikereink? - Közlekedési Operatív Program (a 2003-2015-ig szóló magyar közlekedéspolitikáról)
Virtuális fotó-túra a Szőke Tisza dupla lapátkerekes gőzhajó bontásáról
Hogyan lehetett volna olcsóbb a Margit híd felújítása?
Miért tartanak ki Bécsben 25-30 évig a sínek?