Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://www.facebook.com/szineserzsebetvaros/posts/1004726406781017
Hogyan alakítsunk biztonságossá egy kereszteződést?
-- csökkentve a padkától-padkáig tartó távolságot (ami eredetileg mintegy 50 méter széles volt) - ezzel könnyítve és rövidítve a gyalogos átkelést.
-- a nagy sebességgel is bevehető kanyarokat (amit az ábra "high speed curve"-ként jelöl) átalakítani úgy, hogy azok a sebesség határozott csökkentésére ösztönözzék az autózókat.
Le kell számolni azzal a mítosszal, hogy
-- egy utca akkor biztonságos, ha az autózó könnyen átlátja az utat és magabiztosan közlekedik rajta (akár gyorsulva).
A világ nagyvárosaiban már úgy alakítják át az utcákat, hogy
-- az autóst arra ösztönözzék, hogy nagyon óvatosan közlekedjen
-- és véletlenül se tudjon nagyobb sebességre kapcsolni a lakóövezetekben.
Láthatóan nemcsak biztonságosabb lett így az utca, de kétoldalt két minitérrel is élhetőbbé és szerethetőbbé vált.
Fotó/ábra: Urbanista
|
|
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre 6 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 6 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kapu Tibor visszafelé Robi Tupak. Véletlen? Aligha. Két ...
M Imre írta 7 órája a(z) A Citadell és az Ikarus újdonságai más buszokkal is összevetve (+ VEKE összeállítás) blogbejegyzéshez:
A BKV 2025. július 11-én törli állományából az alábbi ...
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 14 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Nincs pénzed? Támogasd a Városmajor felújítását! ...
M Imre írta 14 órája a(z) Vita a Városligetről a Tilos Rádióban (ma) - sorozat blogbejegyzéshez:
Nincs pénzed? Támogasd a Városmajor felújítását! ...
M Imre írta 16 órája a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:
Határidőre elkészült a villamospálya felújítása a ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!