Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
http://www.baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=1175
írja a baleset-megelozes.eu - 2016-12-07
Több mint tízezren csatlakoztak idén a „Soha ne igyál ha vezetsz!” kampányhoz.
Az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottság és a DIAGEO 2016. december 07-én sajtótájékoztató keretében értékelte a „Soha ne igyál, ha vezetsz!” kampány eredményeit, továbbá a megjelent vezetők a felelős szórakozásra hívták fel a figyelmet az ünnepi időszakban. Az ORFK-OBB és a DIAGEO által közösen meghirdetett „Soha ne igyál, ha vezetsz!” programhoz a meghirdetése óta több mint tízezren csatlakoztak. A kezdeményezés társadalmi támogatottságának növelése érdekében a felelős alkoholfogyasztásra irányuló kampány tovább folytatódik és a jövőben a fővárosi szórakozóhelyek környékére koncentrál.
A „Soha ne igyál, ha vezetsz!” kampány az ORFK-OBB és a DIAGEO közös kezdeményezésére 2016-ban húsvétkor indult, és a nyári fesztiválszezon alatt is folytatódott. A rendkívül sikeres kampány során idén eddig mintegy tízezren álltak ki a józan járművezetés mellett.
Az ORFK-OBB és a DIAGEO az ünnepi időszak alkalmával is kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy felhívja a lakosság figyelmét a felelős járművezetés fontosságára, így ezúttal Budapest szórakozó negyedében, a VI. kerületben kampányolnak a felelős alkoholfogyasztásért. Az ünnepek alatt a kerületben található parkolóórák közül 48 darabra figyelemfelhívó matricák kerülnek, amelyek a szórakozóhelyek környékén hirdetik a kampányhoz való csatlakozást. A kezdeményezés Facebook oldalán hasznos tanácsokkal, tippekkel hívják fel a járművezetők figyelmét a felelős alkoholfogyasztásra, a kampányhoz csatlakozók praktikus nyereményekért is játszhatnak.
Az elmúlt években jelentősen erősödött a józan járművezetők tábora: erre utalnak a KSH hivatalos baleseti statisztikai adatai, melyek szerint míg 2010-ben 1 883 ittas sofőr okozott balesetet, addig az elmúlt évben 1 546 olyan személyi sérüléssel járó baleset volt, melyet ittas személy okozott. Az ittasan okozott baleseteknek az összes személysérüléses közúti baleseten belüli aránya a korábbi 12-13%-ról 10% alatti értékre süllyedt. Ez ugyanakkor továbbra is azt jelenti, hogy átlagosan számítva minden tízedik személyi sérüléssel járó balesetet ittas személy okoz.
A „Soha ne igyál, ha vezetsz!” kampány az ORFK-OBB „Józan Közlekedésért Charta” és a Diageo „Join the Pact” programjára épült, folytatva azok jó hagyományait, bevált elemeit. Idén a húsvéti közúti akciók során a rendőri állomány az ország több pontján jutalmazta a józan sofőröket a kampányt népszerűsítő apró ajándékokkal, ezzel is arra kérve őket, hogy személyes elkötelezettségüket fejezzék ki úgy is, hogy csatlakoznak online is a programhoz.
A kampány hangsúlyos eleme volt a fiatalok megszólítása a nyári fesztiválokon. A „Soha ne igyál, ha vezetsz!” sátrával 5 fesztiválon (Harley Davidson, Volt, EFOTT, Campus és Strand Fesztivál) találkozhattak az érdeklődők. Az ORFK-OBB és a DIAGEO munkatársai közösen hívták fel a figyelmet a józan vezetés fontosságára és edukációs játékokkal, feladatokkal várták a fesztiválozókat. Az érdeklődők ismereterjesztő kisfilmeken keresztül – dr. Zacher Gábor toxikológus és Beluzsárné Belicza Andrea rendőrségi szóvivő részvételével – tesztelhették ismereteiket, valamint próbára tehették KRESZ tudásukat is. A program a vártnál is nagyobb figyelmet vonzott, és százezreket szólított meg, akik aláírásukkal is támogatták a felelős alkoholfogyasztást.
„Az ittas vezetés nem lehet tabu, hiszen mindenkit érintő súlyos döntés alkoholfogyasztást követően volán mögé ülni. Az egyre javuló baleseti statisztikák ellenére azt látjuk, hogy sokakat a baleset kockázata, vagy a jogosítvány elvesztése sem tart vissza az ittas vezetéstől. Tapasztalatunk szerint a közvetlen környezetnek, a családnak és barátoknak nagy szerep jut a szemléletformálásban és a megelőzésben, ezért is tartjuk fontosnak, hogy a közösségi médián keresztül közösséget teremtsünk a józan sofőrök számára, és online is elérhetővé tegyük tájékoztató anyagainkat. Bízunk benne, hogy egyre többen csatlakoznak a „Soha ne igyál ha vezetsz!” kezdeményezéshez és kötelezik el magukat a józanság mellett” – mondta el Kiss Csaba r. alezredes, az ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály, Autópálya- felügyeleti és Balesetmegelőzési Osztályának vezetője.
A kampány célja változatlanul a józan, szeszes ital fogyasztástól mentes járművezetői magatartás megerősítése Magyarországon. A kampányhoz csatlakozók a www.sohaneigyalhavezetsz.hu oldalon illetve a közösségi média oldalán fejezték ki elkötelezettségüket a józan járművezetés mellett, és fejezhetik azt ki a továbbiakban is.
|
|
M Imre 37 perce új videót töltött fel:
M Imre írta 4 órája a(z) Nissan Micra reklám (David Lynch) videóhoz:
This commercial is called "Bucking Bronco" ...
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre 12 órája új képet töltött fel:
M Imre 12 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 13 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 5 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 5 napja új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Traffipax-módik: az új átlagsebesség-mérés bevezetése, és a FamaLaser III tesztje
Az őszi-téli időszakra vonatkozó balesetmentes és biztonságos közlekedésről és a gyalogosok védelméről
A közlekedésrendészet aktuális kérdéseiről - két interjú Óberling József rendőr ezredessel
Legyen minden nap a kulturált közlekedés napja! (tanácsok)