Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
http://www.peticiok.com/romaipartert
közli a PM Budapest
A fővárosi közgyűlés 2013. február 22-én várhatóan véglegesíti a Római-parti mobilgát terveit. Ennek megépülésével nem csak a galériaerdő tűnik el, hanem a természetes partszakasz és hangulat is.
A képviselők úgy döntenek a mobilgátról, hogy annak környezeti hatásairól semmi nem szerepel a döntéselőkészítő tanulmányban. Ráadásul mindenki a gátépítéstől várja, hogy a Római-part összes problémája megoldódjon. Pedig a mobilgát nem oldja meg a közterület elhanyagoltságát, a csatornázás hiányát és nem akadályozza meg a hullámtér további beépülését, a lakóparkok terjedését.
Egyelőre a következőket lehet tudni:
- Az építés költsége már 4 milliárd forintnál tart, holott 2,5 milliárd van rá.
- A hullámtéri ingatlantulajdonosokat még senki nem kereste meg, hogy szálljanak be a költségekbe.
- Nagyon sok fát ki kell majd vágni a 3,1 km-es szakaszon, „nehogy rádőljenek” a gátra és mert útban vannak.
- A Pünkösdfürdő és Őrtorony utca között több, mint egy kilométer hosszan és 30 méter szélesen feltöltenék a Duna medrét. Ezzel teljesen eltűnik az utóbbi harminc évben kialakult, galériaerdő és a természetes élőhelyek. Ettől délre a telekhatárokon fut majd a mobilgát nyomvonala a Kadosa utcáig. A természetes partvonal, a kialakult facsoportok, kavicsos partszakaszok a gát mederoldalára kerülnek, így elméletileg megmaradhatnának, de a terveken az látszik, hogy gyepes-fás rendezést javasolnak a meglévő fák kivágásával. Innen lefele már nem szükséges a védekezés, hiszen az ide épült lakóparkok legalább feltöltött területre épültek.
- A tervezés során meg sem próbálják összehangolni a társadalmi, ökológiai és műszaki igényeket (amelyre egyébként a Magyarország kötelezettséget vállalt az EU Víz Keretirányelv ratifikálásával), így a leggyengébb, a természet és a nem megfelelő lobbierővel rendelkező csillaghegyi lakosok érdekei esnek áldozatul a parti fejlesztésekben érdekelt ingatlanlobbinak.
A gátépítés elsődlegesen a gyanús körülmények között ide építkező hullámtéri ingatlantulajdonosok érdekét szolgálja és sajnos a politikai döntéshozók is engednek a nyomásuknak. Nem engedjük elpusztítani Budapest egyik utolsó pihenésre, kikapcsolódásra alkalmas, természetes partszakaszát!
Ha fontos neked a „Római”, és egyetértesz azzal, hogy maradjon meg a part menti galériaerdő, írd alá a Petíciót! Csak akkor van esélye a pusztítás megakadályozásának, ha hallatod a hangod!
Párbeszéd Magyarországért Budapest
A petíció aláírása itt lehetséges.
A kép forrása:
https://lh6.googleusercontent.com/-DnOWS11dSGk/UR_Y5wzTBJI/AAAAAAAAA78/Oj4fKtu9FUs/s884/000022.JPG
|
|
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
A honvédelmi minisztert nem négy, hanem két testőr kísérte ...
M Imre írta 2 napja a(z) Hollandiában élek, ... a kerékpározás remek testmozgás is.” - Laurence van Seventer (Lolo Palazzo) képhez:
Creative welding https://www. facebook.com/photo/?...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Help! I need somebody Help! Not just anybody Help! You ...
M Imre írta 3 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Terézváros kötvényeket vásárol, hogy a megtakarításaikat ne ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Csopaki fészek kilátással, avagy hogyan menőznek az ...
M Imre írta 5 napja a(z) Ikarus 55-ös (Faros) pózol Ikarus fanatikusok fényképezőgépeinek a pásztói vasútállomásnál (Vasparipák - Gajdos Márk) képhez:
Vasparipák - Gajdos Márk oldala: Tegnap egy újabb ...
M Imre 5 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 5 napja a(z) Mindenségit! #12 - Havasi Zoltán (Budapest Bike Maffia) videóhoz:
A Szentesi Vagányokkal három éve kezdődött minden, amikor ...
M Imre 5 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Magyarország Ökoszisztéma Alaptérképe
Fővárosi Közgyűlés: több mint száz napirendi pont az augusztus 31-i ülésen
Az M3-as metró felújítása (vizsgálóbizottság)
Budai__Alsó 2022 program összehangoló: Reggelit, gördeszka versenyt szerveznél a barátaiddal, jógáznátok a rakparton?