Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
A kép forrása:
https://www.facebook.com/szineserzsebetvaros/posts/1004726406781017
Hogyan alakítsunk biztonságossá egy kereszteződést?
-- csökkentve a padkától-padkáig tartó távolságot (ami eredetileg mintegy 50 méter széles volt) - ezzel könnyítve és rövidítve a gyalogos átkelést.
-- a nagy sebességgel is bevehető kanyarokat (amit az ábra "high speed curve"-ként jelöl) átalakítani úgy, hogy azok a sebesség határozott csökkentésére ösztönözzék az autózókat.
Le kell számolni azzal a mítosszal, hogy
-- egy utca akkor biztonságos, ha az autózó könnyen átlátja az utat és magabiztosan közlekedik rajta (akár gyorsulva).
A világ nagyvárosaiban már úgy alakítják át az utcákat, hogy
-- az autóst arra ösztönözzék, hogy nagyon óvatosan közlekedjen
-- és véletlenül se tudjon nagyobb sebességre kapcsolni a lakóövezetekben.
Láthatóan nemcsak biztonságosabb lett így az utca, de kétoldalt két minitérrel is élhetőbbé és szerethetőbbé vált.
Fotó/ábra: Urbanista
|
|
M Imre írta 6 órája a(z) Helyi Érték - Istvántelki Főműhely (riport, beszélgetésekkel) videóhoz:
Augusztusban folytatódott a Ganz-MÁVAG mozdonyok ...
M Imre írta 6 órája a(z) Helyi Érték - Istvántelki Főműhely (riport, beszélgetésekkel) videóhoz:
A MÁV csoport nagy vonalakban felvázolta az idei esztendő végi...
M Imre írta 7 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Átalakul Bern legforgalmasabb buszvonala 2026 közepétől...
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 7 órája a(z) Űrhajós - magyaros (A nyolcadik utas: a Halál) képhez:
Spacejunkie.hu: Kapu Tibi és Cserényi Gyula által dedikált ...
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 11 órája a(z) CMC - LIVE 1989. | Petőfi Csarnok (remastered VHS videó) videóhoz:
"Végítélet... Vörös földek... Ledőlt szobrok... Nincsen ...
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 12 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Beszéljünk róla - Tóth Gabi új dala (Bruti) https://www...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!