Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2001. október 3-án közlekedett először menetrend szerint Budapesten a Düwag TW 6000 (TW=Triebwagen=motorkocsi) típusú villamos a szintén újdonságot jelentő 3-as vonalon. Történeti visszatekintés, adatok, képek.
A Hannover tömegközlekedését ellátó Üstra 2000 nyarán tett ajánlatot 68 db TW 6000 villamos eladására. A közlekedési társaság ugyanis újabb, TW 2000-es és TW 2500-as járműveket vásárolt, így az eleve Hannover számára kifejlesztett, valójában Stadtbahn kocsik egy része fölöslegessé vált.
13 éve | M Imre | 2 hozzászólás
A tehergépjárművek behajtási korlátozását környezet- és zajvédelmi szempontok figyelembevételével 2008. január 1-jén kiterjesztették Budapest teljes területére. 2011 júliusában egy mobil kamerás próbaellenőrzés során azonban kiderült, hogy a díjköteles zónában közlekedő teherautók csupán 19%-a váltotta ki a szükséges behajtási hozzájárulást. Ezzel nem csupán az általuk okozott környezeti károk költségeit hárítják át a fővárosra, hanem versenyhátrányt is okoznak a szabálytisztelő piaci szereplőknek.
|
|
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Nem kerülhetnek hátrányos helyzetbe a valóban jogosultak azért, mert mások visszaélnek a mozgáskorlátozott parkolási igazolványokkal – figyelmeztetett jelentésében az ombudsman, aki a mozgáskorlátozott igazolványokról szóló teljes jogi szabályozás áttekintésére hívta fel a nemzeti fejlesztési minisztert. Szabó Máté azt is javasolta, hogy jogszabály tegye kötelezővé a mozgáskorlátozottaknak fenntartott várakozóhelyek jelzésének felfestését az útburkolaton.
M Imre írta 5 perce a(z) 42 év múlva elfogy az olaj! blogbejegyzéshez:
Viselj szoknyát a Föld napján mozgalom nőknek! Április 22-...
M Imre 43 perce új videót töltött fel:
M Imre 52 perce új videót töltött fel:
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre 2 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 16 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kellemes Karácsonyt kíván a MÁV! (2025. április 21.) - épp ...
M Imre írta 18 órája a(z) Essemm - Kóbor kutyák videóhoz:
Kápolna Önkormányzata megbukott az Adatvédelmi ...
M Imre írta 19 órája a(z) 10 millió Fa kezdeményezés képhez:
Nem lehet megmenteni, ezért beszkennelték Szeged...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás