Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ikotics-féle jármű
Ikotics István találta fel a csúszást imitáló autót, amely egyre
nagyobb sikernek örvend. Nemcsak hazánkban terjed a hír, hanem már
külföldi szakértők érdeklődését is felkeltette. A korábban a nyugaton
kifejlesztett és használt skid-carokhoz képest sokkal megbízhatóbb,
árban és összeállításban nem igényesebb, ám 80 %-ban hazai
alkatrészekből elkészíthető.
Az alkatrészek ezúton olcsóbban és gyorsabban beszerezhetők. Az autó használatához pedig elég egy 10x20 m-es tanulópálya. Az autó, míg a mai formáját elérte nagyon sok vizsgálaton, teszten, fejlesztésen esett keresztül, sőt a konstrukció megfelel a európa legszigorúbb szabványának és minőségi bizonyítvánnyal is rendelkezik.
Az autóról többszáz újságíró és közlekedési szakember volt jó véleménnyel. Az szerkezet alkalmas kavicsos, sáros, havas és jeges felületű utak imitálására. Mindez a hátsó kerekek megemelésének mértékével állítható. A hátsó kerekek megemelését a hátul található 3 "pótkerék" hajtja végre, amelyet egy 6,5 bar nyomású levegőtartály üzemeltet.
|
|
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új képet töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új képet töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) A Ferihegyi repülőtér 2024-ben - oldalnézet (terv) képhez:
Kvasztics Fedor - Kötöttségek nélkül blog: 2011-ben Orbán ...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Miért készül annyi használhatatlan kerékpárút még ma is? blogbejegyzéshez:
Ti szavaztátok meg a Közösségi Költségvetés 2023-as ...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A főváros baleseti gócpontjai
KRESZ változás! (rendelet) :-) Jogszabályi változások a közlekedés gyengébb szereplőinek védelméért
Fényvisszaverő mellény
Holtérmentes tükör a 3,5 tonnánál nagyobb össztömegű...