Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Budapest büszkesége lehetne a belvárost keresztülszelő Kossuth Lajos utca. Sajnos ma az ország szégyene: a gépkocsik uralják, eltűntek az utcáról a sétáló, nézelődő, beszélgető városlakók. A Levegő Munkacsoport a mai napon (04.27.) levelet adott át Tarlós István főpolgármester képviseletében Vitézy Dávidnak, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatójának, melyben sürgeti, hogy a belváros 2013-ban esedékes átalakítása során használja ki a lehetőséget arra, hogy a Kossuth Lajos utca és a Rákóczi út ismét a városlakóké legyen: gyalogos- és kerékpárbarát módon épüljön át.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A Környezet- és Természetvédő Szervezetek 22. Országos Találkozója követeli, hogy a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vonja vissza a 2012, április 15-étől életbe lépő menetrend-változtatások tervét, és szervezzen erről, a milliókat érintő kérdésről Nemzeti Konzultációt.
Annál is inkább szükség van erre, mert néhány évvel ezelőtt már volt egy széleskörű társadalmi vita a vasúti közlekedés kínálatának csökkentéséről, és kiderült, hogy azt az emberek többsége nem támogatja, de értelme sincsen.
|
|
Ha az az állam nem vásárol hazai buszokat, akkor leállhat a még működő, hazai piacra dolgozó győri Kravtex buszgyártó.
MTI - 2012.04.19.
Tizenöt teljesen és további kilencven szinte kész busz áll a Kravtex kft. győri és a cég tulajdonában lévő Kühne zrt. mosonmagyaróvári telephelyén. Krankovics István ügyvezető a Kisalföldnek elmondta: csaknem egy éve több milliárd forintos ráfordítással raktárra készítik a járműveket, miután a Volán-társaságok azóta egyetlen új járművet sem vettek.
12 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Évtizedes történet végére kerülhet pont azzal, hogy megkezdődik (és remélhetőleg hamar be is fejeződik) az Andrássy út belső szakaszán a kerékpársáv és a parkolósáv cseréje.
Ez volt talán az első olyan kerékpáros infrastruktúra Budapesten, ami már nem a járdára sárga festékkel „épült”, hanem az úttestre, megpróbálva integrálni a közlekedési módokat. (1995-ben készült el, a kezdeményezője Kőhalmi István, az akkori VBB elnöke volt, Ő sajnos már nem érhette meg a mostani változást.) Azonban nagyon hamar kiderült, hogy a tervezés sok fontos szempontot nem vett figyelembe, a parkoló autók jobb oldalán kialakított kerékpársáv használata veszélyes volt, az évek során számos baleset is történt.
12 éve | M Imre | 3 hozzászólás
Az egyéni kerékpározók mellett ezúttal a vállalatokat is megcélozza a Magyar Kerékpárosklub által a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal (NFM) együttműködésben meghirdetett tavaszi Bringázz a munkába!
(Bam!) kampány, amelyet szerda reggel indított el Budapesten Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár.
A kerékpározás hasznosságát több oldalról is meg lehet közelíteni: egyrészt csökkenti az utak zsúfoltságát, másfelől környezetbarátabb közlekedési mód, hiszen nincsen károsanyag-kibocsátás - mondta el az MTI-nek a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára, miután egy Bam!
A múlt zárványa, a főváros egyetlen egyvágányú villamosvonala ez a rövid szakasz a kőbányai Bihari úton a Szállás utcai megálló és a Kőbányai Erőmű között.
A mai BKV is csak megörökölte ezt a szakaszt. A Bihari úton 1888. június 15-én indult meg a forgalom a Kőbányai Iparvasúton, gőzvontatással. A főváros 1948. augusztus 1-jén vette át a vonalszakaszt, villamosították, de egyelőre csak a teherforgalom céljait szolgálta. A kialakítandó külső közlekedési gyűrű egyik szakasza a Mázsa tér–Üllői út közötti rész volt, ide 1948.
12 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Egyenruhás sofőr, elegáns Mercedes, netán Volvo – régi vicc, hogyan utazik, aki a BKV buszjárataira vált jegyet. A „jópofáskodásból” az idén valóság lehet: a csőd szélén tántorgó budapesti közösségi közlekedés olyan autóbuszokat kaphat, amilyeneket a gazdag európai városok sem engednek meg maguknak. A magyar gyártók feltehetőleg labdába sem rúghatnak.
Az új buszok hatalmas változást hozhatnak Budapest tömegközlekedésében
Célegyenesbe fordult a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt.
Képzeljük el, hogy autónkat,
kisebb átalakítások után, nem kell többé tankolnunk, mert az képes
előállítani magának a szükséges energiát. A kaliforniai egyetem kutatói
szerint ez a nem is olyan távoli jövőben elképzelhetővé válhat.
Napjainkban rengeteg módot ismerünk az elektromos energia előállítására,
azonban annak elraktározására eddig nem találtunk hatékony
lehetőségeket. Például az elemek, akkumulátorok használata jelentős
energiaveszteséggel jár.
Az életben egy baleset bekövetkezését nem csak annak a személynek a magatartása befolyásolhatja, akinek vétkességét, felróhatóságát vizsgáljuk, hanem a közlekedés más résztvevőinek magatartása is. Adott egy közlekedési baleset, mely során "A" gépkocsi belement "B" gépkocsiba hátulról. A felelősség kérdése ilyen esetben általában nem lehet kérdéses, a megfelelő követési távolság be nem tartás miatt "A" a felelős. Az élet azonban jóval összetettebb eseteket is produkál.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Magyarországon a hivatásos jogosítványhoz pályaalkalmassági vizsgálatot kell végezni. Ennek a vizsgálatnak a célja az, hogy megvizsgálják, a gépkocsivezető mennyire tűri a forgalom okozta stresszt
A pszichológiai alkalmassági vizsgálatot három különböző okból lehet kérelmezni:
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
MI AZ A KÁTYÚ? A kátyúk keletkezési oka, hogy az út burkolata megrepedezhet, és a repedésekbe csapadékvíz hatol. Télen, tavasz elején a beszivárgott víz megfagy és ettől különálló burkolatdarabok alakulnak ki, melyeket a járművek kerekei könnyen kimozdítják a helyükről. A kezdődő kátyú az abba bezökkenő járművek miatt fokozatosan növekszik.
A tavasz beköszöntével az autósok között örökzöld téma szokott lenni az utak állapota, és a tél után megjelenő kátyúk.
M Imre írta 19 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Addig reformálta a kormány a MÁV-ot, hogy közel került az ...
M Imre írta 1 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Akkor még egyszer, sokadszorra a 2025-ös HÉV...
M Imre írta 1 napja a(z) Azélet1 – életmentő összefogás a gyorshajtás ellen (BKK) képhez:
Vádat emelt a Fővárosi Főügyészség azzal a 35 éves...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Sokszor gondolkodom rajta, hogyan kezdődik majd a ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) If you drive on drugs, you're out of your mind (TAC) videóhoz:
A dizájnerdrogosok elkergethetők, de a probléma ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás