Közlekedés Blog: 2020. december

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3169 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3169 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3169 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3169 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei - 2020. december

Röviden.

1.Sikerült megtalálnom online magyar közlönyben a teljes 624/2020. (XII.21.) Korm. rendeletet a karácsonyi időszak védelmi intézkedéseiről, amely a MK 284. számában jelent meg.Erről itt is lehet olvasni:

Operatív törzs honlapja - Lesz éjféli mise! - feloldották 24-én éjjelre a kijárási tilalmat


2.Képben jelenítettem meg a hitelesnek tekinthető kormányrendeletet, hogy menthesse, akinek szüksége van rá. A netjogtárban ma nálam hiányosan jelent meg.

Tovább 

1. számú melléklet​ (kormányhatározat)

2. számú melléklet (Karácsony Gergely levele)

3.1. számú melléklet​ (jelentés)

3.2. számú melléklet (jogi szakértői vizsgálati rész)

3.3. számú melléklet (műszaki szakértői vizsgálati rész)

3.4. számú melléklet (gazdasági szakértői vizsgálati rész)

3.5. számú melléklet (kiemelt megállapítások összefoglalása)

3.6. számú melléklet (válaszlevél)


Forrás:

https://budapest.hu/Lapok/2020/az-m3-as-metrovonal-szerelvenyeinek-fuggetlen-szakertoi-vizsgalata.aspx

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 2 éve

Megtalálta a megoldást az orosz metrógyártó és a BKV az uniós szankciók elkerülésére

Az alkatrészek garanciális teljesítésként érkeznek, azonban a rozsda előtt szabad az út.

A BKV nem mond le az M3-as metróvonalra szerelvényeket szállító orosz Metrowagonmash-sal (MWM) szemben támasztott, jelenleg éppen 10 milliárdos kárigényéről sem. A háború miatt akadozó alkatrész utánpótlásról most azt mondta a Népszavának a cégvezetés, hogy jobban állnak, mint gondolták:

-- az év vége helyett jövő nyárig biztosított az utánpótlás.

A kijelentés meglepő annak fényében, hogy az MWM felújítás helyett leszállított új kocsijai csapnivaló minőségben készültek el. A beszerzést vizsgáló jelentés 18 sorozathibát tárt fel, köztük a jelentős rozsdásodást és az esetenként nagyon gyorsan kopó alkatrészeket. A BKV és az MWM azonban megtalálta a jogi kiskaput arra, hogy az orosz termékekre kivetett szankciókat megkerülhessék.

-- Az orosz cég garanciateljesítés keretében szállítja az alkatrészek egy részét. Erre az esetre ugyanis nem érvényesek az embargó szabályok

– válaszolta a Népszava kérdésére Környei Éva, a BKV jogi igazgatója.

„Érkeznek alkatrészek, de lényegesen kisebb mennyiségben” – ismerte el a Népszava kérdésére Héri József metróüzem-igazgató, ám ez szerinte azért nem okozhat leállást, mert jóval kevesebb a meghibásodás, mint korábban, illetve a visszatérő hibák javításához az orosz partner adott át alkatrészeket. A rozsdásodás garanciális javítása viszont a háború kezdete óta szünetel – tette hozzá. A fentebb említett jelentés szerint az első három szerelvény padlólemezei már három év alatt teljesen átlyukadtak. Sőt, az azóta javított kocsikon újra megjelentek a rozsdafoltok. A később gyártott kocsikon enyhébbek a tünetek, de a szakértők úgy vélték, csak idő kérdése, mikor indul meg azokban is a kiterjedt korrózió. Héri József szerint ez nem gond,

-- mert „tíz év, mire egy megjelenő rozsdafolt problémát okoz az üzemeltetésben”.

Három lépést várnak

Meglehetősen optimistának nevezte a BKV menedzsmentjének tájékoztatóját Tüttő Kata városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes. Közlése szerint a városvezetés három ponton kérte a kormány beavatkozását. Egyrészt azt szeretnék, ha a paksi atomerőmű által megtermelt és az állami energiakereskedő MVM-nek 12 forint/kWh áron átadott áramot a lakossági hatósági áron, 70 forintért vehetnék meg a közszolgáltatások fenntartására és nem 462 forintért, mint amennyiről az MVM ajánlata szól. Szintén hatósági áras üzemanyagot szeretnének a buszokba, és jónak tartanák, ha az Orbán-kormány hozzájárulna a főváros beruházási hitelfelvételéhez. Tüttő Kata nem tartja kizártnak, hogy a kormány azért nem segíti ki a településeket olcsó árammal és üzemanyaggal, mert így szeretnék bevégezni az önkormányzatok korábban megkezdett államosítását.
https://nepszava.hu/3169806_bkv-3-as-metro-oroszorszag-szankciok-europai-unio-energiavalsag

Tovább 

 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 2 órája a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:

Elvesznek egy kedvezményt a 25 év feletti frissjogsisoktól | ...

M Imre írta 2 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:

Olyan üzemanyag jön a magyar sztrádákra, mint soha Az...

M Imre 2 órája új képet töltött fel:

Gyorshajtas_becsuletkassza_szentendre_mkkp_2196268_5993_s

M Imre írta 3 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Miközben a Fővárosi Közgyűlés Budapest szuverenitásáról, a ...

M Imre írta 11 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

A miniszterelnök ágaskodó ambícióiról, azaz a mini-maxi ...

M Imre írta 1 napja a(z) motor képhez:

Motor_640550_32211_s

Mi várható Dodor motorkiállításán?! Motoron ...

M Imre új eseményt adott az eseménynaptárhoz: MOTORKIÁLLíTÁS 2025 – MÁRKÁK HÉTVÉGÉJE | 2025 02.28.-03.02., Millenáris, Budapest 2025.02.28.

M Imre írta 2 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Rákosdubaj: megérkezett a fővároshoz az állami felhívás...

M Imre írta 3 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Elveszítette a fonalat a Mini- Dubaj ügyben? Most mindent ...

M Imre írta 3 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:

Van-e bármi értelme a metrókra szerelt ajtónyitó gomboknak? | ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu