Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A MUZEÁLIS MINÕSÍTÕ BIZOTTSÁG SZABÁLYZATA
a jármûvek muzeális minõsítésérõl
www.mavamsz.hu/dok/MMB_szabalyzat_20050420_v.doc
A Muzeális Minõsítõ Bizottság (a továbbiakban: MMB) a jármûvek muzeális jellegének megállapítását - a közúti jármûvek mûszaki megvizsgálásáról szóló, többször módosított 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet (a továbbiakban: ER.) 19/A § (12) bekezdésében meghatározott jogkörében, a gazdasági és közlekedési miniszter, továbbá a belügyminiszter jóváhagyásával kiadott - alábbi szabályzatban foglaltak szerint végzi.
A Kormány a közúti közlekedési nyilvántartásról szóló 1999. évi LXXXIV. törvény, a bûnügyi nyilvántartásról és a hatósági erkölcsi bizonyítványról szóló 1999. évi LXXXV. törvény, az Európai Unió bûnüldözési információs rendszere és a Nemzetközi Bûnügyi Rendõrség Szervezete keretében megvalósuló együttmûködésrõl és információcserérõl szóló 1999.
|
|
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A fõváros baleseti gócpontjai
Írta: Szerkesztõbizottság
http://baleset-megelozes_hu.web.maxer.hu/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=10
A fõváros közlekedésének kiemelten veszélyes, - a baleseti statisztikák szerint - rendkívüli gyakorisággal elõforduló baleseti jellemzõkkel bíró szakaszai és csomópontjai.
Helyszínek:
I. kerület
Alkotás út, Attila út, Halász utca - Bem rakpart keresztezõdése
II.
16 éve | M Imre | 3 hozzászólás
KRESZ VÁLTOZÁS! Írta: ORFK Baleset-megelõzési Osztály
http://baleset-megelozes_hu.web.maxer.hu/cms/index.php?Itemid=46&id=1340&option=com_content&task=view
A kormány a közúti közlekedés biztonságának javítása, valamint a kapcsolódó uniós szabályozások nemzeti jogba történõ átvétele és a díjfizetés mellett igénybe vehetõ közutakon alkalmazott jelzõtáblák egységesítése céljából 58/2007. (III.31.) Korm. számú rendeletével 2007.
Ki a valódi felelõs a BKV csõdjéért?
Miközben a fõváros a rendszerváltás óta alig költött közlekedésre, most a sztrájkot kihasználva az államot próbálja megfejni.
18,5 milliárd forint többletforrást igényel a Pénzügyminisztériumtól a fõváros vezetése a BKV biztonságos mûködéséhez és az adósság növekedésének elkerüléséhez. A kormány akár engedhet is a fõvárosnak, hiszen elõször története során a BKV-s dolgozók totális sztrájkot hirdettek - a járatritkítási csomag elfogadása és a finanszírozási problémák megoldatlansága miatt.
Mindenképpen szükség van arra, hogy Budapesten valamilyen forgalomkorlátozó rendszer működjön, de ez 2011-2012 előtt nem vezethető be. Érzékelhető eredményt az jelentene, ha 25 százalékkal lehetne csökkenteni a belső kerületekbe menő gépkocsiforgalmat, a főpolgármesteri kabinet hétfői ülésén hallgatott meg prezentációt a behajtási díj lehetséges változatairól.
A Városkutatás Kft. prezentációja áttekintette azokat a városokat, ahol bevezették a dugódíjat, és azokat is, ahol nem.
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Fényvisszaverõ mellény
16 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Autómárkák magyar honlapjai | ||
Alfa Romeo | http://www.alfaromeo.hu | |
Audi | http://www.audi.hu | |
Bmw | http://www.bmw.hu | |
Chrysler | http://www.chrysler.hu | |
Citroen | http://www.citroen.hu | |
Daewoo | http://www.daewoo.hu | |
Fiat | http://www.fiat.hu | |
Ford | http://www.ford.hu | |
Landrover | http://www.landrover.hu | |
Mazda | http://www.mazda.hu | |
Nissan | http://www.nissan.hu | |
Opel | http://www.opel.hu | |
Peugeot | http://www.peugeot.hu | |
Renault | http://www.renault.hu | |
Saab | http://www.saab.hu | |
Seat | http://www.seat.hu | |
Skoda | http://www.skoda.hu | |
Subaru | http://www.subaru.hu | |
Suzuki | http://www.suzuki.hu | |
Toyota | http://www.toyota.hu | |
Volvo | http://www.volvo.hu | |
Volkswagen | http://www.volkswagen.hu | |
Porsche | http://www.porsche.hu |
Ikotics-féle jármû
Ikotics István találta fel a csúszást imitáló autót, amely egyre
nagyobb sikernek örvend. Nemcsak hazánkban terjed a hír, hanem már
külföldi szakértõk érdeklõdését is felkeltette. A korábban a nyugaton
kifejlesztett és használt skid-carokhoz képest sokkal megbízhatóbb,
árban és összeállításban nem igényesebb, ám 80 %-ban hazai
alkatrészekbõl elkészíthetõ.
Az alkatrészek ezúton olcsóbban és gyorsabban beszerezhetõk. Az autó használatához pedig elég egy 10x20 m-es tanulópálya.
TÁJÉKOZTATÓ
a 3,5 tonnánál nagyobb megengedett legnagyobb össztömegû (N2
és N3 kategóriájú), 2000. január 1. után forgalomba helyezett
tehergépkocsik tulajdonosai/üzemeltetõi részére
Tisztelt Tehergépkocsi Tulajdonos/Üzemeltetõ!
Az Európai Unió balesetkutatásai során megállapítást nyert, hogy Európa útjain évente 400 gyalogos, kerékpáros, motorkerékpáros veszti életét, mert a jobbra sávot váltó vagy kanyarodó tehergépkocsi vezetõje az oldalra, illetve a hátralátás holttere miatt nem észlelte, hogy jármûve közelségében tartózkodnak.
Vigyázat! Vakááációóóó!!!
Nyár önfeledten, épségben és biztonságban! - Ingyenes családi délután a Velodromon
2007. június 15-én pénteken, az utolsó tanítási napon kitör a diákok ezrei által hõn áhított vakáció. A várva várt nyári szünet azonban rendkívüli veszélyforrásokat is rejt magában. A KRESZ 2007. április 1-jén életbe lépett módosításai elsõsorban a legveszélyeztetettebb csoportok, a kerékpárosok és gyalogosok életének védelmét szolgálják. E változásokra, valamint a nyár fokozott közlekedési veszélyhelyzeteire hívja fel a figyelmet a Vigyázat!
M Imre írta 18 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Addig reformálta a kormány a MÁV-ot, hogy közel került az ...
M Imre írta 1 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Akkor még egyszer, sokadszorra a 2025-ös HÉV...
M Imre írta 1 napja a(z) Azélet1 – életmentő összefogás a gyorshajtás ellen (BKK) képhez:
Vádat emelt a Fővárosi Főügyészség azzal a 35 éves...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Sokszor gondolkodom rajta, hogyan kezdődik majd a ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) If you drive on drugs, you're out of your mind (TAC) videóhoz:
A dizájnerdrogosok elkergethetők, de a probléma ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás