Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A Fővárosi Közgyűlés tarifarendelete alapján január 1-jétől
módosulnak a szakaszhatárok a környéki autóbuszjáratokon. 2012-től a
Budapest-bérletek és -jegyek a közigazgatási határig, vagy az azon
belüli utolsó megállóig érvényesek.
A Fővárosi Közgyűlés tarifarendelete alapján 2012-ben ismét nem
emelkednek a BKV-jegyek, -bérletek árai.
Január 1-jétől módosulnak ugyanakkor a környéki autóbuszjáratok szakaszhatárai: a 2012-es évszámmal ellátott Budapest-bérletek és Budapest-jegyek a főváros közigazgatási határán kívül eső első megálló helyett Budapest közigazgatási határáig, vagy az azon belüli utolsó megállóhelyig érvényesek.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2011. december 7.
2011. október 13-án megnyílt a KÖKI Terminál bevásárló- és szabadidőközpont. A Levegő Munkacsoport képviselője bejárást tartott a létesítménynél, azt vizsgálva, vajon megvalósultak-e a beruházó és a civil szervezet közötti megállapodásban rögzített kötelezettségek.
A helyi lakosság kérésére 2006 elején kapcsolódott be ügyfélként a Levegő Munkacsoport a Kőbánya-Kispest metróállomás és a Vak Bottyán utcai lakótelep közötti – a BKV sportpálya és a mellette fekvő egyhektáros kiserdő rész, valamint az autóbusz pályaudvar helyén – összesen 7 hektárnyi területen tervezett bevásárlóközpont-komplexum előzetes hatásvizsgálati eljárásába.
|
|
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A megfelelő gyermekbiztonsági ülések kiválasztása és azok helyes használata - több szervezet együttes kampánya Raben Group kezdeményezésére.
Az évente körülbelül 1800 közúti balesetben megsérült vagy meghalt gyermekből több, mint 1000 gépjármű utasaként szenved sérülést ma Magyarországon. Minden számadat mögött egy megsérült vagy meghalt gyermek és családi tragédiák állnak. A picik a közlekedés legvédtelenebb szereplői, és mint a fenti adatok is mutatják biztonságuk a felnőttek kiemelt felelőssége.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Budapest, 2011. november 9.
Az elmúlt hónapokban elalvás miatt bekövetkezett tragikus kimenetelű közúti közlekedési balesetek megelőzhetőek lettek volna, ha a gépjármű vezetője tisztában van a kialvatlanság veszélyeivel. Magyarországon évente több ilyen baleset is történik, pedig elkerülhetők lennének, ha a sofőröket tájékoztatnák arról, hogy fáradtan volán mögé ülni legalább akkora kockázat, mint részegen vezetni.
Az alkoholfogyasztás tekintetében több vizsgálat igazolta, hogy egy adott alkohol mennyiség lebontási sebessége kiszámítható, és egy adott véralkohol szint aktuális káros hatása megállapítható.
Az év első tíz hónapjában a személysérüléses közúti balesetek, a balesetekben meghalt személyek és az ittasan okozott balesetek száma egyaránt csökkent.
A rendőrség által gyűjtött, a személysérüléses közúti balesetek 2011. első tíz havi alakulását tartalmazó statisztikai adatok a korábbi kedvező trend folytatásáról adnak számot.
Az előzetesnek tekinthető – azaz a balesetet követő 24 órás helyzetnek megfelelő – adatok alapján 2011. január 01. és október 31.
Valamikor tavasszal jött a hír, hogy a miniszterelnök biztost nevezett ki a kerékpáros ügyek vitelére, Garancsi István személyében. Az ő és csapata munkája eredményeként már kormányhatározat is született.
http://www.magyarkozlony.hu/pdf/10786
Ennek végrehajtásához 2012 januárjának közepéig ki kell dolgozniuk a "természetjáró és kerékpáros turizmus, úthálózat és közlekedés fejlesztési koncepcióját", ennek első vázlatát kaptuk meg a napokban véleményezésre.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2011. december 5-étől kezdődően több ütemben újabb járatokon kerül bevezetésre az első ajtón történő felszállási rend.
"Kérjük fáradjon az első ajtóhoz!"
Miként zajlanak a munkálatok a 4-es metró építési területén?
Az Energetikai Szakkollégium (www.eszk.org) lehetőséget kapott arra, hogy 2011. október 15-ére szervezett üzemlátogatásán, hogy lemehessenek a 4-es metró építkezésére, a leendő Kelenföldi megállót megtekinteni a résztvevők. Tapasztalataikról részletesebben az alábbi cikkben olvashat. A program során a vonal majdani budai végállomását, a Kelenföldi pályaudvar állomást, illetve az ahhoz kapcsolódó járműtelepet látogattuk meg.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
„Az igazak örökké élnek.” Jedlik Ányos 150 évvel ezelőtt fedezte fel a dinamó működésének elvét.
A dinamó elvének felfedezése 150. évfordulója alkalmából került sor 2011. szeptember 15-én az Energetikai Szakkollégium Jedlik Ányos emlékfélévének nyitóelőadása, amely a Jedlik Ányos élete, fontosabb felfedezései és újításai címet viselte. Az előadást dr. Kiss László Iván, az Elektrotechnikai Múzeum nyugalmazott munkatársa tartotta a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem QBF12-es termében.
Jelenthetik az elektromos autók a jövő közlekedési eszközeit?
Ennek a kérdésnek járt utána szakértők segítségével Energetikai Szakkollégium Electro-mobility című előadása során, ahol többek között a magyar fejlesztésű Solo-Duo jármű is bemutatásra került.
2011 tavaszán került sor az Energetikai Szakkollégium Kármán Tódor emlékfélévének kiemelkedő előadására, amelynek témája az elektromos autók jelene és jövője volt. Az előadást két előadó tartotta, az első 45 percben Hivessy Gézát, az Antro csoport alapítóját, a másodikban Bessenyei Tamást, az ELMŰ Hálózati Kft.
M Imre írta 2 órája a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:
Elvesznek egy kedvezményt a 25 év feletti frissjogsisoktól | ...
M Imre írta 2 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Olyan üzemanyag jön a magyar sztrádákra, mint soha Az...
M Imre 2 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 3 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Miközben a Fővárosi Közgyűlés Budapest szuverenitásáról, a ...
M Imre írta 12 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
A miniszterelnök ágaskodó ambícióiról, azaz a mini-maxi ...
M Imre új eseményt adott az eseménynaptárhoz: MOTORKIÁLLíTÁS 2025 – MÁRKÁK HÉTVÉGÉJE | 2025 02.28.-03.02., Millenáris, Budapest 2025.02.28.
M Imre írta 2 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Rákosdubaj: megérkezett a fővároshoz az állami felhívás...
M Imre írta 3 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:
Elveszítette a fonalat a Mini- Dubaj ügyben? Most mindent ...
M Imre írta 3 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:
Van-e bármi értelme a metrókra szerelt ajtónyitó gomboknak? | ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu