Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kábeldzsumbuj és agymenés
[2009.11.06. 15:53]
A Margit híd szerkezetének – a szerkezeti és forgalmi résznek – a felújítása az egész hídépítés árának körülbelül a 60 százalékát teszi ki. Azaz tisztán a hidat át lehetne adni a forgalomnak 12-13 milliárd forintból. A maradék 40 százalékot a közművek, az építészet, a műemlékvédelem, a forgalomterelések, a villamospálya-áthelyezések teszik ki – magyarázta az Indexnek adott interjúban Rapkay Kálmán, a kivitelezést végző Közgép–Strabag–A-Híd-konzorcium egyik cégének, az A-Hídnak az igazgatója.
Szerinte alacsonyabb lehetett volna az ár, ha a vizsgálatok készültek volna korábban, mivel így a kockázat is csökkent volna. A kockázatok között említette példaként a közműhelyzetet, ugyanis a hídon szavai szerint egy kábeldzsumbuj van, s nincs megbízható közműtérkép. „Nyomozni kell, melyik kié, meg kell állapodni az üzemeltetőkkel, a hozzájárulásukat kell kérni, hogy hozzá lehessen nyúlni, esetleg át lehessen helyezni őket” - magyarázta.
Fotó: MTI
Hangsúlyozta, hogy sok mindent meg lehetett volna csinálni előre, hogy
gyorsabban menjen a kivitelezési munka, s olcsóbb legyen. Ha például
végeztek volna pillérfúrásokat, feltárásokat a pályalemezen, akkor
tudnák, hogy milyen a szerkezet belsejének az állapota, akkor nem
kellene kockázatot felvállalni, vagyis alacsonyabb lehetne az ár.
Arról is beszélt, hogy csak a napokban készült el a kiviteli tervek
hatósági jóváhagyása, aminek már augusztus végén meg kellett volna
lennie. Eddig tehát csak előkészítették az igazi munkát. Egyelőre tehát
2 hónapos csúszásról lehet beszélni, de később esetleg lehet gyorsítani
– derült ki a szavaiból.
(forrás: ingatlanmagazin.com)
|
|
M Imre 9 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 10 órája a(z) Beton helyett a kormány adja meg az Alaptörvény által garantált védelmét Magyarország nagy tavainak! blogbejegyzéshez:
Letölthető a Természetközeli Gazdálkodási Gyakorlatok ...
M Imre új linket töltött fel: Magyar Természetvédők Szövetsége (MTVSZ)
M Imre új linket töltött fel: Szövetség az Élő Tiszáért Egyesület
M Imre új linket töltött fel: Vízválasztó Mozgalom
M Imre új linket töltött fel: Duna / Szigetköz / a bős-nagymarosi ügy
M Imre új linket töltött fel: Élőlánc Magyarországért, az ökopárt
M Imre írta 13 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Rákosrendező területének 85 hektáros része ma (2025.03...
M Imre írta 15 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Budapesti Klímaügynökség (BKÜ): mit tettek az elmúlt...
M Imre 18 órája új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Biztos a csúszás: lerakták, majd felszedték a síneket Szegeden
Margit híd lezárás: mi igaz, mi nem? (kiskáté)
Miért tartanak ki Bécsben 25-30 évig a sínek?
Margit híd: „vastagon fogott a két cég ceruzája”