Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2001. október 3-án közlekedett először menetrend szerint Budapesten a Düwag TW 6000 (TW=Triebwagen=motorkocsi) típusú villamos a szintén újdonságot jelentő 3-as vonalon. Történeti visszatekintés, adatok, képek.
A Hannover tömegközlekedését ellátó Üstra 2000 nyarán tett ajánlatot 68 db TW 6000 villamos eladására. A közlekedési társaság ugyanis újabb, TW 2000-es és TW 2500-as járműveket vásárolt, így az eleve Hannover számára kifejlesztett, valójában Stadtbahn kocsik egy része fölöslegessé vált.
14 éve | M Imre | 2 hozzászólás
A tehergépjárművek behajtási korlátozását környezet- és zajvédelmi szempontok figyelembevételével 2008. január 1-jén kiterjesztették Budapest teljes területére. 2011 júliusában egy mobil kamerás próbaellenőrzés során azonban kiderült, hogy a díjköteles zónában közlekedő teherautók csupán 19%-a váltotta ki a szükséges behajtási hozzájárulást. Ezzel nem csupán az általuk okozott környezeti károk költségeit hárítják át a fővárosra, hanem versenyhátrányt is okoznak a szabálytisztelő piaci szereplőknek.
|
|
|
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Nem kerülhetnek hátrányos helyzetbe a valóban jogosultak azért, mert mások visszaélnek a mozgáskorlátozott parkolási igazolványokkal – figyelmeztetett jelentésében az ombudsman, aki a mozgáskorlátozott igazolványokról szóló teljes jogi szabályozás áttekintésére hívta fel a nemzeti fejlesztési minisztert. Szabó Máté azt is javasolta, hogy jogszabály tegye kötelezővé a mozgáskorlátozottaknak fenntartott várakozóhelyek jelzésének felfestését az útburkolaton.
M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
adatszivárgás https://www. facebook....
M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
rowanatkinson https://www. facebook....
M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
monalisa fázik https://www. facebook.com/photo/?...
M Imre írta 2 napja a(z) Balul végződő felújítások... és balesetek fórumtémában:
A szerb tüntetések nem állnak le, a fiatalok pedig ...
M Imre írta 4 napja a(z) Banksy falfestmény - Finsbury Park, Észak-London képhez:
Úgy tűnik, hogy Banksy ismét csak Ukrajnában fújt a falra | ...
M Imre írta 4 napja a(z) Tolvajkergetők | 1. évad (digitálisan felújítva) videóhoz:
Igazságérzet kontra jogállam – ezért lehet sikeres a ...
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás