Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3265 db
  • Videók - 3041 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3265 db
  • Videók - 3041 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3265 db
  • Videók - 3041 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3265 db
  • Videók - 3041 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 889 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

Moszkvics kicsiknek és nagyoknak. Ha megkérdeznek valakit, milyen volt az első autója, nem valószínű, hogy a válasz ez lesz: pedálos kisautót kaptam karácsonyra ötéves koromban. Pedig még biztosan sokunk fejében él, amikor a KRESZ-parkokban kempingbiciklik között kacsáztunk, örömmel kapcsolgattuk a nagy testvérről mintázott műszerfalon a 4,5 voltos elemmel működő világítást, vidáman dudáltunk a szabálytalanul sétálgató felnőttekre.


network.hu

Műanyag lökhárító az utolsó széria fő jellemzője


network.hu

Lakásbarát használatra is alkalmas


network.hu

Igazi szovjet színkínálat.

Tovább 

Hajszárító és itatóspapír a rágógumi ellen. Kólával pedig eltüntethető a kátrány, vagy a vérfolt. A régi, hagyományos házi receptek sokszor jobban segítenek az autók takarításában, mint a különböző vegyi anyagok.

Az autósoknak általában nagy gondot okoz járművűket megtisztítani a különböző szennyeződésektől. Sokan meg sem állnak az első autósboltig, hogy polírozót, autósampont és egyéb tisztítószereket vegyenek. Mielőtt azonban a vegyi anyagokhoz nyúlna, nem árt, ha ismer néhány hagyományos praktikát.

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

SZUPER JÓ tanácsok, köszönöm.
De nekem van egy CSODAKENDŐ-m, amivel a kocsi olyan csilivili, és semmiféle mosogató- és mosószer nem kell hozzá, csupán tiszta esővíz, és a csodakendő. Három kis lavor vízből le tudom mosni a külső részét (persze csak ha poros, mert különben két lavorral több kell!!!), és egy pedig a belső résznek, és csillog-villog !!! Igaz, a kocsimban rágógumi nincs, és kávé, meg vérfolt sincs... , de utóbbi kettőt ki lehetne a csodakendővel is tisztítani.

Tovább 

 

Vízháború, villamosvita, metróbalhé
Hírszerző összeállítás
2010-08-05

Nem az Alstom az első európai multinacionális nagyvállalat, amelyikkel meggyűlik a baja a fővárosnak, vagy a magyar államnak. Korábban már a szintén francia Bouygues és a Suez, a 4-es metró többnyire francia tulajdonú kivitelező cégei, illetve a német Siemens is összetűzésbe keveredett a magyar önkormányzatokkal és különböző kormányokkal.

A francia Alstom cég hibás metrókocsijai ismét felhívták a figyelmet arra, hogy a magyarországon beruházó nyugat-európai nagyválalatok időnként komoly vitába kerülnek a magyar állammal, vagy az önkormányzatokkal, visszhangot keltve nemcsak a hazai, de gyakran a nemzetközi sajtóban is.

Tovább 

Ma hatvan éve készült el a fővárosi úttörővasút (a mai gyermekvasút) utolsó szakasza. Egy kis galériával emlékezünk.


network.hu

Gyermekvasút gőzvontatású nosztalgiaszerelvénye elindul a Szépjuhászné állomásról. Hatvan éve, 1950. augusztus 19-én adták át teljes hosszában a budapesti, Szabadság-hegyi Úttörővasutat, mai nevén Gyermekvasutat. 


network.hu

A 1950 májusában, valamint 2010. július 8-án készült felvételekből összeállított kombóképen fiatal fiú dolgozik ugyanazon a Siemenes-Halske berendezésen a vasút Széchenyi-hegyi végállomásának forgalmi irodájában.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 hónapja

Két éve is nagyon meleg volt ilyenkor és a kolléga teljesen összement. Figyeljetek oda a másikra és igyatok sokat -vizet!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1221904343313865

Tovább 

Magyar Kerékpárosklub Álláspont.

A Magyar Kerékpárosklub (MK) a legnagyobb hazai kerékpáros szakmai szervezetként, most elindított álláspont sorozatában a kerékpározással kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdésekkel, problémákkal kapcsolatban fogalmazza meg szakmai véleményét. A cikkek célja, hogy az adott kérdésben párbeszéd induljon el, mely lehetőséget ad a közlekedőknek meglévő tapasztalataik megosztására, véleményeik megvitatatására, ezzel elősegítve a békés együttközlekedést, ami mindannyiunk közös érdeke.

