Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
http://www.peticiok.com/romaipartert
közli a PM Budapest
A fővárosi közgyűlés 2013. február 22-én várhatóan véglegesíti a Római-parti mobilgát terveit. Ennek megépülésével nem csak a galériaerdő tűnik el, hanem a természetes partszakasz és hangulat is.
A képviselők úgy döntenek a mobilgátról, hogy annak környezeti hatásairól semmi nem szerepel a döntéselőkészítő tanulmányban. Ráadásul mindenki a gátépítéstől várja, hogy a Római-part összes problémája megoldódjon. Pedig a mobilgát nem oldja meg a közterület elhanyagoltságát, a csatornázás hiányát és nem akadályozza meg a hullámtér további beépülését, a lakóparkok terjedését.
Egyelőre a következőket lehet tudni:
- Az építés költsége már 4 milliárd forintnál tart, holott 2,5 milliárd van rá.
- A hullámtéri ingatlantulajdonosokat még senki nem kereste meg, hogy szálljanak be a költségekbe.
- Nagyon sok fát ki kell majd vágni a 3,1 km-es szakaszon, „nehogy rádőljenek” a gátra és mert útban vannak.
- A Pünkösdfürdő és Őrtorony utca között több, mint egy kilométer hosszan és 30 méter szélesen feltöltenék a Duna medrét. Ezzel teljesen eltűnik az utóbbi harminc évben kialakult, galériaerdő és a természetes élőhelyek. Ettől délre a telekhatárokon fut majd a mobilgát nyomvonala a Kadosa utcáig. A természetes partvonal, a kialakult facsoportok, kavicsos partszakaszok a gát mederoldalára kerülnek, így elméletileg megmaradhatnának, de a terveken az látszik, hogy gyepes-fás rendezést javasolnak a meglévő fák kivágásával. Innen lefele már nem szükséges a védekezés, hiszen az ide épült lakóparkok legalább feltöltött területre épültek.
- A tervezés során meg sem próbálják összehangolni a társadalmi, ökológiai és műszaki igényeket (amelyre egyébként a Magyarország kötelezettséget vállalt az EU Víz Keretirányelv ratifikálásával), így a leggyengébb, a természet és a nem megfelelő lobbierővel rendelkező csillaghegyi lakosok érdekei esnek áldozatul a parti fejlesztésekben érdekelt ingatlanlobbinak.
A gátépítés elsődlegesen a gyanús körülmények között ide építkező hullámtéri ingatlantulajdonosok érdekét szolgálja és sajnos a politikai döntéshozók is engednek a nyomásuknak. Nem engedjük elpusztítani Budapest egyik utolsó pihenésre, kikapcsolódásra alkalmas, természetes partszakaszát!
Ha fontos neked a „Római”, és egyetértesz azzal, hogy maradjon meg a part menti galériaerdő, írd alá a Petíciót! Csak akkor van esélye a pusztítás megakadályozásának, ha hallatod a hangod!
Párbeszéd Magyarországért Budapest
A petíció aláírása itt lehetséges.
A kép forrása:
https://lh6.googleusercontent.com/-DnOWS11dSGk/UR_Y5wzTBJI/AAAAAAAAA78/Oj4fKtu9FUs/s884/000022.JPG
|
|
M Imre írta 27 perce a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kellemes Karácsonyt kíván a MÁV! (2025. április 21.) - épp ...
M Imre írta 2 órája a(z) Essemm - Kóbor kutyák videóhoz:
Kápolna Önkormányzata megbukott az Adatvédelmi ...
M Imre írta 3 órája a(z) 10 millió Fa kezdeményezés képhez:
Nem lehet megmenteni, ezért beszkennelték Szeged...
M Imre írta 4 órája a(z) Nincsenek bringások és autósok - László János és Kiss Csaba alezredes (sajtótájékoztató: Együtt közlekedünk kampány) videóhoz:
Kürti Gábor: a kerékpáros forradalom már elindult – de ...
M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Húsvét. ... idegen nőkkel csak udvariasan! remélem, időben ...
M Imre új linket töltött fel: Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány
M Imre írta 9 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Sztárvendég ...
M Imre írta 9 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Most, hogy elmúlt ...
M Imre írta 9 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
1919 – Földosztással kezdődött, majd vérengzésbe ...
M Imre írta 10 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Egy kép egy ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Magyarország Ökoszisztéma Alaptérképe
Fővárosi Közgyűlés: több mint száz napirendi pont az augusztus 31-i ülésen
Az M3-as metró felújítása (vizsgálóbizottság)
Budai__Alsó 2022 program összehangoló: Reggelit, gördeszka versenyt szerveznél a barátaiddal, jógáznátok a rakparton?