Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ikotics-féle jármű
Ikotics István találta fel a csúszást imitáló autót, amely egyre
nagyobb sikernek örvend. Nemcsak hazánkban terjed a hír, hanem már
külföldi szakértők érdeklődését is felkeltette. A korábban a nyugaton
kifejlesztett és használt skid-carokhoz képest sokkal megbízhatóbb,
árban és összeállításban nem igényesebb, ám 80 %-ban hazai
alkatrészekből elkészíthető.

Az alkatrészek ezúton olcsóbban és gyorsabban beszerezhetők. Az autó használatához pedig elég egy 10x20 m-es tanulópálya. Az autó, míg a mai formáját elérte nagyon sok vizsgálaton, teszten, fejlesztésen esett keresztül, sőt a konstrukció megfelel a európa legszigorúbb szabványának és minőségi bizonyítvánnyal is rendelkezik.

Az autóról többszáz újságíró és közlekedési szakember volt jó véleménnyel. Az szerkezet alkalmas kavicsos, sáros, havas és jeges felületű utak imitálására. Mindez a hátsó kerekek megemelésének mértékével állítható. A hátsó kerekek megemelését a hátul található 3 "pótkerék" hajtja végre, amelyet egy 6,5 bar nyomású levegőtartály üzemeltet.

|
|
|
M Imre 8 órája új videót töltött fel:
M Imre 9 órája új videót töltött fel:
M Imre 9 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
adatszivárgás https://www. facebook....
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
rowanatkinson https://www. facebook....
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
monalisa fázik https://www. facebook.com/photo/?...
M Imre írta 3 napja a(z) Balul végződő felújítások... és balesetek fórumtémában:
A szerb tüntetések nem állnak le, a fiatalok pedig ...
M Imre írta 6 napja a(z) Banksy falfestmény - Finsbury Park, Észak-London képhez:
Úgy tűnik, hogy Banksy ismét csak Ukrajnában fújt a falra | ...
M Imre írta 6 napja a(z) Tolvajkergetők | 1. évad (digitálisan felújítva) videóhoz:
Igazságérzet kontra jogállam – ezért lehet sikeres a ...
M Imre 6 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A főváros baleseti gócpontjai
KRESZ változás! (rendelet) :-) Jogszabályi változások a közlekedés gyengébb szereplőinek védelméért
Fényvisszaverő mellény
Holtérmentes tükör a 3,5 tonnánál nagyobb össztömegű...