Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Vajon a mai gazdasági helyzetben milyen nehézségekkel küzdene meg egy "vállalkozó" ötletember? Mindenképpen megéri saját elképzeléseinket megvalósítani...
Neuzer András története 1987-ben kezdődött. Saját kerékpárjához kellett volna alkatrész, de egy boltban sem kapott, így ő maga kezdett el kerékpáralkatrészeket gyártani. Ma a négy hazai bicikligyártó vállalat egyikének tulajdonosa.
Kezdetek
Eleinte csak apró dolgokat: kulacstartót, fékpofát, féknyerget,
csomagtartót.
Egy bizonyos megengedett legnagyobb össztömeg (350 kg) felett már nem "négykerekű segédmotoros kerékpárnak" - egészen pontosan: négykerekű motorkerékpárnak - nevezik a járművet, hanem autónak. A mopedautó a segédmotoros kerékpár kategóriának felel meg, mely kategóriában rendszámmal nemsokára közlekedhet az utakon.
Valójában, ezeknek a maximum 40 km/ ó-val száguldozó járműveknek a szerkezeti felépítésük hagy némi kívánnivalót maga után, ütközés esetén nem túl biztonságosan védenek és szerény véleményem szerint, ehhez képest a forgalomba hozatali áruk túl magas (Magyarországon 2 millió forint felett van).
|
|
M Imre írta 14 perce a(z) Kerekes sporteszközök: elektromos roller, segway, hoverboard és elektromos gördeszka ..., jöhet az új KRESZ-csomag blogbejegyzéshez:
A zebrákon egyre több a szabálytalan rolleres, akik ...
M Imre írta 50 perce a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Augusztus 15-től komoly forgalmi változások jönnek ...
M Imre írta 1 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Komoly változások tünete lehet a Mészáros-cégbirodalomban...
M Imre írta 6 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Lackfi János: Nagyapámnak van egy Trabantja, időnként ...
M Imre írta 6 órája a(z) The Ex - New Clear Daze (live) | The Ex at Bimhuis (1991 - 2015) videóhoz:
Kampec Dolores: Egyszer, 25 éves korom körül, Josszal ...
M Imre írta 7 órája a(z) A kisvakond és a metró videóhoz:
„A Majmok bolygója-filmek közül talán a második rész, az ...
M Imre írta 7 órája a(z) A Ferihegyi repülőtér 2024-ben - oldalnézet (terv) képhez:
Kitiltották a ferihegyi reptér épületétől az autósokat | 2025....
M Imre írta 7 órája a(z) A kisvakond és a metró videóhoz:
Megszűnt a moszkvai egysínű vasút, parkká alakítják át |...
M Imre írta 7 órája a(z) A kisvakond és a metró videóhoz:
Fotógaléria: Húsz éve volt az ötvenkét halálos áldozatot ...
M Imre írta 7 órája a(z) A kisvakond és a metró videóhoz:
Múzeumot kap a párizsi metró varázslatos lejáróinak...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás