Közlekedés Blog: 2016. július

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3274 db
  • Videók - 3088 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3274 db
  • Videók - 3088 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3274 db
  • Videók - 3088 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3274 db
  • Videók - 3088 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 38 db
  • Linkek - 892 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei - 2016. július

https://sg.hu/cikkek/120382/megujult-a-here-maps

írja az sg.hu - 2016. július 29.


A szolgáltatásnak

http://wego.here.com/

nem csupán a neve változott meg.


Videó; https://youtu.be/w8Ubjerd788


A Here Maps új neve Here WeGo lett

http://360.here.com/2016/07/27/goodbye-here-maps-say-hello-to-here-wego/

és a belbecs is átalakult, a program ugyanis számos új funkciót kapott. Többek között a továbbhaladást biztosító eszközök kiválasztásakor merültek fel új lehetőségek és most már az adott útvonal költségvonzatai is kiszámíthatók. Ezentúl a Here WeGo használatakor a felhasználók még több különböző közlekedési eszköz közül választhatnak, hiszen a listán már nem csak az autók, a buszok és a kerékpárok találhatók meg, hanem a taxik és az autómegosztó szolgáltatások állomásai is.

Tovább 

Felfedte a Tesla vezetője, hogy a korábban csak titkos mestertervként emlegetett koncepció valójában mit takar, Elon Musk felvázolta, hogyan képzeli el együtt a Tesla és a SolarCity jövőjét. A vállalat nem áll meg az elektromos autóknál, Musk elektromos teherautókat és buszokat akar látni az utakon, valamint az önvezető technológián alapuló elektromos autó megosztó hálózatokat, természetesen szolár energia használatával.

 

http://www.portfolio.hu/vallalatok/itt_van_musk_mesterterve_teslat_mindenkinek.3.235043.html

írja a portfolio.hu - 2016.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 hete

Már a világ legnagyobb autógyártójának csinál reklámot a magyar, aki rémisztően élethű MI-videóival a Google-t is lenyűgözte | 2025. 10. 22.3 perc

Gaál László erős évet fut. A Vietnámban élő magyar mesterséges intelligenciával generált reklámjára több száz megkeresés érkezett – köztük világmárkáktól is.

„Ha lesz egy szabad fél órám, azt egészen biztosan az MI-be teszem, mert egyedül ez éri meg most” – mondta Gaál László márciusban a Forbes.hu-nak, nem sokkal azután, hogy egy elképzelt Porsche-reklámot töltött fel Youtube-csatornájára. A ma már 280 ezres nézettségű videó különlegessége, hogy összes jelenete a Google MI-szoftverével, a Deepmind Veo 2-vel készült. Tehát stáb, kamera és színészek nélkül.

https://forbes.hu/uzlet/gaal-laszlo-ai-reklam-toyota/

A nyár még ehhez képest is szintlépést hozott: a Google a Toyotával közösen kereste meg, hogy gyártsanak közösen videókat.

A projekt keretein belül Laci a Google eszközeivel (Google Veo, Imagen, Nano Banana) készít videókat az autógyártónak. Az első ilyen közös tartalom szeptember végén került ki a Toyota Youtube-csatornájára. A harminc másodperces, teljesen MI-generált reklámban mindent láthatunk, apokaliptikus sivatagban vágtázó lovat, tokiói városképet, vagy éppen földrengés közben, szakadék felett áthajtó autót.

https://www.youtube.com/watch?v=ln3UAkOs9c8

Tovább 

 

http://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/breking_a_kinaiak_elektromos_buszgyarat_epitenek_magyarorszagon.1.235223.html

2016. július 26. | portfolio.hu


A világ legnagyobb elektromos autóbuszgyártója, a kínai BYD megkezdte magyarországi összeszerelő üzemének építését Komáromban, meg nem erősített információink szerint. A beruházással a vállalat kifejezetten jól járhat, de származhat belőle Magyarországnak is előnye.


A BYD elektromos autóbuszgyárat építhet nálunk


A kínai BYD, a világ legnagyobb elektromos autóbuszgyártó vállalata mégis úgy döntött, hogy

 

megépíti a régóta tervezett elektromos autóbuszgyárát Komáromban.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

CM365 - Magyar Kerékpárosklub Szeged: Nem nagyon van olyan, aki még nem nyilvánult meg a Szegedre bejelentett BYD autógyár kapcsán, mi köztük vagyunk.

Egyrészt azért, mert még elég keveset tudni róla. Csak annyit, hogy bazi nagy lesz, és majd utakat építenek hozzá, meg hogy még lakossági fórumot nem tartottak az ügyben.

Másrészt azért, mert egy ilyen nagy létesítmény biztosan jelentős hatást gyakorol a városra, akkorát, hogy talán még nem is látjuk pontosan előre, pozitív és negatív hatásokat egyaránt. Azonban már hallani olyanról, hogy ez egy környezetvédelmi beruházás, meg hogy az elektromos autók jelentik a megoldást az autózás okozta problémákra.

Nah, ezek viszont tuti nem igazak. Az autógyártás mindenképp szennyező folyamat (nagyon sok más terméké is az) az akkumulátorok előállítása, majd hulladékkénti kezelése is vet föl kérdéseket, akár csak az elektromos autók élettartama.

Ami viszont még lényegesebb, hogy az az elektromos autók ugyanúgy állnak a dugóban, és ugyanúgy nem lehet velük parkolót találni, vagyis a meghajtásuk a közlekedési problémákat egyáltalán nem oldja meg.

Miközben az autóipar igyekszik meggyőzni mindenkit közvetlenül a reklámokkal, vagy közvetetten a politikusokon keresztül, hogy az autó nélkülözhetetlen, az autóval vagyunk valakik, és ez a fejlődés útja, a helyzet az, hogy a városaink csak akkor maradnak élhetőek, és működőképesek, ha az autózás mértéke csökken, és a közösségi közlekedés, a kerékpározás, gyaloglás kerül az előtérbe.

Szegednek vannak, voltak elképzelései, hogyan maradjon élhető, de a koncepciókat simán félre lehet tenni. Így aztán - bár sok tekintetben jobban állunk, mint a magyar városok többsége - a tömegközlekedésnél ritkulnak a járatok, gyorsan emelkednek jegy- és a bérletárak, alig van új jármű, számottevő új fejlesztések (pl. egy intermodális pályaudvar, vasúti híd) a láthatáron sincsenek. Jelentős beruházásoknál mellőzik a társadalmi vitát, a lakosok bevonását, 2x2 sávos kvázi gyorsforgalmi utat terveznek a Bécsi körútra, százmillió forintokból építik a parkolókat a lakótelepeken, a bicikliseket még most is igyekeznek járdára száműzni, a belvárosi terekről pedig kitiltani. A Belvárosi híd és a Rakpart autómentesítése is lekerült a napirendről. A város terül szét, és híznak az elővárosok, a környező falvak, az épített környezet az autóhasználathoz idomul, és kérdésessé válik a fenntartható alternatívák jövője.

És most jön egy autógyár, ami akkora lesz, mint Tápé és Petőfitelep együttvéve, és több ezren dolgoznak majd benne. Lehet, hogy Szeged nagy lehetőségek előtt áll, de nem tudjuk, hogyan fog élni vele, mi alapján dől el, merre fejlődjön tovább.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=689465276724878&set=a.492747219730019

Mindenesetre itt egy cikk arról, hogy ha élhető városokban akarunk élni, ki kell szállnunk az autóból.
https://masfelfok.hu/2024/01/04/ki-kell-szallni-az-autobol-kerekpar-gyaloglas-elheto-varos-budapest-kozlekedes/

Tovább 

Ez történt a közösségben:

M Imre 7 órája új képet töltött fel:

Rendor__ugroiskola_2200257_4803_s

M Imre írta 1 napja a(z) Parkolási ügyek Budapesten videóhoz:

Kovács Gergő: 2020 és 2024 között nagyjából 150 millió ...

M Imre írta 1 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

Karácsony Gergely: A kormány újabb 6,2 milliárd forintot emelt...

M Imre írta 2 napja a(z) Közlekedési Múzeum blogbejegyzéshez:

Úgy néz ki, megbukott Lázár János terve a Közlekedési ...

M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Litkai Gergely - Igaz történetek https://www.facebook....

M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Kovács Gergely: Nehéz helyzetbe hozta Karácsony ...

M Imre írta 4 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Ákos (és Ákos) https://www. facebook.com/watch/?...

M Imre írta 4 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Hogyan kell használni a fülhallgatót (tipp): https://www....

M Imre írta 4 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Gabi (és Máté) https://www. facebook.com/watch/?...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu