Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Természetesen mi is kilátogattunk az április 16-18. között megrendezett IV. Oldtimer Expo-ra, amelynek ezúttal is a Vasúttörténeti Park adott otthont. A több mint kétszáz kiállított autócsoda között igazi ritkaságokra és valódi értékekre bukkantunk, amelyeket most bemutatunk Önöknek!
Sajnos manapság már nem látunk húszcentis króm jaguárokat az autók orrán
Ezt a nemrégiben
újrafényezett verseny Ferrarit 1957-ben, vagyis több mint fél évszázada
gyártották. Orrában egy kereken háromliteres benzinmotor dolgozik, 280
lóerős teljesítményre és 270 km/órás végsebességre képes. Jelenleg
svájci tulajdonban van.
A kiállítás egyik leggyönyörűbb darabja, pedig mindössze 29 éves. A metál fekete kasztni azonban kivételesen elegáns vajbőr és faborítást takar, fa kormánnyal és automataváltóval, 289 lóerős, 5344 köbcentis bitang motorral. A legszebb az egészben, hogy a kiírások alapján a máig gyári állapotban lévő Jaguar épp új tulajdonost keres, potom 3,3 millió forintért. Szinte ajándék!
Aston Martin DB5
Nem maradhatott otthon a James Bond autók legnépszerűbb példánya, az 1965-ös Aston Martin DB5 sem, amely a Goldfinger alcímet viselő alkotásban szolgálta a brit titkosügynököt. 3995 köbcentis motorja 286 lóerővel bír, álló helyzetből 8,1 másodperc alatt van fenn százon, míg végsebessége 232 km/óra. A DB típusjelölés egyébként a márka alapítója, David Brown neve után született.
Mercedes-Benz 180C
A finoman szólva sem makulátlan
állapotban lévő 180C különlegessége, hogy magyar tulajdonosa az elmúlt
hetekben érkezett haza vele Svédországból. Az 1962-es autó nagyon ritka
példány, a kiállított szerencsést hamarosan részletes felújításnak vetik
alá.
Igazi kuriózumnak számít a Lagonda-motoros Aston Martin, amelyet 1976-ban gyártottak, és szinte minden porcikáját kézzel, egyesével rakták össze. Ekkoriban ez volt az egyetlen autó, amelyet acél vázra alumínium karosszériával szereltek, ehhez ráadásul egy 5.4 literes benzines motor dukált, automataváltóval.
1971-ben született ez az aranybarna óriás, amely minden bizonnyal elvarázsolta a tekinteteket különlegesen agresszív orrával és hatalmas termetével. A Buick luxuskupéjaként számon tartott típusból évente több mint harmincezer darabot gyártottak, a kiállított példány orrába pedig egy 315 lóerős (!), 7460 köbcentis erőforrást szereltek. Végsebessége a hatalmas tömeg okán mégis mindössze 210 km/óra.
A legendás Audi versenyautó. Összkerékhajtással, 350 lóerővel, a világ mai napig egyik leggyilkosabb sprintjét produkáló autója. 2226 köbcentis motorjával 4,9 másodperc alatt futja az álló rajtos százas sprintet, ami egy 25 éves autótól nem megszokott teljesítmény.
A képen látható piros
versenyautót 1972-ben gyártották, két és fél literes V6-os motorja két
lóerő híján 200 lóerőt teljesít.
1979-ből, az
elegancia legendás brit megtestesítője. A Rolls-Royce-ok orrába manapság
irdatlan motorokat pakolnak, de nem volt ez másképp harminc évvel
ezelőtt sem. A kiállított Silver Shadow II-t egy 6750 köbcentis motor
mozgatja, 308 lóerővel, maximum 170 km/órás tempóig.
Jaguar E-Type Series 1 1/2 és Series 2
A képen
közelebb álló, piros Jaguar E-Type Series 1 1/2 1968-ból jött egészen
idáig, a mellett látható fehér Series 2 csupán egy évvel fiatalabb nála.
Mindkettejükben 4235 köbcentis motor dübörög, egyenként 265 lóerős
teljesítménnyel. Aston
Martin V8 Igazi kuriózumnak számít a Lagonda-motoros Aston Martin,
amelyet 1976-ban gyártottak, és szinte minden porcikáját kézzel,
egyesével rakták össze. Ekkoriban ez volt az egyetlen autó, amelyet acél
vázra alumínium karosszériával szereltek, ehhez ráadásul egy 5.4
literes benzines motor dukált, automataváltóval.
(forrás: stop.hu)
|
|
M Imre írta 2 órája a(z) Nissan Micra reklám (David Lynch) videóhoz:
This commercial is called "Bucking Bronco" ...
M Imre 2 órája új videót töltött fel:
M Imre 2 órája új videót töltött fel:
M Imre 10 órája új képet töltött fel:
M Imre 10 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 10 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 4 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:
A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Közösségi oldal a veteránjárművek szerelmeseinek - Veteránpark.hu
Adatmegosztási jogszabály (Data Act) | 2024. 01. 11.
Kiskedvencek a forró autóban
Vadveszélyes idők: az őzek párzási időszaka