Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Vajon a mai gazdasági helyzetben milyen nehézségekkel küzdene meg egy "vállalkozó" ötletember? Mindenképpen megéri saját elképzeléseinket megvalósítani...
Neuzer András története 1987-ben kezdődött. Saját kerékpárjához kellett volna alkatrész, de egy boltban sem kapott, így ő maga kezdett el kerékpáralkatrészeket gyártani. Ma a négy hazai bicikligyártó vállalat egyikének tulajdonosa.
Kezdetek
Eleinte csak apró dolgokat: kulacstartót, fékpofát, féknyerget,
csomagtartót.
Egy bizonyos megengedett legnagyobb össztömeg (350 kg) felett már nem "négykerekű segédmotoros kerékpárnak" - egészen pontosan: négykerekű motorkerékpárnak - nevezik a járművet, hanem autónak. A mopedautó a segédmotoros kerékpár kategóriának felel meg, mely kategóriában rendszámmal nemsokára közlekedhet az utakon.
Valójában, ezeknek a maximum 40 km/ ó-val száguldozó járműveknek a szerkezeti felépítésük hagy némi kívánnivalót maga után, ütközés esetén nem túl biztonságosan védenek és szerény véleményem szerint, ehhez képest a forgalomba hozatali áruk túl magas (Magyarországon 2 millió forint felett van).
|
|
M Imre írta 37 perce a(z) Hogyan kell reagálni, ha szirénázó mentőautó, tűzoltókocsi vagy rendőrautó tűnik fel? blogbejegyzéshez:
Mentőállomás Gödöllő: Ha egy Cerny mentőt látsz szirénázva, ...
M Imre írta 1 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Ürge-Vorsatz Diana: Nem újabb autópályákra lenne...
M Imre írta 1 órája a(z) Utólagos díjfizetések jogosultsága az úthasználati díjak kapcsán (egy órás türelmi idő) blogbejegyzéshez:
Ürge-Vorsatz Diana: Nem újabb autópályákra lenne...
M Imre 22 órája új videót töltött fel:
M Imre 23 órája új videót töltött fel:
M Imre 23 órája új videót töltött fel:
M Imre 23 órája új videót töltött fel:
M Imre 23 órája új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás