Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ikotics-féle jármű
Ikotics István találta fel a csúszást imitáló autót, amely egyre
nagyobb sikernek örvend. Nemcsak hazánkban terjed a hír, hanem már
külföldi szakértők érdeklődését is felkeltette. A korábban a nyugaton
kifejlesztett és használt skid-carokhoz képest sokkal megbízhatóbb,
árban és összeállításban nem igényesebb, ám 80 %-ban hazai
alkatrészekből elkészíthető.
Az alkatrészek ezúton olcsóbban és gyorsabban beszerezhetők. Az autó használatához pedig elég egy 10x20 m-es tanulópálya. Az autó, míg a mai formáját elérte nagyon sok vizsgálaton, teszten, fejlesztésen esett keresztül, sőt a konstrukció megfelel a európa legszigorúbb szabványának és minőségi bizonyítvánnyal is rendelkezik.
Az autóról többszáz újságíró és közlekedési szakember volt jó véleménnyel. Az szerkezet alkalmas kavicsos, sáros, havas és jeges felületű utak imitálására. Mindez a hátsó kerekek megemelésének mértékével állítható. A hátsó kerekek megemelését a hátul található 3 "pótkerék" hajtja végre, amelyet egy 6,5 bar nyomású levegőtartály üzemeltet.
|
|
M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Salma Hayek imádta Bökönyiné Hetyke Gizella csokis ...
M Imre írta 14 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
16 centinek mérte az „aprócska metróülést” a Metropol, mert...
M Imre 14 órája új videót töltött fel:
M Imre 14 órája új videót töltött fel:
M Imre 14 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Meddig halogatható a 3-as metró felújítása? (Nemes Gábor, EKSz) videóhoz:
Miközben csapkodnak a csődveszély hullámai...
M Imre írta 1 napja a(z) Tolvajkergetők | 1. évad (digitálisan felújítva) videóhoz:
Tolvajkergetők \ Blanka Rákos · KERESSÜK!!! Június 11...
M Imre 2 napja új képet töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Brutális támogatás készül az elektromos autókra ...
M Imre írta 2 napja a(z) Andi, nézd, vonat! (Volánbusz) képhez:
Elromlott a WC, pisiszünetet tartott a szombathelyi IC út ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A főváros baleseti gócpontjai
KRESZ változás! (rendelet) :-) Jogszabályi változások a közlekedés gyengébb szereplőinek védelméért
Fényvisszaverő mellény
Holtérmentes tükör a 3,5 tonnánál nagyobb össztömegű...