Közlekedés: Ime a múlt évszázad legkülönlegesebb autócsodái!

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3183 db
  • Videók - 2654 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3183 db
  • Videók - 2654 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3183 db
  • Videók - 2654 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3183 db
  • Videók - 2654 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Természetesen mi is kilátogattunk az április 16-18. között megrendezett IV. Oldtimer Expo-ra, amelynek ezúttal is a Vasúttörténeti Park adott otthont. A több mint kétszáz kiállított autócsoda között igazi ritkaságokra és valódi értékekre bukkantunk, amelyeket most bemutatunk Önöknek!

network.hu

Sajnos manapság már nem látunk húszcentis króm jaguárokat az autók orrán

network.hu

Ferrari 250 GT tipo 508C


Ezt a nemrégiben újrafényezett verseny Ferrarit 1957-ben, vagyis több mint fél évszázada gyártották. Orrában egy kereken háromliteres benzinmotor dolgozik, 280 lóerős teljesítményre és 270 km/órás végsebességre képes. Jelenleg svájci tulajdonban van.

network.huJaguar XJS V12

 

A kiállítás egyik leggyönyörűbb darabja, pedig mindössze 29 éves. A metál fekete kasztni azonban kivételesen elegáns vajbőr és faborítást takar, fa kormánnyal és automataváltóval, 289 lóerős, 5344 köbcentis bitang motorral. A legszebb az egészben, hogy a kiírások alapján a máig gyári állapotban lévő Jaguar épp új tulajdonost keres, potom 3,3 millió forintért. Szinte ajándék!

network.hu

Aston Martin DB5


Nem maradhatott otthon a James Bond autók legnépszerűbb példánya, az 1965-ös Aston Martin DB5 sem, amely a Goldfinger alcímet viselő alkotásban szolgálta a brit titkosügynököt. 3995 köbcentis motorja 286 lóerővel bír, álló helyzetből 8,1 másodperc alatt van fenn százon, míg végsebessége 232 km/óra. A DB típusjelölés egyébként a márka alapítója, David Brown neve után született.

network.hu

Mercedes-Benz 180C


A finoman szólva sem makulátlan állapotban lévő 180C különlegessége, hogy magyar tulajdonosa az elmúlt hetekben érkezett haza vele Svédországból. Az 1962-es autó nagyon ritka példány, a kiállított szerencsést hamarosan részletes felújításnak vetik alá.

network.huBuick Riviera


Igazi kuriózumnak számít a Lagonda-motoros Aston Martin, amelyet 1976-ban gyártottak, és szinte minden porcikáját kézzel, egyesével rakták össze. Ekkoriban ez volt az egyetlen autó, amelyet acél vázra alumínium karosszériával szereltek, ehhez ráadásul egy 5.4 literes benzines motor dukált, automataváltóval.


1971-ben született ez az aranybarna óriás, amely minden bizonnyal elvarázsolta a tekinteteket különlegesen agresszív orrával és hatalmas termetével. A Buick luxuskupéjaként számon tartott típusból évente több mint harmincezer darabot gyártottak, a kiállított példány orrába pedig egy 315 lóerős (!), 7460 köbcentis erőforrást szereltek. Végsebessége a hatalmas tömeg okán mégis mindössze 210 km/óra.

network.hu

Audi Sport Quattro


A legendás Audi versenyautó. Összkerékhajtással, 350 lóerővel, a világ mai napig egyik leggyilkosabb sprintjét produkáló autója. 2226 köbcentis motorjával 4,9 másodperc alatt futja az álló rajtos százas sprintet, ami egy 25 éves autótól nem megszokott teljesítmény.

network.hu

Ferrari Dino


A képen látható piros versenyautót 1972-ben gyártották, két és fél literes V6-os motorja két lóerő híján 200 lóerőt teljesít.

network.hu

Rolls-Royce Silver Shadow II

 

1979-ből, az elegancia legendás brit megtestesítője. A Rolls-Royce-ok orrába manapság irdatlan motorokat pakolnak, de nem volt ez másképp harminc évvel ezelőtt sem. A kiállított Silver Shadow II-t egy 6750 köbcentis motor mozgatja, 308 lóerővel, maximum 170 km/órás tempóig.

network.hu

Jaguar E-Type Series 1 1/2 és Series 2

 

A képen közelebb álló, piros Jaguar E-Type Series 1 1/2 1968-ból jött egészen idáig, a mellett látható fehér Series 2 csupán egy évvel fiatalabb nála. Mindkettejükben 4235 köbcentis motor dübörög, egyenként 265 lóerős teljesítménnyel.

network.hu

 Aston Martin V8

 

Igazi kuriózumnak számít a Lagonda-motoros Aston Martin, amelyet 1976-ban gyártottak, és szinte minden porcikáját kézzel, egyesével rakták össze. Ekkoriban ez volt az egyetlen autó, amelyet acél vázra alumínium karosszériával szereltek, ehhez ráadásul egy 5.4 literes benzines motor dukált, automataváltóval.

 

Videó itt

 

(forrás: stop.hu)

 

Címkék: 20 század autó csoda járgány különleges oldtimer

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

M Imre 3 perce új képet töltött fel:

Idosebb_kerekparozo_no_2195185_9091_s

M Imre írta 17 órája a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:

A_nagykorut_50_ev_mulva_nina_kov_drondisztopiajaban__foto_olajos_tamas_with_midjourney_2180877_2621_s

Túl nagyot álmodott a szaúdi trónörökös, akadozik az ...

M Imre írta 17 órája a(z) A parkolási díjak emelésével az élhető Budapestért videóhoz:

Karácsony Gergely parkolási rendszerváltó csomagja | 2024...

M Imre írta 17 órája a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:

Karácsony Gergely parkolási rendszerváltó csomagja | 2024...

M Imre 18 órája új videót töltött fel:

M Imre írta 18 órája a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:

Kovács Gergely: A felénél is kevesebbe kerül a Hegyvidéki ...

M Imre írta 18 órája a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:

A hajnali hóesésben, az M1-es leállósávjában cserélte le egy ...

M Imre írta 18 órája a(z) Dés László - Hóesés (Dés László, Bereményi Géza | Az Éjféli Járat, 2018.) videóhoz:

Országos havazás a következő napokban már nem várható,...

M Imre 19 órája új videót töltött fel:

M Imre írta 21 órája a(z) Tolvajkergetők | 1. évad (digitálisan felújítva) videóhoz:

A fényképen szereplő "úriember", aki...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu