Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kaptam két képet. Brüsszelben fotózta egy blog olvasó. Ahogy nézegetem, azon tűnődök, hogy vajon nálunk hány autós, motoros, kerékpáros esne bele - mondjuk egy esős napon.
Kedves Matyi!
Többször esik szó a blogon is a buszsávokról, illetve a buszsávon
(nem) közlekedés betartatásáról. A tavalyi fényképeket nézegetve
találtam ezt a két képet, amit Brüsszelben készítettem. Bár ott
sokkal inkább van közlekedési kultúra, azért ott sem bízzák a
dolgot a véletlenre. Bár különösebb magyarázatot azt hiszem nem
igényel, azért mégis: adott a buszsáv, amit oldalról (szűken)
lehatárolnak betonelemekkel, így kikerülni nem lehet, és a közepébe
tesznek egy "vizesárkot", amit a busz be tud közölni (mert nagy a
tengelytávja) de egy átlag autó nem. Nem kerül sok pénzbe, nem
igényel különösebb fenntartást és karbantartást, és garantáltan
működik... Talán nálunk is ilyeneket kellene csinálni?!
Üdv
H.Gábor
Brüsszel - Ismét a speciális buszsávról
Miután egy hete megjelent egy cikk a blogon (ld. forrás) a brüsszeli buszsávról, valaki a hozzászólók közül megkérdőjelezte, hogy így néznek-e ki.
Bruhahaha most küldött újabb képeket.
Forrás: Blogtér/ Mátyási György
|
|
M Imre írta 4 órája a(z) Miért keletkezik a forgalmi dugó? videóhoz:
2025. április 8. Ha kedd, akkor hídlezárás... Ma is lesz újra, ...
M Imre írta 1 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Körülhatárolták a tüzet a MÁV rákosrendezői ipartelepénél, ...
M Imre írta 1 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Fekete nap ez a mai a magyar közlekedéspolitikában is:...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
„Megpróbáljuk viszonozni az abszurd őrületet, amit ránk ...
M Imre írta 2 napja a(z) A GoPro kora előtt egy kicsit nehezebb feladat volt a Monte-Carlo Rallye megörökítése képhez:
Az idei Bamako magasságai és mélységei | 2025.03.07. Két ...
M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Leégett egy villanyautó Kajászón, vitte magával a...
M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A Tesla megjavította a Cybertruckot – rosszabb lett | ...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Halálra gázolták a Magyar Közút egyik munkatársát | 2025.04...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Kell nekünk az ICE szám?
A Levegő Munkacsoport levele Tarlós István főpolgármesternek: Érdemes-e szétverni a buszsávok hálózatát? (2013. november 12.)
Közös busz- és kerékpársávok használata
FIVA Torinói Charta - A muzeális járművek jövője - új FIVA stratégia