Tovább 

A világ legnagyobb vasútmodell terepasztalát két német vonatmániás testvérpár készítette el Hamburgban. Az 1150 négyzetméter alapterületű vasútmodell méretarányosan mutatja be a világ 12 legnagyobb vasútállomását a svájci Alpoktól a Las Vegas-i kaszinókig.

A működő, méretarányos vasútmodell kilenc évig készült, és összesen 8 millió fontba került. A Hamburgban kiállított kompozíció 4 ezer működő vonatszerelvényből és 160 ezer emberalakból áll. Alkotója Gerrit és Frederik Braun (41) hamburgi ikerpár.

Utolsó hozzászólás

Füzi Imre üzente 15 éve

Nagyon jo oldal,szivesen nézem.Köszönettel

Tovább 

Megdöbbentő történetet olvastam a Daily Mirrorban: egy orosz lány azzal szórakozott, hogy befeküdt a sínek közé, és várta, hogy átmenjen felette egy vonat. Óriási szerencséje volt, hogy túlélte, mert kb. néhány inchen (kb. 5-10cm) múlott a dolog. A legszebb az, hogy fényképeket is készítettek az esetről; érdemes megfigyelni, milyen lazán fogják fel a dolgokat: a lány és a kísérői is végig nevetnek. Képek lapozás után.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ahogy Hofi mondta - ha izgalomra vágysz, ott van a jobb kezed...

Utolsó hozzászólás

Abi Karam Samirné Marika üzente 15 éve

...nem értékelik az életet!!!

De hol a vonat vezetö ilyenkor??? Ö nem látja , hogy valaki ott fekszik???

Tovább 

Százhúsz millió eurós, azaz több mint 30 milliárd forintos költséggel épül bioetanol üzem Dunaföldváron. Az alapkövet hétfőn rakták le, az gyár indítását jövő év végére tervezik.

– Tizenhat éve vagyok a város polgármestere, összeszámoltam, lényegesen kevesebb volt az értéke az ez idő alatt megvalósult összes beruházásnak, mint ennek az egyetlennek – mondta Nagy Gáborné, Dunaföldvár polgármestere hétfőn, a bioetanol üzem alapkő letétele alkalmából rendezett ünnepségen, amely maga is méltó volt a beruházás jelentőségéhez.

Tovább 

Tisztelettel jelezzük, hogy a szövetség létrehozta a „Tömegközlekedést akadályozók és közlekedési szabálysértők szégyenfalát” azzal a céllal, hogy a közlekedési szabályokat nem tisztelő autósok szabálysértéseit nyilvánosságra hozza abban a reményben, hogy ezek az autósok is a közlekedési szabályokat betartva közlekedjenek.

 

Ha bárki úgy gondolja, hogy elégedetlen a jelenlegi közlekedési állapotokkal és részt kíván venni a fővárosi közlekedési helyzet javításának kísérletében akkor regisztráljon a Facebook-on is és csatlakozzon ehhez a csoporthoz is.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

Lehet, nemsokára én is beállok fényképezni .. egyelőre nincs mivel :)

Tovább 

Európa legtöbb pontján kötelező előírás, hogy a lehető legjobban kitűnjön a forgalomban lévő autó és autós a környezetéből. Azonban vannak olyan országok is, ahol nem jár bírság a nappal lekapcsolt világításért és a láthatósági mellény hiányáért - derül ki az ADAC gyűjtéséből.

Látni és látszani - hangzik a két alapelve a közlekedésbiztonságnak. Azonban nem minden európai országban ítélik úgy, hogy ehhez elengedhetetlenül fontos a lakott területen kívüli tompított világítás és a láthatósági mellény használata.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 21 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Csopaki fészek kilátással, avagy hogyan menőznek az ...

M Imre 2 napja új képet töltött fel:

Karcsi_a_kameleon_2199526_6815_s

M Imre írta 2 napja a(z) Mindenségit! #12 - Havasi Zoltán (Budapest Bike Maffia) videóhoz:

A Szentesi Vagányokkal három éve kezdődött minden, amikor ...

M Imre 2 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 2 napja a(z) BKV Toborzó videóhoz:

RegionalBahn: Ritkán volt ilyen eddig a villamosvezetők...

M Imre írta 2 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:

Vasuti_palyaallapotok_menetido_novekedesek_20232024_mavstart_2180468_4680_s

Népmesei fordulatokban sem szűkölködött a pénteken...

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Oroszországban visszahívják a Lada Vesta autókat a ...

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Arcod, amikor megkérdezik, hogy: - Ugye, nem felejtetted ...

M Imre írta 2 napja a(z) Új autó a családban blogbejegyzéshez:

A kocsi második élete: hogyan maradhat forgalomból kivont ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu