Közlekedés Blog: 2016. július

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 624 fő
  • Képek - 2898 db
  • Videók - 770 db
  • Blogbejegyzések - 919 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 597 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 624 fő
  • Képek - 2898 db
  • Videók - 770 db
  • Blogbejegyzések - 919 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 597 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 624 fő
  • Képek - 2898 db
  • Videók - 770 db
  • Blogbejegyzések - 919 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 597 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 624 fő
  • Képek - 2898 db
  • Videók - 770 db
  • Blogbejegyzések - 919 db
  • Fórumtémák - 25 db
  • Linkek - 597 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei - 2016. július

https://sg.hu/cikkek/120382/megujult-a-here-maps

írja az sg.hu - 2016. július 29.


A szolgáltatásnak

http://wego.here.com/

nem csupán a neve változott meg.


Videó; https://youtu.be/w8Ubjerd788


A Here Maps új neve Here WeGo lett

http://360.here.com/2016/07/27/goodbye-here-maps-say-hello-to-here-wego/

és a belbecs is átalakult, a program ugyanis számos új funkciót kapott. Többek között a továbbhaladást biztosító eszközök kiválasztásakor merültek fel új lehetőségek és most már az adott útvonal költségvonzatai is kiszámíthatók. Ezentúl a Here WeGo használatakor a felhasználók még több különböző közlekedési eszköz közül választhatnak, hiszen a listán már nem csak az autók, a buszok és a kerékpárok találhatók meg, hanem a taxik és az autómegosztó szolgáltatások állomásai is.

Tovább 

Felfedte a Tesla vezetője, hogy a korábban csak titkos mestertervként emlegetett koncepció valójában mit takar, Elon Musk felvázolta, hogyan képzeli el együtt a Tesla és a SolarCity jövőjét. A vállalat nem áll meg az elektromos autóknál, Musk elektromos teherautókat és buszokat akar látni az utakon, valamint az önvezető technológián alapuló elektromos autó megosztó hálózatokat, természetesen szolár energia használatával.

http://www.portfolio.hu/vallalatok/itt_van_musk_mesterterve_teslat_mindenkinek.3.235043.html

írja a portfolio.hu - 2016.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 napja

Irány a hold! Óriásrakéta, japán fizető utasokkal
http://iho.hu/hir/irany-a-hold-oriasraketa-japan-fizeto-utasokkal-180918
iho | 2018.9.18

A Big Falcon Rocket második fokozata maga az űrhajó, holdkerülés 2023-ban, amikor a NASA is tervezi a magáét hagyományos rakéta-űrhajó rendszerrel.

Ötven éve, 1968 decemberében az Apollo program először indított embereket a Hold felé – még nem a felszínére leszállni, hanem megkerülni kísérőnket és lepróbálni a biztonságos visszatérést, a Hold mögötti gyorsítást majd a szuperpontos pálya tartását ahhoz, hogy az űrhajó ne égjen el az atmoszférában vagy ne pattanjon le róla, hogy örökre eltűnjön az űrben.

Bormann, Lovell és Anders elsőként láthatta a Holdat közelről, majd megtörtént az Apollo 11 repülése, és a többi leszállás, de az első igazi Hold-expedíció mégiscsak Bormannéké volt, ennek az évfordulónak is nyilván megvolt a jelentősége, amikor tavaly a SpaceX alapítója és elnöke, Elon Musk, bejelentette, 2018-ban megismétlik az Apollo 8 repülését, vagyis a Föld–Hold-kerülés–Föld utat.

Néhány hónapja a SpaceX jelezte, hogy a repülést 2019-ben hajtják végre, de közben azt is lehetett már tudni, hogy az expedícióra eddig két fizető utas jelentkezett. Sőt, a szerződés az illető és a SpaceX között már meg is köttetett. Természetesen a közösségi oldalon, ahol Musk szívesen kommunikál az érdeklődőkkel, megkérdezték magát a SpaceX főnökét is, hogy netán ő lenne az bizonyos utas – a válasz egy érdekes bejegyzés volt a részéről, ez pedig nem volt más, mint egy emoji – japán zászlóval. Ami nyilván utalás a lehetséges utas nemzetiségére. Musk pedig, ígéretéhez híven, ma éjjel tartotta meg sajtóértekezletét a repülésről.

Amennyit már korábban lehetett tudni: az űrkísérlet legfontosabb feltétele az úgynevezett BFR rendszer (Big Falcon Rocket, más értelmezések szerint „Big F….ing Rocket, fordítsuk így, szalonképesen, hogy Baromi Nagy Rakéta). Mint kiderült, ez a szerkezet alapvető továbblépés lesz a jelenleg használt Falconokhoz képest, de ahhoz a Falcon Heavy rendszerhez képest is, amelyet több, jelenlegi is használt Falcon rakéta-fokozat összeépítésével alakítanak ki a mostanihoz képest még nagyobb hasznos terhek földkörüli pályára juttatására.

