Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Legszemfülesebb olvasóink pár órán át láthattak egy posztot blogunkon "Őrzött kerékpárparkoló a Szénán" címmel. A poszt beharangozása lett volna egy kísérleti akciónak, melynek keretében a Széna téren egy éjjel-nappal, 1 hónapon át működő, őrzött, ingyenesen használható kerékpáros parkoló került volna kialakításra. Mindez nem összekeverendő a 2011-ben induló bérbringa rendszer Széna téri állomásával, hiszen itt a saját kerékpár őrzésére lett volna lehetőség. A mostanihoz hasonló már működött idén a Sziget Fesztiválon, ahol igen nagy sikere volt a kezdeményezésnek.
A kérdőív a Studio Metropolitana 12% elnevezésű programjának a része. Arra próbálnak választ, és megoldást találni, miként lehetne Buda dombosabb és ezáltal 'combosabb' területein lakókat is rábírni a kerékpáros közlekedésre. Mindennek egy fontos eleme lenne a kerékpárok BKV-n történő szállításának lehetősége is. A kerékpártárolót használóknak csak egy kötelezettségük lett volna, kitölteni egy kérdőívet, mely a kerékpáros közlekedési szokásokra, igényekre kérdezett volna rá.
Az akcióból így egyelőre a kérdőív maradt csak, melyet most online is ki lehet tölteni. Reméljük minél többen kattintanak a linkre, hogy megismerhessük e rövid, félig profi kérdőív kitöltésével az igényeket, és közlekedési szokásokat. Bízunk benne, hogy sikerül felhívni a figyelmet megfogalmazottakra és idővel szorgalmazhatjuk közös ötleteink megvalósulását a döntéshozóknál. Az akció ötletelésében és a kérdőív összeállításában az egyPár is részt vett. Sajnos a mostani akció (jó)-idő szűke, és területfoglalási akadályok miatt nem tudott volna kellő módon megvalósulni.
A kezdeményezés a városfejlesztő műhely
Íme a kérdőív; K A T T I D E !
Ez a kérdőív a Studio Metropolitana 12% elnevezésű programjának része. A kérdőív alapvetően a városi kerékpározási szokásokat vizsgálja főleg a hegyvidéki területeken. Elsősorban a felmerülő igények feltérképezésére, valamint a hegyre történő feljutást megkönnyítő ötletek összegyűjtésére irányul, illetve, hogy milyen egyéb alternatívák (pl kerékpárszállítás vagy őrzés) lennének a biciklisták számára a legkedvezőbbek. Kérjük segíts nekünk a teszt kitöltésével, hogy esetleg később, ha sor kerülne rá, a helyi viszonyoknak és a kerékpárosok igényeinek leginkább megfelelő rendszer kiépítését szorgalmazhassuk.
12% kérdőív
Ez a kérdőív a Studio
Metropolitana 12% elnevezésű programjának része. A kérdőív alapvetően a
városi kerékpározási szokásokat vizsgálja főleg a hegyvidéki
területeken. Elsősorban a felmerülő igények feltérképezésére, valamint a
hegyre történő feljutást megkönnyítő ötletek összegyűjtésére irányul,
illetve, hogy milyen egyéb alternatívák (pl kerékpárszállítás vagy
őrzés) lennének a biciklisták számára a legkedvezőbbek.
Kérjük segíts nekünk a teszt kitöltésével, hogy esetleg később, ha sor kerülne rá, a helyi viszonyoknak és a kerékpárosok igényeinek leginkább megfelelő rendszer kiépítését szorgalmazhassuk.
Az Ön neme *
Férfi
Nő
Az Ön kora *
18 alatt
18-30
1-45
46-65
65 fölött
Az Ön e-mail címe:
Hol lakik?
- Budapesten belül: kerület, utcanév és legközelebbi tömegközlekedési megálló neve;
- Budapesten kívül: településnév, utcanév és legközelebbi tömegközlekedési megálló neve;
A munkába/ iskolába járás során általában milyen közlekedési eszközt használ? * Több válasz is lehetséges
- Kerékpár
- Tömegközlekedés
- Személygépjármű
- Other:
Mekkora összeget szánna kerékpárszállításra:
- egy alkalomra,
- egy hónapra (bérlet),
- egy évre (bérlet)?
Mekkora összeget szánna őrzött kerékpárparkoló használatára?
- egy alkalomra,
- egy hónapra (bérlet),
- egy évre (bérlet)?
Nevezzen meg öt BKV járatot, melyen fontosnak tartaná a kerékpárszállítást! *
Mennyire tartja fontosnak a kerékpárszállítást a:
- metrón,
- hegyi buszokon/villamosokon,
- éjszakai járatokon?
Mennyire tartja fontosnak a kerékpárszállításra fenntartott hely növelését, a:
- fogaskerekűn,
- HÉV-en?
Mennyire tartja fontosnak köztéren, őrzött kerékpárparkolók kialakítását?
Mennyire tartja fontosnak a bérkerékpár-rendszert kialakítását a belvárosban?
Használná-e a kerékpárszállítási szolgáltatást, ha:
- fáradt a tekeréshez,
- rossz az idő (évszakól függetlenül),
- siet,
- bármikor, ha kerékpározik?
Ha lehetne kerékpárt szállítani a hegyi tömegközlekedési eszközökön, használná-e a kerékpárját munkába/iskolába járáshoz:
- tavasztól őszig jó időben,
- tavasztól őszig, ha esik az eső vagy eső várható,
- télen?
(forrás: egypar.blog.hu, koz-ter.hu)
|
|
M Imre írta 9 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kellemes Karácsonyt kíván a MÁV! (2025. április 21.) - épp ...
M Imre írta 11 órája a(z) Essemm - Kóbor kutyák videóhoz:
Kápolna Önkormányzata megbukott az Adatvédelmi ...
M Imre írta 12 órája a(z) 10 millió Fa kezdeményezés képhez:
Nem lehet megmenteni, ezért beszkennelték Szeged...
M Imre írta 13 órája a(z) Nincsenek bringások és autósok - László János és Kiss Csaba alezredes (sajtótájékoztató: Együtt közlekedünk kampány) videóhoz:
Kürti Gábor: a kerékpáros forradalom már elindult – de ...
M Imre írta 16 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Húsvét. ... idegen nőkkel csak udvariasan! remélem, időben ...
M Imre új linket töltött fel: Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány
M Imre írta 18 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Sztárvendég ...
M Imre írta 19 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Most, hogy elmúlt ...
M Imre írta 19 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
1919 – Földosztással kezdődött, majd vérengzésbe ...
M Imre írta 19 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Egy kép egy ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Dönts most a Pesti alsó rakpart jövőjéről
15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve
Felmérés az OpenStreetMap globális és helyi közösségeiről
European Cycling Challenge: 2017. május 1-től május 31-ig