Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A kecskeméti csapat Megameter III-as járműve új magyar rekordot, 2696 kilométert futott Rotterdamban egyetlen liter benzinnel.
Pillanatnyilag ez a legtakarékosabb benzinnel üzemelő magyar jármű
Hétvégén Rotterdamban lebonyolították a Shell Eco-marathon futamait, és büszkék lehetünk a magyar egyetemista srácokra és lányokra, hiszen a Kecskeméti Főiskola Megameter III járműve korábbi teljesítményét túlszárnyalva 2696 kilométert tett meg egyetlen liter benzinnel, és ezzel összesítésben második helyen végeztek a benzines hajtású prototípusok kategóriáját régóta uraló francia Microjoule mögött.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Helyesírás, fizika, magatartás: elégtelen
Akár tragédiához is vezethetett volna a meggondolatlanság.
Egy olvasónk hívta fel szerkesztőségünk figyelmét arra a videóra, melyet az év első napján töltöttek fel az egyik videomegosztóra. A felvételen az látható, ahogy egy gimnazista fiú az egyik miskolci villamos (és nem vilamos, ahogy az a címben szerepel) hátuljára kapaszkodva utazik. Ez már önmagában is veszélyes, de aztán barátja figyelmeztetése ellenére a gyerek leugrik a villamosról, és elterül a síneken.
|
|
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Három héten belül, május 29-ről 30-ra virradó éjszaka valamennyi légitársaság működését átköltözteti az 1. Terminálról a 2. Terminálra a Budapest Airport.
2012. május 30-tól az easyJet, a Germanwings, a Jet2.com, a Norwegian és a Wizz Air utasai egyaránt a repülőtér 2B termináljáról indulhatnak. Az érkezési terminál továbbra is a kiindulás helyétől függ: a schengeni övezet országaiból a 2A, a nem-schengeni zónából pedig a 2B Terminálra érkezik valamennyi utas – hangzik a Ferihegyet működtető cég közleménye.
Az elsősegélydobozok hiánya miatt büntetéssel fenyegető lánclevél után a piros lámpákba épített traffipaxok listája is szárnyra kapott. A rendőrség állítása szerint álhír kering a neten, ám az tény, hogy egyre több kamera figyeli a szabálytalankodókat.
Ismét rémhírek jelentek meg az interneten, amelyek szerint 2012. május 1-jétől Budapest forgalmas közlekedési csomópontjain új típusú traffipaxokat szerelt fel a rendőrség. A közösségi oldalakon is terjedő levél szerint a közlekedési jelzőlámpákba szerelt készülékek egyrészt rögzítik a piros lámpánál áthaladó autókat, másrészt a zöld jelzésnél mérik a gépjárművek sebességét.
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Titokban döntött a MÁV-Start Zrt. a 64 éves Utasellátó, pontosabban annak belföldi étkezőkocsi szolgáltatása megszüntetéséről. A "robogó éttermek" pincérei, szakácsai június 15-én dolgoznak utoljára, bár ezt ők még nem tudják. Ám a spóroló vasúttársaság pontatlan becsléssel mutatta ki, miért nem éri meg fenntartani a szolgáltatást.
A MÁV-Start Zrt. ugyan maga sem tudja pontosan kiszámolni, veszteséges-e a belföldi étkezőkocsik fenntartása és üzemeltetése, mindenesetre az állami tulajdonú MÁV-leánycég a takarékosság indokával hozott gyors döntést az InterCity (IC) vonatokhoz kapcsolódó plusz szolgáltatás leállításáról.
Bár eleinte a nemzetgazdaság számára valószínűleg ráfizetéssel jár majd, hosszabb távon mégis megéri támogatni az elektromos járművek terjedését, Magyarországon is. Még ha - ami kevéssé valószínű - intenzíven bővülne is a hazai elektromosautó-park, az energiaszektorra gyakorolt hatásai akkor is csekélyek lennének, új erőművek építését például nem teszi szükségessé.
Bár Magyarországon is megtörténtek az első lépések az elektromos autók elterjesztésére, itthon várhatóan az átlagos európai arányt is nehezen közelíthetjük meg az évtized végére - derült ki a PWC felméréséből.
M Imre írta 19 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Addig reformálta a kormány a MÁV-ot, hogy közel került az ...
M Imre írta 1 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Akkor még egyszer, sokadszorra a 2025-ös HÉV...
M Imre írta 1 napja a(z) Azélet1 – életmentő összefogás a gyorshajtás ellen (BKK) képhez:
Vádat emelt a Fővárosi Főügyészség azzal a 35 éves...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Sokszor gondolkodom rajta, hogyan kezdődik majd a ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) If you drive on drugs, you're out of your mind (TAC) videóhoz:
A dizájnerdrogosok elkergethetők, de a probléma ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás