Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A több mint harmincéves
orosz metrókocsik cseréjére 2006-ban kötött szerződést a főváros, a BKV
és az Alstom. A 37 új szerelvény mindegyikének meg kellett volna már
érkeznie az eredeti tervek szerint, azonban még mindig a prototípusok
tesztelése folyik.
A szerződés szerint 65 milliárd forintért 37 új
metrókocsit rendelt meg Budapest, 22 szerelvényt a kettes, 15
szerelvényt pedig a majdani négyes vonalra, melyek közül a négyes
vonalra szánt szerelvényeknek is már július végére meg kellett volna
érkezniük.
Nemrégiben azonban a tűzoltók azt állapították meg,
hogy baleset esetén a kocsikat csak speciális pontokon lehet felemelni,
amire a tűzoltóság emelői nem alkalmasak, az NKH pedig a fékeknél
talált hiányosságokat.
Utóbbiak esetében a tesztek elvégzése
is problémás, ugyanis nincs megfelelő próbapálya, hiszen a
szerelvényeket nagyjából 300 méteres fékutakon kellene tesztelni,
méghozzá nyolcvanas sebesség mellett. A lap információi szerint a 4-es
metró első szakaszának projekttervében erre egész egyszerűen nem
gondoltak, ezért most, menet közben kell megfelelő próbapályát találni.
Az új metrókocsikat a mostani tervek szerint 2010 második
felében állíthatják forgalomba, addig az eddigieket kell tovább
közlekedtetni.
A képet tovább rontja, hogy az eredeti 65
milliárd forintos ár is feljebb mehet, mert bár a kettes metróra szánt
kocsiknál a késés miatt 3,3 millió eurót követelhet a bkv, a 4-es
vonalnál viszont az építés késik, így az Alstrom követel 26 millió
eurót.
És a főváros a már befejezett projektekre is hitelt szándékozik felvenni. Demszky ezt csak mostanában említette ... hivatalos válasz egyelőre nincs ...
Forrás: PénzCentrum.hu
|
|
M Imre 12 perce új videót töltött fel:
M Imre 36 perce új videót töltött fel:
M Imre 43 perce új videót töltött fel:
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 9 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Az elmúlt időszakban sok helyen lekaszálták a földeket, ...
M Imre írta 10 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Egyetértek Őrsi Gergely, Soproni Tamás, Tóth József, Baranyi ...
M Imre írta 22 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Jókívánság Bese atyával: https://www.facebook....
M Imre írta 22 órája a(z) Közlekedésre nevelés fontos számodra? - 2. fórumtémában:
Mi is az a holttér? https://www. facebook....
M Imre írta 1 napja a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:
Delhusa Gjon másfél milliós sérelemdíjat követel a...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Javaslatcsomag a fővárosi helyi és agglomerációs közösségi közlekedés helyzetének rendezésére – járatritkítások helyett
Alstom - Főváros metróügy visszásságok és az új szerződés
Hogyan épül(t) metrónk, közösségi közlekedésünk (összefoglaló)
A Levegő Munkacsoport levele Tarlós István főpolgármesternek: Érdemes-e szétverni a buszsávok hálózatát? (2013. november 12.)