Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Végállomás: Gazdagrét és Újpalota
Mai rendkívüli ülésén a Fővárosi Közgyűlés döntött arról, hogy a főváros 6 budapesti kötöttpályás fejlesztéssel kapcsolatban pályázik - túlnyomórészt megvalósíthatósági tanulmányok készítésére - támogatásra.
Az önkormányzat első körben a a 4-es metró Virágpiacig történő
meghosszabbításának megvalósíthatósági tanulmányának készítésére
pályázott támogatásra a KÖZOP-ban, ma pedig döntöttek a "második körös"
támogatási igényekről.
A közgyűlés támogatási kérelmet nyújt be megvalósíthatósági
tanulmányok, illetve kiviteli tervekkel kapcsolatban. Pályáznak a
budapesti villamoshálózat és trolibuszhálózat egységes fejlesztési
koncepciójának elkészítésére, az észak-déli regionális gyorsvasút déli
szakaszának (Csepel-Astoria, Pesterzsébet Határ út-Astoria)
megvalósíthatósági tanulmányának támogatására, a 4-es metró újpalotai
meghosszabbításának, a 2-es metró és a gödöllői HÉV összekötésének és a
2-es metró rákoskeresztúri meghosszabbításának, valamint a 3-as metró
káposztásmegyeri meghosszabbításának megvalósíthatósági tanulmányának
elkészítésére. Pályáznak továbbá a 42-es villamos meghosszabbításának
előkészítési feladataira és kiviteli tervezésére.
(forrás: ingatlanmagazin.com)
Terv terv hátán, moközben Budapest újból hitelből fejleszt, a meglévő 200 milliárd feletti adóságállomány egyre nő ...
|
|
M Imre 6 órája új képet töltött fel:
M Imre 6 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 7 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Az Ikarus gyárthatja a CRRC európai piacra szánt autonóm ...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
MÁV: hóval provokál a tél. https://www.facebook....
M Imre írta 4 napja a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Életveszélyes változtatás jöhet a jogosítványoknál | 2025....
M Imre 4 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:
A lekapcsolt szocialistáknál jóval fajsúlyosabb neveket ...
M Imre írta 4 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Európa egyik legnagyobb nyugdíjalapja Musk miatt...
M Imre írta 4 napja a(z) A Nagykörút 50 év múlva Nina Kov drón-disztópiájában | Fotó: Olajos Tamás with Midjourney képhez:
Magyar autódizájnerek | 2024.06. 01. Budapesten, a Moholy-...
M Imre új linket töltött fel: Pavlics Ferenc (gépészmérnök, kutató, tervező)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Merre, mivel villamosoztunk 2015-ben Budapesten?
Padlófűtést minden buszra! Mi jár majd az Ikarus helyett? ... és a BKK válasza
Javaslatcsomag a fővárosi helyi és agglomerációs közösségi közlekedés helyzetének rendezésére – járatritkítások helyett
VEKE javaslat a metrókocsi-ügyre: Vásárlás helyett gazdaságfejlesztés – ez a megoldás