Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kaptam két képet. Brüsszelben fotózta egy blog olvasó. Ahogy nézegetem, azon tűnődök, hogy vajon nálunk hány autós, motoros, kerékpáros esne bele - mondjuk egy esős napon.
Kedves Matyi!
Többször esik szó a blogon is a buszsávokról, illetve a buszsávon
(nem) közlekedés betartatásáról. A tavalyi fényképeket nézegetve
találtam ezt a két képet, amit Brüsszelben készítettem. Bár ott
sokkal inkább van közlekedési kultúra, azért ott sem bízzák a
dolgot a véletlenre. Bár különösebb magyarázatot azt hiszem nem
igényel, azért mégis: adott a buszsáv, amit oldalról (szűken)
lehatárolnak betonelemekkel, így kikerülni nem lehet, és a közepébe
tesznek egy "vizesárkot", amit a busz be tud közölni (mert nagy a
tengelytávja) de egy átlag autó nem. Nem kerül sok pénzbe, nem
igényel különösebb fenntartást és karbantartást, és garantáltan
működik... Talán nálunk is ilyeneket kellene csinálni?!
Üdv
H.Gábor
Brüsszel - Ismét a speciális buszsávról
Miután egy hete megjelent egy cikk a blogon (ld. forrás) a brüsszeli buszsávról, valaki a hozzászólók közül megkérdőjelezte, hogy így néznek-e ki.
Bruhahaha most küldött újabb képeket.
Forrás: Blogtér/ Mátyási György
|
|
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
DRÁMA: Rogán Antalt már a New York kávéházba sem ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Indafotó: A szolgáltatás 2025. március 31-én 24:00 -kor ...
M Imre írta 3 napja a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal képhez:
A Budapest-Belgrád vasútvonalon az emberek ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kell nekünk az ICE szám?
A Levegő Munkacsoport levele Tarlós István főpolgármesternek: Érdemes-e szétverni a buszsávok hálózatát? (2013. november 12.)
Közös busz- és kerékpársávok használata
FIVA Torinói Charta - A muzeális járművek jövője - új FIVA stratégia