Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kábeldzsumbuj és agymenés
[2009.11.06. 15:53]
A Margit híd szerkezetének – a szerkezeti és forgalmi résznek – a felújítása az egész hídépítés árának körülbelül a 60 százalékát teszi ki. Azaz tisztán a hidat át lehetne adni a forgalomnak 12-13 milliárd forintból. A maradék 40 százalékot a közművek, az építészet, a műemlékvédelem, a forgalomterelések, a villamospálya-áthelyezések teszik ki – magyarázta az Indexnek adott interjúban Rapkay Kálmán, a kivitelezést végző Közgép–Strabag–A-Híd-konzorcium egyik cégének, az A-Hídnak az igazgatója.
Szerinte alacsonyabb lehetett volna az ár, ha a vizsgálatok készültek volna korábban, mivel így a kockázat is csökkent volna. A kockázatok között említette példaként a közműhelyzetet, ugyanis a hídon szavai szerint egy kábeldzsumbuj van, s nincs megbízható közműtérkép. „Nyomozni kell, melyik kié, meg kell állapodni az üzemeltetőkkel, a hozzájárulásukat kell kérni, hogy hozzá lehessen nyúlni, esetleg át lehessen helyezni őket” - magyarázta.
Fotó: MTI
Hangsúlyozta, hogy sok mindent meg lehetett volna csinálni előre, hogy
gyorsabban menjen a kivitelezési munka, s olcsóbb legyen. Ha például
végeztek volna pillérfúrásokat, feltárásokat a pályalemezen, akkor
tudnák, hogy milyen a szerkezet belsejének az állapota, akkor nem
kellene kockázatot felvállalni, vagyis alacsonyabb lehetne az ár.
Arról is beszélt, hogy csak a napokban készült el a kiviteli tervek
hatósági jóváhagyása, aminek már augusztus végén meg kellett volna
lennie. Eddig tehát csak előkészítették az igazi munkát. Egyelőre tehát
2 hónapos csúszásról lehet beszélni, de később esetleg lehet gyorsítani
– derült ki a szavaiból.
(forrás: ingatlanmagazin.com)
|
|
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk húsz éven belül egymilliós várost építene a ...
M Imre írta 2 napja a(z) A kisföldalatti története videóhoz:
Világsztár lett a Kisföldalatti! | a világ tizennyolc legjobbja közé ...
M Imre írta 3 napja a(z) A kerékpározás előnyei :) képhez:
Tegyük láthatóvá a sötétben bujkáló karókat! | "LÁSS ...
M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Szavazz az idei Laposföld- díjasra | 2024. április 9. ...
M Imre írta 3 napja a(z) 10 millió Fa kezdeményezés képhez:
Hogyan csökkentette Miskolc város 20%-kal az egyedül álló ...
M Imre írta 3 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Regisztrálni kell a csoportos utazásokat a MÁV, a Volán és...
M Imre írta 3 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A Villanyóra 224. adásában Balázs Szöcske és Tibor ...
M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A légszennyezettség következtében az...
M Imre írta 4 napja a(z) Az Ikarus és a magyar buszgyártás fénykorának bemutatása blogbejegyzéshez:
Amikor emeletes buszok jártak Pesten Ma már szinte...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Biztos a csúszás: lerakták, majd felszedték a síneket Szegeden
Margit híd lezárás: mi igaz, mi nem? (kiskáté)
Miért tartanak ki Bécsben 25-30 évig a sínek?
Margit híd: „vastagon fogott a két cég ceruzája”