Igazából a BFR egészen más rendszer lesz a jelek szerint, egy hatalmas tömegű kétlépcsős nagyrakéta, amely nem egy űrhajót, egy Dragon-kapszulát emel fel, hanem a második fokozat maga tartalmazza az orr-részében az űrkabint az utasokkal. Fő feladata majd a Mars elérése lesz, sőt, Musk szerint a rendszer alkalmas akár százszemélyes repülések végrehajtására, lévén ez lesz a legnagyobb tolóerejű, legnagyobb hasznos tömeget (150 tonna!) pályára állító szerkezet, ami eddig épült.

Nos, ami az éjszakai sajtóértekezleten kiderült,
https://www.space.com/41854-spacex-unveils-1st-private-moon-flight-passenger.html
az az, hogy nem jövőre, hanem 2023-ban kerül sor a nagy utazásra, az utasa pedig valóban japán lesz, egy e-kereskedelemmel foglalkozó óriáscég alapítója, Juszaku Maezava. És nem egyedül repül, hanem olyan művészekkel, akik képesek lesznek majd artisztikus mód is megörökíteni a repülés szépségeit – kétségtelen, hogy a világról alkotott képünk alapvetően változott meg, amikor ötven éve Bormannék először készítettek fotót a Földfelkeltéről.

Nem lehetetlen, hogy azért a SpaceX főnök is ott lesz a fedélzeten. A minap megkötött szerződés részleteiről azonban egyikük sem beszélt, csak azt tudni, hogy Maezava a megállapodott összeg nagy részét már letette, ami azt jelenti, hogy a japán ezzel belépett a BFR fejlesztési programjának finanszírozói közé.

Musk elmondott néhány új részletet magáról a nagyrakétáról is, amely még nagyobb lesz, mint amiről korábban beszélt, nem 106, hanem 118 méter magas. Három vezérsík-szerű felülettel épül, amelyekre leszálláskor támaszkodik a szerkezet, hiszen a BFR ugyanúgy sokszor felhasználható eszköz lesz, mint a most rendszeresen startoló majd függőlegesen (tengeri bárkára vagy az űrrepülőtéren kialakított leszállóhelyekre) landoló Falcon-rakéták.

Az óriási jármű valóban száz ember befogadására is alkalmas, a holdkerülő repülést óvatosságból tervezik csökkentett utaslétszámmal. Az is kiderült, miért volt a kavarodása dátumokkal: 2019-ben lesz a japán űrturista első fizető repülése, de még úgymond hagyományos technikával, Falcon rakétával és Dragon űrhajóval.

A BFR első tesztjei már jövő évben lezajlanak, az első földkörüli repülés két vagy három év múlva lehetséges, első alkalmakkor emberek nem lesznek a fedélzeten.

Érdekes, hogy a NASA szintén 2023-ra tervezi első holdkerülő expedícióját az Apollo-program óta, ez háromhetes repülés lesz a most készülő NASA-nagyrakétával és az egyszer már emberek nélkül kipróbált Orion űrhajóval.
(fotókkal)

Tovább 

 

http://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/breking_a_kinaiak_elektromos_buszgyarat_epitenek_magyarorszagon.1.235223.html

2016. július 26. | portfolio.hu


A világ legnagyobb elektromos autóbuszgyártója, a kínai BYD megkezdte magyarországi összeszerelő üzemének építését Komáromban, meg nem erősített információink szerint. A beruházással a vállalat kifejezetten jól járhat, de származhat belőle Magyarországnak is előnye.


A BYD elektromos autóbuszgyárat építhet nálunk


A kínai BYD, a világ legnagyobb elektromos autóbuszgyártó vállalata mégis úgy döntött, hogy

 

megépíti a régóta tervezett elektromos autóbuszgyárát Komáromban.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 2 éve

A hír frissítve

Tovább 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 36 perce a(z) Hírek röviden fórumtémában:

A Sauber csapatfőnöke, Frédéric Vasseur megerősítette: ...

M Imre írta 1 órája a(z) EDWARD program: egy nap halálos közúti áldozatok nélkül Európa útjain blogbejegyzéshez:

EDWARD Nap Magyarországon http://www.baleset-megelozes...

M Imre írta 2 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

https://player.vimeo. com/video/253137456 Ma van:...

M Imre írta 3 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Tavasz óta nem csak oszlopokra szerelt fix ...

M Imre írta 3 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Lezárják a teljes Déli pályaudvart októberben két...

M Imre írta 18 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Egy keskeny lejtős erdei úton két autó talalkozik. Az...

M Imre írta 18 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Nézz be ide, hátha épp szükséged van valamely ...

M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Ez történik, amikor hazudsz az önéletrajzodban arról, hogy ...

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu